Thnx obojici, verovatno ce klingerit biti i u mom slucaju.
Nego Steef, da te pitam... Jesi li radio tajfuna u varijanti sa 13 tockovima? Nas sta me interesuje. Da li je moguce uglaviti zadnji fabricki blatobran sa NRG tockom. Sad sa ovom prirubnicom resavam problem karba ali vidis na prethodnim slikama da je sa 13 dosta tesno, odnosno guma je blizu bloka. Ima oko cm prostora, mozda koji mm vise. Ako tu uglavljujem blatobran onda cu bar za pola cm da skratim taj prostor, dakle bice knap, knap. A brinem se jer cesto idem autoputem izmedju novog i starog BG pa neretko idem preko 100km/h, a ako se dobro secam (ispravite me ako gresim), guma na toj i vecoj brzini se izduzuje u profilu pod dejstvom centrifugalne sile, pa ne bih voleo da na 100-tki ocese zadnja guma o blatobran jer ce da bude karambol.
Cudi me da ne mogu da nadjem nikakvu info o tome, prekopao sam ceo net i svi pricaju o tome sta fituje od tockova a niko o problemu sa blatobranom. A vidim da ljudi imaju NRG tockove na TPH i da furaju fabricki blatobran pa moram da pitam za savet.
Evo primer a ima ih koliko hoces:
http://www.scootersh...r-wheels.26079/
A ipak bih voleo da bar malo zastitim karb od prskanja sa zadnjeg tocka tako da bi blatobran trebao da ostane...
1
51 replies to this topic
#41
Posted 03 June 2016 - 10:00
#42
Posted 03 June 2016 - 11:53
Nisam siguran za raspored rupa na bloku za kacenje blatobrana, ali imas 2 opcije.
Prva je prepravka postojeceg blatobrana, fenom za visoke temperature, malo se zagreje i iskrivi kako zelis, pa kada ga naglo ohladis, recimo u kofi hladne vode, ostace u tom obliku koji zelis. Svakako mozes da dobijes 0,5cm kao od sale...
Druga opcija je probati mali blatobran od 50ccm sa 13cola tockom (nrg mc2,3,4 sr3) a cak i runnerke sa 12cola imaju isti blatobran, gde kada se stavi 13cola ne cesu.. ako se rupe poklapaju, onda je lako naci blatobran. Doduse, tvoj blok bi trebao biti isti kao i na fx125 a tamo su 12cola ali su po obimu slicne kao i 13 (120/70-12 vs 130/60-13), najidelnije je taj blatobran nabaviti.
Da, zaboravio sam, skiper 2t, leonardo, sr2 125-150, itd...
Prva je prepravka postojeceg blatobrana, fenom za visoke temperature, malo se zagreje i iskrivi kako zelis, pa kada ga naglo ohladis, recimo u kofi hladne vode, ostace u tom obliku koji zelis. Svakako mozes da dobijes 0,5cm kao od sale...
Druga opcija je probati mali blatobran od 50ccm sa 13cola tockom (nrg mc2,3,4 sr3) a cak i runnerke sa 12cola imaju isti blatobran, gde kada se stavi 13cola ne cesu.. ako se rupe poklapaju, onda je lako naci blatobran. Doduse, tvoj blok bi trebao biti isti kao i na fx125 a tamo su 12cola ali su po obimu slicne kao i 13 (120/70-12 vs 130/60-13), najidelnije je taj blatobran nabaviti.
Da, zaboravio sam, skiper 2t, leonardo, sr2 125-150, itd...
#43
Posted 03 June 2016 - 13:04
Ma hebo nabavku, odradice posao i ovaj, samo da vidim gde i kako da ga koljem. Vidis... razmisljao sam o tome gde i kako da ga secem ali mi nije pao na pamet fen. Hvala za ideju. Ce ga napravim...
#44
Posted 03 June 2016 - 13:05
Nece ti smetati, naprotiv, dobiti ces malo prostora sa 130/60-13.
https://www.tacomaworld.com/tirecalc
https://www.tacomaworld.com/tirecalc
#45
Posted 03 June 2016 - 13:24
Imam 130/60-13. Aj videcemo, ako bude vremena za vikend cu da probam nesto...
#46
Posted 03 June 2016 - 20:56
od leonarda ti sigurno ne pase blatobran na bb blok
#47
Posted 30 July 2016 - 21:59
Dodje tph na servizzio i poneku doradu u Zemunsku garazu
Dogovor je da se odradi servis, upase 13cola pozadi, upase blatobran i prirubnica, posteluje karb... u medjuvremenu, pru dolasku, Francuz se pozalio da je ostao i bez prednje kocnice i da migavac nesto brljavi...
I tako, krenusmo u rasklapnje
uploadfromtaptalk1469911459968.jpg 430.6K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911747985.jpg 454.32K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911793363.jpg 414.96K 24 downloads
Prva srvar koju smo primetili da je sve vlazno i slinavo
uploadfromtaptalk1469911876210.jpg 332.87K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911934958.jpg 400.95K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911974084.jpg 268.53K 22 downloads
Posto je skut bio parkiran u garazi nedelju dana, oatavio je iza sebe 3 znacajne flekice, a evo uzrocnika do bloka..
uploadfromtaptalk1469912061283.jpg 279.27K 22 downloads
uploadfromtaptalk1469912091367.jpg 204.74K 23 downloads
Drugo sto sam primetio navodilo me na zakljucak da slini i mala dekla, medjutim kapljice nisu imale specifican miris hipoidnog
uploadfromtaptalk1469912160104.jpg 266.22K 18 downloads
Ok, postavljamo tocak i merimo razmake
uploadfromtaptalk1469912238921.jpg 393.61K 17 downloads
uploadfromtaptalk1469912285190.jpg 503.01K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469912323330.jpg 206.96K 21 downloads
uploadfromtaptalk1469912338477.jpg 255.62K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469912354577.jpg 261.87K 23 downloads
Mesta ima u milimetar, bice igrarije
Sent from my GT-I9192
Dogovor je da se odradi servis, upase 13cola pozadi, upase blatobran i prirubnica, posteluje karb... u medjuvremenu, pru dolasku, Francuz se pozalio da je ostao i bez prednje kocnice i da migavac nesto brljavi...
I tako, krenusmo u rasklapnje
uploadfromtaptalk1469911459968.jpg 430.6K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911747985.jpg 454.32K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911793363.jpg 414.96K 24 downloads
Prva srvar koju smo primetili da je sve vlazno i slinavo
uploadfromtaptalk1469911876210.jpg 332.87K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911934958.jpg 400.95K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469911974084.jpg 268.53K 22 downloads
Posto je skut bio parkiran u garazi nedelju dana, oatavio je iza sebe 3 znacajne flekice, a evo uzrocnika do bloka..
uploadfromtaptalk1469912061283.jpg 279.27K 22 downloads
uploadfromtaptalk1469912091367.jpg 204.74K 23 downloads
Drugo sto sam primetio navodilo me na zakljucak da slini i mala dekla, medjutim kapljice nisu imale specifican miris hipoidnog
uploadfromtaptalk1469912160104.jpg 266.22K 18 downloads
Ok, postavljamo tocak i merimo razmake
uploadfromtaptalk1469912238921.jpg 393.61K 17 downloads
uploadfromtaptalk1469912285190.jpg 503.01K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469912323330.jpg 206.96K 21 downloads
uploadfromtaptalk1469912338477.jpg 255.62K 23 downloads
uploadfromtaptalk1469912354577.jpg 261.87K 23 downloads
Mesta ima u milimetar, bice igrarije
Sent from my GT-I9192
#48
Posted 30 July 2016 - 22:16
Dalje, sestra se malo umorila pa da prilegne malo da odmori
uploadfromtaptalk1469912483102.jpg 424.02K 20 downloads
uploadfromtaptalk1469912502051.jpg 404.76K 23 downloads
Po skidanju dekle zaricemo sledecu situaciju
uploadfromtaptalk1469912548524.jpg 326.21K 21 downloads
Matica radilice prilepljena tecnim metalom, srecom slabijeg kvaliteta pa je grejanjem problem resen.
uploadfromtaptalk1469912627166.jpg 300.55K 21 downloads
A ovo je unutrasnja strana remenica
uploadfromtaptalk1469912664372.jpg 272.12K 21 downloads
uploadfromtaptalk1469912683363.jpg 208.95K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469912714280.jpg 318.95K 19 downloads
Lezaj (kuglicni) zaribao i zakovao za primar, ispao iz remenica i sa sobom povukao i cevku-unutrasnji dosed torqa. Sva mast iscurela i iskapala kroz otvor na dekli...
uploadfromtaptalk1469912902453.jpg 376.46K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469912933925.jpg 316.37K 17 downloads
E sad, prednja strana.
uploadfromtaptalk1469913313282.jpg 277.74K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469913326563.jpg 292.02K 15 downloads
Uopste mi nije jasno kako je ovo radilo, i ako je akumulator malo slabiji, palio je normalno na alanser, bez nekih cudnih zvukova..
Variomat kao suza, cist i bukvalno kao nov. Rolnice, klasika za AC masinu, blago poravnate u 2 tacke... slajderi i zidovi variomata kao iz fabrike. Bolcna bez lufta. Vario nema liniju, izlaznost do vrha!
uploadfromtaptalk1469913169433.jpg 382.87K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469913188960.jpg 313.46K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469913207057.jpg 237.3K 15 downloads
A tome i doprinosi cinjenica da remen pise po bloku ali i bendix pise po remenu
uploadfromtaptalk1469913248983.jpg 608.95K 15 downloads
Pojeden samo 0,2 u odnoau na fabriku
uploadfromtaptalk1469913288996.jpg 308.17K 22 downloads
E sad je vreme za pauzu
uploadfromtaptalk1469913369425.jpg 515.33K 22 downloads
Sent from my GT-I9192
uploadfromtaptalk1469912483102.jpg 424.02K 20 downloads
uploadfromtaptalk1469912502051.jpg 404.76K 23 downloads
Po skidanju dekle zaricemo sledecu situaciju
uploadfromtaptalk1469912548524.jpg 326.21K 21 downloads
Matica radilice prilepljena tecnim metalom, srecom slabijeg kvaliteta pa je grejanjem problem resen.
uploadfromtaptalk1469912627166.jpg 300.55K 21 downloads
A ovo je unutrasnja strana remenica
uploadfromtaptalk1469912664372.jpg 272.12K 21 downloads
uploadfromtaptalk1469912683363.jpg 208.95K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469912714280.jpg 318.95K 19 downloads
Lezaj (kuglicni) zaribao i zakovao za primar, ispao iz remenica i sa sobom povukao i cevku-unutrasnji dosed torqa. Sva mast iscurela i iskapala kroz otvor na dekli...
uploadfromtaptalk1469912902453.jpg 376.46K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469912933925.jpg 316.37K 17 downloads
E sad, prednja strana.
uploadfromtaptalk1469913313282.jpg 277.74K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469913326563.jpg 292.02K 15 downloads
Uopste mi nije jasno kako je ovo radilo, i ako je akumulator malo slabiji, palio je normalno na alanser, bez nekih cudnih zvukova..
Variomat kao suza, cist i bukvalno kao nov. Rolnice, klasika za AC masinu, blago poravnate u 2 tacke... slajderi i zidovi variomata kao iz fabrike. Bolcna bez lufta. Vario nema liniju, izlaznost do vrha!
uploadfromtaptalk1469913169433.jpg 382.87K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469913188960.jpg 313.46K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469913207057.jpg 237.3K 15 downloads
A tome i doprinosi cinjenica da remen pise po bloku ali i bendix pise po remenu
uploadfromtaptalk1469913248983.jpg 608.95K 15 downloads
Pojeden samo 0,2 u odnoau na fabriku
uploadfromtaptalk1469913288996.jpg 308.17K 22 downloads
E sad je vreme za pauzu
uploadfromtaptalk1469913369425.jpg 515.33K 22 downloads
Sent from my GT-I9192
#49
Posted 30 July 2016 - 22:31
Posle pauze, rasklapali smo komplet plastike, Francuz se pozalio da ne moze da uklopi sastave ove nove brze ralice.
uploadfromtaptalk1469913592232.jpg 483.96K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469913957827.jpg 276.84K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469913974408.jpg 243.96K 15 downloads
I ako izgleda fenomenalno, nazalost, ralica ne projektovana za tph koji nema napred rezervoar i problem postaje estetski znacajan. Uz malo krivljenja fenom i seckanja, doali smo kasnije do nekog prihvatljivog kompromisa, medjutim nije idealno, moracemo tome da se jos pozabavimo kasnije. Ali natrcali smo na jos "sitnica" koje mnogo znace.
Sklapanje plastika je proces gde se mora obratiti paznja na bukvalno sve sitnice, evo ukratko sta sam zatekao..
Razdelnik sajle gasa nije fiksiran i van svog lezista, poklopac sajli montiran naopako, sajla zapinje i nateze ostale elemente
uploadfromtaptalk1469913804282.jpg 368.46K 14 downloads
uploadfromtaptalk1469913923489.jpg 237.15K 13 downloads
uploadfromtaptalk1469913996665.jpg 295.8K 13 downloads
uploadfromtaptalk1469914021857.jpg 212.33K 14 downloads
Sva creva i vodovi sa zigom
uploadfromtaptalk1469914102736.jpg 280.93K 12 downloads
uploadfromtaptalk1469914117450.jpg 305.33K 14 downloads
I najbitnija stavka, crevo za spremnik kocionog ulja sa prednje strane maske
uploadfromtaptalk1469914155568.jpg 325.22K 14 downloads
uploadfromtaptalk1469914220541.jpg 366.07K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469914239357.jpg 302.4K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469914253785.jpg 287K 17 downloads
Ustanovili smo problem propadanja prednje kocnice, vazduh, bez da fali kap ulja i da to negde pokaze, izuzetno opasna situacija!
Sent from my GT-I9192
uploadfromtaptalk1469913592232.jpg 483.96K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469913957827.jpg 276.84K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469913974408.jpg 243.96K 15 downloads
I ako izgleda fenomenalno, nazalost, ralica ne projektovana za tph koji nema napred rezervoar i problem postaje estetski znacajan. Uz malo krivljenja fenom i seckanja, doali smo kasnije do nekog prihvatljivog kompromisa, medjutim nije idealno, moracemo tome da se jos pozabavimo kasnije. Ali natrcali smo na jos "sitnica" koje mnogo znace.
Sklapanje plastika je proces gde se mora obratiti paznja na bukvalno sve sitnice, evo ukratko sta sam zatekao..
Razdelnik sajle gasa nije fiksiran i van svog lezista, poklopac sajli montiran naopako, sajla zapinje i nateze ostale elemente
uploadfromtaptalk1469913804282.jpg 368.46K 14 downloads
uploadfromtaptalk1469913923489.jpg 237.15K 13 downloads
uploadfromtaptalk1469913996665.jpg 295.8K 13 downloads
uploadfromtaptalk1469914021857.jpg 212.33K 14 downloads
Sva creva i vodovi sa zigom
uploadfromtaptalk1469914102736.jpg 280.93K 12 downloads
uploadfromtaptalk1469914117450.jpg 305.33K 14 downloads
I najbitnija stavka, crevo za spremnik kocionog ulja sa prednje strane maske
uploadfromtaptalk1469914155568.jpg 325.22K 14 downloads
uploadfromtaptalk1469914220541.jpg 366.07K 16 downloads
uploadfromtaptalk1469914239357.jpg 302.4K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469914253785.jpg 287K 17 downloads
Ustanovili smo problem propadanja prednje kocnice, vazduh, bez da fali kap ulja i da to negde pokaze, izuzetno opasna situacija!
Sent from my GT-I9192
#50
Posted 30 July 2016 - 22:48
Mislim da je neko na forumu skoro pitao bas za ovaj problem sa benixom...
uploadfromtaptalk1469914485208.jpg 277.74K 14 downloads
Dakle, bedix je mehanicka komponenta i moze se reparirati, ako su zubici na broju i pod zdravim uglom, nema potrebe bacati 20-30 eura za drugi...
Sa gornje steane postoji seger koji sedi u utoru na osovini. Seger je nacinjen od celicne zice savijene u krug - karike ili alke, koju je potrebno precizno razviti nekim jacim srafcigerom... kapica ili poklopcic se nategnu ka dole i moze se prici alki
uploadfromtaptalk1469914715203.jpg 243.81K 15 downloads
Kda razvijemo alku, ostatak ide lagano, mora se voditi racuna da usled delovanja opruge, neki sitniji delovi mogu da izlete.
uploadfromtaptalk1469914745919.jpg 372.59K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469914820883.jpg 404.04K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469914832766.jpg 359.25K 15 downloads
Piaggio bendixi su veoma slicni i ima ih vise vrsta. Neki su kompatibilni sa delovima medjusobno a razlikujemo ih najcesce po broju zuba:
50ccm karb, 50ccm purejet, 125-150-180 2t, 504t, 125-150-180-200 4t, stim da 50 4t imaju dosta slicnosti sa gy6/peugeot/kymco bendoxom...
Bitno je napomenuti da kompletan sklop treba isprati bezinom i izduvati prljavstinu, BLAGO podmazati tovatnom mascu nalegajuce povrsine na rotirajicim delovima. Teeba voditi racuna da se benix vrti oko 5000 rpm i da ce se visak masti razleteti po remenu i remenicama, zato kazem blago podmazati! Naravno, zamena dotrajale oprugice je obavezna.
Evo ga, kao nov:
Sent from my GT-I9192
uploadfromtaptalk1469914485208.jpg 277.74K 14 downloads
Dakle, bedix je mehanicka komponenta i moze se reparirati, ako su zubici na broju i pod zdravim uglom, nema potrebe bacati 20-30 eura za drugi...
Sa gornje steane postoji seger koji sedi u utoru na osovini. Seger je nacinjen od celicne zice savijene u krug - karike ili alke, koju je potrebno precizno razviti nekim jacim srafcigerom... kapica ili poklopcic se nategnu ka dole i moze se prici alki
uploadfromtaptalk1469914715203.jpg 243.81K 15 downloads
Kda razvijemo alku, ostatak ide lagano, mora se voditi racuna da usled delovanja opruge, neki sitniji delovi mogu da izlete.
uploadfromtaptalk1469914745919.jpg 372.59K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469914820883.jpg 404.04K 15 downloads
uploadfromtaptalk1469914832766.jpg 359.25K 15 downloads
Piaggio bendixi su veoma slicni i ima ih vise vrsta. Neki su kompatibilni sa delovima medjusobno a razlikujemo ih najcesce po broju zuba:
50ccm karb, 50ccm purejet, 125-150-180 2t, 504t, 125-150-180-200 4t, stim da 50 4t imaju dosta slicnosti sa gy6/peugeot/kymco bendoxom...
Bitno je napomenuti da kompletan sklop treba isprati bezinom i izduvati prljavstinu, BLAGO podmazati tovatnom mascu nalegajuce povrsine na rotirajicim delovima. Teeba voditi racuna da se benix vrti oko 5000 rpm i da ce se visak masti razleteti po remenu i remenicama, zato kazem blago podmazati! Naravno, zamena dotrajale oprugice je obavezna.
Evo ga, kao nov:
Sent from my GT-I9192
#51
Posted 30 July 2016 - 23:01
Naravno, svi problemi u trenutku reseni..
Torq ociscen i podnmazan, rekao bih da smo u lravom trenutku raskalapali i srecom da su kanali citavi.. lezaj zamenjen, kvacilo odmasceno, zvono posmirglano i sve sklopljeno..
uploadfromtaptalk1469915670018.jpg 424.97K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469915682535.jpg 328.79K 21 downloads
Zaboravih, mikroremen je bukvalno kao nov, ja nemam evidenciju kada je menjan i koliko je presao, Francuz ce se dopisati...
A bitna stavka je urodila plodom. Mislio sam da cu vise muke imati sa fenom i slicovanjem rupa na blatobranu, ali uspeli smo za sat i po vremena da ga ubedimo kako treba da cuci
uploadfromtaptalk1469915811298.jpg 276.25K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469915821144.jpg 256.87K 23 downloads
Ostalo da se malo poigram sa uglom karba, nazalost prirubnica koju je Francuz napravio nije bas po meri i malo vise odskace ukoliko zeli airbox, a zeli..
uploadfromtaptalk1469915956100.jpg 406.39K 25 downloads
Naravno, ni precnici nisu bas blizu...
uploadfromtaptalk1469915978641.jpg 310.65K 26 downloads
Edit: U medjuvremenu sam resio karb sa dodavanjem diht-odstojnika od 2mm, sutra moram probati da li imam razlike po pitanju rada zbog promene ugla i idem lagano u stelu PHBL 25 BD, pa cemo se jos dopisati...
Sent from my GT-I9192
Torq ociscen i podnmazan, rekao bih da smo u lravom trenutku raskalapali i srecom da su kanali citavi.. lezaj zamenjen, kvacilo odmasceno, zvono posmirglano i sve sklopljeno..
uploadfromtaptalk1469915670018.jpg 424.97K 19 downloads
uploadfromtaptalk1469915682535.jpg 328.79K 21 downloads
Zaboravih, mikroremen je bukvalno kao nov, ja nemam evidenciju kada je menjan i koliko je presao, Francuz ce se dopisati...
A bitna stavka je urodila plodom. Mislio sam da cu vise muke imati sa fenom i slicovanjem rupa na blatobranu, ali uspeli smo za sat i po vremena da ga ubedimo kako treba da cuci
uploadfromtaptalk1469915811298.jpg 276.25K 18 downloads
uploadfromtaptalk1469915821144.jpg 256.87K 23 downloads
Ostalo da se malo poigram sa uglom karba, nazalost prirubnica koju je Francuz napravio nije bas po meri i malo vise odskace ukoliko zeli airbox, a zeli..
uploadfromtaptalk1469915956100.jpg 406.39K 25 downloads
Naravno, ni precnici nisu bas blizu...
uploadfromtaptalk1469915978641.jpg 310.65K 26 downloads
Edit: U medjuvremenu sam resio karb sa dodavanjem diht-odstojnika od 2mm, sutra moram probati da li imam razlike po pitanju rada zbog promene ugla i idem lagano u stelu PHBL 25 BD, pa cemo se jos dopisati...
Sent from my GT-I9192
#52
Posted 31 July 2016 - 06:36
Aco svaka ti ka Njegoseva. Pozdrav iz Predejana, krecemo dalje...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users