Jump to content


Pitanja - karburator


240 replies to this topic

#121 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 July 2016 - 00:31

Probaj kurblati malo duze (10ak puta) pa vidi da li ce sastaviti onda. Kada nema goriva u loncetu karburatora, potrebno je malo duze kurblati da se napuni gorivom, jer se puni na principu vakuma.
Mozes probati i da skines crijevo za vakuum i ustima napravis vakuum pa kada se napuni lonce, probaj zakurblati i vidi da li ce upaliti iz prve.

#122 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 July 2016 - 00:34

Ma probavao sam i to sto ti kazes mrgude al opet mu treba dosta da povuce iz rezervoara, a karb sam namestao sto puta i pregledao i njakao i nema sta nisam radio uvek isto, valjda im je to boljka ako nista drugo špric je tu :)

#123 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 03 July 2016 - 00:37

View PostLauda, on 03 July 2016 - 00:31, said:

Probaj kurblati malo duze (10ak puta) pa vidi da li ce sastaviti onda. Kada nema goriva u loncetu karburatora, potrebno je malo duze kurblati da se napuni gorivom, jer se puni na principu vakuma.
Mozes probati i da skines crijevo za vakuum i ustima napravis vakuum pa kada se napuni lonce, probaj zakurblati i vidi da li ce upaliti iz prve.

Probacu tako sledeci put kad mi bude stojao, sad je leto, sad se svaki dan vozi :D hvala na savetima :)

#124 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 21 July 2016 - 12:48

Imam problem sa karburatorom, sada već ozbiljan. U pitanju je 4t gy6, kineski kit 47mm, stock karburator. Počelo je još prošle sezone, da ne mogu da ga uštelujem kako treba, te valja ler, te ne valja, uglavnom se dešavalo da na raskrsnici kada duže radi na leru, kada dam gas on se ugasi i onda neće odmah da upali, ali sastavi posle minut, dva. Onda je zakucala radilica, pa sam je menjao, stavio sam i novi klip, cilindar je ostao isti, motor nije bio vožen od avgusta prošle godine do aprila ove godine. E sada je situacija sve gora i gora. Motor teško pali, uglavnom mora gas da se drži malo. Ujutru pali ali nema ler i ako mi se ugasi nema šanse više da ga upalim duže vreme. Kad se ugreje malo je bolja situacija ali i dalje jako loša, moram da gledam u pasulj da li će da upali. Čisto da napomenem, kad sam ugradio kit pre 3 godine (možda ima i više, prešao sam oko 5000 pre crkavanja radilice), stavio sam malo veću diznu (imam ceo komplet, kupio na ebay) i motor je super radio, imao ler, palio ujutru bez gasa, malo trošio. Sad je katastrofa. Još jedna napomena, posle ove generalke nisam dirao ventile, nisam imao špijune, ostavio sam ih kakvi su bili ranije, ne znam da li je to bitno. Svaki savet je dobrodošao, nemam nikakvo iskustvo sa karbom i ne znam ni odakle da krenem.

Imam problem sa karburatorom, sada već ozbiljan. U pitanju je 4t gy6, kineski kit 47mm, stock karburator. Počelo je još prošle sezone, da ne mogu da ga uštelujem kako treba, te valja ler, te ne valja, uglavnom se dešavalo da na raskrsnici kada duže radi na leru, kada dam gas on se ugasi i onda neće odmah da upali, ali sastavi posle minut, dva. Onda je zakucala radilica, pa sam je menjao, stavio sam i novi klip, cilindar je ostao isti, motor nije bio vožen od avgusta prošle godine do aprila ove godine. E sada je situacija sve gora i gora. Motor teško pali, uglavnom mora gas da se drži malo. Ujutru pali ali nema ler i ako mi se ugasi nema šanse više da ga upalim duže vreme. Kad se ugreje malo je bolja situacija ali i dalje jako loša, moram da gledam u pasulj da li će da upali. Čisto da napomenem, kad sam ugradio kit pre 3 godine (možda ima i više, prešao sam oko 5000 pre crkavanja radilice), stavio sam malo veću diznu (imam ceo komplet, kupio na ebay) i motor je super radio, imao ler, palio ujutru bez gasa, malo trošio. Sad je katastrofa. Još jedna napomena, posle ove generalke nisam dirao ventile, nisam imao špijune, ostavio sam ih kakvi su bili ranije, ne znam da li je to bitno. Svaki savet je dobrodošao, nemam nikakvo iskustvo sa karbom i ne znam ni odakle da krenem.

#125 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 21 July 2016 - 12:50

Nemam edit pa da se nadovežem, igrao sam se sa iglicom, šrafom za smešu i ler, nisam ništa dobio.

#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 July 2016 - 15:02

Kod gy6 se često desi da povuče falš vazduh na prirubnici karburatora ili na onom.plastičnom zaptivaču ispod. Razlog tome je što zadnji amort brzo propadne pa kadica sedišta u vožnji dodiruje i gura ceo karb dole, koji naravno visi o toj prirubnici na dva šrafa...

Kako god za 47 kit treba u startu jača dizna, ljudi pišu da za stock airbox sledi neka 80-84 vrednost, a naravno ventili treba da su na zazorima koje fabrika preporučuje..

#127 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 July 2016 - 15:06

Prvo i osnovno, moras da postavis sve na cvrste osnove da bi krenuo u stelu. Posto vec sumnjas, skini glavu i proveri visuelno stanje klipa, skini kompresionu kariku i umetni je u cilindar, zazor na spoju ne sme da bude preko 0,5mm. Napuni kanale usis/izduv tecnoscu i proveri da li curi pored ventila.
Proveri sve spojeve izmedju glave i cilindra ne sme da vlazi, takodje, prirubnica karba, crevo izmedju karba i airboxa i sam aibox mora da ima selne i da budu u normalnom (neispucalom) stanju, da dihtuju.
Ako je sve ok, ides u stelu karba.

Sent from my GT-I9192



#128 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 21 July 2016 - 20:28

Ovako, klip i karike su novi, proveravao sam zazore pre nego što sam pakovao mašinu i to je u redu, kompresija ubija. Ventili su ušlajfovani šlajf pastom industrijskom i provereni, nema propuštanja, to je isključeno. Ali spominjete plastiku ispod prirubnice, na njoj sam našao nepravilnost kad sam rasturao motor, o-ring koji naleže na glavu je bio propao pa sam umesto njega stavio neki tanki zaptivač koji sam dobio u kompletu zaptivača. Moguće da on ne dihtuje dobro. Preštelovaću i ventile, tj. proveriću ih. Trenutno sam u nekoj fazi adaptacije stana i nemam baš vremena da se mnogo bakćem a treba mi skuter. Hvala na pomoći, videću da kupim tu novu bakelitnu podlošku što ide ispod prirubnice pa se javljam. Inače, airbox, šelne, gume, sve je ok, to sam sve skockao kad sam pakovao, bilo je par pukotina na airboxu ali sam zalio plastikom.

#129 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 July 2016 - 23:12

51 post je kako se meni desilo

http://forum.pyrothe...0-4T#entry35459

#130 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 06:25

Čitao sam ja tu temu još na drugom forumu ;) Ona me je podstakla na tjuning i obradu usisnog kolena.

Nije meni napukao bakelit. Nema nikakvih oštećenja niti tragova nagnječenja, o-ring je bio spaljen, ispečen. Svakako ću proveriti da li kad sednem rezervar naleže na karb, mada jutros nije hteo da upali ni dok sam stajao pored njega i verglao :( A sinoć sam ga kresnuo par puta i palio je ali jedva baš.

#131 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 July 2016 - 06:28

Sa kojom glavnom diznom se voziš

#132 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 06:37

View PostMario, on 22 July 2016 - 06:28, said:

Sa kojom glavnom diznom se voziš
#88

#133 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 July 2016 - 06:40

To je baš dovoljna veličina, onda negde ipak ide mnogo vazduha, iste simptome sam i ja imao, saug neke vrste možeš da podešavaš, telo se odvrće iz postolja plastičnog, pa možeš iglicu podići višlje u početnom stadijumu

#134 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 06:52

Ma dobra je dizna sigurno, kada sam ugradio kit stavio sam i nju i vozio tri sezone, sve je bilo ok.

#135 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 July 2016 - 07:09

Moraš pregledati i zazore na ventilima

#136 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 07:15

Hoću svakako, ne znam samo da li ima logike da se situacija pogoršava ako su ventili, ali proveriću.

#137 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 July 2016 - 07:48

tema se zove pitanja karburator, ako budemo ovde raspravljali o tvom skuteru, ventilima i cdi-ju onda nema smisla ni praviti teme i forume sa tematikom

otvori sebi temu u moj skuter, pa ću prebaciti ove postove

#138 mongoose

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 38 posts
  • MestoPančevo
  • VozimOrion Fantom GY6 4T

Posted 22 July 2016 - 08:02

Urađeno, hvala Mario. Ne bi bilo loše da se korisnicima omogući edit na određen vremenski period posle postovanja, recimo na minut - dva, to je praksa na mnogim forumima, nezgodno je ovako. Na primer, zaboravio sam da stavim u naslovu ili u uvodnom tekstu da je skuter bio 50cc :).

#139 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 July 2016 - 08:08

sredićemo edit

#140 Johnny

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 327 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimAprilia SR50r

Posted 16 February 2017 - 23:36

Zasto rucni saug nema iglicu,a el. ima ?

Attached Files







13 user(s) are reading this topic

0 members, 13 guests, 0 anonymous users