#561
Posted 21 February 2015 - 01:05
#562
Posted 21 February 2015 - 01:09
#563
Posted 21 February 2015 - 01:26
#564
Posted 21 February 2015 - 01:49
Do pola gasa radi vrlo dobro a od pola pa na dalje trokira, cuje se kao da je otisla svecica. Bukvalno bolje radi na pola gasa nego na punom gasu. Filter je onaj s6 dvoslojan u standard airboxu sa lulicom od 21mm i jos jednom rupom od 21mm po sredini airboxa...
Proverio sam i sve dihtuje dobro, paljenje radi kako treba, svecica je nova ngk osmica. Probao sam i drugi cdi, kao Bojanov programabilni ali povezan tako da radi kao obican.
Vidi se da ima snage na pretek. Cak uhvatim jedan deo gasa gde doslovno grize kako radi ali... Imam dizne od 70 do 110, pilotke od 30 do 50, pakovanje igli najcesce koristim w7 i w9... Strasno mi nije jasno u cemu je problem.
#565
Posted 21 February 2015 - 01:54
#566
Posted 21 February 2015 - 02:05
Uvrni pilotku 45 ili 50, sraf smese mora da bude izmedju 1 i 2 kruga od skroz zatvorenog, sve preko toga ne moze!
Ilglu npr w9 i glavnu 110 (posto ti je najveca, mozda treba i veca) pa kreni na nize sa glavnom diznom..
Ako se pak odlucis da vozis bez airboxa, mora pilot 50 igla w16...
Kod phbg karbova se odvrtanjem srafica dodaje vazduh... Ako smanjujes glavnu, nemoj i pilotku..
#567
Posted 21 February 2015 - 02:17
#568
Posted 21 February 2015 - 02:20
#569
Posted 21 February 2015 - 02:36
Nesa BG, on 21 February 2015 - 02:20, said:
#570
Posted 21 February 2015 - 02:47
#571
Posted 21 February 2015 - 02:49
#572
Posted 21 February 2015 - 11:58
bojan681, on 21 February 2015 - 02:47, said:
Nemoj da te buni, taj phbg 21 je na ivici da bude mali za taj racing u kombinaciji sa c21..
cesto je pravilo da manji i veci karb imaju slicne ili iste velicine dizni na istom setupu.. npr meni na 12mm i 17,5mm se javila skoro ista glavna i pilot, plamenom na 17,5mm i na 19mm trazi istu velicinu glavne, ali to nema veze sa ovim..
Postoje 2 stvari zasto ce mu traziti te (vece) dizne.
Kod karbova koji su manji od nekog proseka zahtevanog prema cilindru i spuhu jedini nacin da ispostuje zahteve snage i hladjenja je dodavati gorivo...
druga stvar je kod takvih (manjih) karbova na zahtevnim zetupima, sto ih je malko teze pronaci, pa ce se javiti u uskom opsegu oko glavne dizne (samo na jednoj ce se javiti),mora da skida po 2 ili po 1 broj, ne sme da preskace, a da bi to pronasao mora da ima zdravu pilotku za pocetak..
Sauh dizna je kod njega 60, i proradio mu je kada je vruc i aktivirao sauh, a vozio je pilot 38 i glavnu 92, a trazio mu je jos i srafic na 4 kruga... znaci fali mu jos dosta goriva na svim otklonima..
#573
Posted 21 February 2015 - 12:42
sve ovo slavina i hlađenje sa česme nije dobro... dakle i kada imaš hladnjak, motor podešavaš kada temperatura dostigne 50-60 stepeni... i tako će raditi dobro do 80-85.. u hladnijem stadijumu će da muče, a u toplijem da naliva.. i to je za ovakve setupe normalno
druga stvar je što ti imaš C21 u kombinaciji sa agresivnim cilindrom.. ljudi koji to nikad nisu imali, nisu baš merodavni jer ustvari ne znaju šta se dešava u trenutcima pre rezonancije...
dakle cilindar ima veliki blowdown, i jak pritisak.. u tvom slučaju rezonancija neće početi pre 10-11k i kada je dobiješ potrebno ti je goriva dovoljno da mašina isporuči punu snagu... međutim u trenutcima pre nego što rezonanca počne imaš vrlo malu snagu motora, veoma neusklađene pritiske i za nju ti je potrebno vrlo malo goriva da mašina ne bi bila nalivena...
zato je i problem kod ovih karburatora koji su sa Racing epitetom jer oni nisu planirani da napajaju malene agregate, reklo bi se tebi cilindar radi kao neka serijala dok ne uđe u rezonancu, ili možda još gore...
problem se rešava na više načina...
mali zamajac, ... brži ulazak u rezonancu da mašina prepegla tih 10k u trenutku...
varijabilno paljenje.,.. veći obrtni moment na nižim obrtajima sa većim uglom paljenja, ali i veći potrošač
kvalitetno podešen prenos, .. pogotovo kada je magnetina teška kao tuč u pitanju, motor nema šta da traži ispod 10-ke mora da se vrti u prazno
visoki stepen kompresije.... onoliko koliko je proizvođač rekao ili malo više da bi imali više snage u svim spektrima...
HPC radilica.... pojačano punjenje iz transfera na svim obrtajima., značajan pomak na nižim gde transferi zaostaju jer nema rezonance i vakuma
i na kraju karburator... mala pilotka, tačno izabrana igla, da dole ne naliva, a gore donese dovoljno...
velika je matematika... nemaš mnogo prostora, nije to sport pro i trek, ovde su se i veći majstori us***i...
počinješ u radnoj temperaturi, ostalo te ne interesuje jer su ogromne razlike..
#574
Posted 23 February 2015 - 16:24
Vratio sam treka i podesio prenos na 10500 rpm i fino cupa. Nema veze. Necu da se zezam dok ne nabavim inner rotor.
#575
Posted 23 February 2015 - 16:44
Mario je pisao da bi najbolje iskoriscenje bilo nekih 21* do 9000 a na 12000 mora ispod 10*...
#576
Posted 23 February 2015 - 16:50
#577
Posted 23 February 2015 - 16:54
#578
Posted 23 February 2015 - 17:13
Ovo je cagiva mito, Mario ga je postavio kao neki orjentir, al meni se cini da bi bio idealan cdi za nase potrebe..
#579
Posted 27 February 2015 - 23:22
#580
Posted 02 March 2015 - 16:53
MaRk0, on 27 February 2015 - 23:22, said:
prebacio sam ti post ovde... Bojanov Italkit nema namotaj za svetlo i za punjenje, ista je priča i sa ostalim paljenjima iz Selletra kuhinje, samo onaj brand koji prodaje gura svoj CDI ili Eprom uz njega, pa tako imamo žute, crvene, crne Selletre, koje su Malossi, Italkit, Pollini itd...
sve imaju svoj VN namotaj i pickup, i ne napajaju se sa akumulatora ne treba im ništa da bi bacale varnicu... u kompletu ide inner, cdi ili eprom kako ko pakuje, i bobina...
što se tiče ovih MVT-a tu imaš nekoliko vrsta, onaj Premium ima punjenje i svetla i svoj CDI koji je analogni, bibine nema u kompletu imaš kod Zox-a u SF3 temi u HE grupi... sad kod njega je DC tip jer je kompletna instalacija na SF3 urađena tako i u originalu je DC, a mislim da će ove verzije za minareli biti AC, i da rade nezavisno od svega.. uz te možeš kupiti taj digimax sa dip switchevima kao što je Zox i kupio .. imaš sve u temi
Ove novije verzije, kao ta narandžasta su kako sam ja čitao bez punjenja i svetla, slično Selletri, samo čisti racing, ali ako sam dobro skapirao ide i bobina, pa je u nju ugrađen i varijabilni CDI... Slično je i kod ovih Artek K1, mislim da za njih kao i za Doppler radi baš MVT samo brendira, kod tog K1 sam pročitao da ima svetla i punjenje,.. dakle ovi svi rade odvojeno u statoru je VN namotaj i pickup..
sad ne znam tačno ko ne prenosi dobro info, sasvim bi mi logično bilo da K1 i MVT narandžasti budu isti modeli, pa bi po toj logici trebalo biti punjenja i svetla kao i kod premium verzije... pa videćeš kad stigne, i mene baš zanima ko sad tu šta pakuje...
inače uputstvo je teško sra**e ja sam dobio na španskom i francuskom i to neku lošu fotokopiju, piše u prevodu povežite žice kao na slici, a slika crno bela.. bruka...
21 user(s) are reading this topic
0 members, 21 guests, 0 anonymous users