Pozz da vam predstavim moj oldtimer,motor je kupljen na vašaru u Rumi 3.9.2013,dogurao sam ga do kuće jer nemože da stane u gepek wv jetta 2.
Sutradan sm ga naangovao I upalio iz 15-20 pokšaja I imao je jedan problem,seering koji drži iglicu je pukao I motor je stalno išao na pun gas kada se upali,to smo moj tata i ja brzo rešli sa novim semeringom.
Auspuh je bio veoma loš,pa smo probali da ga varimo I nije uspelo pa sam kupio polovan auspuh.
Na cilindru je otpao levi držač auspuha pa smo skdali cilindar da ga zavrimo I kada smo ga zavrilipukla je prva karika I zamenil smo je 80 dinara.
I ovo je sve štoje rađeno na mašini do sada.
1
Tomos T-12 1971.
Started by vule2001, Jan 25 2014 12:48 PM
8 replies to this topic
#1
Posted 25 January 2014 - 12:48
#2
Posted 25 January 2014 - 13:28
Stavi neke slike, da je vidimo.
#3
Posted 25 January 2014 - 14:06
dža bu pravopis, što to volim...
I moj ćale ima jednog T-12 kojeg čuva od svojih pubertetskih godina, plavac...i dan danas pali na 1 kurblu, a sve je standard u njemu...Daj slike stvarno!
I moj ćale ima jednog T-12 kojeg čuva od svojih pubertetskih godina, plavac...i dan danas pali na 1 kurblu, a sve je standard u njemu...Daj slike stvarno!
#4
Posted 25 January 2014 - 15:23
#5
Posted 25 January 2014 - 15:58
Dosta je u originalnom stanju, jedino je ofarban lose, cetkom. A ova kapija sto je privezana za njega, to je kao lavlja kandza i alarm u jednom
#6
Posted 25 January 2014 - 16:06
vidi se da je neko želeo da ga sredi, rezervoar nije originalan, a ram je farban bez pripreme i čišćenja...
ok ako je tebi dobar, kako si mislio to da voziš, predpostavljam da ste ga kupili za neku pristupačnu paru, ali T-12 ide na velike table, potrebna je A kategorija, za koju danas treba platiti čitavo malo bogatstvo da se završi kurs i položi...
ok ako je tebi dobar, kako si mislio to da voziš, predpostavljam da ste ga kupili za neku pristupačnu paru, ali T-12 ide na velike table, potrebna je A kategorija, za koju danas treba platiti čitavo malo bogatstvo da se završi kurs i položi...
#7
Posted 25 January 2014 - 20:30
Ja to neplaniram da vozim po gradu,Dali neko može da proveri ko je vlasnik preko broja?
Ta ograda čiti sneg I nema veliko opterećenje jer ide po snegu a težina ogade je oko 5 kila
Motor sam ja farbao četkom jer je bilo sve izgrebano,moto se farba na leto u fabričku zelenu sa svim detaljimai polianjem hroma I čišćenjem svih delova šmirglom...
Patio sam ga 2000 dinara a počel smo od 4000 dinara (upola cene)
Reyervarje od BMV ili tako nešto nisam siguran imam još jedan od T-15 pa će naj verovatnije on ići.
Evo slkia kada je motor stigao http://postimg.org/gallery/7u3ooh6g/
Ta ograda čiti sneg I nema veliko opterećenje jer ide po snegu a težina ogade je oko 5 kila
Motor sam ja farbao četkom jer je bilo sve izgrebano,moto se farba na leto u fabričku zelenu sa svim detaljimai polianjem hroma I čišćenjem svih delova šmirglom...
Patio sam ga 2000 dinara a počel smo od 4000 dinara (upola cene)
Reyervarje od BMV ili tako nešto nisam siguran imam još jedan od T-15 pa će naj verovatnije on ići.
Evo slkia kada je motor stigao http://postimg.org/gallery/7u3ooh6g/
Edited by vule2001, 25 January 2014 - 20:31.
#8
Posted 25 January 2014 - 21:18
Bilo bi lepo da nadjes original rezervoar i da ga sredis da bude skroz u fabrickom stanju.
#9
Posted 24 December 2019 - 20:35
Tema na zahtev vlasika,ponovo otkljucana.
Dobrodosao nazad
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
Dobrodosao nazad
Sent from my SM-G930U using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users