Kymco B&W (Bet&Win) 250
#1
Posted 09 February 2014 - 00:56
Zove me vozac iz Bex kurirske sluzbe ima motor za mene,ajd ja izadjem sacekam,pitam da donesem fosnu neku da ga istovarimo,kaze on ne ne treba,ajd ja reko,kad on kaze... Ja sam sitan,a on duplo sitniji od mene...
Odveze on skuter,vidim ne moze ni da ga pomeri,a kamoli spusti iz kombija... Trknem ja po dasku,poceli mi njega dole,vidim ja on pocrveneo sav,vrucina mu odjednom,pitam ga jel moze,ma moze nema problema... Na kraju ga jedva uz fosnu spustili,jos izduvane gume na Krmku,utovarimo NRG i tako to krene...
Kisa ceo dan pada nikako da stane,gledam da li da cekam da stane ili da ga operem,na kraju je ipak bio opran,a kisa stala pre oko sat vremena,nije bilo sanse za prvu probu...
Radi se o masini koja je 2001. godiste,vodeno hladjenje,oba diska,,nazad dva amortizera digitalna tabla sa obrtometrom,veoma lep primerak,izuzetno tezak i masivan,felne 12-ke... Plastike mi se ne cine bas najkvalitetnije,mada su lepo upasovane,svetlo u gepeku,indikacija otvorenog sedista,skuter dosao sa Kppa koferom i velikim vizirom,koji ne znam kako se montira...
Evo nekih slika posle pranja i lickanja skutera:
#2
Posted 09 February 2014 - 01:09
Ne vidi se bas dobro al jbg garaza puna svega malo prostora a mrak,ispolirao sam auspuh,doduvao gume,sve sredio,neka plastika nije bila dobro uklopljena,uklopio to,lepo je ugledati ovakvu zver cistom...
Na prvi pogled,velik udoban,mislim da ce takav i u voznji biti,skidao sam i amortizere danas,ispolirao i njih,i tako radilo se
#3
Posted 09 February 2014 - 01:14
#4
Posted 09 February 2014 - 01:17
Yooalexandar, on 09 February 2014 - 01:14, said:
#5
Posted 09 February 2014 - 01:37
#6
Posted 09 February 2014 - 01:40
#7
Posted 09 February 2014 - 02:15
Sent from Tetris 99999in1 using Tapatalk
#8
Posted 09 February 2014 - 14:37
Edited by goggyso, 09 February 2014 - 14:39.
#9
Posted 09 February 2014 - 15:09
#10
Posted 09 February 2014 - 16:32
goggyso, on 09 February 2014 - 14:37, said:
samo ta usporedba piaggia 250 i kymca 250 je razlika nebo i zemlja po performansama
servisiral sam frendu b&w 125,stoji to sve da je jeftina plastika i ostali popratni dijelovi al skuter opet zadovoljava potrebe ne previše zahtjevnih vozača..iako je maksi skuter nema nešt previše mjesta za 2 putnika a ni udobnost nije neka velika vrlina..kak bi se reklo kolko para tolko uzike..mada kod nas je verzija 125cc koštala 2 000 kn manje nego vx125 (runner) koi je opet puno kvalitetniji,atraktivniji i bolji skuter od navedenog b&w 125 tak da je ta razlika u cijeni sasvim zanemariva i bolje je dat tih 2tkn više..
ovaj mi se čini jako dobro očuvan s obzirom da je 01.g
#11
Posted 09 February 2014 - 20:35
steeef, on 09 February 2014 - 16:32, said:
servisiral sam frendu b&w 125,stoji to sve da je jeftina plastika i ostali popratni dijelovi al skuter opet zadovoljava potrebe ne previše zahtjevnih vozača..iako je maksi skuter nema nešt previše mjesta za 2 putnika a ni udobnost nije neka velika vrlina..kak bi se reklo kolko para tolko uzike..mada kod nas je verzija 125cc koštala 2 000 kn manje nego vx125 (runner) koi je opet puno kvalitetniji,atraktivniji i bolji skuter od navedenog b&w 125 tak da je ta razlika u cijeni sasvim zanemariva i bolje je dat tih 2tkn više..
ovaj mi se čini jako dobro očuvan s obzirom da je 01.g
Odkud ti to da nema dovoljno i previse mesta za dvoje? Ja i burazer smo se danas provozali,buraz ima 100 kila,ja 75,i jos je kofer nazad,ladno je mogao treci da sedne,skuter je vise nego udoban,odlicno lezi na putu,amortizeri zadnji lepo rade,pri kocenju vile fino upijaju,plastike jesu jeftine...
Ja bi pre rekao da su svi ti skupi markirani skuteri izvikani,sta je taj Piaggio bolji od ovog,sem u ceni? Nemoj odrzavati ni jednog ni drugog naravno riknuce za 2 dana,a odrzavaj pa ce trajati vecno! Vecita rasprava izmedju kineza i Italijana
Provozao sam se danas malo po kraju,prvo sam pa onda sa bratom,lepo ide,vuce super,naravno ovo nije masina za divljanje,normalno sam vozio,nisam isao preko pola gasa,sve radi,ispravan je skroz,jedino moram da zavrnem 2 sarafa na auspuhu,drzi se samo na jednom,ali ovako sam zadovoljan...
Kocnice diskovi napred i nazad,odlicno koce,pri nekih 70-80km/h opusteno se zaustavio i to za kratko vreme,a pri tome da nije bilo blokiranja tocka i kocenja prednjom,znaci zamo zadnja...
Ispolirao sam rucice kocnica,oprao benzinom kocionu celjust,sad su oper crvena...
#12
Posted 09 February 2014 - 20:50
steeef, on 09 February 2014 - 16:32, said:
servisiral sam frendu b&w 125,stoji to sve da je jeftina plastika i ostali popratni dijelovi al skuter opet zadovoljava potrebe ne previše zahtjevnih vozača..iako je maksi skuter nema nešt previše mjesta za 2 putnika a ni udobnost nije neka velika vrlina..kak bi se reklo kolko para tolko uzike..mada kod nas je verzija 125cc koštala 2 000 kn manje nego vx125 (runner) koi je opet puno kvalitetniji,atraktivniji i bolji skuter od navedenog b&w 125 tak da je ta razlika u cijeni sasvim zanemariva i bolje je dat tih 2tkn više..
ovaj mi se čini jako dobro očuvan s obzirom da je 01.g
evo da i ja kazem nesto ,ima sam 2 piaggia + kada sam radio jedan posao cini mi se 2011 ,tada su nam bili uruceni najnoviji -nisu jos bili prikazani na sajmu-beverly 300injection,moj je bio presao 14 km drugarov je imao 3 km ...dok nismo presli 100km nismo ih cepali,iako su rekli da moze zato sto su razradjeni stigli kod njih,10 komada svi bele boje i iskreno za 2 puta vecu razliku u ceni nisam nesto osetio da je motor bolji,cak sta vise mislim da je jedan motor bio na servisu posle par dana posto smo imali 10 komada...jedino sto me je nerviralo je to da se non stop nekom palio ventilator da li u podne ili uvece ne bitno,to nisam primetio kod drugih modela...najiskrenije najmanje problema sam imao sa keewayom,pa kymcom,pa tek onda sa 2 piaggia...nema vise razlike gde je sta pravljeno,ako pogledas sad ,vidi ko vodi na svetu u prodaji maxi scootera? odgovor kymco,izbacio je model od 850-900 kubika,tako da je i gilera gp dobila rivala,bas u to vreme kada sam 2 nedelje imao prilike da vozim beverly-a ,isao sam drugaru da odvezem x-citing-a 250ccm ,meni je xcting npr bio udobniji i mnogo je bolje potezao,a opet dodjemo na koju cenu? zato sam i menjao piaggia za kymca bet and win ,takodje pogledaj po oglasima kome vise pada cena...ne blatim po piaggiu ,sad od mikca uzimam jednog,samo kazem opsti utisak da za tu razliku od 1500-2000e mogu da radim sta hocu,i po meni je kymco najefektivniji odnos cena-kvalitet,a da za vecinu proizvodjaca ime kosta 1500-2000e za te pare se vozim 2-3 sezone....
Edited by Yooalexandar, 09 February 2014 - 20:53.
#13
Posted 09 February 2014 - 20:55
Svi su poceli politiku sto je skuplje to je i bolje,mada u dosta slucajeva nije tako,jbg i ja sam se dosta puta zeznuo...
#14
Posted 09 February 2014 - 21:45
#15
Posted 09 February 2014 - 21:46
#16
Posted 10 February 2014 - 01:57
Mikac93, on 09 February 2014 - 20:55, said:
Svi su poceli politiku sto je skuplje to je i bolje,mada u dosta slucajeva nije tako,jbg i ja sam se dosta puta zeznuo...
govoril sam čisto iz iskustva i uspoređivanja tih mašina 125 i 250 između piaggia i kymca..pa s tim i udobnost i vozne karakteristike pošto sam bil u prilici na licu mjesta..
a frend koi je vozil b&w bil je više po poravcima nego na cesti..čak mu je pukel i blok ispod cilindra ali sreća je bila da se to dogodilo garantnom roku..mada su mu obećali novi blok,samo su zavarili stari i nasanjkali ga..
nadalje da ne pišem o pišanju amortizera,raspadanju stražnjih klješta i još ostalih sitnica..to je bilo u periodu od 28tkm kolko ga je vozil.
također sam imal prilike vidit potezanje kymca b&w i to više puta na gradskim meetovima dok je stal na crtu i trkal se sa frendom koi je vozil vxr-a 200, s tim da je frend onda imal 130kg pa ga je svejedno deral u svim režimima...ko i ja sa svoim sp180 al to i nije neka usporedba.
downtown je neka druga priča,ko i taj motor od 300 cc koi je snažan i elastičan a i cijeli skuter je neka druga strana koja nema veze s tim starijim modelima.
gp 800 je dobil rivala još prije sa srv 850 unutar iste tvornice
kad smo kod spomennutog beverlya,istina je da ima preveliku cijenu,al to je kad im je top model pa ga drže tak..
al zato 350cc je agregat je totalno druga sfera naspram ostalih piaggio mašina,kaj se tiče tehničkih rješenja a isto tak i naspram ostale konkurencije..
kod nas nema tolko puno kymca na cesti,bar ne još al sam siguran da ih bude sve više zbog pristupačne cijene i kvalitete koja je sad na puno višem nivou nego prije i bez problema je konkurencija piaggiu,gileri,apriliji i ostalim poznatijim brandovima skutera..
osobno nebi nikad kupil novi skuter,više volim kramu neku dovest u red i vozit nov skuter star 13 godina,kak bude situacija sa dragsterom
#17
Posted 10 February 2014 - 13:08
#18
Posted 10 February 2014 - 14:15
S druge strane Kymco se pokazao i dokazao kao vrlo kvalitetan brend ali u poređenju sa Piaggiom zaostaje toliko koliko je i razlika u ceni...
Ja trenutno ulazim u 5.-u sezonu na Apriliji Atlantic sa poznatim piaggio master 500cc agregatom, i utukao sam 20.000 km-a bez ijedne jedine greške!!
#19
Posted 10 February 2014 - 16:09
#20
Posted 10 February 2014 - 16:18
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users