Jump to content


Keeway F-act 50

keeway f-act fact

227 replies to this topic

#1 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 21 April 2014 - 00:17

Evo da predstavim i ja svoju masinu, red je :welcome1:..

Keeway F-act 50 2006. godiste do sada kod mene presao 14 000 bez kvarova..

evo i par slicica pa cu da se raspisem sta sam radio, budzio..
Attached File  IMG_20140420_132030.jpg   246.3K   55 downloads
Attached File  IMG_20140420_132106.jpg   180.51K   70 downloads
Attached File  IMG_20140420_132116.jpg   162.1K   64 downloads


Ovako, prvih 3 godine sam divljao, presao sam oko 7000km i to je bilo samo sipaj vozi i sve je bajno krasno ali onda je sve postalo sporo .. Hteo sam vise i onda cackao guglao citao forume i skontam da je mi ne gine neki spuh.. Tad nesto nisam bio pri parama, gledao sam oglase posecivao majstore trazio rezonu ali tad rezone za kivija nije bilo :( a ja sam je hteo jer u mom kraju svi su djirali leovince(pretezno tt bio je jedan rr ali tu su roksovi i sf2). Za kivija nista, i meni dogori i raspitam se kod jednog varioca da li je problem zavariti spuh. Kaze nije, i ja se onda dam u potragu za bilo kakvom rezonom i ispadne mi ovaj Laser X-pro koji i sad djiram i zadovoljan sam (mozda zato sto nisam probao nista jace ).

Povecanje snage se osjetilo, malo bolje je ubrzavao ali krajnja ista :(.. Krene da vuce ekstra, kazaljka ne staje ali kad zapuca u 75(po satu) tu stoji i ni niz brdo nece vise..

Onda sam poceo da kupujem rolnice, uzeo sam malosi belu i zelene centralne i da se igram sa prenosom..

Najbolje sto sam uspeo da izvucem je bilo poprilicno dobro ubzanje(poprilicno ne znaci nista ali vukao je dosta bolje od fibrickih kivija) i max brzina je 80 po satu..


Sad sam uzeo redsponge, multivar i athenu platinum 795..
Attached File  IMG_20140417_102628.jpg   197.28K   61 downloads
Attached File  IMG_20140417_103748.jpg   220.02K   50 downloads


Vec sam nesto radio ali da ne ispisem sve u jednom postu ;).. evo prvo neka bude neko "predstavljanje".

Maria sam smarao (hvala ti na svim odgovorima), necu vise .. sada cu ovde da pisem sve sto mi treba .

#2 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 April 2014 - 01:25

Koooooooonacno da predstavis skuter jbt...:welcome1:
Dobro izgleda, tvoj ima ljepse sare po masci nego Focus kod mene hahaha ;)

#3 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 21 April 2014 - 10:19

nema kod PRC bloka vece krajnje dok se ne promeni variomat mozes da ga teras nizbrdo koliko hoces nema efekta tek kad se promeni onda je druga prica,inace odlican motor i dobar izbor variomata..

#4 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 21 April 2014 - 11:41

Dobar skuter,da te dugo sluzi!Sto se auspuha tice od sada trazi za minarelli ili cpi masine...nisi trebao variti...Sad ces tek vidjeti kako ce prodisat skuter sa malossi multivarom... Posto si uzeo redsponge,on je malo protocniji od serijskog sundjera pa ce ti mozda trebati malo veca dizna...

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 21 April 2014 - 12:28

Jer tebi deblokiran cdi uopšte ?

_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 21 April 2014 - 14:13

View PostMario, on 21 April 2014 - 12:28, said:

Jer tebi deblokiran cdi uopšte ?

_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
Odlicno pitanje :0takoje: ...jer je cak i onaj "odblokirani" sto moze da vrti preko 10k u stvari blokada...
http://forum.pyrothe...ndpost__p__8615

#7 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 21 April 2014 - 16:37

IHvala ljudii punoo :D.

Nisam jos stavio redsponge jer nmg nadjem dizne manjih dimenzija. Mislim do 70..

Pa Mario za CDI ne znam sta bi ti rekao.. Dizao sam ga na nogare i zavrtao gas do kraja, nema prekidanja i pucanja..

Ako je i ovaj odblokirabi blokada onda znam sta mi je ciniti ali dokle :(.. Sve pare samo u skut :0takoje:..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Edited by miXereto, 21 April 2014 - 16:37.


#8 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 April 2014 - 17:00

Vidim da si iz NS tako da ti ja mogu srediti CDI ako ti bude trebao, i to mnogo jeftinije od bilo kog novog aftermarket. :0takoje:

#9 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 21 April 2014 - 17:07

Ako radi posao sredices i 2 :0takoje:. Samo da lauda vidi tvoj post..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#10 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 April 2014 - 21:48

Jel varijabilni u pitanju? :D

#11 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 21 April 2014 - 22:53

E Lauda i ti ga zakuva :D. Ne ides preko 11k rpm pa da treba varijabipni a i pomeri paljenje 2 3 stepena i brrrrrrrm :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#12 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 April 2014 - 23:18

Hehe, za sada nije varijabilni al on nije potreban preko 11-12k rpm. :D Varijabilni i ako razvijem bice dosta skuplji zbog komponenti, za sada ovaj resava probleme. :) Paljenje sam ja pomerio na 19 stepeni i dosta se dobija na performansama i powerbandu auspuha, to je free tuning...

#13 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 22 April 2014 - 01:59

Cek jesi pomerio paljenje u cdi tom ili dole na namotajima ???

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#14 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 April 2014 - 10:29

Zakrenuo sam samo anker plocu

#15 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 23 April 2014 - 16:47

E ljudi evo mala dopuna mog rada..
Multivar sam narucio jos u prosloj turi sa SA preko Laude a Pita nam ga je dostavio tu u NS.. Ovom prilikom zahvaljujem .

Tek u ponedeljak sam uhvatio vremena za skuter i polako su krenuli radovi .

Prvo sam skinuo deklu, i dao se u razmisljanje, da li da blokiram klip(kao i do sada, kad sam prethodnih puta skidao) ili da probam nesto da napravim sto ce mi olaksati zivot :0takoje:..

Odlucim se da napravim kljuc za variomat..
Evo par slicica kako su tekli radovi:
Attached File  IMG_20140417_083943.jpg   63.95K   33 downloads
Attached File  IMG_20140417_084946.jpg   102.35K   38 downloads
Attached File  IMG_20140417_092352.jpg   388.72K   38 downloads
Attached File  IMG_20140417_093507.jpg   203.19K   36 downloads

Posto sam menjao ove zubcanik kurble sto dodje na radilicu, iskoristio sam ga kao uzorak da pravilno urezem rupe..
Attached File  IMG_20140417_093516.jpg   112.12K   34 downloads
Attached File  IMG_20140417_093526.jpg   130.15K   35 downloads

I evo i finalnog proizvoda..
Attached File  IMG_20140419_103529.jpg   254.86K   40 downloads

Jedino mi je krivo sto ga nisam sklikao na delu, ali radi poso bez po muke :D.. Taj dan sam skinuo vario jedno 30tak puta bez problema i sto je najvaznije bez ikakvih posledica ..


Idemo dalje :D.. posto sam skinuo stari vario i remen odlucih da se malo poigram sublerom..
Da vidim koliko se bando potrosio nakon 14000km.. i ostah u cudu

Evo uverite se sami
Attached File  IMG_20140417_102836.jpg   65.96K   47 downloads

16.5mm poprilicno impresivno za tu kilometrazu..

A evo i novog Athena Platinum 795x16.6
Attached File  IMG_20140417_102649.jpg   78.29K   51 downloads

Nakon prve montaze potrudio sam se da nastelujem sto bolje da stoji napred i nazad.. Znaci na molosijevu bolcnu sam dodao jednu platnicu od 1mm i jednu od 0.5mm i dobio sam ovakvo stanje

Attached File  IMG_20140417_110659.jpg   392.33K   49 downloads
Attached File  IMG_20140417_110713.jpg   69.75K   47 downloads

Naravno stavio sam i centralnu malossijevu belu sto je dosla uz multivar
Attached File  IMG_20140419_102506.jpg   73.9K   41 downloads

Za prvu voznju uzeo sam rolnice od 6gr iz seta.. prvo sam zagrejao motor par minuta na leru pa jedna sporija voznj i onda gas i razocarenje :(..
Skuter se derao poprilicno a navlacio je skroz slabo krajnja jedva 70 po satu..

Odmah skidanje i stavljanje 9gr rolnica i obelezim flomasterom na multivaru da proverim izlaznost remena..

Posle te voznje ubrzanje je bilo solidno, skut nije prevrtavao ali krajnja i dalje nje moze preko 80 po satu (toliko je isao i sa starim variom i sa kracim remeno :( ).

Evo izlaznosti remena.
Attached File  IMG_20140419_112359.jpg   394.11K   56 downloads

Skinem ja sve to, gledam zavirujem i nije mi jasno..

Kad slucajno bacim pogled na ventivar i imam sta da vidim. Pogledajte
Attached File  IMG_20140419_112528.jpg   73.99K   65 downloads
Vidite kako se stari remen usekao na mesto gde mu je bila maks izlaznost i sad ni ovaj novi ne moze preko tog "bedema" da prevali..


Bar ja tako mislim .. Vasa misljenja??
Ja vec trazim neki ventvar? I opet dilema, da li uzeti ovaj kineski stock ili neki skuplji ? Ima li tu neke razlike???

#16 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 April 2014 - 17:16

Odlicno ti remen stoji :0takoje:... e sad, mnogo si brzo preso sa 6 na 9gr...uradi kombinaciju 6+9 u zvezdu pa probaj...Druga stvar koju treba ispitati je razmak izmedju vrha variomata i vrha ventilvara kad su spojeni zajedno sa sajbnama izmedju...
http://forum.pyrothe...indpost__p__179
A ovo sto je desilo multivaru da ga remen toliko "zasece' je bas cudno...kod mene isto postoji blag usek ali ne gore vec skroz dole nize gde remen stoji u pocet. polozaju...al mi to ne pravi nikakav problem...

Edit- i jos jedna stvar-samo jedna,idealna tezina rolnica ce naterati remen da se "popne' do vrha variomata...
...imam isti variomat i centralnu,pa ako moze kod mene da radi idealno-moze i kod tebe... :D

#17 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 23 April 2014 - 17:32

Nije multivar, nego ventilator stari koji je vec dosta pregazio pa se u njega vremenom usekao stari kais..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#18 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 23 April 2014 - 17:58

View PostmiXereto, on 23 April 2014 - 17:32, said:

Nije multivar, nego ventilator stari koji je vec dosta pregazio pa se u njega vremenom usekao stari kais..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Moja greska-lose gledam :0takoje: To nije skupo,imas kod Motobikea bas za prc po niskoj ceni...radi poso isto ko da je malossijev :D

#19 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 April 2014 - 18:02

ko što kaže cvele trebaš da ubodeš pravu gramažu rolnica....Znači treba da drži iste obrtaje kroz ubrzanje skroz do kraja, eventualno na kraju može da još malo podigne obrtaje...
ja bih ti još preporučio da sačekaš malo da novi kaiš legne kako treba, 50-100 km-a

#20 DRAGANCE

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 412 posts
  • Mestobeograd
  • Vozimbaotian 50 RS limited edition

Posted 23 April 2014 - 21:37

definitivno treba da se razradi kais , imam skoro pa identican setup , ali su kod mene u multivaru rolnice 5.5 gr i to je sasvim ok , takodje je bela malossi centralna





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users