ne možeš ti tu mnogo da biraš, jednostavno cilindar je konstrukcijski takav, da manji squish od 1mm i ne možeš da dobiješ, taman i da ne staviš nikakav zaptivač ispod...
ostavi slobodno jedan tanki recimo od 0,3mm ispod cilindra i premeri koliko dobijaš gore
6
227 replies to this topic
#221
Posted 05 January 2015 - 15:20
#222
Posted 05 January 2015 - 15:27
Razumem a ide li kakav dihtung izmedju glave i cilindra? To moze da poveca squish i smanji kompresiju pa ne znam da ne preteram tu, ako se i stavlja neko uopste?
Sent from my HTC One
Sent from my HTC One
#223
Posted 05 January 2015 - 19:08
Ide onaj alu dihtung izmedju cilindra i glave. Izmedju bloka i cilindra mislim da ce ti ici najtanji alu dihtung..
#224
Posted 05 January 2015 - 21:12
Ide 0.3 na bloku i i fabricki 0.5 na cilindru al je to preko 1mm...Ja sam ga dobio ispod 1mm [ 0.9mm] al je stavljen tanji gore pravljen od limenke piva
I sqwish nema veze na kom se auspuhu vozi, na ovom ili onom...
edit- e da,cestitke za Trek,uboo si onaj "bolji" tj. prvu verziju.Pljunuti Yasuni R
I sqwish nema veze na kom se auspuhu vozi, na ovom ili onom...
edit- e da,cestitke za Trek,uboo si onaj "bolji" tj. prvu verziju.Pljunuti Yasuni R
#225
Posted 05 January 2015 - 22:41
Kod mene je isao metal na metal i dobio sam squish 0,9. Moja preporuka je da ne ides preko 1,2 i ispod 0,9. Ubodi ga tu negde i bice dobro.
#226
Posted 06 January 2015 - 17:34
cvele, on 05 January 2015 - 21:12, said:
Ide 0.3 na bloku i i fabricki 0.5 na cilindru al je to preko 1mm...Ja sam ga dobio ispod 1mm [ 0.9mm] al je stavljen tanji gore pravljen od limenke piva
I sqwish nema veze na kom se auspuhu vozi, na ovom ili onom...
edit- e da,cestitke za Trek,uboo si onaj "bolji" tj. prvu verziju.Pljunuti Yasuni R
I sqwish nema veze na kom se auspuhu vozi, na ovom ili onom...
edit- e da,cestitke za Trek,uboo si onaj "bolji" tj. prvu verziju.Pljunuti Yasuni R
Nesa BG, on 05 January 2015 - 22:41, said:
Kod mene je isao metal na metal i dobio sam squish 0,9. Moja preporuka je da ne ides preko 1,2 i ispod 0,9. Ubodi ga tu negde i bice dobro.
#227
Posted 07 August 2015 - 13:14
Uh bokte.. pa od januara nema osvezenja teme :s.. aa bogami bio sam i lenj i odlazak u Ameriku me skroz zeznuo.. ali dosao sam i bacio sam se na posao .
Elem, prednje vile su mi pocele da balave jos pre 2 godine ali nisam puno obracao paznju i onda sam video na forumu neki tutorijal da to i nije tako tesko remontovati
msm da je ovaj http://forum.pyrothe...e-viljuske-prc/ .. Mario je to doktorski odradio uredno i cisto
i ja kupim semeringe jos prosle godine ali nikako da se nakanim da to odradim, i evo sada kad sam dosao pukne mi film i bacim se na posao..
da napomenem da sam imao isti problem kao Mario gore u temi, unutrasnji ulozak amortizera se okrece i nemoguce ga je odvrnuti bez dobrog alata..
ja sam video da je mario koristio zvezdasti 55 ulozak i ja odem do prodavnice alata i kupim ceo set
ali seks.. kod mene ovaj zvezdasti 55 nece ni pomisli da udje :s tu sam popizdeo ali srecom ovaj sa pobrusenim vrhom, sestougani 12mm je odgovarajuci (bar u mom slucaju).. i tako da sam i to resio..
e da sto se ulja tice, nisam imao Fork ulje, pa sam nasuo Hidraulicno ulje za komajne, 0.6dl po marioovom upustvu..
da napomenem da je jedan amort bio skroz suv.. ne znam samo kako je svo ulje izaslo ali jbg, sada je mnogo bolje..
I da, posto moj kivi vec gazi u 10tu godinu, one fabricke felne su korozirale po kracima i farba je pocela da se kruni pa sam ga obuo u nove felnice
gume su plastika cista.. ne verujem ni da cu ih montirati na skuter dok ne uzmem neke gumene gume
uh drago mi je sto sam opet sa vama, kako stoje stvari mogli bi se druziti u SM <3
Elem, prednje vile su mi pocele da balave jos pre 2 godine ali nisam puno obracao paznju i onda sam video na forumu neki tutorijal da to i nije tako tesko remontovati
msm da je ovaj http://forum.pyrothe...e-viljuske-prc/ .. Mario je to doktorski odradio uredno i cisto
i ja kupim semeringe jos prosle godine ali nikako da se nakanim da to odradim, i evo sada kad sam dosao pukne mi film i bacim se na posao..
da napomenem da sam imao isti problem kao Mario gore u temi, unutrasnji ulozak amortizera se okrece i nemoguce ga je odvrnuti bez dobrog alata..
ja sam video da je mario koristio zvezdasti 55 ulozak i ja odem do prodavnice alata i kupim ceo set
ali seks.. kod mene ovaj zvezdasti 55 nece ni pomisli da udje :s tu sam popizdeo ali srecom ovaj sa pobrusenim vrhom, sestougani 12mm je odgovarajuci (bar u mom slucaju).. i tako da sam i to resio..
e da sto se ulja tice, nisam imao Fork ulje, pa sam nasuo Hidraulicno ulje za komajne, 0.6dl po marioovom upustvu..
da napomenem da je jedan amort bio skroz suv.. ne znam samo kako je svo ulje izaslo ali jbg, sada je mnogo bolje..
I da, posto moj kivi vec gazi u 10tu godinu, one fabricke felne su korozirale po kracima i farba je pocela da se kruni pa sam ga obuo u nove felnice
gume su plastika cista.. ne verujem ni da cu ih montirati na skuter dok ne uzmem neke gumene gume
uh drago mi je sto sam opet sa vama, kako stoje stvari mogli bi se druziti u SM <3
#228
Posted 07 August 2015 - 14:12
Da se dopunim samo 0,9 ulja ide u kineza ja to isto nisam znao tada.. odvrnes jedan veliki od gore dodas ulje pored opruge i zatvoris i tako drugi podsle
http://forum.pyrothe...5254#entry85254
http://forum.pyrothe...5254#entry85254
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users