#81
Posted 31 May 2014 - 13:44
još on nije ima multivar već fabrički variomat sa slabijim izlazom, pa zato ti kažem da ti možda prenos neće ni trebati
#82
Posted 06 June 2014 - 00:08
evo danas sam isao do motobike da uzmem diznice za novi kit a i redsponge da moze da se montira a i veca lulica ..
IMG_20140605_104034.jpg 98.47K 26 downloads
Pozelite mi srecu, ovo ce da bude moje prvo pravo stelovanje karba sa poprilicno izmenjenim setupom, do sad je bilo samo fino stelovanje smese tako sad ide malo ozbiljnije..
Neki savet sta ne bi smeo da uradim ili na sta da obratim paznju? Svecica mi je Denso W27
#83
Posted 06 June 2014 - 00:13
#84
Posted 06 June 2014 - 01:05
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
#85
Posted 13 June 2014 - 14:41
Nisam imao puno vremena, bila mi je slava a i neki ispiti ali za skut se uvek nadje vremena..
Jos pre 20tak dana stigli su mi delovi za skut, onaj kit i retrovizori i dizne od porudzbe i svasta nesto, pa nisam izdrazao da mi to stoji neupotrebljeno.
Retrovizori su univerzalni, dobio sam ih sa 3 vrste prirubnih sarafa, morao sam malo skracivati sarafe ali nista strasno.Montirao sam ih za nekih pola sata bez neke muke.
Evo i kako stoje na skutu:
Sledece sto mi je palo na pamet da uradim je da stavim redsponge ali tu treba i veca dizna naravno.. I sad vagam sta da radim, jer sam bio ubedjen da mi je lulica 12mm jer je fabricka dizna u karbu bila 55..
I ja sam vec uzeo komad PVC cevi i razbusio je na 14mm unutra, napatio sam se fino oko toga i pazite sta mi se dogadja.. Skidam airbox iiiiii
SREEECAAA SREEECAAA RAAAAADOOOOOST
Raspakujem redsponge, uklopim u airbox
I kontam koju diznu da ubacim, hmmmmm... imam set 75 i navise i imam 64, 66,68,70 sto sam porucio preko foruma.. Kontam 75+ ce biti veliko i poslusam Stefana, krecem od najvece..
Ubacim 70ku, lulica 14mm i redsponge, sklopim karb i sve.. i BEZ IKAKVOG STELOVANJA I CACKANJA znaci kakav je bio upalim, radi fino na leru, cok radi svoje, obrtaji malo poviseni..
Sacekam malo, probam gas , prima fino,, hmmm nije lose . Aj probaj voznju jednu i opet poslusam Stefana koji mi je rekao da prvo stelujem pun gas.
Znaci zavrnem gas, snage ima vise nego pre a skut ide ko zmaj nikakva prekidanja nikakvi problemi.. Mozda neki kilometar punog gasa, kocim, gasim skut, odmah odvrcem svecicu i evo boje:
po meni nije lose i nisam nista ni dirao nego sam odmah proverio kako se ponasa na pola gasa, isto radi fino ne prekida ne gusi i posle par krugova na pola gasa evo i tu boje svecice:
i na leru sam isto slikao boju, radio je nekih 2 minuta
Sledeci dan, ne da mi djavo mira .. Posto mi je stigao i usisnik za vazduh ajd i to da se montira, skinem ja plastiku, odem u radionicu namontiram usisnik ali nema mi djavo mira ponovo
Resim da pomerim paljenje kad sam vec skinuo plastiku ajde bar odvrnem ventilator i ispod me saceka magnet .. Kontam sta cu kud cu, mrzi me da skidam deklo da blokiram tamo kod vantvara na krunici i padne mi na pamet ovo:
Kljuc od velike brusilice radi posao za sve pare
Gedora 18mm i odvce se saraf na magnetu bez po muke..
A sad sex, kako svuci magnet.. Probam rukom, ne mice , probam srafcigerom na polugu, ne mice..
Odem po tesku artiljeriju
Ali zamalo, nema prostora da se zavuku kandze..
Vec se lomim da li da odustanem.. Kontam da pravim radapcig svoj, i hocu i necu.. ali setim se obecao sam Laudi da cu mu ja napraviti radapcig da pomeri paljenje pa evo prilike i da ga testiram kod sebe..
Dam se u potragu za potrenim materijalom.. Prvo nadjem komad metala debeo 7-8mm (da ne sme da se iskrivi)...
pa sam osekao brusilicom koliko mi treba parce
onda razmerim rupe sa ventilatora, uradim tackasom 3 tacke gde se busi i krenem lagano
nadjem saraf 8mm sa maticom provucem kroz ovu srednju rupu i zavarim
odlucio sam se da matica bude dole da mi ne kida var kad stezem vec da matica gura plocicu pa var ne trpi a nisam iskusan varilac pa da to umem da zavarim kako bog zapoveda
Zavario, obrusio i idemo na testiranje..
Zavrnem 3 mala sarafa 6mm u rupe od ventilatora tako da plocica stoji ravno, i onda krenem da zavrcem ali okrece se magnet, opet u pomoc priskace kljuc od brusilice
Fiksiram kljuci, krenem da stezem i bez po muke magnet popusta.. LAGANICA.. a radapcig sam pravio manje od sat vremena, najvise vremena mi je uzelo busenje jer sam stedio burgiju pa sam busio na malim obrtajima..
Skinem magnet, odvnem anker plocicu, izvucem malo kabla odozgo, obiljezim 3mm desno na gornjoj rupi i 3mm levo na donjoj rupi (tako sam video kod Cveleta u postu)
, uzmem Biax i bruusii mada verujem da bi turpija od motorke odradila posao Biax zna da bezi(meni jeste jer sam radio jednom rukom drugom sam drzao anker)
i evo ga
Sklopim sve
I ponovo u jednu test voznju, oseti se malo povecanje snage ali moram biti iskren ocekivao sam vise..
Toliko od mene...Svi komentari su dobrodosli
#86
Posted 13 June 2014 - 16:14
--- Sinclair research LTD 1981 © ---
#87
Posted 13 June 2014 - 16:50
Hvala Mixer!
#88
Posted 14 June 2014 - 11:25
#89
Posted 14 June 2014 - 11:45
Nego nije mi jasno, pa ludi kinezi su strpali lulicu 14mm i diznu 55 i jos br7es paa mene cudi kako to nije zalepilo jos davne 2006te kad sam ga kupio :s
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
#90
Posted 14 June 2014 - 11:53
#91
Posted 14 June 2014 - 21:04
i ja mislim da ce ti 70 zavrsiti posao
#92
Posted 15 June 2014 - 20:53
DRAGANCE, on 14 June 2014 - 21:04, said:
i ja mislim da ce ti 70 zavrsiti posao
#93
Posted 15 June 2014 - 20:59
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
#94
Posted 15 June 2014 - 21:13
#95
Posted 15 June 2014 - 22:13
#96
Posted 17 June 2014 - 13:11
Prosle godine sam skidao cilindar da menjam karike, i pri zavrtanju izvalio sam jedan brezon iz bloka .. Tad sam bio posizio, odmah skinem sve, ureznica malo veca(nisam siguran da li sam koristio 7mm ili 8mm) i urezem rupu i odnesem brezon kod strugara, dole mi pravi po uzoru na ureznicu a gore po brezonu.. donji deo je napravljen dobro i on radi posao, ali gornji je navoj otisao u minus i tu saraf ne smem ni da stegnem, i sad kad sam radio pomeranje paljenja skidao sam plastiku od hladjenja i vidim da je cilindar masan na sastavu glave i cilindra..
E sad nesto kontam, gledao sam po motobike-ovom sajtu da imaju brezoni za tomosa po 40dinara u duzinama 112mm i 105mm pa me zanima da li bi koji mogao od ovih
ovi su sa m7 na m8 pa bi kupio i saraf gore i da bude bombonica, sad vas pitam da li to moze ocekujem pozitivan odgovor
http://motobikeshop....112mm_2857.aspx
http://motobikeshop....105mm_2856.aspx
Imaju i samo m7 brezoni ali se bojim da mi dole nije 8ica ali samo vas pitam da li mogu ovi brezoni od tomosa ili sam nesto prevideo uzeo bi ja od svakog primerak po jedan kad su im smesne cene
#97
Posted 17 June 2014 - 13:46
onda bi ti prelaz sa M8 na M7 odgovarao
inače polepi taj sastav sa diht masom, bez obrzira na zaptivač pa ti neće mastiti
#98
Posted 17 June 2014 - 14:27
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
#99
Posted 15 July 2014 - 14:08
#100
Posted 17 July 2014 - 19:41
Skinem masinu, na radni sto u radionici i polagano, skinem sve staro bez po muke(kad se razvaljuje nema puno da se pametuje ) ocistim sve fino, namastim nove delove i krenem u sklapanje..
Prvo kad sam video cilindar, zamalo se nisam slogirao :/ ovaj 70cc cilindar ima zakosen izduv, gledam i ne verujem, kontam moj se spuh na ovo ne moze napasovati, gledam ni napred ni nazad. Al nema nazad, nastavim ja montazu, sve fino dihtuhem crvenim silikonom i dihtung naravno, sve se montiralo bez problema, al spuh je ostao..
Montirao ja cilindar, sve dotegao i sad gledam onaj spuh i ajd da probam da ga napasujem pa da vidim koliko fali i gde skripi.. kad sam ga dole nakacio na brezone od izduva i dotegao , skoro pa legao na svoje mesto (ALI SKORO), kako ne znam, nema log'ke al je tu, sad gledam sta i kako, i resim najbezbolnijom varijatnom, da prepravim samo nosac i nek stoji tako.. i tako sam i uradio i tako i stoji ..
Dosao red na paljenje, sve je sklopljeno.. hmmm kontam da me bi zalepio odmah po paljenju, stavim ja 85icu diznu, saraf smese odvrnut 1,5 krug i upali ko grom.. odradio 2x20minuta na leru.. samo prede (ja vec mislim kako ima da grize po putu) i sad ajde jedna test voznja na minimalnom gasu..
Ja gas on nema snage :/ ma ni da povuce, trza i trokira al snaga 0 .. a sta sad krenem da smanjujem diznu od 85 do 75 po 2 broja, stanje isto.. samo trokira i trza..
Tu sam zapeo, umorio sam se za danas pa vas molim za savete ..
Znaci ovako.. Kit je 70kubika Brus Li proizvodnje(kao kod Mise Aliena) karb je kopija Mikunija 16mm lulica na airboxu 14mm(kad je skinem dosta bolje prima gas al se bojim da ne bude previse siromasno jer je 24mm promer rupe)..
U ariboxu je redsponge.. i to bi bilo to .. pomozite odakle da pocnem?? da li je 14mm luluca premala za 70cc, da li vredi pokusavati stelovanje sa njom ?? Ako neko ima slican setup da pripomogne bar okvirno..
iglu nisam cackao, ona stoji na sredini(3 zarez)
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users