

#41
Posted 03 June 2016 - 15:06
#42
Posted 03 June 2016 - 15:23
Daj slikaj malo precinije obe karike, iz vise uglova, davidimo materijal i zavrsnu obradu spojeva.
#43
Posted 03 June 2016 - 16:54




Nemam mikrometar da bas tacno izmerim (probacu da nabavim),ali sublerom sam merio i ustanovio da se karike razlikuju po dubini. Na klipu je donji kanal predvidjen da se postavi i osnougaoni prsten jer je dublji. Jel to onda znaci da ni klip nije original? Mada u odlivku klipa pise Prox i pise made in japan.

Edit: zaboravio sam da kazem da obe karike imaju samo oznaku "R" i "50" sto se vidi na slikama.
Koliko sam cackao po netu pronasao sam da su karike marke Riken i da se fabrika nalazi u japanu.
Edited by Marko Ledeni, 03 June 2016 - 16:57.
#44
Posted 03 June 2016 - 17:02
#45
Posted 03 June 2016 - 17:05
#46
Posted 03 June 2016 - 20:35
Dalje , svi kymco i honda dio klipovi, kao i originalni dolaze sa dve karike razlicite debljine i sa prsten oprugom za ispod donje karike...
Ova hrom ide gore, a crna gusana ide dole, trebalo bi da pise u upitstvu...
Dalje najverovatnije su, tacnije mogu biti i konusne, pa nije sve jedno i kako se okrenu, proveri i to pre montaze. Ako okrenes naopako kariku nece uci u leziste kako valja, i neces moci da sklopis klip u cilindar nikako...
#47
Posted 09 June 2016 - 13:55
#48
Posted 25 June 2016 - 18:45
#49
Posted 25 June 2016 - 20:42
#50
Posted 25 June 2016 - 20:56
#51
Posted 25 June 2016 - 20:58
#52
Posted 25 June 2016 - 21:04

#53
Posted 27 June 2016 - 17:40
#54
Posted 27 June 2016 - 17:53
#55
Posted 27 June 2016 - 21:01
#56
Posted 08 July 2016 - 21:22
http://www.centralri...ppitermici2.pdf
#57
Posted 08 July 2016 - 21:37
Negde sam vec procitao, piaggio sport 70 ac 8ks/9000, sport 70 za pj je 9ks/9300, sport 70 za karb je 10ks/1000 a corsa je 12ks/11500rpm (ista je oznaka kita, ima samo zavrsno R u sifri i lc sportovi nose modular glavu), razlika je jednino u visini izduvnog kanala, dok recimo u odnosu na ac cak ni klipovi nisu isti.
Takodje HE proizvodi su slicni po snazi kao i malossi, Ac je 19ks a lc 22ks, opet klipovi i karike nemaju istu sifru...
Zanimljivo da je kompletan program minarelija tacno za 1ks slabiji od piaggia u svim verzijama, od sporta do 70 evoa, a takodje i morini pj (di tech) tacno je 1ks slabiji od piaggio pj

Jedino sto manjka su podaci za male 50cc, recimo za corsu 50ac i nema novih HE proizvoda, big evoa 70, 84, 95ccm...
Sent from my GT-I9192
#58
Posted 30 September 2016 - 19:39
Na kraju odabrali smo SHENG- E , tajvanca - Kineza , jbem li ga . na njemu sam vozio do pre dve godine , pre Airsala ...pre toga je posle predjenih 6 400 km na volseban nacin ispao osigurac bolcne i pocepao cilindar , naravno , unistio klip ...da premostim dok nesto ne uradim vozio na starom kitu MXM , kinezu , a za Shenga je bilo , ili popravi , ili baci ...posto najvise mrzim poluispravnosti , kupim klip , uradim specijalu na 47,6 i resim problem ...posle vratim njega na Aliena i presao svega oko 200 km dok nije stigao Airsal ...tako da je Sheng jos prakticno nerazradjen cestito ...
Taj Sheng je bio sasvim pristojan cilindar , znao je i lepo da se zavrti i racunam da je sa ostatkom set- up-a isporucivao do oko 8 Hp...sasvim solidno za Base ...srecno Caletu sa njim , neka ga sluzi kao i mene sto je ...imam jos da se resim tri kompleta ...

#59
Posted 15 May 2017 - 06:57
na 125 ccm sprint grizzy GY6 152qmi je motor.
Da li ce trebati ugradivati novu diznu u karburator, novi CDI, ako moze malo vise savijeta o tome, motor je u extra stanju tako da ga nebi mijenjao a cilj bi mi bio postici s tim kitom da drzi nekih 80 km/h uz vece uzbrdice.
Sada po ravnom vozi 80-85 dok uz malo jacu uzbrdicu sa osobom tezine 95 kg padne na 55-60. Na skuteru sam promijenio novi karburator jer je stari imao nekih problema, novi remen i rolice od 13 gr.
#60
Posted 15 May 2017 - 07:07
Za prvu loptu ja bih na tvom mestu uporedio deklarisane snage stock kineza od 125 i 150cc-a. Tačno je da će to biti malo više ali uz odgovarajuće periferije. Krajnja brzina svakako neće biti veća zbog konačnog prenosa koji i sad imaš, a to da li će uz veću uzbrdicu ići 2 ili 5 kmh više je nagađanje za mađioničare. Prostom matematikom je mnogo parametara da bi se to izračunalo..
CDI u svakom slučaju ne moraš menjati, ja mislim da veliki GY6 nisu blokirani..
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users