#81
Posted 24 June 2018 - 07:32
https://svet-skutera...obrtaja-auspuha
Hod kod kineza je 39,2mm dok kod piaggio agregata 39,3mm, minimalne su razlike...
#82
Posted 24 June 2018 - 09:53
Vjerovatno sam negdje nesto pogresno protumacio a i postojala bi komparativna tabela da je onako kako sam mislio.
#83
Posted 12 August 2018 - 19:02
#84
Posted 12 August 2018 - 21:16
#85
Posted 12 August 2018 - 23:24
Vjerujte da u Sarajevu nema namjenske prodavnice za skuter dijelove samo sivoekonomasi po garazama bez znanja i nacina da se kontaktiraju.
#86
Posted 13 August 2018 - 06:21
#87
Posted 13 August 2018 - 08:47
Napominjem da je ova termogrupa radila dobro ali se ponekad culo zveckanje karika pri jacim opterecenjima mimo powerbanda.
Mjerenjem starih karika tada u cilindru nisam naisao na odstupanje vece od 2/100.
Ali stavio bi nove jer je teze pronaci stare ko zna gdje je to sada.
#88
Posted 13 August 2018 - 22:04
Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk
#89
Posted 14 August 2018 - 16:57
nema sanse da bude tako velika razlika izmedju precnika u celu i u suknjicama. Ta razlika moze biti najvise 5/100milimetara, a kod tebe je 0,5milimetara, to moze biti klip projektovan za neku L kariku, kao kod na primer Tomosovih mopeda, za klasicne karike nije upotrebiv.
#90
Posted 15 August 2018 - 07:03
#91
Posted 15 August 2018 - 07:28
#92
Posted 17 January 2019 - 23:45
1.zapremina cil.68 ccm
2.zapremina glave 6,15 ccm
3.zaptivac glave 47 fi 0,5mm
4.c parametar 0,2
5.skosenje cela 2,5 mm
6.sqvis 1 mm
7.zaptivac cil-blok 0,3 mm
----------------------------
Pokusavao sam "pjeske" izracunati I dobio onu prostu racunicu 68+6,2/6.2 =11,9 ali nije to ni priblizno tacnom.
----------------------------
I ako bi mogao znati raspolozivost cilindra sa podacima visine od ruba cilindra prema dolje:
---------------------------
Izduvni kanal 23-40 mm
Prelivni kanali 33,2-41,2
Usisni kanal jedan 34,3-42,1
Boost kanal 63-71 mm
----------------------------
Duzina izduva 33 mm
Duzina preljevnih 15 I 12
Duzina usisnog 17 mm
----------------------------
Radi se o novoj varijanti kita 70 ccm genuine tmmp cilindra.Ovaj je ostecen iglicastim a ugradjen je identican tek tako kao sto sam napisao postavku sa glavom airsala 70 sport.
Bojim se previsoke kompresije radilica je stock sa oko 20.000 km I nema lufta jos.Velika hvala unaprijed poznavaocima je ovo brzo za rijesit a meni znaci veoma puno.
#93
Posted 18 January 2019 - 12:21
izduvni kanal je na 23mm, tj na 175° ako je C=0.2mm
ako bi koristio pod glavom dva zaptivaca ukupne debljine 1mm spustio bi se na 12,2:1 a jos sa glavom od 7ccm³ na 10,8:1. Sa 7.5ccm³ glavom isao bi na 10,1:1
Sa debljim zaptivacem pod cilindrom od 0,5mm dobijas C=0.4mm i K stepen manji za 0,5 u svim gore navedenim postavkama a ugao izduva se penje na 177°.
U principu gubi se malo na obrtnom momentu i podize se spektar obrtaja rezonance na vise, moraces nanovo setovati variomat i/ili kvacilo.
#94
Posted 18 January 2019 - 12:56
Stavicu jos jedan dihtung ispod glave najjednostavnije je samo da pregrmim do marta kada stize ozbiljna postavka.O ovom ne vrijedi ni pisati pametan ce izbjegavati ovu vrstu cilindra iako ima bar na mom skuteru nista gore performanse od airsala sporta sem pola l.vecu potrosnju.
#95
Posted 18 January 2019 - 16:48
#96
Posted 18 January 2019 - 22:38
#97
Posted 19 January 2019 - 00:28
https://svet-skutera...kompresije-V2.0
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users