Pitanja - karburator
#121
Posted 03 July 2016 - 00:31
Mozes probati i da skines crijevo za vakuum i ustima napravis vakuum pa kada se napuni lonce, probaj zakurblati i vidi da li ce upaliti iz prve.
#122
Posted 03 July 2016 - 00:34
#123
Posted 03 July 2016 - 00:37
Lauda, on 03 July 2016 - 00:31, said:
Mozes probati i da skines crijevo za vakuum i ustima napravis vakuum pa kada se napuni lonce, probaj zakurblati i vidi da li ce upaliti iz prve.
Probacu tako sledeci put kad mi bude stojao, sad je leto, sad se svaki dan vozi hvala na savetima
#124
Posted 21 July 2016 - 12:48
Imam problem sa karburatorom, sada već ozbiljan. U pitanju je 4t gy6, kineski kit 47mm, stock karburator. Počelo je još prošle sezone, da ne mogu da ga uštelujem kako treba, te valja ler, te ne valja, uglavnom se dešavalo da na raskrsnici kada duže radi na leru, kada dam gas on se ugasi i onda neće odmah da upali, ali sastavi posle minut, dva. Onda je zakucala radilica, pa sam je menjao, stavio sam i novi klip, cilindar je ostao isti, motor nije bio vožen od avgusta prošle godine do aprila ove godine. E sada je situacija sve gora i gora. Motor teško pali, uglavnom mora gas da se drži malo. Ujutru pali ali nema ler i ako mi se ugasi nema šanse više da ga upalim duže vreme. Kad se ugreje malo je bolja situacija ali i dalje jako loša, moram da gledam u pasulj da li će da upali. Čisto da napomenem, kad sam ugradio kit pre 3 godine (možda ima i više, prešao sam oko 5000 pre crkavanja radilice), stavio sam malo veću diznu (imam ceo komplet, kupio na ebay) i motor je super radio, imao ler, palio ujutru bez gasa, malo trošio. Sad je katastrofa. Još jedna napomena, posle ove generalke nisam dirao ventile, nisam imao špijune, ostavio sam ih kakvi su bili ranije, ne znam da li je to bitno. Svaki savet je dobrodošao, nemam nikakvo iskustvo sa karbom i ne znam ni odakle da krenem.
#125
Posted 21 July 2016 - 12:50
#126
Posted 21 July 2016 - 15:02
Kako god za 47 kit treba u startu jača dizna, ljudi pišu da za stock airbox sledi neka 80-84 vrednost, a naravno ventili treba da su na zazorima koje fabrika preporučuje..
#127
Posted 21 July 2016 - 15:06
Proveri sve spojeve izmedju glave i cilindra ne sme da vlazi, takodje, prirubnica karba, crevo izmedju karba i airboxa i sam aibox mora da ima selne i da budu u normalnom (neispucalom) stanju, da dihtuju.
Ako je sve ok, ides u stelu karba.
Sent from my GT-I9192
#128
Posted 21 July 2016 - 20:28
#130
Posted 22 July 2016 - 06:25
Nije meni napukao bakelit. Nema nikakvih oštećenja niti tragova nagnječenja, o-ring je bio spaljen, ispečen. Svakako ću proveriti da li kad sednem rezervar naleže na karb, mada jutros nije hteo da upali ni dok sam stajao pored njega i verglao A sinoć sam ga kresnuo par puta i palio je ali jedva baš.
#131
Posted 22 July 2016 - 06:28
#133
Posted 22 July 2016 - 06:40
#134
Posted 22 July 2016 - 06:52
#135
Posted 22 July 2016 - 07:09
#136
Posted 22 July 2016 - 07:15
#137
Posted 22 July 2016 - 07:48
otvori sebi temu u moj skuter, pa ću prebaciti ove postove
#138
Posted 22 July 2016 - 08:02
#139
Posted 22 July 2016 - 08:08
#140
Posted 16 February 2017 - 23:36
Attached Files
13 user(s) are reading this topic
0 members, 13 guests, 0 anonymous users