#81
Posted 21 March 2014 - 01:44
neko odgovor na ovo pitanje
"Jos nisam menjao rolnice od kada sam stavio produzeni prenos.Ostale su 7gr.Nekom logikom trebao bi ici na manje,da li ce sa 6gr zbog duzine prenosa sa istih obrtaja radilice izvuci veca krajnja a ubrzanje ostati isto? "
#82
Posted 21 March 2014 - 12:15
Ivan994, on 21 March 2014 - 01:44, said:
#83
Posted 22 March 2014 - 23:30
Tenutno na njemu:
-Leo Vince S
-Malossi multivar 7.0gr
-Malossi remen 17,5mm
-Malossi bela centralna
-beli federcici medium
-+17% prenos
-dizna 58 /fabr. carb
-polini kvacilo
Max 80kmh..Neko neki predlog sta ne stima,zasto je max brzina konstantna uvjek,kao serijala isto nabijala 80..??
Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:30.
#84
Posted 22 March 2014 - 23:38
#85
Posted 22 March 2014 - 23:40
Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:40.
#86
Posted 22 March 2014 - 23:42
#87
Posted 22 March 2014 - 23:44
Edited by Ivan994, 22 March 2014 - 23:45.
#88
Posted 22 March 2014 - 23:52
#89
Posted 22 March 2014 - 23:55
#90
Posted 23 March 2014 - 20:29
I u cemu je fora sada,zasto nema snage da izgura prenos do kraja???Dajte jos neke predloge sta mogu da provjerim od djelova/...
#91
Posted 23 March 2014 - 23:16
#92
Posted 24 March 2014 - 00:15
Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока
#93
Posted 24 March 2014 - 14:18
#94
Posted 25 March 2014 - 01:39
ako si ustanoio da je izlaz remena ok u polutkama,preji na proveru zvona,vidi da nije krivo tj da nije doslo do zamora materijala. Probaj sa busenjem kvacila,ja sma bas o tome pricao sa Nesom,on je to licno sebi radio i dobio rezultate.
Koji ti je auspuh na skuteru?
#95
Posted 25 March 2014 - 15:15
#96
Posted 28 March 2014 - 16:05
Sa ovim set up-om bi trebao lepo da povuce i da ide 85+ km/h.
E sad jel imas neko propadanje u ubranju,tima izmedju 50 i 60 km/h?
Moze da se desi da nisi centralnu oprugu dobro upario sa ostatkom. Jel ti ta opruga dosla sa Multivarom ili si sam uzeo posebno?
Generalno ti sa klipom od 50 cc ne mozes da predjes 90 ni u ludilu i to uz dobar vetr,ali zato ti je ubrzanje verovatno i sam start neuporedivo bolje kad si ubacio sve ove delove koje si naveo. Krajnja brzina se dobija povecanjem klipa i cilindra,ako gresim neka me neko ispravi.
Edited by Frazier, 28 March 2014 - 16:08.
#97
Posted 28 March 2014 - 16:33
#98
Posted 28 March 2014 - 17:53
Sto se tice LeoVince-a,znam da su pojedini delovi samo radjeni rucno,ali nisam hteo da detaljisem pa sam samo naveo da volim vise te auspuhe gde ima bar malo ljudskog truda,za razliku od onih koje masine stancuju na kilotone.
"Povecanjem zapremine dobija se veca snaga i bolji obrtni moment, samim tim bolje ubrzanje", zar sa ovim karakteristikama ne bi trebalo i da se dobije nesto malo i na satu,ja sam se uvek tome nadao iskreno?
#99
Posted 28 March 2014 - 18:00
#100
Posted 28 March 2014 - 22:30
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users