Jump to content


Sprint Hawk



25 replies to this topic

#21 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 13 June 2013 - 01:59

Jel zavrseno sada? jesi spakovao u neko kuciste il? na cemu planirate probu?

#22 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 13 June 2013 - 09:31

Meni se cini da je to cdi za 4t, na snimku se vidi da na leru stoji na 12 stepeni i verovatno se povecava a mislim da bi trebao da radi obrnuto? Neg sta je bilo sa prednjom maskom kad ste ubacili hladnjak, jel ima dovoljan protok vazduha, kako se krece temperatura?

Edited by bojan681, 13 June 2013 - 09:33.


#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 13 June 2013 - 10:17

nije još rešio prednju masku, za sada je temp ok, nema neko merenje, vozio je već 60km u jednom pravcu...

za CDI ćemo sačekati njega... vidite da su postovi iz 2011-e.. meni je samo javio da je uspeo da reši stabilizaciju napona i da za vikend testiramo..

da da prva kriva je bila za 4T ... dok nismo razjasnili kako i šta-... http://forum.pyrothe...p__877#entry877

#24 CheeseE

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 25 posts
  • MestoSenta, Szeged

Posted 17 June 2013 - 12:29

Pozz momci!
Nisam bio za vreme na forumu, izvinjavam se:-)
U vezi cdia. Puno vreme nisam bavio s tom, al sad sam imao vremenu i paru da kupim oscilloscope, pa sam testirao cdi.
Za prvi meranje sam video gde je problem, otkacim sliku da vidite i vi.
Posted Image
Vidi se cito d sam imao fals trig na ulazak kontrolera. Donji signal ulazak kontrolera a gornji signa pickupa.
Sad sam menjao semu, pa sam probao, i da kazem, radi kako treba. Sad vozim na fix 12 stepen, jer moram da menjam diznu prvo.
Jos treba mlo da menjam kod mikrokotrlera, jer jos ne pali naanlaser, samo na kurblu.
U buducnost cu da povezem sa bluetooth adapterom, i pisacu monitor program za android telefon, pa ne treba kompjuter za monitoring.
Bice meranje obrtaja, predpaljenja, i temperatura vode.
Sad i eksperimetisam DC cdi, kako da napravim, jer ovo za AC, i nece biti dobro preko 12000 obrtaja.
Javicu se kad imam nesto novo.
Pozz

#25 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 04 June 2014 - 12:29

Procitah celu temu pa mi zanimljivo ovo s pocetka sto si uradio, samo rezona i to sirenje izduva i dosta si dobio. Ja bi eksperimentisao posto cu svakako stavljati 70cc ali da li neko ima neku portmapu na sta bi trebao da lici cilindar nakon obrade, naravno to je fabricki 50cc ovaj od 70 je vec naturpijan..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

#26 CheeseE

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 25 posts
  • MestoSenta, Szeged

Posted 07 June 2014 - 10:54

Pozz svima,
Prošlo je dosta vremena poslednji put sam bio ovde, izvinjavam se, u vremenu selio sam u Londonu, pa se sve menjao.
Nemam vise skuter (dobro imam, samo kuci, nisam prodao). al da recim nesto dobro video sam i tu jedan put hawkica:) tu ide po originalnoj imenom Longjia, i ima min. 125 kubika.
Iako ne vozim skuter, imao sam vremena da bavim sa paljenjem, pa tu je rezultat:
http://csa-electronic.wix.com/index

Dok sam bio kuci testirao sam, ima par bug-ova(pali samo na kurblu), al radi:)
Ako imate pitanju, pisite e-mail, to gledam cesce.

Pozz





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users