#381
Posted 19 October 2014 - 13:08
#382
Posted 19 October 2014 - 14:00
#383
Posted 19 October 2014 - 14:13
#384
Posted 19 October 2014 - 14:36
Sinclair research 1981©
#385
Posted 19 October 2014 - 14:57
#386
Posted 19 October 2014 - 15:40
Sinclair research 1981©
#387
Posted 19 October 2014 - 15:55
To se odnosi na mk1 cilindar mada mislim da ovaj ne zaostaje..
Edited by bojan681, 19 October 2014 - 15:56.
#388
Posted 19 October 2014 - 16:07
Po meni je slabo voziv i vise se pogubi nego sto vredi, za 14k treba ispratiti sve kao za HE a snaga je mozda 0,5ks veca nego kada bi se eksploatisao na 12k sa C-20-kom...
skapiraces vec sta piskaram cim zavrsis setup...
Sinclair research 1981©
#389
Posted 19 October 2014 - 20:14
#390
Posted 19 October 2014 - 20:24
#391
Posted 19 October 2014 - 20:28
#392
Posted 20 October 2014 - 00:26
Послато са HTC One mini 2
#393
Posted 20 October 2014 - 01:18
Beogradski Fantom, on 20 October 2014 - 00:26, said:
Mislim da njegov pickup ima jednu zicu i to onu plavo-belu. Meni treba sa dve zice. Vec sam narucio nove namotaje ali hvala u svakom slucaju.
Anker plocu sam prao lepo benzinom i istrljao farbarskom cetkom, a potom isprao vodom. Proslo je vec dve nedelje od kad sam oprao, trebalo bi da su se osusili namotaji, ali ni da beknu. Jedino sto funkcionise na njima je pickup...
Multimerom sam merio napon izmedju mase i onog HV namotaja i kao da je riknuo, izbacuje mi jedva 2V AC. Jbg ne znam kako benzin utice na onu bakarnu lak zicu na namotajima. Uglavnom muk... Ne rade ni oni za punjenje ni oni za svetla - otpor na njima je 0 a trebalo bi biti 1 do 2 oma. Naravno kad se raskace dzekovi. Videcemo u utorak kad mi stignu ovi novi.
Bas sam se ponadao da ga danas kresnem po prvi put ali ovi Bojanovi gremlini presli kod mene izgleda.
#394
Posted 22 October 2014 - 00:17
Svečano prvo paljenje je bilo danas. Mašina je dobila točak i centralnu. Hladnjak, instalacije sa kormanom i rezervoar sam pobacao sa strane i prikljucio. Sipao tecnos u hladnjak i ispustio vazduh. Boka je bio pomagač. Usledilo je kurblanje dok je povukao mesavinu sa 5% ulja i brrrrrmmmmmm...
Radio je 2 sata na leru, a za to vreme sam proveravao da li curi negde i igrao se sa sraficem za smesu. Ler dizna je 38 a trebaće možda i manja jer najbolji odziv na gas i najviši ler dobijem sa samo pola kruga odvrnutim srafom za smesu. Igla je W7 na drugom zubu odozgo a glavna dizna 92. Davi se u gorivu jer cim zavrnem naglo gas on se ugasi. Isto tako čim povučem saug počne da se guši. Neka nek upije malo tog ulja.
Što se temperature tiče, nije prelazio 63C* a trebalo mu je sat vremena da se zagreje. Najbolje od svega je to sto sam obicnim duvanjem u hladnjak spuštao temperaturu za 4-5C*. Sutra ću uraditi neki snimak i slike ako stignem. Pozdrav!
#395
Posted 22 October 2014 - 01:34
Pravi pokazatelj za temperaturu ce ti biti u toku voznje, ovako na leru se cilindar verovatno jako slabo greje.. Kolko rashladne tecnosti staje kod tebe, ja sam sipao oko 1,2l?
Edited by bojan681, 22 October 2014 - 01:35.
#396
Posted 22 October 2014 - 08:19
Inace serijski hladnjak.. i normala temperatura bude.
#397
Posted 22 October 2014 - 08:29
Razlog je sto su kinezi tu drugu iskoristili za svoje obrtomere. Negativno pulsiranje se pre spajanja na masu kod kineza broji i meri obrtomerom...
Sinclair research 1981©
#398
Posted 22 October 2014 - 10:55
#399
Posted 22 October 2014 - 11:07
#400
Posted 22 October 2014 - 17:11
bojan681, on 22 October 2014 - 01:34, said:
Veruj mi da ne znam. Boka je sipao, verovatno isto koliko staje i u fabrički aerox jer su svi delovi hladjenja sa njega.
Apriliasr 70, on 22 October 2014 - 08:19, said:
Proveri da li sve stoji kako treba. Proveri osovinicu propelera, možda ima neke risove na delu gde nailazi semering, ili je kriva...
Mario, on 22 October 2014 - 08:29, said:
Razlog je sto su kinezi tu drugu iskoristili za svoje obrtomere. Negativno pulsiranje se pre spajanja na masu kod kineza broji i meri obrtomerom...
Ko će ga znati... Mada Bojan je verovatno u pravu. Možda postoji veza te zeleno-bele žice sa onim pickup-om u dekli koji skuplja signale sa fabričke korpe kvačila i na taj način odradjuje blokadu broja obrtaja. Ne znam gde mi je šema fabričkog CDI-a da vidim gde je vezana ona roze zica koja dalje ide na pickup u dekli. Mada, ne znam kako radi ovaj obrtomer. Bog zna kako su njega rešili. Stvar je u tome što su sve to elektronska kola, koja su medjusobno povezana instalacijama, a instalacije se račvaju tu i tamo pa ne mogu da pohvatam. Tražio sam po netu full šemu instalacija za ovakvog kineza ali nisam našao nigde. Postoje samo neke slične šeme bez pojedinih delova kao npr. bez lampice za ulje, prekidača na bočnoj nogari, eto te blokade obrtaja... Nebitno...
Bitno je da sam ja završio sa farbanjem. Fluorescentno narandžasta, farbana preko sive podloge pa nije baš najbolji efekat ali ja sam zadovoljan. Čekam da se još malo osuši pa idem da namontiram mašinu i vile...
Slikao sam sa upaljenom lampom na glavi pa se malo boje presijavaju...
25 user(s) are reading this topic
0 members, 25 guests, 0 anonymous users