Jump to content


Peugeot Vivacity



194 replies to this topic

#81 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 21 March 2014 - 01:44

Na to sam i mislio nego se zbunih pri pisanju..

neko odgovor na ovo pitanje

"Jos nisam menjao rolnice od kada sam stavio produzeni prenos.Ostale su 7gr.Nekom logikom trebao bi ici na manje,da li ce sa 6gr zbog duzine prenosa sa istih obrtaja radilice izvuci veca krajnja a ubrzanje ostati isto? "

#82 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 21 March 2014 - 12:15

View PostIvan994, on 21 March 2014 - 01:44, said:

"Jos nisam menjao rolnice od kada sam stavio produzeni prenos.Ostale su 7gr.Nekom logikom trebao bi ici na manje,da li ce sa 6gr zbog duzine prenosa sa istih obrtaja radilice izvuci veca krajnja a ubrzanje ostati isto? "
To moras sam da isprobas i utvrdis al obicno idu malo lakse zbog duzeg prenosa...

#83 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 22 March 2014 - 23:30

Stavljen nov remen danas.

Posted Image

Tenutno na njemu:

-Leo Vince S
-Malossi multivar 7.0gr
-Malossi remen 17,5mm
-Malossi bela centralna
-beli federcici medium
-+17% prenos
-dizna 58 /fabr. carb
-polini kvacilo

Max 80kmh..Neko neki predlog sta ne stima,zasto je max brzina konstantna uvjek,kao serijala isto nabijala 80..??

Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:30.


#84 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 March 2014 - 23:38

Ocigledno su obrtaji problem i dal izbacuje remen do vrha variomata...

#85 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 22 March 2014 - 23:40

Remen izlazi,nije bilo markera zadnji put

Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:40.


#86 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 March 2014 - 23:42

Onda ono prvo-fale obrtaji ili nema dovoljno snage da izgura duzi prenos...

#87 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 22 March 2014 - 23:44

neznam cvele..Sjutra cu otvoriti da vidim u kakvom je stanju klip,dihtunzi,karike,a sto se tice karika mjenjte su na pocetku sezone prosle.

Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:45.


#88 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 March 2014 - 23:52

Ma setup ti je ok i samo ti fale jos dve stvari-70cc i veci i bolji karb :0takoje: ...onda ne bi bilo problema sa max. brzinom ;)

#89 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 22 March 2014 - 23:55

da saniram ovo :0takoje:

#90 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 23 March 2014 - 20:29

Danas sam opet gledao izlaznost remena,maximalno izlazi na vario,znaci to je ok.Otvorio sam magnet pregledao sve kako stoji,i to je sve uredno.Karb takodje ne vuce falsh vazduh nikud,zacepim airbox motor se gasi,i to je ok.Remen nov.Ulje u prienosu novo.Boja svijecice kafena.Usput sam ofarbao spuh..
I u cemu je fora sada,zasto nema snage da izgura prenos do kraja???Dajte jos neke predloge sta mogu da provjerim od djelova/...

#91 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 23 March 2014 - 23:16

Kao sto ti je Cvele rekao,ne mozes ocekivat vise od serijale,jest da si produzio prenos al fali ti jedan dobar base kit da izvuce do kraja...imas podlogu za njega,vidi ako si financijski stabilan da uzmes neki base kit dr evo,trophy.malossi sport i neki karb 17,5mm al bolje je 19 mozda :D

#92 Makaveli1902

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 92 posts

Posted 24 March 2014 - 00:15

Trebalo bi to ici vise po njegovom satu

Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

#93 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 24 March 2014 - 14:18

Upravo tako Makaveli,jer sa svim fabrickim na njemu i sada sa ovim djelovima krajnja ostaje ista..

#94 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 25 March 2014 - 01:39

Moje misljenje je da moras da sacekas da kais lepo legne jer si ga stavio pre 70 km. Od njega isto zavis krajnja brzina. Ako je remen kratak ili dugacak opet i to moze da bude problem.
ako si ustanoio da je izlaz remena ok u polutkama,preji na proveru zvona,vidi da nije krivo tj da nije doslo do zamora materijala. Probaj sa busenjem kvacila,ja sma bas o tome pricao sa Nesom,on je to licno sebi radio i dobio rezultate.
Koji ti je auspuh na skuteru?

#95 Ivan994

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 25 March 2014 - 15:15

Remen bi vec trebao da bude razradjen.Auspuh je LeoVince S.A sto se tice zvona danas cu provjeriti debljinu i dali se izdeformisalo.

#96 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 28 March 2014 - 16:05

Taj auspuh je realno jedan od boljih (mozda sam subjektivan jer volim rucno radjene),proveri zvono. Koliko ti ide po satu sada?
Sa ovim set up-om bi trebao lepo da povuce i da ide 85+ km/h. :)
E sad jel imas neko propadanje u ubranju,tima izmedju 50 i 60 km/h?
Moze da se desi da nisi centralnu oprugu dobro upario sa ostatkom. Jel ti ta opruga dosla sa Multivarom ili si sam uzeo posebno?
Generalno ti sa klipom od 50 cc ne mozes da predjes 90 ni u ludilu i to uz dobar vetr,ali zato ti je ubrzanje verovatno i sam start neuporedivo bolje kad si ubacio sve ove delove koje si naveo. Krajnja brzina se dobija povecanjem klipa i cilindra,ako gresim neka me neko ispravi. :)

Edited by Frazier, 28 March 2014 - 16:08.


#97 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 March 2014 - 16:33

Aj ovako, LV auspuh je rucno radjen isto kao sto su svi ostali rucno radjeni. Dalje, brzina se ne dobija povecanjem kubikaze nego ili povecanjem obrtaja ( uz sve prerade na masini koje doprinose povecanju obrtaja) ili promenom prenosog odnosa. Povecanjem zapremine dobija se veca snaga i bolji obrtni moment, samim tim bolje ubrzanje. Tako na primer serijski 50cc sa pomerenim uglovima kanala moze biti brzi od recimo malossi sporta iako je po ks slabiji. Malossi bolje ubrzava ali na krajnjoj vrti recimo 1000rpm manje i samim tim je sporiji.

#98 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 28 March 2014 - 17:53

hvala Sone na ispravci,permutovao sam u svojoj glavi karakterstike veceg cilindra. :)
Sto se tice LeoVince-a,znam da su pojedini delovi samo radjeni rucno,ali nisam hteo da detaljisem pa sam samo naveo da volim vise te auspuhe gde ima bar malo ljudskog truda,za razliku od onih koje masine stancuju na kilotone. :)

"Povecanjem zapremine dobija se veca snaga i bolji obrtni moment, samim tim bolje ubrzanje", zar sa ovim karakteristikama ne bi trebalo i da se dobije nesto malo i na satu,ja sam se uvek tome nadao iskreno? :)

#99 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 28 March 2014 - 18:00

Zavisi od prenosa. Po principu: može da bude, al ne mora da znači.

#100 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 28 March 2014 - 22:30

Zavisi od koncepcije kanala u cilindru i obrtaja koje cilindar postize na maksimumu prenosa.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users