#721
Posted 04 May 2015 - 23:36
#722
Posted 05 May 2015 - 00:31
Mario, on 04 May 2015 - 23:20, said:
Cilindar netaknut. Klip ima oziljak po celu, okrugli odgovara onom upustenom delu glave, ali taman debljine taloga nista strasno. Glavu trebam da premerim precizno i vidim da li ima posledica i na njoj. Prvo sam pomislio da su otisli lezajevi radilice, ali evo sad vidim da su dobri... Izgleda da je iglicasti u velikoj pesnici bio najslabija karika.
Ubacujem slike sutra...
#723
Posted 05 May 2015 - 00:53
#724
Posted 05 May 2015 - 01:00
#725
Posted 05 May 2015 - 01:01
Pa bem ti radilicu. Ja svo vreme vidim da nesto nije kako treba i po zvuku i ovako na osecaj. Eto sta je bilo ono kad na leru nesto pocne da kucka i ugasi se. Sve mi je jasno sad.
Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 01:04.
#726
Posted 05 May 2015 - 02:15
Prvi put citam da se nekome rasuo iglicasti u donjoj pesnici za tako kratko vrijeme...sreca tvoja pa je cilindar prosao ok, moglo je da bude jos gore.
Koji je proizvodjac radilice u pitanju?
#727
Posted 05 May 2015 - 02:24
Sve sam odradio dobro sto se tice sklapanja masine od prvog momenta. Evo, lezajevi radilice su super i sve je na svom mestu. Iglicasti u maloj pesnici nema nikakvog lufta makar na osecaj. Radilica je bila centrirana u odnosu na blokove gotovo idealno, ne secam se tacno koliko sa leve i desne strane. Prvobitno je glava bila stegnuta na 1.2Nm svaki sraf a nakon toga izmeren squish kalaj zicom i iznosio je 0.7mm. Nakon toga sam dotegao glavu jos malo i dobio squish 0.6mm i to sam jos merio u 4 tacke ka svakom brezonu posebno.
Razumem da bi idealno bilo dovesti sve komponente u sklad, tako da jedna tacka bude najslabija. Ta tacka bi u stvari bila potrosni materijal i pri njenom otkazivanju bi trebalo biti najmanjih posledica za ceo sistem. Jos bi trebalo izracunati koja je granica izdrzljivosti te tacke, tj koliko je to u predjenim km i super. Na toliko i toliko se radi servis pri kome se vrsi zamena istog dela...
Sad koji je razlog doveo do toga da ja u velikom iglicastom lezaju na klipnjaci nemam ni jedan valjcic(iglu) to je druga stvar. Ja sam jednostavno ubedjen da je proizvodjac koristio suvise tvrdu komponentu za izradu kaveza iglicastog ili suvise meku za same iglice.
Ne kazem da je S6 los brend ali da ponovim, njihov iglicasti u maloj pesnici je ostao netaknut u odnosu na ovaj u velikoj pesnici u kojoj jednostavno nema iglica. Da li je njih zeznuo dobavljac te komponente ili ne, ja u to ne ulazim. Samo imaju jedan veliki minus od mene.
Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 02:27.
#728
Posted 05 May 2015 - 02:38
Sad se moze nagadjati ali ja bih isto napomenu da i detonacije mogu da uniste klipnjacu, lezaj, pa i citavu termogrupu ako su bile jake, a kompresija je mogla imati uticaja na to.
Sta sad planiras? Restauraciju radilice ili kupovinu nove?
#729
Posted 05 May 2015 - 02:57
Naravno da se ne predajem. Idemo dalje. Samo ovaj put cu ipak yasuni c16 da planiram, c21 radi na 3000 vise obrtaja od njega. Bespotrebno habanje a ne idem na trke i tako to.
#730
Posted 05 May 2015 - 08:52
Očito radilica ne valja za taj setup, što mi je i logično jer košta nešto više nego one kineske MF i BGM, a razlika se pokriva samo u imenu, ne vidim prostora kvalitetnijim dijelovima u tih 20 € koliko više košta.
Što se tiče restauracije radilice, bolcnu moraš mjenjati 100 %, a ako imaš da ti neko istokari od kvalitetnog čelika, kasnije zakali ili cementira (ni sam ne znam koju termičku obradu prolazi točno, ali mora biti jako tvrdo i čvrsto) možeš ju dat radit, ali nekako sumnjam da će te ispast povoljno, još i moraš nabavit kvalitetan ležaj i savršeno iscentirarat radilicu.
#731
Posted 05 May 2015 - 11:45
#732
Posted 05 May 2015 - 12:06
da zaključimo, najjeftinije će te na kraju izaći nova radilica
#733
Posted 05 May 2015 - 12:10
#734
Posted 05 May 2015 - 12:20
#735
Posted 05 May 2015 - 14:16
www.racing-planet.de/crankshaft-malossi-rhq-for-12mm-piston-pin-for-cpi-p-244012-1.html?backcPathco=16&cPath=483_12546#.VUileKJBvqB
Skuplja od kineskih za nekih 60e a od ove s6 za 40e. Pa ako i tu platim ime, vracam se na serijalu.
#736
Posted 05 May 2015 - 14:36
#737
Posted 05 May 2015 - 15:17
Evo ga sad snimak izvadjene radilice.
#738
Posted 05 May 2015 - 21:27
Ili da kupujem novu radilicu http://www.racing-pl...46#.VUkJBanFyi6
U svakom slucaju novi lezajevi mi ne ginu. Za sta da se opredelim? Mario kaze nova radilica ok cenim.
Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 21:28.
#739
Posted 05 May 2015 - 21:47
#740
Posted 05 May 2015 - 21:59
Miki82, on 05 May 2015 - 21:47, said:
Nova je bila presao 2000km.
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users