Jump to content


Kymco Super 9 spremanje za novu sezonu 2014


270 replies to this topic

#201 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 06 March 2014 - 17:16

Imam plan da izbusim deklu,da prenosu olaksam leto malo. Planirao sam nesto ovako,svidelo mi se bas. :1kokice:

Attached File  dekla.PNG   1.56MB   25 downloads


Attached File  dekla2 .PNG   1.85MB   27 downloads


E sad da li da izbusim i dve rube sa donje strane dekle da u slucaju ulaska vode (pri prolasku kroz neku vecu baru) ima gde da iscuri,ili ce mozda samo te rupe doprineti da se vise zabrlja iznutra?

#202 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 06 March 2014 - 17:54

Kymco ima fabricki ventilirajucu deklu, jedan za ulazak i dva otvora za izlazak vazduha, uveri se i sam. Nema potrebe busiti osim ako ne bude estemno agresivan motor

_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#203 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 March 2014 - 17:57

Bas to..nema potrebd ukoliko se prenos bas ne bude grejao usled vecih naprezanja i sila...
Uraditi to zbog stylinga po meni nema smisla...

#204 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 06 March 2014 - 18:21

Vidi sa nekim da li ima udarni odvijac, to ce ti resiti problem sa sarafima odma... Nije ni skup, oko 650din sam ga ja platio. A otplatio se do sada xx puta, nema sarafa koji nije odvrnuo.

Kako radi- ima glavu za bitove, mozes da menjas nastavak kako ti odgovara, radi tako sto udaras po njemu cekicom, u usled sabijanja ima neki prenos koji to pretvara u odvrtanje/zavrtanje, sta ti treba. Vredi svaki dinar, posebno ako se vise bakćeš oko toga.

Edited by niksa, 06 March 2014 - 18:22.


#205 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 00:29

Eeee hvala vam na odgovorima,video sam da ima jedan ulaz za fazduh i jedan za izlaz ne znam gde je ta jdrugi,nisam dobro bas zagledao. Iskreno kad se upario onaj beton u Beogradu imam osecaj da jadan cvili. Prosle godine mi se desilo na Banovom Brdu uz Pozesku da je skuter jedva isao bukvalno 20 na sat,sa novim remenom a pritom sam na skuteru. Posle toga i sto na Topcideru isao je malo bolje ali je dosta hladnije bilo napolju,to je vec bio neki septembar. Mislio sam da usled pregrevanja dolazi do opadanja performansi,tj obrtaja. E sad sam zamenio oprugu i oprugice pa cu testirati,da vidim da li ima veze sa tim,ako se to ponovo desi onda ne znam sta mi je ciniti. :D

Niksa hvala za odgovor vezano za sraf. :)
Da li mozes da mi kazes marku i model tvog odvijaca da to lepo kupim. Gde si ti uzeo ili jel si skoro video da negde ima? :)
To uvek treba,menja lepo sve kljuceve,srafcigere,odvijace itd.


Pita,ma ne bih to zbog stajlinga uradio nikako da bespotrebno pravim posao i da se prlja prenos dodatno samo zbog izgleda.

Edited by Frazier, 07 March 2014 - 00:31.


#206 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 March 2014 - 00:55

jedan otvor ti je po sredini dole, a drugi natrag iza kvačila .. oba otvora su zaklonjena i urađena da u prenos ne ulazi voda....

#207 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 01:14

Hvala Mario,to mi nikad na pamet nije palo da zagledam,dok mi se nije desilo letos da obrtaji idu u minus.

#208 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 March 2014 - 01:35

kilavi jer se centralna opruga opusti, nju treba povremeno menjati, i ne možeš ti toliko prenos ohladiti koliko ona ume da se opusti...

inače te fabričke su vrlo varijabilne, moja se već posle prve godine opustila i mučio sam muku sa rezonantnim auspuhom cele sezone.. kada je hladan uleti u rezonancu vuče ko blesav.. kako se ugreje kao da ga je neko ubio, neće da uđe u rezonancu i vuče se ko prebijeno magare..

pošto ja te 2007-e još nisam poznavao uzroke, nisam bio siguran do čega je problem... narednih godina su svi moji drugovi koji su vozili kymco počeli da se žale na to da im se motor ulenji kako se malo ugreje, bez obzira bio to serijski ili rezonantni auspuh, centralna opruga je direktan kontrast težini rolnica i prenosnom odnosu, to je kao da si stavio 2g teže rolnice, i naravno da motor neće da ide u brdo kada je u prevelikom stepenu prenosa...

jednostavno kymco je u globalu ceo kvalitetan,..ali su centralnu oprugu promašili, ona je čak lošija nego na kinezima...

nemoj da bušiš deklu, stavi malossi ili pollini centralnu i vozi jednu sezonu, posle toga odluči da li treba ili ne treba da se menja..

#209 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 02:29

Lep detaljan odgovor i hvala na njemu. :)
Eeee to je ono sto sam predpostavio i prvo sto sam uradio,stavio sam Malossi belu na 5%, i stavio MF oprugice kvacila,tacnije crne iz seta,to su po jacini srednje.
E sad,mene interesuje da li sam mozda trebao da stavim plavu ili crvenu Malosi-jevu oprugu onu na 10 ili 22 % (mozda nisam bas boju pogodio)?
Sto se tice opruge kada sam je izvadio dosta je slabasna bila i vidno za zamenu,ipak je zgazila 20 000 km(ponekad i sa dvoje).
Cekam lepo vreme da to probam,tacnije suv asvalt da vidim da li ce da prevrce ili poskace kao konjic. :)

Edited by Frazier, 07 March 2014 - 02:30.


#210 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 07 March 2014 - 02:31

Prejake su te opruge od 10 i 22% za obican set up. Ova od 5% bi radila i sa jacim set up'om.

#211 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 04:05

Hvala batoooo. :))))

#212 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 07 March 2014 - 15:51

Nema nikakav naziv ili bilo kakva oznaka na njemu. Samo idi u prvu gvozdjaru/prodavnicu alata i trazi udarni odvijac.
Ali pazi, on isto moze i zatezati, uvek proveri smer, posto mozes samo otezat sebi :D

#213 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 18:28

Eee dobro si mi rekao,gledao sma po netu malo oni Enhell su po 20 i 25 evra kako kod koga,opet su na baterije pa nisam nesto siguran u njihovu snagu.
Potrazicu ja to ovde po Bg-u detaljno da vidim sta i kako se krece. :D
Ti si ga naso po smesnoj ceni,pa bih opet voleo da bar bude priblizna ako ne ond ce se skupljati za neki vec skuplji.

Edited by Frazier, 07 March 2014 - 18:30.


#214 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 07 March 2014 - 20:36

Nisi ti mene razumeo, udarni odvijac, radi tako sto udaras po njemu cekicem :D

Posted Image
Posted Image
Posted Image

To ti je to, udaras po njemu cekicom, on ima u sebi neki prenos, neznam kako funkcionise, pomocu kojeg odvrce ili zavrce sarafe, odnosno otpusta ili zateze, samo se zato koristi.

#215 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 07 March 2014 - 20:45

to je dobra spravica za zapečene šrafove...i ne zaboravite, toplota uvek pomaže dodatno tako da ako baš ne ide zagrejte šraf...

#216 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 07 March 2014 - 20:50

Da naravno toplota, ali me je ovo izvuklo samo tako. Idealno je za sarafe koji spajaju blokove, oni samo tako zapeknu, ovo resava problem kao da ga ni nema.

#217 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 07 March 2014 - 23:06

Aaaaaaaa sad kapiram sta je to,daaa, ja sam mislio na le udarni odvrtac. Ovo moram da potrazim,zato sto zivim u zgradi pa elektricni bez baterije ne bih imao gde ni da prikljucim. Ovo je odlicna stvar. :)
Hvala Niksa sto si slikao,sam bar imam predstavu o cemu se radi. :rile:

#218 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 09 March 2014 - 21:32

Dobro vece svima, napokon sam dovezao skuter kuci.. Utisci o novoj gumi su sjajni (Sava MC16),prosto lezi na asvaltu bas kako treba,u krivini sama obara skuter. Fenemonalan osecaj posle kineske fabricke gume.
Odvrnuo srafove na oil box-u dosuto ulje,kocnicama je svanulo verovatno. Inace oni srafovi koji su me mucili,jedan je morao da se razbusi na kraju bez posledica a druge je odreagovao na fen i zagrevanje.

Filter opran sredjen, ne slinavi iz air box-a nista.

E sad kad se upali ipak bez sauha se muci jako,sto znaci da cu morati par minuta da ga zagrevam pred svaku voznju dok ne kupim novi,jer tesko krece.

Stavio sam centralnu oprugu i oprugice.

Deluje mi da ima blagi pad izmedju 25-30 km/h,sta moze da bude problem?

Da li je do rolnica,posto je opruga samo 5% jaca od fabricke a oprugice sam stavio po debljini zice iste kao fabricke.

Danas kada sam dodao gas na jednu petinu nije zavrteo tocak odmah e sad ne znam da li to ima veze za stelovanjem karburatora ili je to samo od toga sto se nije dugo vozio...

Edited by Frazier, 09 March 2014 - 21:33.


#219 Sikii

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 536 posts
  • MestoBeograd,Vozdovac
  • VozimGilera Nexus 500

Posted 09 March 2014 - 21:33

Koliko su te izasle gume? :rolleyes:

#220 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 09 March 2014 - 21:37

Pa ja sa drugarom radim oko tih guma pa me je izasla 3250 dinara ... :rolleyes:





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users