Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#381 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 19 October 2014 - 13:08

Imam jedan Lafranconi koji nemam na sta da vozim,pali auto i dodzi u Skopje na kafu :rolleyes:

#382 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 14:00

Ma polako bre ljudi. Necu odma da ga teram na 14k rpm. Sledece sezone ide prvo inner rotor, pa neki polvan c30.

#383 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 14:13

Bolje prvo polovan c30 pa inner rotor.. Sa inner rotorom jedino dobijas na odzivu..

#384 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 October 2014 - 14:36

Slab je to cilindar za C30-ku

Sinclair research 1981©

#385 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 19 October 2014 - 14:57

Najbolje bih mu legao c21 :rolleyes:

#386 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 October 2014 - 15:40

C20 ovaj cilindar ima najbolji potencijal na 12k a pritom 20ka krece da grize na 9000 pa se ne gubi toliko u startu i nije neophodan inner.. cak stavise mogao bi i sa fiksnim uglom paljenja da ide ali najbolje da dobije varijabilno...

Sinclair research 1981©

#387 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 15:55

Ima port mapa cilindra i tamo mislim da je pisalo kako je najjaci na 13800 rpm..

To se odnosi na mk1 cilindar mada mislim da ovaj ne zaostaje..

Edited by bojan681, 19 October 2014 - 15:56.


#388 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 October 2014 - 16:07

Moguce je da je tako, mada ja ne bih pakovao na te racinge auspuhe za 14k jer nema neke posebne svrhe veliki je bw napucani su pritisci a vrsna snaga nije u kraju mogucnosti 70cca..

Po meni je slabo voziv i vise se pogubi nego sto vredi, za 14k treba ispratiti sve kao za HE a snaga je mozda 0,5ks veca nego kada bi se eksploatisao na 12k sa C-20-kom...

skapiraces vec sta piskaram cim zavrsis setup...

Sinclair research 1981©

#389 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 20:14

Tacno cu da se obesim. Riknula anker ploca. Oprana je bila skoro. Najverovatnije od vode.

#390 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 20:24

Ona se pere benzinom.. :rolleyes:

#391 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 October 2014 - 20:28

Imas li onu tvoju fabricku plocu? Ako nije problem da izmeris otpore pa mi javis...

#392 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 20 October 2014 - 00:26

Imam ja anker plocu od huricana, mogu da ti je posaljem na probu ako hoces.

Послато са HTC One mini 2

#393 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 October 2014 - 01:18

View PostBeogradski Fantom, on 20 October 2014 - 00:26, said:

Imam ja anker plocu od huricana, mogu da ti je posaljem na probu ako hoces.

Mislim da njegov pickup ima jednu zicu i to onu plavo-belu. Meni treba sa dve zice. Vec sam narucio nove namotaje ali hvala u svakom slucaju.

Anker plocu sam prao lepo benzinom i istrljao farbarskom cetkom, a potom isprao vodom. Proslo je vec dve nedelje od kad sam oprao, trebalo bi da su se osusili namotaji, ali ni da beknu. Jedino sto funkcionise na njima je pickup... :rolleyes:

Multimerom sam merio napon izmedju mase i onog HV namotaja i kao da je riknuo, izbacuje mi jedva 2V AC. Jbg ne znam kako benzin utice na onu bakarnu lak zicu na namotajima. Uglavnom muk... Ne rade ni oni za punjenje ni oni za svetla - otpor na njima je 0 a trebalo bi biti 1 do 2 oma. Naravno kad se raskace dzekovi. Videcemo u utorak kad mi stignu ovi novi.

Bas sam se ponadao da ga danas kresnem po prvi put ali ovi Bojanovi gremlini presli kod mene izgleda.

#394 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 October 2014 - 00:17

Danas je stigla anker ploca i semerinzi vodene pumpe. Prikljucena su creva i hladnjak, ubačena vodena pumpa. Kupio sam i ulje za prenos i dve nove svecke BR8ES i BR9ES. Ofarbao sam ram u drugi sloj osnovne boje za metal, sutra se farba u konacacnu boju pa ide sušenje i montaža može da počne.

Posted Image

Posted Image

Svečano prvo paljenje je bilo danas. Mašina je dobila točak i centralnu. Hladnjak, instalacije sa kormanom i rezervoar sam pobacao sa strane i prikljucio. Sipao tecnos u hladnjak i ispustio vazduh. Boka je bio pomagač. Usledilo je kurblanje dok je povukao mesavinu sa 5% ulja i brrrrrmmmmmm... :)
Radio je 2 sata na leru, a za to vreme sam proveravao da li curi negde i igrao se sa sraficem za smesu. Ler dizna je 38 a trebaće možda i manja jer najbolji odziv na gas i najviši ler dobijem sa samo pola kruga odvrnutim srafom za smesu. Igla je W7 na drugom zubu odozgo a glavna dizna 92. Davi se u gorivu jer cim zavrnem naglo gas on se ugasi. Isto tako čim povučem saug počne da se guši. Neka nek upije malo tog ulja.

Što se temperature tiče, nije prelazio 63C* a trebalo mu je sat vremena da se zagreje. Najbolje od svega je to sto sam obicnim duvanjem u hladnjak spuštao temperaturu za 4-5C*. Sutra ću uraditi neki snimak i slike ako stignem. Pozdrav!

#395 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 October 2014 - 01:34

Ta mk2 serija izgleda ima jako dobro hladjenje glave, niko nema sa tim cilindrima problema sa temperaturom.. Sto se tice namotaja moze i pickup za 1 zicom. Ta druga zica je izgleda limit za obrtaje kad se spoji roze zica na cdi. Ja sam ubacio komplet mina paljenje jer kinesko crkava, anker plocu i pickup i sve radi..

Pravi pokazatelj za temperaturu ce ti biti u toku voznje, ovako na leru se cilindar verovatno jako slabo greje.. Kolko rashladne tecnosti staje kod tebe, ja sam sipao oko 1,2l?

Edited by bojan681, 22 October 2014 - 01:35.


#396 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 22 October 2014 - 08:19

Ja vozim racing mk2 sa c21 i nemam nikakvih problema sa hladjenjem,osim vodene pumpe sto propisa brzo xd..

Inace serijski hladnjak.. i normala temperatura bude. :)

#397 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 October 2014 - 08:29

Pick-up sa dve zice se razlikuje od onog sa jednom samo u tome da ova zelena treba da se spoji na masu.. Kod ovih sa jednom je to vec fabricki odradjeno..

Razlog je sto su kinezi tu drugu iskoristili za svoje obrtomere. Negativno pulsiranje se pre spajanja na masu kod kineza broji i meri obrtomerom...

Sinclair research 1981©

#398 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 October 2014 - 10:55

Mario kod mene nije tako, sad mi je pickup sa jednom zicom i obrtomer radi mormalno..

#399 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 October 2014 - 11:07

kod nekih modela jeste, recimo kod keeway matrix-a...

#400 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 October 2014 - 17:11

View Postbojan681, on 22 October 2014 - 01:34, said:

Pravi pokazatelj za temperaturu ce ti biti u toku voznje, ovako na leru se cilindar verovatno jako slabo greje.. Kolko rashladne tecnosti staje kod tebe, ja sam sipao oko 1,2l?

Veruj mi da ne znam. Boka je sipao, verovatno isto koliko staje i u fabrički aerox jer su svi delovi hladjenja sa njega.

View PostApriliasr 70, on 22 October 2014 - 08:19, said:

Ja vozim racing mk2 sa c21 i nemam nikakvih problema sa hladjenjem,osim vodene pumpe sto propisa brzo xd..

Proveri da li sve stoji kako treba. Proveri osovinicu propelera, možda ima neke risove na delu gde nailazi semering, ili je kriva...

View PostMario, on 22 October 2014 - 08:29, said:

Pick-up sa dve zice se razlikuje od onog sa jednom samo u tome da ova zelena treba da se spoji na masu.. Kod ovih sa jednom je to vec fabricki odradjeno..

Razlog je sto su kinezi tu drugu iskoristili za svoje obrtomere. Negativno pulsiranje se pre spajanja na masu kod kineza broji i meri obrtomerom...

Ko će ga znati... Mada Bojan je verovatno u pravu. Možda postoji veza te zeleno-bele žice sa onim pickup-om u dekli koji skuplja signale sa fabričke korpe kvačila i na taj način odradjuje blokadu broja obrtaja. Ne znam gde mi je šema fabričkog CDI-a da vidim gde je vezana ona roze zica koja dalje ide na pickup u dekli. Mada, ne znam kako radi ovaj obrtomer. Bog zna kako su njega rešili. Stvar je u tome što su sve to elektronska kola, koja su medjusobno povezana instalacijama, a instalacije se račvaju tu i tamo pa ne mogu da pohvatam. Tražio sam po netu full šemu instalacija za ovakvog kineza ali nisam našao nigde. Postoje samo neke slične šeme bez pojedinih delova kao npr. bez lampice za ulje, prekidača na bočnoj nogari, eto te blokade obrtaja... Nebitno... :D

Bitno je da sam ja završio sa farbanjem. Fluorescentno narandžasta, farbana preko sive podloge pa nije baš najbolji efekat ali ja sam zadovoljan. Čekam da se još malo osuši pa idem da namontiram mašinu i vile...

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Slikao sam sa upaljenom lampom na glavi pa se malo boje presijavaju...





20 user(s) are reading this topic

0 members, 20 guests, 0 anonymous users