#1281
Posted 29 June 2020 - 23:30
#1282
Posted 01 July 2020 - 00:07
https://drive.google...iew?usp=sharing
Link sa google photos
https://lh3.googleus...1-no?authuser=0
Obrisati.
Jesu stipse... Nece moci. Za sad samo Flickr daje linkove za forum ali samo 500 slika je free...
Edited by MaRk0, 01 July 2020 - 00:16.
#1284
Posted 21 July 2020 - 00:34
S6 Racing mk2 12mm
Malossi RHQ 12mm - 16mm osovina varijatora
Yasuni C21
S6 dellorto phbg 21mm (86 glavna, w9 igla podignuta za jedan, 40 pilotka, R21mm + R10mm otvor na airboxu
Multivar(4.4gr rolnice), Morini remenice sa Polini plavom centralnom +55%, S6 stelujuce kvacilo i vent korpa, Malossi primar + 15%, Malossi M.6117087 800x16.9x8mm 28° kais
Fabricko paljenje i magnet
Varijabilni CDI domace proizvodnje mapa identicna MVT DD inner rotor CDI-u
U garzi imam sve i svasta od delova sto sam izmenjao tokom vremena.
Zna li neko mozda ima li razlike u zapremini kinekog i original minarelli bloka i primarnoj kompresiji? Izgleda da je ovo maksimum sa kinarelijem bas iz tog razloga. Dal bi stala ovde radilica sa vecim hodom bez prepravki?
#1285
Posted 21 July 2020 - 01:04
#1286
Posted 21 July 2020 - 06:18
#1287
Posted 21 July 2020 - 08:52
#1288
Posted 21 July 2020 - 15:44
#1289
Posted 28 July 2020 - 21:42
#1290
Posted 28 July 2020 - 21:55
#1291
Posted 06 August 2020 - 00:26
Bice gimnastike oko sajle gasa, stelovanja, filtera... Ovaj je 24mm pa moram da proverim i koliko klasicna rucka gasa otvara. Mozda i nju treba da zamenim.
Prirubnica je dosta kraca od serijske i ima veci ugao ali deluje kvalitetno. Tu moram da resim sta cu sa filterom. Volim airbox jer je tih za razliku od pecurke ali ovaj put nece biti izvodljivo pa ce ici gljiva a komsije ko j....
Karb kao karb je ok. Nailazim ponegde na necistoce i sitne opiljke pa je zavrsna obrada mogla biti malo bolja. Lagan je ali je zato ova veca crna prirubnica za veci filter vazduga od livenog gvozdja i teska. Ne kapiram cemu to.
Imam sve pilotke, glavne dizne od 80 do 118, ostriju i tuplju iglu 12/22 i 14/22. Steta sto bas dugo nema na stanju siber sa 40* kosinom jer bi uzeo i njega pa da se kompletiram. Ovaj u njemu je 30*.
#1292
Posted 06 August 2020 - 06:46
Imas tih polini prirubnica sa razlicitim uglovima, ja sam prvu imao sa 45, kasnije sam nabavio sa 75 stepeni. Na SR-ki sanse nije bilo napred uklopiti zbog rama, nezz kako je kod tebe, ja sam morao da idem na subframe varijantu, da bi mi se oslobodio prostor pozadi..
U prvom dragu sam imao sličnu okretnu motoforce prirubnicu 45 stepeni, i uspeo sam karb tačno iznad cilindra da spakujem.. TM24.. kako sam presao na TMX30 , to je sve propalo u vodu..
Kod ugla, kada je prema napred, kada sednes na skut, popravlja se ugao, tako da mi to sa stock amortom nije bio problem.. videćeš , prema nazad sa subframe-om je već obrnuta situacija
#1293
Posted 06 August 2020 - 09:45
#1294
Posted 08 August 2020 - 08:23
MaRk0, on 06 August 2020 - 00:26, said:
Bice gimnastike oko sajle gasa, stelovanja, filtera... Ovaj je 24mm pa moram da proverim i koliko klasicna rucka gasa otvara. Mozda i nju treba da zamenim.
Prirubnica je dosta kraca od serijske i ima veci ugao ali deluje kvalitetno. Tu moram da resim sta cu sa filterom. Volim airbox jer je tih za razliku od pecurke ali ovaj put nece biti izvodljivo pa ce ici gljiva a komsije ko j....
Karb kao karb je ok. Nailazim ponegde na necistoce i sitne opiljke pa je zavrsna obrada mogla biti malo bolja. Lagan je ali je zato ova veca crna prirubnica za veci filter vazduga od livenog gvozdja i teska. Ne kapiram cemu to.
Imam sve pilotke, glavne dizne od 80 do 118, ostriju i tuplju iglu 12/22 i 14/22. Steta sto bas dugo nema na stanju siber sa 40* kosinom jer bi uzeo i njega pa da se kompletiram. Ovaj u njemu je 30*.
Edited by Pekisa, 08 August 2020 - 08:24.
#1295
Posted 10 August 2020 - 20:31
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
#1296
Posted 10 August 2020 - 21:07
Prirubnicu sam okrenuo prema napred, tako da karb stoji malo pored cilindra, cisto da mogu da pridjem srafu za menjanje dizni dok stelujem. Ona je od 40 stepeni.
I opet mi plan pada u vodu. Ne znam kako vi to trpite ali po meni je ovo urlanje sa gljivom kao filterom vazduha neprihvatljivo. Stvarno ne mogu vise. Ovaj put stvarno ne znam sta da radim. Da li da vezujem fabricki filter nekim crevom od usisivaca ili sta da izmisljam vise. Da nabavljam neki univerzalni airbox ali da ne znam kako ce zvucati sa njim...
#1297
Posted 10 August 2020 - 21:59
Tacno je urla na karburatoru, ali i rezonira na usisu
#1298
Posted 11 August 2020 - 10:25
Spakovao sam sa ovom pecurkom, ostavio karb kako je dosao i okrenuo krug. Momentalno sam osetio razliku. Povuce kao iz topa ali se dere neverovatno. Definitivno vise snage ima sad ali nema sanse da ga ovako vozim.
Gore sa slike se vidi airbox i karb kako stoji. Nemam pojma kako da spojim ta dva. Prikljucak za filter na karbu je 46mm. Treba mi dobro savitljivo crevo da premostim ali ne mogu da nadjem.
Mora drugi airbox na stranu gde ide karburator... Nisam pametan.
#1299
Posted 11 August 2020 - 11:01
medjutim oni prodaju to i od aluminijuma, e sad sto je od livenog gvozdja pokusavam da skapiram, da li ima neka fora sa umirivanjem vibracija, gde je karb na gumenoj spojki ... ili tako nesto
#1300
Posted 11 August 2020 - 19:17
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users