Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#721 Pekisa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 659 posts
  • MestoKrusevac
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 04 May 2015 - 23:36

Auuuu brate :sad:

#722 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 00:31

View PostMario, on 04 May 2015 - 23:20, said:

raspao se kavez u velikoj pesnici na radilici ?
Da. Evo sad gledam i ne vidim ga... Koliko je debeo on od prilike? Ovde imam lufta za 2mm. Nije se valjda zavario za bolcnu. Iglicasti u maloj pesnici nista, kao nov...

Cilindar netaknut. Klip ima oziljak po celu, okrugli odgovara onom upustenom delu glave, ali taman debljine taloga nista strasno. Glavu trebam da premerim precizno i vidim da li ima posledica i na njoj. Prvo sam pomislio da su otisli lezajevi radilice, ali evo sad vidim da su dobri... Izgleda da je iglicasti u velikoj pesnici bio najslabija karika.

Ubacujem slike sutra...

#723 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 05 May 2015 - 00:53

Auuu...Bas smo srecni sa ovim racing-ovima hahaha

#724 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 May 2015 - 01:00

To ocrtavanje je u stvari ljubljenje zato sto je klipnjaca dobila tacno toliko lufta da se priblizi klip glavi. Bice sve ok sa cilindrom-klipom-glavom. Sva sreca pa si odmah stao. Idemo dalje, nema predaje :)

#725 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 01:01

Koji crni kavez... Ovde ni jedne jedine iglice nema u iglicastom. A ja se pitao sta mi je izbockalo termogrupu. ccc...

Pa bem ti radilicu. Ja svo vreme vidim da nesto nije kako treba i po zvuku i ovako na osecaj. Eto sta je bilo ono kad na leru nesto pocne da kucka i ugasi se. Sve mi je jasno sad.

Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 01:04.


#726 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 May 2015 - 02:15

U jbt :blink:
Prvi put citam da se nekome rasuo iglicasti u donjoj pesnici za tako kratko vrijeme...sreca tvoja pa je cilindar prosao ok, moglo je da bude jos gore.
Koji je proizvodjac radilice u pitanju?

#727 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 02:24

Sad razmisljam. Jedino sto sam ja mogao da sje..m je to zatezanje glave na osecaj. Manji squish prouzrokuje sta? Jacu kompresiju? Da li sam ja tim potezom samo dokusurio vec istrosen iglicasti lezaj u velikoj pesnici na klipljaci? Da li klip u idealnom stanju masine bez squisha moze da udari u glavu? Samo u slucaju istrosenog iglicastog jel da? Samo trazim da budem nacisto sa sobom.

Sve sam odradio dobro sto se tice sklapanja masine od prvog momenta. Evo, lezajevi radilice su super i sve je na svom mestu. Iglicasti u maloj pesnici nema nikakvog lufta makar na osecaj. Radilica je bila centrirana u odnosu na blokove gotovo idealno, ne secam se tacno koliko sa leve i desne strane. Prvobitno je glava bila stegnuta na 1.2Nm svaki sraf a nakon toga izmeren squish kalaj zicom i iznosio je 0.7mm. Nakon toga sam dotegao glavu jos malo i dobio squish 0.6mm i to sam jos merio u 4 tacke ka svakom brezonu posebno.

Razumem da bi idealno bilo dovesti sve komponente u sklad, tako da jedna tacka bude najslabija. Ta tacka bi u stvari bila potrosni materijal i pri njenom otkazivanju bi trebalo biti najmanjih posledica za ceo sistem. Jos bi trebalo izracunati koja je granica izdrzljivosti te tacke, tj koliko je to u predjenim km i super. Na toliko i toliko se radi servis pri kome se vrsi zamena istog dela...

Sad koji je razlog doveo do toga da ja u velikom iglicastom lezaju na klipnjaci nemam ni jedan valjcic(iglu) to je druga stvar. Ja sam jednostavno ubedjen da je proizvodjac koristio suvise tvrdu komponentu za izradu kaveza iglicastog ili suvise meku za same iglice.

Ne kazem da je S6 los brend ali da ponovim, njihov iglicasti u maloj pesnici je ostao netaknut u odnosu na ovaj u velikoj pesnici u kojoj jednostavno nema iglica. :D Da li je njih zeznuo dobavljac te komponente ili ne, ja u to ne ulazim. Samo imaju jedan veliki minus od mene.

Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 02:27.


#728 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 May 2015 - 02:38

Ako se ne varam ti nisi presao ni 50km od kako si kontrolisao cilindar? Malo mi nevjerovatno da se raspe lezaj za kratko vrijeme za radilicu koja bi "trebala" biti kvalitetna.
Sad se moze nagadjati ali ja bih isto napomenu da i detonacije mogu da uniste klipnjacu, lezaj, pa i citavu termogrupu ako su bile jake, a kompresija je mogla imati uticaja na to.

Sta sad planiras? Restauraciju radilice ili kupovinu nove?

#729 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 02:57

Videcu kako sam u mogucnosti. Ima ovde kod mene puno ljudi koji se bave time. Voleo bih da restauriram ovu ali da sve protekne u mom prisustvu. Montiranje novog iglicastog i balansiranje radilice. Ako uopste nije ostecena bolcna jer se kavez izgleda zavario za nju.

Naravno da se ne predajem. Idemo dalje. Samo ovaj put cu ipak yasuni c16 da planiram, c21 radi na 3000 vise obrtaja od njega. Bespotrebno habanje a ne idem na trke i tako to.

#730 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 05 May 2015 - 08:52

Nema to veze što si ti dotezao rukom. I ovako si dotezao rukom da dobiješ skviš 0,6 mm, a to si i htio.
Očito radilica ne valja za taj setup, što mi je i logično jer košta nešto više nego one kineske MF i BGM, a razlika se pokriva samo u imenu, ne vidim prostora kvalitetnijim dijelovima u tih 20 € koliko više košta.

Što se tiče restauracije radilice, bolcnu moraš mjenjati 100 %, a ako imaš da ti neko istokari od kvalitetnog čelika, kasnije zakali ili cementira (ni sam ne znam koju termičku obradu prolazi točno, ali mora biti jako tvrdo i čvrsto) možeš ju dat radit, ali nekako sumnjam da će te ispast povoljno, još i moraš nabavit kvalitetan ležaj i savršeno iscentirarat radilicu.

#731 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 11:45

Treba odneti tu bolcnu kod nekog ko radi metalizaciju i obradu da je dovede na fabricku meru ako je ostecena. Treba koristiti kvalitetan iglicasti u velikoj pesnici, sve to ti mozda moze sklopiti Mario ako bi se prihvatio posla, ja nebi to davao nekom levom majstoru koji nece to precizno centrirati. A treba proveriti i kolko bi kostala nova kvalitetnija radilica, ako nije velika razlika najbolje uzeti novo..

#732 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 May 2015 - 12:06

kada bi kupio novu klipnjaču dobio bi novu bolcnu i nov igličasti, a ona je 50+e i onda još treba dodati majstora koji će da spakuje na presi i centrira

da zaključimo, najjeftinije će te na kraju izaći nova radilica

#733 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 05 May 2015 - 12:10

Prodaš c21, uzmeš c16 i radilicu za te pare... jbt ti i Boka baš nemate sreće sa tim radilicama, overili ste 2 komada na najneverovatnije načine :janpi:

#734 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 05 May 2015 - 12:20

sad ću jaa "performance is our mission" al jbg i ja vozim S6 samo onu najskuplju R/T, Grale je u pravu, ove jeftine će biti kineske

#735 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 14:16

Sledeca koju cu da ubijem.
www.racing-planet.de/crankshaft-malossi-rhq-for-12mm-piston-pin-for-cpi-p-244012-1.html?backcPathco=16&cPath=483_12546#.VUileKJBvqB

Skuplja od kineskih za nekih 60e a od ove s6 za 40e. Pa ako i tu platim ime, vracam se na serijalu.

#736 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 14:36

uuu ta je dobra. :0takoje: Tu vozi pita na MHR-u i ako je ubijes onda jednostavno nemas srece sa motorima..

#737 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 15:17

Mene i dalje muci to sto ne znam da li sam ja prouzrokovao ovu havariju. I kako to da pri poslednjem pregledu nisam video da je taj iglicasti utrosen... A i snimak sam napravio gde se jasno vidi da je krenuo da riknjava.

Evo ga sad snimak izvadjene radilice.


#738 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 21:27

Imam 2 opcije. Da zamenim klipljacu ovom http://www.motobikes..._TR6004001.aspx imam i novi klip sa 10mm bolcnom pa ce biti kompitabilno. To bi me izaslo nekih 65e sa rukom.

Ili da kupujem novu radilicu http://www.racing-pl...46#.VUkJBanFyi6

U svakom slucaju novi lezajevi mi ne ginu. Za sta da se opredelim? Mario kaze nova radilica ok cenim.

Edited by MaRk0, 05 May 2015 - 21:28.


#739 Miki82

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 321 posts
  • MestoZajecar
  • VozimSachs sx1

Posted 05 May 2015 - 21:47

I ja glasam za novu,jeste da je 180 evra ali si miran dugo.Kvalitet se uvek placao i uvek na kraju dodje jeftinije i manje zezanja oko rasturanja nego sa jeftinije a lose.Jos ima 12mm bolcnu gore sto je bolje za tvoj setap po meni. A reci mi jel i ta bila nova koliko si presao sa njom?

#740 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 05 May 2015 - 21:59

View PostMiki82, on 05 May 2015 - 21:47, said:

I ja glasam za novu,jeste da je 180 evra ali si miran dugo.Kvalitet se uvek placao i uvek na kraju dodje jeftinije i manje zezanja oko rasturanja nego sa jeftinije a lose.Jos ima 12mm bolcnu gore sto je bolje za tvoj setap po meni. A reci mi jel i ta bila nova koliko si presao sa njom?

Nova je bila presao 2000km.





15 user(s) are reading this topic

0 members, 15 guests, 0 anonymous users