Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#561 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 01:05

Evo snimak. Malo je mracno ali ko zna gde da gleda videce... Mojne se smejete samo za sistem hladjenja. :udri:


#562 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 February 2015 - 01:09

ma nema sta da bude kod lamelica, ako su polomljene ne rade, ako su ok rade... ajmo od pocetka, koji cilindar koji karb koji je spuh?

#563 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 01:26

Jel je to varijabilni cdi montiran? Ako ga jos nisi napravio kako treba mozes mi ga poslati da ga namestim, samo platis postarinu.

#564 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 01:49

Ovako... Cilindar S6 racing mk2, yasuni c21, dellorto phbg 21mm, cdi sam pravio sam posto mi je riknuo standardni kineski, Bojan je imao takav ne programabilni vec onaj drugi cini mi se kao sa sr50...

Do pola gasa radi vrlo dobro a od pola pa na dalje trokira, cuje se kao da je otisla svecica. Bukvalno bolje radi na pola gasa nego na punom gasu. Filter je onaj s6 dvoslojan u standard airboxu sa lulicom od 21mm i jos jednom rupom od 21mm po sredini airboxa...

Proverio sam i sve dihtuje dobro, paljenje radi kako treba, svecica je nova ngk osmica. Probao sam i drugi cdi, kao Bojanov programabilni ali povezan tako da radi kao obican.

Vidi se da ima snage na pretek. Cak uhvatim jedan deo gasa gde doslovno grize kako radi ali... Imam dizne od 70 do 110, pilotke od 30 do 50, pakovanje igli najcesce koristim w7 i w9... Strasno mi nije jasno u cemu je problem.

#565 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 21 February 2015 - 01:54

E vidis ti imas problem od pola gasa,a ja problem do pola gasa hahaha :udri:

#566 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 February 2015 - 02:05

Mare nece da moze tako :udri:

Uvrni pilotku 45 ili 50, sraf smese mora da bude izmedju 1 i 2 kruga od skroz zatvorenog, sve preko toga ne moze!
Ilglu npr w9 i glavnu 110 (posto ti je najveca, mozda treba i veca) pa kreni na nize sa glavnom diznom..

Ako se pak odlucis da vozis bez airboxa, mora pilot 50 igla w16...

Kod phbg karbova se odvrtanjem srafica dodaje vazduh... Ako smanjujes glavnu, nemoj i pilotku..

#567 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 02:17

Ako ne znas po osecaju vozi 500m svaki otklon gasa pa proveri smesu.. I svecicu bi ti preporucio 9-ku, ja sad nju vozim.

#568 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 21 February 2015 - 02:20

Vecina phbg karbova dodaje benzin odvrtanjem srafica. Ako je srafic sa strane prirubnice dodaje gorivo a ako je do filtera dodaje vazduh, tako je najsigurnije ustanoviti.

#569 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 February 2015 - 02:36

View PostNesa BG, on 21 February 2015 - 02:20, said:

Vecina phbg karbova dodaje benzin odvrtanjem srafica. Ako je srafic sa strane prirubnice dodaje gorivo a ako je do filtera dodaje vazduh, tako je najsigurnije ustanoviti.
Izvinjavam se Nesa je u pravu, odvrtanjem srafa se dodaje gorivo, kontra u odnosu na 17,5 phva.. zato sam i pisao da srafi vece dizne, njemu fali goriva posto mu se sraf javlja na 4 kruga, a i bolje radi sa sauhom.. moja permutacija, hvala bata Neso :D

#570 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 02:47

Ne kontam samo stace mu tolke pilotke, pa ja na 28mm imam pilotku 40? Mislim da ce njemu biti ok sa 40-max 45

#571 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 February 2015 - 02:49

izuzev kod arreche karb-ova gde je šrafić prema motoru, a radi vazduh

#572 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 February 2015 - 11:58

View Postbojan681, on 21 February 2015 - 02:47, said:

Ne kontam samo stace mu tolke pilotke, pa ja na 28mm imam pilotku 40? Mislim da ce njemu biti ok sa 40-max 45

Nemoj da te buni, taj phbg 21 je na ivici da bude mali za taj racing u kombinaciji sa c21..

cesto je pravilo da manji i veci karb imaju slicne ili iste velicine dizni na istom setupu.. npr meni na 12mm i 17,5mm se javila skoro ista glavna i pilot, plamenom na 17,5mm i na 19mm trazi istu velicinu glavne, ali to nema veze sa ovim..

Postoje 2 stvari zasto ce mu traziti te (vece) dizne.
Kod karbova koji su manji od nekog proseka zahtevanog prema cilindru i spuhu jedini nacin da ispostuje zahteve snage i hladjenja je dodavati gorivo...
druga stvar je kod takvih (manjih) karbova na zahtevnim zetupima, sto ih je malko teze pronaci, pa ce se javiti u uskom opsegu oko glavne dizne (samo na jednoj ce se javiti),mora da skida po 2 ili po 1 broj, ne sme da preskace, a da bi to pronasao mora da ima zdravu pilotku za pocetak..

Sauh dizna je kod njega 60, i proradio mu je kada je vruc i aktivirao sauh, a vozio je pilot 38 i glavnu 92, a trazio mu je jos i srafic na 4 kruga... znaci fali mu jos dosta goriva na svim otklonima..

#573 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 February 2015 - 12:42

motor moraš podešavati u radnoj temperaturi..

sve ovo slavina i hlađenje sa česme nije dobro... dakle i kada imaš hladnjak, motor podešavaš kada temperatura dostigne 50-60 stepeni... i tako će raditi dobro do 80-85.. u hladnijem stadijumu će da muče, a u toplijem da naliva.. i to je za ovakve setupe normalno

druga stvar je što ti imaš C21 u kombinaciji sa agresivnim cilindrom.. ljudi koji to nikad nisu imali, nisu baš merodavni jer ustvari ne znaju šta se dešava u trenutcima pre rezonancije...

dakle cilindar ima veliki blowdown, i jak pritisak.. u tvom slučaju rezonancija neće početi pre 10-11k i kada je dobiješ potrebno ti je goriva dovoljno da mašina isporuči punu snagu... međutim u trenutcima pre nego što rezonanca počne imaš vrlo malu snagu motora, veoma neusklađene pritiske i za nju ti je potrebno vrlo malo goriva da mašina ne bi bila nalivena...

zato je i problem kod ovih karburatora koji su sa Racing epitetom jer oni nisu planirani da napajaju malene agregate, reklo bi se tebi cilindar radi kao neka serijala dok ne uđe u rezonancu, ili možda još gore...

problem se rešava na više načina...
mali zamajac, ... brži ulazak u rezonancu da mašina prepegla tih 10k u trenutku...
varijabilno paljenje.,.. veći obrtni moment na nižim obrtajima sa većim uglom paljenja, ali i veći potrošač
kvalitetno podešen prenos, .. pogotovo kada je magnetina teška kao tuč u pitanju, motor nema šta da traži ispod 10-ke mora da se vrti u prazno

visoki stepen kompresije.... onoliko koliko je proizvođač rekao ili malo više da bi imali više snage u svim spektrima...
HPC radilica.... pojačano punjenje iz transfera na svim obrtajima., značajan pomak na nižim gde transferi zaostaju jer nema rezonance i vakuma

i na kraju karburator... mala pilotka, tačno izabrana igla, da dole ne naliva, a gore donese dovoljno...

velika je matematika... nemaš mnogo prostora, nije to sport pro i trek, ovde su se i veći majstori us***i...
počinješ u radnoj temperaturi, ostalo te ne interesuje jer su ogromne razlike..

#574 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 February 2015 - 16:24

Najverovatnije da ova moja struja ne funkcionise kako treba iznad 12k. Cdi koji koristim sam ja pravio po ovoj semi.
Posted Image

Vratio sam treka i podesio prenos na 10500 rpm i fino cupa. Nema veze. Necu da se zezam dok ne nabavim inner rotor.

#575 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 February 2015 - 16:44

E ako si napravio identicno ovome, muke ce biti preko 12k. Ovo imam i ja sad na piaggiu, nije varijabilno vec drzi istu krivu, npr kod srke i nrg na 17* kroz ceo spektar 0-12000 obrtaja.. ako nisi pomerao paljenje i nisi napravio da retardira shodno povecanju br obrtaja mozes da izgoris klip preko 12k ako uopste i bude hteo da se zavrti preko ( ne znam da je neko vozio klasican pia magnet i cdi preko 12).
Mario je pisao da bi najbolje iskoriscenje bilo nekih 21* do 9000 a na 12000 mora ispod 10*...

#576 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 February 2015 - 16:50

imamo tih grafikona kroz više tema... ovo za trek je mudro dok ne nabaviš mali zamajac...

#577 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 23 February 2015 - 16:54

Ovaj mi je bio zamena posto mi je riknuo fabricki cdi. Pravio sam i varijabilni koji mi izgleda uopste ne radi kako treba. Bojan ima takav.

#578 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 23 February 2015 - 17:13

Evo dok ja pronadjem..
Posted Image

Ovo je cagiva mito, Mario ga je postavio kao neki orjentir, al meni se cini da bi bio idealan cdi za nase potrebe..

#579 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 27 February 2015 - 23:22

Izginuh vise sa tim paljenjima i inner rotorima... Kako kapiram to tvoje ima 12V za svetla je li tako? Ima li namotaj za punjenje akumulatora ili jos nesto. Nesto se razmisljam. Inner rotori verovatno nemaju ni pick-up ni visokonaponski namotaj, pa im je CDI u DC varijanti... Ali na osnovu cega on regulise paljenje? Mikrokontroler ili nesto drugo. Ok sigurno uz njega dobijes klasican CDI sa nesto malo promenljivim uglom paljenja a kasnije mozes da dokupis onaj digimax ili kako god koji vec ozbiljnije moze da koriguje krivu i da ti izbor da biras. Mene interesuje koji on signal obradjuje jer pickup realno nema gde fizicki da se smesti. :)

#580 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 March 2015 - 16:53

View PostMaRk0, on 27 February 2015 - 23:22, said:

Izginuh vise sa tim paljenjima i inner rotorima... Kako kapiram to tvoje ima 12V za svetla je li tako? Ima li namotaj za punjenje akumulatora ili jos nesto. Nesto se razmisljam. Inner rotori verovatno nemaju ni pick-up ni visokonaponski namotaj, pa im je CDI u DC varijanti... Ali na osnovu cega on regulise paljenje? Mikrokontroler ili nesto drugo. Ok sigurno uz njega dobijes klasican CDI sa nesto malo promenljivim uglom paljenja a kasnije mozes da dokupis onaj digimax ili kako god koji vec ozbiljnije moze da koriguje krivu i da ti izbor da biras. Mene interesuje koji on signal obradjuje jer pickup realno nema gde fizicki da se smesti. :D

prebacio sam ti post ovde... Bojanov Italkit nema namotaj za svetlo i za punjenje, ista je priča i sa ostalim paljenjima iz Selletra kuhinje, samo onaj brand koji prodaje gura svoj CDI ili Eprom uz njega, pa tako imamo žute, crvene, crne Selletre, koje su Malossi, Italkit, Pollini itd...

sve imaju svoj VN namotaj i pickup, i ne napajaju se sa akumulatora ne treba im ništa da bi bacale varnicu... u kompletu ide inner, cdi ili eprom kako ko pakuje, i bobina...

što se tiče ovih MVT-a tu imaš nekoliko vrsta, onaj Premium ima punjenje i svetla i svoj CDI koji je analogni, bibine nema u kompletu imaš kod Zox-a u SF3 temi u HE grupi... sad kod njega je DC tip jer je kompletna instalacija na SF3 urađena tako i u originalu je DC, a mislim da će ove verzije za minareli biti AC, i da rade nezavisno od svega.. uz te možeš kupiti taj digimax sa dip switchevima kao što je Zox i kupio .. imaš sve u temi

Ove novije verzije, kao ta narandžasta su kako sam ja čitao bez punjenja i svetla, slično Selletri, samo čisti racing, ali ako sam dobro skapirao ide i bobina, pa je u nju ugrađen i varijabilni CDI... Slično je i kod ovih Artek K1, mislim da za njih kao i za Doppler radi baš MVT samo brendira, kod tog K1 sam pročitao da ima svetla i punjenje,.. dakle ovi svi rade odvojeno u statoru je VN namotaj i pickup..

sad ne znam tačno ko ne prenosi dobro info, sasvim bi mi logično bilo da K1 i MVT narandžasti budu isti modeli, pa bi po toj logici trebalo biti punjenja i svetla kao i kod premium verzije... pa videćeš kad stigne, i mene baš zanima ko sad tu šta pakuje...

inače uputstvo je teško sra**e ja sam dobio na španskom i francuskom i to neku lošu fotokopiju, piše u prevodu povežite žice kao na slici, a slika crno bela.. bruka...





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users