#21
Posted 16 May 2016 - 15:34
Naravno, ako u medjuvremenu neko ima neki predlog slobodno nek ga kaze...
#22
Posted 16 May 2016 - 20:03
#23
Posted 16 May 2016 - 21:29
Posto vozis tako malo km ja bi definitivno isao na pecurku, usput ga stavis pod 45 i ima da provrti ovu unikatnu felnu sto si ubo.
Ako pak inzistiras na airboxu, onda onako kako si rekao, ima i fleksibilnih crijeva od karba do boxa.
#24
Posted 17 May 2016 - 07:34
Mozgam samo da li da prirubnica ide pod istim uglom, tj. povijen na levo ka airboxu ili da je napravim ravnu, paralelnu sa blokom. Cini mi se da je kod tebe takva, paralelna? Ili mi se cini na slici. Ako bude paralelna onda imam vise prostora od karba do airbox-a za flex-crevo tako da ce lepse moci da se uglavi. Samo mi rece Aca da ako je odradim na taj nacin, karb nece stojati vodoravno pa moze da se desi da preliva? Jesi li imao problem sa time?
Reci mi, molim te, koja je debljina ploce od koje si pravio dosed prirubnice? Rekao bih da je nekih 4-5mm? Jel imas mozda neku skicu sa merama?
Dajteh, ipak insistiram. Ne vozim duge rute ali vozim na jutarnjim temeraturama od 10-ak stepeni do letnjih, dnevnih 40 tako da ce od pecurke samo da me boli glava sto se stelovanja tice...
#25
Posted 17 May 2016 - 09:08
dole je plocica 5mm i na nju zavarane inox cijev unutarnjeg promjera 30mm..
ako ostajes na airboksu,onda slozi prirubnicu ko i serijska,da stoji u stranu pa da mores imat sto vodoravniji polozaj..
moj je na sredini,iznad kotaca..nije nikad preljeval..mada se more desit ako je orevise okomito postavljen..
#26
Posted 17 May 2016 - 10:37
Prirubnicu nisam nikada pravio pa ne mogu bas da dam neki info ali imam starih ispucalih od kojih mozes da uzmes mere ili da raseces gumu i iskoristis cetvrtasto postolje kao meru ili mozda distanc...
#27
Posted 17 May 2016 - 14:41
Steef, jel mozes molim te izbliza da slikas kako to izgleda kod tebe na Dragsteru?
I ako moze jos jedna info, kako si povezao metalnu prirubnicu sa karbom. Neko gumeno crevo sa selnama ili?
#28
Posted 17 May 2016 - 15:50
da,sa gumenim crijevom sam povezal karb i prirubnicu
#29
Posted 17 May 2016 - 17:11
Kako bez chorbe? Jel los stel karba ili losa procena vozaca?
Super, daj slike jer one kazu vise od 1000 reci.
Kako bez chorbe? Jel los stel karba ili losa procena vozaca?
#31
Posted 18 May 2016 - 09:16
#32
Posted 27 May 2016 - 07:51
Izgleda da postoji mala razlika u poziciji diska na tajfunu 125 i nrg-u posto ovaj 13 tocak koji sam stavio napred ne gadja kocnicu po defaultu nego je potrebno izmedju celjusti i viljuske staviti podloske da bi to bilo to. Kad sam sve ovo obavio rezultat je zapanjujuce dobar... Nisam znao da tajfun moze tako dobro da koci sa serijskim 190 mm diskom. Sta bi tek bilo sa nekim oversize???
Stavljena je i rucica gasa sa nrg-a kao i sajla jer su mi ove tph isle na nerve sa glupim zazorom koji su imale.
Ralica stavljena ali ima mali zazor napred. Morace da padnu blage modifikacije i secenje plastika da se upasuje kako bog zapoveda.
Inace, posto mi inox prirubnica jos nije gotova (gotova je ali mora da se iskesira a kraj je meseca ), vratio sam Tajfunov zadnji tocak da bih mogao da se vozim. Pritom sam ocistio od stroke sve ono dole oko karba kao i prirubnicu i usisne lamele. Cini mi se da sada lepse prima gas, cudo je sta nagomilana prljavstina moze da uradi. Evo poredjenja tph 10 tocka (120/90-10) sa nrg 13 tockom (130/60-13). Vidi se na slici da iako je na nrg tocku mnogo nizi profil gume, ceo obim je ipak nesto veci:
A evo i slike kvazimodoa sa prednjim 13 i zadnjim 10 tockom, mnogo je smesan:
EDIT: zaboravih da napomenem, mnogo je upravljiviji sa 13 tockom napred. Doduse malo se pogubio na brzom zustrom skretanju sto je i normalno jer je trag gume uzi a duzi, ali mnogo se lepse obara i lepse drzi pravac. Naravno, zbog niskog profila je i tvrdji tako da sad treba vise voditi racuna o rupama. Kolotrazi sada prave nauporedivo manje problema...
Edited by francuz69, 27 May 2016 - 07:58.
#33
Posted 27 May 2016 - 08:41
francuz69, on 27 May 2016 - 07:51, said:
Upravo kroz to sam prosao sa 12" i 13". Slazem se sa svim sto si naveo.
Ali da imam jaci skuter od 50, 70ccm, bez ikakvog razmisljanja bi isao na 13". Ovako se jos premisljam sta mi je bitnije.
Steta sto nemas 5 rupa na felni da ubacis 220mm disk, taj vec opasno koci kada mu se doda opleteni lajtung, meni je brzo potrgao vilicu na nrgu. A koci isto kao kad udaris u betonski temelj.
A i morao bi ubaciti cizmu od modela sa 220mm diskom da ides na tu opciju, mnogo je tu sitnica.
#34
Posted 27 May 2016 - 09:01
Koja je realna i prakticna razlika izmedju njega i serijskog Piaggio? Kosta poprilicno (oko 80 evropskih) ali ne znam da li vredi tih para pa zato pitam.
#35
Posted 31 May 2016 - 22:34
#36
Posted 02 June 2016 - 13:41
Elem, malopre preuzeo prirubnicu od inoxa. Napravio ju je covek, svaka mu cast. Ostaje samo da dobro premerim pa da secem kad budem siguran koliko treba da skratim.
Evo i slika:
Btw, sto se tice gumenog dihtunga izmedju bloka i prirubnice, jel mogu to da isecem od bilo kakve gume ili treba da trazim nesto posebno?
#37
Posted 02 June 2016 - 14:09
Tkodje, ako je ta prirubnica idelno ravna, moguce da i ne treba nikakav dihtung jer seda direktno na piramidu koja je od vitona.
#38
Posted 02 June 2016 - 14:19
U svakom slucaju hvala za savet. Kako ti se cini prirubnica Coa?
#39
Posted 02 June 2016 - 14:26
Ja bih ipak izbegao gumu,jer je neminovno da ce pobeci malo u stranu, posto se cela skalamerija steze u samo 2 tacke.
Mozes je malo poravnati odozdo, brusni papir na staklo i zivce na ler...
#40
Posted 02 June 2016 - 20:15
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users