Jump to content


Peugeot Vivacity



194 replies to this topic

#121 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 03 November 2014 - 23:24

E imam pitanje,fabricka prirubnica dali moze da se izbrusi i da uzmem neki delltorto 19 sa gumicom spojim na prirubnicu,ili ako ne moze da se bruce oni coskovi odgovara li prirubnica sa nekog drugog skuta?kako bi to uopste funkcionisalo? ovaj gurtner presmrdjeo vise..

#122 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 03 November 2014 - 23:30

ima da se kupi taj adapter sa ušica na cevku pa onda možeš sa gumenom spojnicom spojiti bilo koji 17,5-19-21 u zavisnosti od untrašnje mere te prirubnice

#123 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 03 November 2014 - 23:33

Pokusacu da potrazim to znam na sta mislis..ali cisto sumnjam

#124 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 November 2014 - 15:51

Da se vratim na temu,juce sam lepio komadic koji mi se slomio sa arrece karba,ostavio cijeli dan,i danas namontiram sve lepo nije puklo dobro se steklo,sve je odradjeno tecnim metalom.Uz to sam stavio i malossi red sponge diznu broj 60. i iglu na zadnji(bogata smesa),a airbox je ostao ne preradjen,probao sam nesto stelovati ga vazduh/gorivo, i dobio sam to kad je gladan i zavrnem mu full gas motor se ugusi,dok kad je ugrijan to se ne pojavljuje.Takodje ima gusenje od 30km/h prema 40km/h i onda ga pogura odjednom,svecica na fullu je dosta dobre boje.Krajnja brzina je ostala ista kao i sa gurtnerovim fabrickim karbom,dok je nesto malo dobijeno na ubrzanju.Prenos je u dosta dobrom stanju.E sad trazim od vas savjete da uklonim to gusenje i naravno sta ne stima da se krajnja nije bar za 2-3km/.h povecala?p

#125 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 November 2014 - 16:47

a zašto bi se povećala krajnja prostom zamenom karburaotora .. ajd raspleti nam tvoju teoriju

#126 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 November 2014 - 18:49

Nije to moja teorija vec sam tako cuo,ocigledno da to nije tacno,ajde to je i manje bitno sada,resio sam danas problem sa gusenjem imao je manjka goriva,dobio sam dosta na ubrcanju,super napuni do 80,dosta sam zadovoljan i boja svecice se dobro pokazala..sad me zanima,predstavlja li problem to sto je rupa prirubnice manja od sirine na karbu?

#127 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 November 2014 - 22:29

veći difuzor karburatora donese veću količinu smešanog goriva i vazduha, i motor ima više snage...

međutim, ako je mašina i do sada imala maksimalne obrtaje i u kraju prenosa bila, onda se sa većim difuzorom poveća samo ubrzanje, jer se snaga ispoljava kroz akceleraciju,.. dok u najvećem broju slučajeva krajnja ostaje nepromenjena...

druga stvar je da si sada ti ubacio produženi primarni prenos, pa sa starim karburatorom motor nije ima snage da izgura remen na variomatu do kraja, pa se sa povećanje difuzora povećala i krajnja jer si dobio snage koja će poterati remen još malo višlje...

uglavnom je pravilo da otvor na filteru bude 20-40% veći od difuzora karburatora... pričamo o površini preseka u kvadratnim milimetrima.. kada je manja onda nemaš maksimalnu iskorišćenost...

#128 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 November 2014 - 23:34

Posted Image
posto sam mako onaj dodatak vazduh koji ulazi u airbox je kroz oznacenu rupu,on je dosta manji od precnika rupe karburatora,tako da cu to sjutra prvo probati..hvala mario

#129 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 22 November 2014 - 16:15

sredio sam karb,otvorio isti obim na airboxu kao sto je i na difuzoru,sredio karb nema gusenja,fino radi skut.Uzeo sam novi malossi remen i za pola grama lakse rolnice (5,5g),takodje klizace variomata,lamela korpa i torque u dosta dobrom stanju,i opet ta krajnja ista ostaje..Jos nesto sto bi moglo da predstavlja problem?

#130 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 22 November 2014 - 16:22

Ako je dobro ustelovan karburator onda ce masina u kraju da dobije jos malo krajnje sa porastom.obrtaja..

Naravno ako je malo deblja ili malo mrsavija smesa tih ekstra obrtaja nece biti.. vidi sa srafom.jos jedno fino stelovanje i to je to...

#131 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 23 November 2014 - 15:12

Danas sam isao na malo duzu voznju i uocio sam sledece.
Skut se uz brdo pocnr gusit onda ga moram cimat vrhom gasa da bi nastavio,radi normalno jedno 10sec i opet pocne isto gusenje.
Takodje se desava da odjednom u sred voznje skut se ugusi nema nikakve snage vratim gas ,dam opet i on pocne da priva ovo je na ravnom putu.
Otvorio sam i svecicu da vidim u kakvom je stanju ok je boja.

Danas sam isao na malo duzu voznju i uocio sam sledece.
Skut se uz brdo pocnr gusit onda ga moram cimat vrhom gasa da bi nastavio,radi normalno jedno 10sec i opet pocne isto gusenje.
Takodje se desava da odjednom u sred voznje skut se ugusi nema nikakve snage vratim gas ,dam opet i on pocne da priva ovo je na ravnom putu.
Otvorio sam i svecicu da vidim u kakvom je stanju ok je boja.

#132 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 23 November 2014 - 15:40

fali goriva na glavnoj dizni, na igli je ok..

kada budeš dao jaču glavnu verovatno će biti potrebno umanjiti još malo na igli, to moraš testirati...

#133 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 09 December 2014 - 14:02

javio se sledeci problem.Od kako sam stavio arreche-a,motor kada se vozi na full gasu ili se vozi malo duze ,odjednom mi se ugasi u toku voznje i stane,mislio sam da se svecica zagrijava ja stavim drugu o5 nece da upali,sacekam jedno 20-tak minuta da se ohladi,on upali ko da nista nije bilo,i to se uvjek desava sa ovim karbom kada se skut vozi duze..takodje je karb nastelovan,to mi se desavalo i sa fabrickim,kada na nekih 40 na sat dodam full motor se ugusi i tek onda primi gas,karb je nastelovan i ociscen,mmogu li uzrok toga bitii zaprljan rezervar ili zaprljan filter goriva?i jos pitanje sada sa vecim karbom dobija vise goriva i temperatura je veca,dali treba staviti svecicu sa manjim stepenom zagrijavanja?

#134 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 09 December 2014 - 15:55

Kako mozes da kazes da je karb nastelovan ako imas gusenja na medjugasu.. elem, slikaj svecicu i postavi pa da ti mozemo vise reci.. aaa ako se gasi to moze da bude pregrevanje i u najgorem slucaju i lepljenje

Sent from my HTC One

#135 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 09 December 2014 - 16:12

Posted Image
Nema nikavih tragova lepljenja menjao sam karike nema dve nedelje,sve je kao novo

Edited by Ivan994, 09 December 2014 - 16:14.


#136 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 11 December 2014 - 17:30

Losa boja svecice po meni. Prejaka smesa,boja bi trebalo da bude kao boja cigle.

#137 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 11 December 2014 - 18:14

Pogledacu sjutra onda da smanjim malo pa cu slikati da vidite.Vise me brine ovo drugo,sto mi se skut gasi u sred voznje,ugusi se,i sacekam 20-tak minuta i upali odma,do svecice nije jer sam menjao u istom momentu nije palio dok se nije ohladio,sto moze biti uzrok ovome?

#138 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 11 December 2014 - 18:18

Dobra je boja svecice, proveri kako radi vakumski ventil za gorivo kod rezervoara i koliko plovak otvara iglicasti ventil u karburatoru..Ako se motor dobro zavrti i ima snage ne diraj diznu.. jbs boju svecice, to uopste nije relevantno kada je vec ovako ciglasta...

#139 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 11 December 2014 - 18:24

vazi pogledacu sve to detaljno sutra,a moze li uzrok gasenja biti zaprljali filter goriva?

Edited by Ivan994, 11 December 2014 - 18:25.


#140 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 11 December 2014 - 20:42

Globalno dovod goriva mora biti prohodan , dakle mrezica u rezervoaru na ventilu, sam ventil, filter ako postoji na crevu, ulaz kroz pipicu na karburatoru, nivo na kojem plovak zatvara taj maleni iglicasti ventil





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users