Jump to content


Pitanja - cilindar i klip

cilindar klip

96 replies to this topic

#41 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 03 June 2016 - 15:06

Pa sta mi savetujete da pakujem ove karike ili da ipak uzmem neke proverene?

#42 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 15:23

Premeri obe karike, ako su iste dubine i ako su kanali u klipu iste dubine, onda karike pasuju za taj klip bez one donje potpore, ali koliko ce trajati, to ti niko ne moze reci, posto nisu org prox.

Daj slikaj malo precinije obe karike, iz vise uglova, davidimo materijal i zavrsnu obradu spojeva.

#43 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 03 June 2016 - 16:54

Nisam mogao bolje slike da uradim jer sam sve slikao telefonom.
Attached File  20160603_170053.jpg   108.86K   20 downloads Attached File  20160603_170215.jpg   82.42K   21 downloadsAttached File  IMG-20160603-WA0004.jpg   97.84K   21 downloadsAttached File  IMG-20160603-WA0005.jpg   117.12K   24 downloads

Nemam mikrometar da bas tacno izmerim (probacu da nabavim),ali sublerom sam merio i ustanovio da se karike razlikuju po dubini. Na klipu je donji kanal predvidjen da se postavi i osnougaoni prsten jer je dublji. Jel to onda znaci da ni klip nije original? Mada u odlivku klipa pise Prox i pise made in japan.

Attached File  20160425_201734.jpg   192.3K   24 downloads

Edit: zaboravio sam da kazem da obe karike imaju samo oznaku "R" i "50" sto se vidi na slikama.
Koliko sam cackao po netu pronasao sam da su karike marke Riken i da se fabrika nalazi u japanu.

Edited by Marko Ledeni, 03 June 2016 - 16:57.


#44 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 June 2016 - 17:02

Ne igledaju toliko lose karike, ali ja nisam imao iskustva sa ovom markom. Predpostvljam da je ovo zamenski prox za kymca, a riken zamenske za original kymco klip, pa su kompatibilne. Sacekcemo da se javi Mario, dosta je radio kymco agregate pa ce znati da prepozna.

#45 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 03 June 2016 - 17:05

Vazi...ne sklapam ona jos nista dok ne cujem ostala misljenja.

#46 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 June 2016 - 20:35

Ove Riken karike se pakuju u originalnom kompletu sa Prox klipovima.. tako da je to ok i kvalitet ne zaostaje

Dalje , svi kymco i honda dio klipovi, kao i originalni dolaze sa dve karike razlicite debljine i sa prsten oprugom za ispod donje karike...

Ova hrom ide gore, a crna gusana ide dole, trebalo bi da pise u upitstvu...

Dalje najverovatnije su, tacnije mogu biti i konusne, pa nije sve jedno i kako se okrenu, proveri i to pre montaze. Ako okrenes naopako kariku nece uci u leziste kako valja, i neces moci da sklopis klip u cilindar nikako...

#47 Marko Ledeni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 239 posts
  • MestoNovi Bečej
  • VozimKymco Super 9 AC

Posted 09 June 2016 - 13:55

E dobro je. Sklopio sam sve super,ali o tome cu dalje u svojoj temi. Hvala na pomoci.

#48 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 June 2016 - 18:45

Jedno pitanje, jel ima neko iskustva sa meteorovim klipovima, hteo bi da busim cilindar na 41.5mm a ovde u ponudi kod mene u bc u nekoj prodavnici za skutere ima samo meteorov klip koji je 41.5, taj je oko 2500 din i ima neki japanski zaboravio sam marku, taj je kao kvalitetniji i taj je 40mm al je 4700 din, puno mi je da dam 5000 samo za klip.....pa me interesuje jel imao neko iskustva sa meteorovim klipovima, i sta bi bilo najpametnije da uradim?

#49 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 June 2016 - 20:42

Nisu losi za serijske masine. Neka ti majstor odradi cilindar sa 7 stotih tolerancije i razrada najmanje 400-500km. Taj skuplji je verovatno prox ali koliko para toliko i muzike.

#50 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 June 2016 - 20:56

Aha, hvala, a jel postoji prox-ov klip sa elko karikom?

#51 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 25 June 2016 - 20:58

Ne za skutere.

#52 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 25 June 2016 - 21:04

Oke, hvala :)

#53 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 27 June 2016 - 17:40

jos jedno pitanje, kolika je debljina bolcne od klipa na spint skuterima, exactly tacnije?

#54 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 June 2016 - 17:53

10mm

#55 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 27 June 2016 - 21:01

Hvala

#56 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 July 2016 - 21:22

Evo zanimljiv link vise cilindara od polinija u kojima su deklarirani neki tvornicki podatci
http://www.centralri...ppitermici2.pdf

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 July 2016 - 21:37

Svaka cast za pdf!
Negde sam vec procitao, piaggio sport 70 ac 8ks/9000, sport 70 za pj je 9ks/9300, sport 70 za karb je 10ks/1000 a corsa je 12ks/11500rpm (ista je oznaka kita, ima samo zavrsno R u sifri i lc sportovi nose modular glavu), razlika je jednino u visini izduvnog kanala, dok recimo u odnosu na ac cak ni klipovi nisu isti.
Takodje HE proizvodi su slicni po snazi kao i malossi, Ac je 19ks a lc 22ks, opet klipovi i karike nemaju istu sifru...

Zanimljivo da je kompletan program minarelija tacno za 1ks slabiji od piaggia u svim verzijama, od sporta do 70 evoa, a takodje i morini pj (di tech) tacno je 1ks slabiji od piaggio pj :)

Jedino sto manjka su podaci za male 50cc, recimo za corsu 50ac i nema novih HE proizvoda, big evoa 70, 84, 95ccm...
Sent from my GT-I9192

#58 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 30 September 2016 - 19:39

Poceo sam da resavam stvari ...Pre neki dan bio mi prijatelj Cale ...( on mi porucio onaj CDI i KOSO rolere sa Alija ) ...Ajde, Cale imam nesto za tebe ...otvorim moj orman sa delovima , ono pravi butik , nema sta nema ...cetiri garniture termo grupe spremne za ugradnju ...svaka namascena da moze da stoji koliko hoces , konzervisana sto bi rekli , ali s obzirom da sam pre dve godine presao na alu , ne mislim se vise vracati na gus ...i radilica je 12 mm , nije vise 10 , pa ne znam sta bi vise sa tim...u tim cilindrima je ceo razvojni put jednog tunera ...objasnim mu sta je sta , pa biraj sta hoces , znam da mozes da platis , ali ne kosta nista ...

Na kraju odabrali smo SHENG- E , tajvanca - Kineza , jbem li ga . na njemu sam vozio do pre dve godine , pre Airsala ...pre toga je posle predjenih 6 400 km na volseban nacin ispao osigurac bolcne i pocepao cilindar , naravno , unistio klip ...da premostim dok nesto ne uradim vozio na starom kitu MXM , kinezu , a za Shenga je bilo , ili popravi , ili baci ...posto najvise mrzim poluispravnosti , kupim klip , uradim specijalu na 47,6 i resim problem ...posle vratim njega na Aliena i presao svega oko 200 km dok nije stigao Airsal ...tako da je Sheng jos prakticno nerazradjen cestito ...

Taj Sheng je bio sasvim pristojan cilindar , znao je i lepo da se zavrti i racunam da je sa ostatkom set- up-a isporucivao do oko 8 Hp...sasvim solidno za Base ...srecno Caletu sa njim , neka ga sluzi kao i mene sto je ...imam jos da se resim tri kompleta ... :)

#59 mrtomyli

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • VozimSprint falcon 2007

Posted 15 May 2017 - 06:57

Pozdrav, neznam da li sam dobru temu odabrao, sljedeće me interesira ugradnja kita od 150ccm https://www.olx.ba/a...lip-150-ccm-4t/
na 125 ccm sprint grizzy GY6 152qmi je motor.

Da li ce trebati ugradivati novu diznu u karburator, novi CDI, ako moze malo vise savijeta o tome, motor je u extra stanju tako da ga nebi mijenjao a cilj bi mi bio postici s tim kitom da drzi nekih 80 km/h uz vece uzbrdice.

Sada po ravnom vozi 80-85 dok uz malo jacu uzbrdicu sa osobom tezine 95 kg padne na 55-60. Na skuteru sam promijenio novi karburator jer je stari imao nekih problema, novi remen i rolice od 13 gr.

#60 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 May 2017 - 07:07

Vidi u principu ništa spektakularno više nećeš dobiti na 4T agregatu sa povećanjem radne zapremine za 20%..

Za prvu loptu ja bih na tvom mestu uporedio deklarisane snage stock kineza od 125 i 150cc-a. Tačno je da će to biti malo više ali uz odgovarajuće periferije. Krajnja brzina svakako neće biti veća zbog konačnog prenosa koji i sad imaš, a to da li će uz veću uzbrdicu ići 2 ili 5 kmh više je nagađanje za mađioničare. Prostom matematikom je mnogo parametara da bi se to izračunalo..

CDI u svakom slučaju ne moraš menjati, ja mislim da veliki GY6 nisu blokirani..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users