pa to mi je neko krajnje resenje...mislio sam da neki nosac napravim koji isto ide gde i stari samo da se ne vidi i ne bude kao fabricki dugacak,nego da se savija ka unutra.


Kymco Super 9 spremanje za novu sezonu 2014
Started by Frazier, Feb 13 2014 02:51 PM
270 replies to this topic
#261
Posted 22 March 2014 - 23:02
#262
Posted 30 March 2014 - 11:53
Drugari forumasi jedno pitanje,sta bi na base setup-u dobio sa povecanjem karba na 19 mm?

#263
Posted 30 March 2014 - 11:57
Bolje ubrzanje, vecu krajnju i vecu potrosnju. Naravno sve to samo ako je dobro ustelovan i ako mislis na base 70cc. Na serijali ne bi mnogo dobio.
#264
Posted 30 March 2014 - 12:05
Na serijalu sam i mislio uz neki auspuh bez cilindra od 70 cc.

#265
Posted 30 March 2014 - 12:07
Ako planiras dalji tuning onda ce ti trebati 19mm ali ako ostajes na 50cc 17,5mm je sasvim dovoljno.
#267
Posted 05 April 2014 - 23:53

#268
Posted 06 April 2014 - 14:19
xaxaxaxaxaxaxaxaxa svaka casttt na ideji.


#269
Posted 06 April 2014 - 14:35
A brate, reci, bas su fotogenicni...
#270
Posted 24 April 2014 - 02:54
E pa drugari ovako stoje stvari. :(
Teska srca stavljam skuter na prodaju ali zbog novog zakona ja vise nemam kategoriju za njega, tako da ce morati da promeni vlasnika. :(
Sredio sam ga za sebe, da ga mirno vozim dve do tri sezone i da nemam nikakvih problema, ali mi je zao da stoji i da ga niko ne vozi.
Skuter sam kupio od prvog vlasnika koji je pored njega imao jos jedan skuter i enduro, tako da je u skladu sa svojim godinama presao sasvim koreknu kilometrazu.
Posedujem:
SERVISNU KNJIZICU (od nultog servisa)
PAPIRE IZ SALONA U KOM JE KUPLJEN
CARINSKE FAKTURE
Sto se tice stanja motora:
PRVA FARBA
PROMENJENI LEZAJEVI RADILICE na 16 000 KM - jedan lezaj je Kyoto (made in Japan) drugi NTN (made in France, ugravirano nije stampano)
ZAMENJEN KAJIS NA 16500 KM
ULJE U PRENOSU IPONE ZAMENJENO NA 17 200 KM
KLIP I CILINDAR FABRICKI
OPRUGE KVACILA MOTOFORCE 18 700
OPRUGA MALOSSI BELA 5% 18 700
AKUMULATOR SA GEL PUNJENJEM
UVEK SIPANO KVALITETNO ULJE (sipano pre 50 km i imam jos pola litre sto dajem uz njega
)
PREDNJA NOCA GUMA SAVA MC 16 TUBULES (DOT H3 16 V12) NIJE VOZENA SAMO MONTIRANA
ZADNJA GUMA DUNLOP STAVLJENA PROSLE GODINE U VRLO DOBROM STANJU
KVACILO I VARIJATOR FABRICKI, ODLICNO USTELOVANI-KVACILO U NAJVISOJ TACKI IZBACUJE REMEN
SKINUTE BLOKADE U OVLASCENOM SERVISU ODMAH POSLE 1000 KM
KRAJNJA BRZINA 80 KM
FELNE U BOLJI MOTORA FABRICKI OFARBANE
ZAMENJENO ULJE U PREDNJIM KOCNICAMA
ZAMENJENA KILOMETAR SAJLA
SVECICA NGK (jos jedna rezervna u funkciji)
POTROSNJA PO GRADU 3, 5 LITARE NA MAKSIMALNOJ BRZINI 80 KM/h, SA DVOJE 3, 7 PRI BRZINI OD 65 KM/h
POTROSNJA ULJA 900 ML NA 1100 KM
Od mana:
TREBA DA SE ZAMENI SAUG INACE PALI I BEZ NJEGA I NA DUGME I NA KURBLU
(4 e je cena novog, koji treba da narucim ovih dana ),trenutno je stari saug na motoru i radi ali slabo, nekada se ne zatvori na vreme, sto nema nikakav uticaj na voznju
AUSPUH BI TREBAO DA SE IZSMIRGLA ZBOG ESTETIKE SA DONJE STRANE INACE FABRICKI JE I U DOBROM STANJU
JEDINA OGREBOTINA NA NJEMU JE NA BOKU OD PARKIRANJA U ULAZ I GARAZU KOJE JE PRVI VLASNIK NAPRAVIO ZBOG USKOG PROLAZA
Svaka provera gde god pozelite je dozvoljena (skidanje dekle, provera prenosa motora, cilindar, klip, itd.)
Broj telefona je u odeljku "Prodajem"
Teska srca stavljam skuter na prodaju ali zbog novog zakona ja vise nemam kategoriju za njega, tako da ce morati da promeni vlasnika. :(
Sredio sam ga za sebe, da ga mirno vozim dve do tri sezone i da nemam nikakvih problema, ali mi je zao da stoji i da ga niko ne vozi.
Skuter sam kupio od prvog vlasnika koji je pored njega imao jos jedan skuter i enduro, tako da je u skladu sa svojim godinama presao sasvim koreknu kilometrazu.
Posedujem:
SERVISNU KNJIZICU (od nultog servisa)
PAPIRE IZ SALONA U KOM JE KUPLJEN
CARINSKE FAKTURE
Sto se tice stanja motora:
PRVA FARBA
PROMENJENI LEZAJEVI RADILICE na 16 000 KM - jedan lezaj je Kyoto (made in Japan) drugi NTN (made in France, ugravirano nije stampano)
ZAMENJEN KAJIS NA 16500 KM
ULJE U PRENOSU IPONE ZAMENJENO NA 17 200 KM
KLIP I CILINDAR FABRICKI
OPRUGE KVACILA MOTOFORCE 18 700
OPRUGA MALOSSI BELA 5% 18 700
AKUMULATOR SA GEL PUNJENJEM
UVEK SIPANO KVALITETNO ULJE (sipano pre 50 km i imam jos pola litre sto dajem uz njega

PREDNJA NOCA GUMA SAVA MC 16 TUBULES (DOT H3 16 V12) NIJE VOZENA SAMO MONTIRANA
ZADNJA GUMA DUNLOP STAVLJENA PROSLE GODINE U VRLO DOBROM STANJU
KVACILO I VARIJATOR FABRICKI, ODLICNO USTELOVANI-KVACILO U NAJVISOJ TACKI IZBACUJE REMEN
SKINUTE BLOKADE U OVLASCENOM SERVISU ODMAH POSLE 1000 KM
KRAJNJA BRZINA 80 KM
FELNE U BOLJI MOTORA FABRICKI OFARBANE
ZAMENJENO ULJE U PREDNJIM KOCNICAMA
ZAMENJENA KILOMETAR SAJLA
SVECICA NGK (jos jedna rezervna u funkciji)
POTROSNJA PO GRADU 3, 5 LITARE NA MAKSIMALNOJ BRZINI 80 KM/h, SA DVOJE 3, 7 PRI BRZINI OD 65 KM/h
POTROSNJA ULJA 900 ML NA 1100 KM
Od mana:
TREBA DA SE ZAMENI SAUG INACE PALI I BEZ NJEGA I NA DUGME I NA KURBLU
(4 e je cena novog, koji treba da narucim ovih dana ),trenutno je stari saug na motoru i radi ali slabo, nekada se ne zatvori na vreme, sto nema nikakav uticaj na voznju
AUSPUH BI TREBAO DA SE IZSMIRGLA ZBOG ESTETIKE SA DONJE STRANE INACE FABRICKI JE I U DOBROM STANJU
JEDINA OGREBOTINA NA NJEMU JE NA BOKU OD PARKIRANJA U ULAZ I GARAZU KOJE JE PRVI VLASNIK NAPRAVIO ZBOG USKOG PROLAZA
Svaka provera gde god pozelite je dozvoljena (skidanje dekle, provera prenosa motora, cilindar, klip, itd.)
Broj telefona je u odeljku "Prodajem"
Edited by Boza, 24 April 2014 - 12:25.
#271
Posted 24 April 2014 - 09:15
:(
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users