Edited by tuningfanatic, 13 May 2014 - 20:56.
#1
Posted 13 May 2014 - 20:55
#2
Posted 13 May 2014 - 22:52
e dolazim u nedelju da gledam, Aco spremaj mašinu,...
#4
Posted 14 May 2014 - 00:45
Sto se tice setupa treba staviti auspuh koji radi a ti znas koji dobro radi...i svakako innerotor paljenje jer je naprednije od varijabilnog paljenja
#5
Posted 14 May 2014 - 09:47
Aco dugi su pravci možeš kako hoćeš, mada bih ja išao na nižu rezonanciju
#6
Posted 15 May 2014 - 12:51
#7
Posted 20 May 2014 - 10:34
#8
Posted 20 May 2014 - 13:55
#9
Posted 24 May 2014 - 11:22
#11
Posted 25 May 2014 - 20:29
#12
Posted 26 May 2014 - 14:10
Bice valjda slike uskoro na njihovoj stranici.
Nazalost, opet sam dobio 3. mesto, iza Boja Mikloša i Deže Petrenjia.
Levo zahvalnica i pehar od prosle godine i desno danasnji pehar i zahvalnica.
Imao sam dosta problema ovih dana s motorom sto me je opet sputalo da dodjem do boljeg mesta na podijumu. Detalje cu staviti u moju temu.
#13
Posted 26 May 2014 - 14:13
čestitamo
#14
Posted 26 May 2014 - 14:41
#15
Posted 27 May 2014 - 14:08
#16
Posted 27 May 2014 - 14:45
Meni treba bar 1ks vise da bi bili jednaki zato sto sam k'o jarbol. Kod starta se ovom decku jako propeo na zadnji jer ne zna da startuje, ali ne znam ni ja, priznajem. Kljucna stvar kod trka uopste je poznavati svoj motor i po mogucnosti poznavati stazu (dvojica pomenutih su Becejci). Ja samo sklapam i vozim mozda najcesce jednom u 2 nedelje pa je motor nepouzdan, a vozac neiskusan-najgora kombinacija, pogotovo kod ovako jakih setapa sa ostrom krivuljom snage. Mora se razvlaciti svaka brzina do maksimalnih obrtaja, treba imati hrabrosti naginjati se u tim brzim zemljanim krivinama...
Mario, postavi link od galerije da vidim ostale slike.
Edited by tuningfanatic, 27 May 2014 - 14:46.
#18
Posted 03 September 2014 - 22:28
#19
Posted 03 September 2014 - 22:32
#20
Posted 03 September 2014 - 22:39
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users