Jump to content


Sprint Eagle - by RuCZ



280 replies to this topic

#261 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2016 - 12:38

Nesa je imao problem sto je ta rupica bila fabricki nedovoljno velika za potrazivanje setupa. Recimo da je bila 1,20mm sto bi odgvaralo dizni 120 a ako znamo da je npr pilotka 40 i glavna dizna 90 (sto u zbiru daje 130) onda je jasno da ce na punom gasu potorsiti vise goriva iz lonceta nego sto je moguce napuniti.. pa je nesa razbuso ulaz sa recimo 2 ili 2,5mm i na taj nacin resio problem ostajanja bez goriva na punom gasu.

Ti mozes da probas da obradis rupicu konusno, nesto kao kad se slajfuju sicevi ventila na glavi kod 4t motora, konusna fina obrada pod uglom, kako bi onaj spic ba iglicastom ventilu pravilno nalegao i zatvorio dovod goriva kada se plovak podigne, odnosno lonce napuni do doredjenog nivoa. Ponekad zeza neka mala truncica ili ljudska dlaka, a nekad mora da se zameni iglicasti. Najbolje resenje je staviti original dell'orto iglicasti, oni na svom vrhu imaju viton-gumiranu opnu koja garantuje dobro zaptivanje. Takodje, nisu isti po duzini od ovih kopija karburatora pa je potrebno ponovo podesiti visinu plovka krivljenjem limica.

Attached File  uploadfromtaptalk1461497825891.jpg   237.17K   15 downloads

Skroz levo je delorto original za phbg ima urezano <inc> i crveni viton na vrhu.

#262 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 24 April 2016 - 12:48

Sad sam se setio da je Neša imao problem sa nedostatkom goriva u lončetu. Aco hvala na savetima. Sad znam u kom pravcu treba da krenem.

#263 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 28 April 2016 - 19:00

Danas sam se malo patio oko prelivanja. Skinuo sam karb i sve pregledao. Sve je čisto i deluje ok. Igličasti ventil je čist i nema tragova prljavštine. Malo sam iskrivio lim koji gura plovak. Sklopio sam sve, upalio i opšta katastrofa. Da bi radio šrafić za fino štelovanje mora da bude skroz zavrnut i ler skoro skroz zavrnut. U toj kombinaciji radi ok, lepo vuče. Problem je što kad ga ugasim gorivo curi na ovaj otvor:

Posted Image

#264 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2016 - 20:44

To je cevcica za dovod vazduha za stelovanje extra goriva u smesi (sraf smese). Sada smo sigurni da ti iglicasti ventil ne zatvara dovod goriva kada se lonce napuni i plovak podigne.

#265 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 28 April 2016 - 21:39

Sta predlazes da uradim? Da li traziti drugi iglicasti ili ... Vrh iglicastog ventila koji naleze na onaj limcic je pokretan kao iglica za naruvicu rucnog sata (ako me razumes). Kad ga stisnem rukom on se sabija unutar tela iglicastog ventila.

#266 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2016 - 21:58

To je ok, samo nije mu to vrh, to je ajd da kazemo zadnji deo, a vrh ide u spic i zasiljen je. E taj siljak pravi problem, ne dihtuje.. imam ja orig dell mogu ti poslati pa probaj.. ostavi mi podatke na pm.

#267 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 28 April 2016 - 22:12

Nisam se dobro izrazio ali smo se razumeli. Šaljem ti adresu i hvala još jednom.

#268 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 April 2016 - 22:29

Joj, javno se izvinjavam, uneo sam zabunu jer je Rucz vozio ranije kopiju phbg dellorto karburatora.. ovo je 16mm mikuni. Znaci, ne odgovara dell iglicasti, ali posto je ovaj 16 kopija, isti je problem.

Dare, ja cu ti svakako pronaci original mikuni iglicasti pa ti saljem!

#269 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 28 April 2016 - 22:58

Hvala na pomoći Aco.

#270 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 18:06

Evo malo da se oglasim i ja. Ono kinesko govno jednostavno radi kako mu se radi. Nekad ne preliva, nekad preliva. Jednostavno nema pravila. Posle savetovanja sa Acom našao sam u oglasima dellorto 12mm PHBN karburator. Pazario sam ga i juče je stigao je stigao. Bio je suv kao barut pa sam ga rasklopio i oprao u benzinu. Malo sam ga podmazao Ipon polusintetikom. Evo kako izgleda:

Posted ImagePosted Image
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Pošto karb ima ručni sauh moram rešiti taj problem.Nadam se da ću na RP-u naći neku pogodnu sajlu sa polugom.
Postavka karba je sledeća:

Glavna dizna 72
Igla A12
Pilotka 40
Sauh dizna 45

Ono što me interesuje jeste koji set dizni uzeti? Čitao sam na forumu da nisu iste mere naraku dizni i dellorto.

#271 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 May 2016 - 18:17

Imas na RP-u rucnih sauga za dell karburatore. Kontam da i ovaj odgovara na tvoj karb: http://www.racing-pl...p-291771-1.html
Sto se tice dizni, bitno je kupiti set dizni ali od istog proizvodjaca. Sad da li Naraku laze ili ne sa mjerama to i nije toliko bitno kada imas set jednog proizvodjaca, pa mozes stelovati. Problem nastane kada imas set dizni ali mjesovitih proizvodjaca i onda ne znas na cemu si.

Evo na RP-u se pojavila i Polini oprema za karburatore, izmedju ostalog potkovani su sa opremom za dell karburatore.

#272 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 18:27

Taj ručni sam snimio pa sam njega imao u planu da uzmem. Čini mi se ok, a u opisu stoji da je univerzalan. samo treba da vidim da li uzeti sa sajlom od 50cm ili 150cm. Nekako bih ga spakovao ispod sedišta.

Što se tiče dizni, svakako sam mislio da uzmem jedan set i da ne mešam. Ova postojeća 72 je original dell-ova. Ako bih uzeo naraku set koja njihova odgovara dell 72 i koji set po veličinama uzeti? Najbolje bi bilo da isprobam postojeću postavku pa da vidim gde sam tačno. Problem mi je što nemam sauh.

#273 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 May 2016 - 18:33

Bice taj karb odlican! Vidi se da je u dobrom stanju. Lauda je puno pomogao, gotovo sve ti je objasnio i pronasao :)

Predlozio sam ti i ranije, probaj prvo karb bez da donosis zakljucke o diznama. Mislim da ces se pronaci izmedju 60 i 75 ali za svaki slucaj probaj prvo kako radi na tvom airboxu i auspuhu. Sajlu sauha mozes da uvedes bilo kakvu, samo da se posluzis da upalis skut. Iglu na sredinu i sraf na 1 i 1/2 do 2 kruga od skroz zatvorenog pa probaj :)

#274 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 18:45

Probaću onda tako kao što si mi objasnio. Želeo bih da se zahvalim Aci i Laudi, ali i svima koji su uvek spremni da pomognu. Svaka čast.

#275 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 18:46

Još samo ne videh gde mu je priljučak za vakuum?

#276 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 May 2016 - 18:52

Eh da, zaboravio... mesto za vakuum izgleda nije probuseno, mlzes da se posluzis mestom za ulje ukoliko sam pravis mesavinu (izvadis mesinganu sisicu i umetnes veceg precnika) ili razbusis novu rupu na telu negde iza klipica ka lamelicama, ubacis novu sisicu i ulepis nekim dvokomponentnim...

Doduse, ako ti je crevo vakuuma malog precnika, mozes direkt da ga navuces na tu siscu od ulja i dobro pritegnes nekom malom selnom.

#277 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 19:04

Sam pravim mešavinu pa bih onda iskoristio taj priključak za ulje. Samo ću ga proširiti.

#278 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 May 2016 - 19:17

Bitan ti je samo precnik da crevce nespadne, a unitrasnji precnik sisce nije toliko bitan, imace dovoljno podpritiska za pumpu.

#279 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 05 May 2016 - 19:23

Uzeću tanje crevo pa ga lepo pričvrstiti. Ako ne, onda ću probušiti rupu pa umetnuti sisicu za vakum i to je to.

Da li ova šelna pasuje za prirubnicu?
http://www.racing-pl...p-125246-1.html

#280 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 05 May 2016 - 19:31

Mislim da pasuje.
Unutrasnji precnik prirubnice za serijske karbove (mikuni16-dell 17,5) je 21mm a one aftermarket za phbg karbove je 24mm. Neka prirubnica bude debela jos 4mm to je sveukupno 32mm ta da ce ti ova selna raditi posao. Mislim da je 35mm precnik na strani do airboxa, al premeri to, to ti je najlakse.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users