Jump to content


Pitanja - cilindar i klip

cilindar klip

96 replies to this topic

#81 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 June 2018 - 07:32

Ovde je link u auspuh temi gde su ti svi kalkulatori u jednom excel file-u

https://svet-skutera...obrtaja-auspuha


Hod kod kineza je 39,2mm dok kod piaggio agregata 39,3mm, minimalne su razlike...

#82 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 24 June 2018 - 09:53

Ok.izvinjavam se posto sam u masi ovih prirucnika, pojasnjenja i prezentovanih knjiga negdje procitao da se razlikuje hod pravog i china minarellija(39,6 mm).
Vjerovatno sam negdje nesto pogresno protumacio a i postojala bi komparativna tabela da je onako kako sam mislio.

#83 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 12 August 2018 - 19:02

Trebao bi mi br.tj sifra iglicastog lezaja za 10 bolcnu kinareli.49 cc,samo tako mi covjek moze naci i donijeti pa ako neko zna napamet molio bih odgovor

#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 August 2018 - 21:16

Premeri otvor gornje presnice klipnjače, trebao bi biti 14mm.. onda je kao minareli 10x14x13 gde je 10 unutrasnja 14 spoljasnja, 13 sirina lezaja

#85 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 12 August 2018 - 23:24

Jeste to sve nego oznaka me intrresuje kako bi po katalogu mogao mi pronaci i donijeti kao sto imaju i svi drugi lezajevi brojcanu i slovnu oznaku. br.npr.c6307 i sl.a ne mogu naci u ovoj frci cijeloj service manual.
Vjerujte da u Sarajevu nema namjenske prodavnice za skuter dijelove samo sivoekonomasi po garazama bez znanja i nacina da se kontaktiraju.

#86 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 13 August 2018 - 06:21

Igličasti se u celom svetu označavaju po dimenziji, tako kako sam ti napisao...

#87 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 13 August 2018 - 08:47

Jos jedno pitanje posto imam stari klip promjer cela je 40,5 a suknjice 41 mm koje karike da kupim?
Napominjem da je ova termogrupa radila dobro ali se ponekad culo zveckanje karika pri jacim opterecenjima mimo powerbanda.
Mjerenjem starih karika tada u cilindru nisam naisao na odstupanje vece od 2/100.
Ali stavio bi nove jer je teze pronaci stare ko zna gdje je to sada.Posted ImagePosted Image

#88 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 13 August 2018 - 22:04

bolje kupi novi klip u malo vecoj meri i razbusi cilindar,npr na 41.5.


Sent from my Smartphone_6.1 using Tapatalk



#89 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 14 August 2018 - 16:57

Joj, nemoj taj klip molim te, vidi se na slikama da je oksidirao u rupama u kojima treba da lezi bolcna, nece to biti dobro...

nema sanse da bude tako velika razlika izmedju precnika u celu i u suknjicama. Ta razlika moze biti najvise 5/100milimetara, a kod tebe je 0,5milimetara, to moze biti klip projektovan za neku L kariku, kao kod na primer Tomosovih mopeda, za klasicne karike nije upotrebiv.

#90 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 15 August 2018 - 07:03

Ok.nesto nije bilo u redu vratio sam ga i kupio drugi 40,50 po mjeri cil.Hvala

#91 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 August 2018 - 07:28

1-2/10 je razlika između čela i suknjica u prečniku

#92 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 17 January 2019 - 23:45

Zamolio bih nekoga posto sam greskom izgubio fajl sa kalkulatorom kompresije da mi izracuna stepen a podaci su :____hod 39,2 china ac
1.zapremina cil.68 ccm
2.zapremina glave 6,15 ccm
3.zaptivac glave 47 fi 0,5mm
4.c parametar 0,2
5.skosenje cela 2,5 mm
6.sqvis 1 mm
7.zaptivac cil-blok 0,3 mm
----------------------------
Pokusavao sam "pjeske" izracunati I dobio onu prostu racunicu 68+6,2/6.2 =11,9 ali nije to ni priblizno tacnom.
----------------------------
I ako bi mogao znati raspolozivost cilindra sa podacima visine od ruba cilindra prema dolje:
---------------------------
Izduvni kanal 23-40 mm
Prelivni kanali 33,2-41,2
Usisni kanal jedan 34,3-42,1
Boost kanal 63-71 mm
----------------------------
Duzina izduva 33 mm
Duzina preljevnih 15 I 12
Duzina usisnog 17 mm
----------------------------
Radi se o novoj varijanti kita 70 ccm genuine tmmp cilindra.Ovaj je ostecen iglicastim a ugradjen je identican tek tako kao sto sam napisao postavku sa glavom airsala 70 sport.
Bojim se previsoke kompresije radilica je stock sa oko 20.000 km I nema lufta jos.Velika hvala unaprijed poznavaocima je ovo brzo za rijesit a meni znaci veoma puno.Posted ImagePosted Image

#93 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 January 2019 - 12:21

Sa navedenim parametrima K stepen ti izlazi na 14,1:1 sto je previse, vozio sam te tmmp, to je plastelin a ne gus.

izduvni kanal je na 23mm, tj na 175° ako je C=0.2mm

ako bi koristio pod glavom dva zaptivaca ukupne debljine 1mm spustio bi se na 12,2:1 a jos sa glavom od 7ccm³ na 10,8:1. Sa 7.5ccm³ glavom isao bi na 10,1:1

Sa debljim zaptivacem pod cilindrom od 0,5mm dobijas C=0.4mm i K stepen manji za 0,5 u svim gore navedenim postavkama a ugao izduva se penje na 177°.
U principu gubi se malo na obrtnom momentu i podize se spektar obrtaja rezonance na vise, moraces nanovo setovati variomat i/ili kvacilo.

#94 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 18 January 2019 - 12:56

Velika hvala pretpostavio sam da je previsok stepen za slabasnu radilicu I uopste.
Stavicu jos jedan dihtung ispod glave najjednostavnije je samo da pregrmim do marta kada stize ozbiljna postavka.O ovom ne vrijedi ni pisati pametan ce izbjegavati ovu vrstu cilindra iako ima bar na mom skuteru nista gore performanse od airsala sporta sem pola l.vecu potrosnju.

#95 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 18 January 2019 - 16:48

nema na cemu, samo u tom slucaju nadogradi sto vise zaptivaca jer sve preko 10:1 je rizik za taj klip i gus, ne za radilicu.


#96 boriss1972

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 346 posts
  • Mestosarajevo
  • Vozimsprint phantom 2t

Posted 18 January 2019 - 22:38

Znaci stavljanjem 1,5 mm diht.ispod glave dobio bi oko 10,5:1.sa ovim postavkama.squish bi ako je sada 1 bio 2.

#97 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 19 January 2019 - 00:28

Ovde mozes da skines ponovo kalkulator, te sve te varijacije 25 puta proveris pre nego sto pocnes sklapati

https://svet-skutera...kompresije-V2.0





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users