Jump to content


PRC oversize variator,ventilvar...


111 replies to this topic

#101 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 02 October 2014 - 23:41

Ma ne smeta to dodirivanje,pisem ovo po treci put :ninjar: -cim se motor upali rolnice vise nisu u dnu varomata vec par mm vislje...vise me nervira ona crna farba koje je pocela da se skida po ivicama staza...nakraju ce da radi sitna smirga....

#102 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 03 October 2014 - 00:11

Obavezno promeni te slajere od reciklirane plastike :ninjar: A za onaj fejk teflon dobro radi demol

#103 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 July 2016 - 16:27

Neki dan u ono moje vecernje polusatno divljanje po gradu vozim kroz kruzni tok,oduzmem gas da savladam krivinu i na sledecem dodavanju gasa na izlazu iz kruznog toka kao da je ostao u trecoj , nikako da povuce , lenj , , kao preteske rolnice …ma neeeeee, ucinilo mi se ….vozim tako dva – tri minuta, sve ok…odaziva se dobro na gas , kad u jednom trenutku opet – isti simptom kao kroz kruzni tok …e, sad mi se vec nije ucinilo , nesto nije u redu…nista , i tako sam zavrsio voznju za veceras, nije nista alarmantno , gledacemo kad bude vremena , za dan- dva …

Sutradan vozio MLS i pitam ga jel` bilo nekih problema sa squtom , on kaze , joj da nesto nije u redu , u par navrata nikako da povuce …aha, eto potvrde gore recenog …

Imam neki dar prilikom dijagnostike da skoro uvek od prve pogodim …to je usko vezano i sa poslom kojim se bavim , jer od pravilne dijagnostike zavisi vreme provedeno na defektazi i popravci …moja procena je da nesto nije u redu sa varijatorom … sta- ne zna se dok se ne otvori …jedina promena u odnosu na proslogodisnji set – up je onaj kineski OR vario umesto potrosenog MF-a …otada je presao oko 2000-3000 km bez ikakvih problema i unutar njega su bile one moje home made rolne na tezini od oko 3 gr…iako je neke obrtaje pojeo u odnosu na MF , ispada da je dosta dobro odradjivao posao , odrzavao je visoku krajnju brzinu uz odlicno ubrzanje …uprkos svemu , nije mi bas do kraja jasan…i sa najlaksim rolnama ispod 3 gr , nisam uspevao da prevrtim motor ?

Skinem dekl prenosa , rastavim vario i vizuelni pregled …moje home made rolne od poliamida sa umetnutim valjcicima ostalih od pavese su u odlicnom stanju , nema znakova trosenja , skockavanja…telo varijatora , slajderi , bolcna u savrsenom stanju …ali sve je puno one crne mikro prasine kao od ferode , kaisa i ko zna cega …vizuelni pregled kalote otkriva potencijalno mesto kvara …zubi na kaloti kojima se kupluje u radilicu su potroseni , samo sto se nisu oljustili mekan material , mozda i mala nepreciznost proizvodjaca su uzrokovali trosenje zubaca koji samo sto nisu osisani …u tom slucaju ostajem bez pogona , jer prakticno ceo mehanizam varijatora je nepokretan i fiksiran na radilici upravo preko zubica na kaloti , a jedino telo varijatora aksijalno klizi po cauri …pa onda ventilvar , pogonska zvezda , krunica kurble , platna i matica …jedino se rolne krecu unutar kliznih staza u zavisnosti od centrifugalne sile tu treba traziti problem …ono sa porosenim zubicima nema nikakve veze sa time sto sam ostajao u trecoj brzini ….to se moglo desiti samo zbog suve prasine i njenih naslaga u samom varijatoru i delimicnog zaglavljivanja rolni…ocistim to , bas je bilo dosta , rolne su u savrsenom stanju , klizne staze ce dobiti tanak sloj grafitne masti i ocekujem da ce sve biti u redu …

Resavanje kalote …ova od kineskog OR je dalje neupotrebljiva …bilo bi samo pitanje vremena kad bi skroz ostala bez zuba …na srecu stari potroseni originalni vario nisam bacio ….kalota u potpunosti odgovara , ista je po izgledu i dimenzijama, zubici su potpuno ocuvani , ispravni …RMS slajderi odgovaraju u potpunosti …problem resen …


Ipak , resavam da malo za promenu vratim stari potroseni MF vario sa potrosenim , skockanim Pavese , ne bi li izvukao jos neke zakljucke …i jeste kao i sto je pre bilo , nesto sam obrtaja dobio , ubrzanje je slicno , a krajnja je malo opala …OR kinez ipak , radi neki posao ovih dana vracam ga na svoje mesto i sva popravka ce se sastojati u ciscenju , podmazivanju kliznih staza i zameni kalote …dobro je to proslo …

#104 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 06 July 2016 - 19:32

Ako ti se ponove simptomi pogledaj i kako ti izgledaju kanali na zadnjoj remenici. Hoce da se desava i da remenica glavi pa ne zatvara i ostaje u visem prenosu.

#105 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 06 July 2016 - 19:58

Miso to sto se trose zupci moze biti samo jedno a to je da nisi dovoljno stegao ceo sklop.

Ja na novom polini variu uopste nemam te zupce neg poklopac varia ima samo rupu, kajis se pokrece iskljucivo preko ventilvara.

A probaj bez varia kolko dize obrtaje, mozda postoji neki drugi problem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#106 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 July 2016 - 20:28

Samo i iskljucivo centralna opruga. Zamor, omeksala je od upotrebe i kada se malko pregreje kais upada u remenice. Cim malo vozis po pravcu ohladi se i sve je ok. Ovo su pocetni simptomi, bice sve gore i gore sto su apoljne temperature vise...

Sent from my GT-I9192



#107 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 July 2016 - 09:06

Ne, kvar je na samom varijatoru ...prosto je nemoguce da nekad nisam stegao ceo sklop ...u tom slucaju sleti prvo matica , pogonska zvezda i ostanes bez pogona , a kalota je i dalje na radilici ...ovo je iskljucivo do proizvodjaca , kao da nije pravilno okaljen deo sa zubima ...

Kao potencijalno mesto kvara iskljucujem kanale na zadnjoj remenici , kao i centralnu , jer kako je zamenjen vario , vozim vec oko dve nedelje sa onim potrosenim MF-om , to se vise nije desilo nijednom ...

#108 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 July 2016 - 10:07

Zavaris kalotu za kuplung od anlasera i rijesen problem :D

#109 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 14 July 2016 - 20:35

Danas posle dve - tri nedelje voznje sa potrosenim MF- om , posle detaljnog ciscenja od one suve prasine vratio PRC OR vario ...dobio se blago podmazivanje grafitnom mascu po kliznim stazama i novu- staru kalotu od onog serijskog koja u potpunosti odgovara ...posle nekoliko km ostre voznje onaj stari problem se vise nije pojavio ...smatram da je to reseno ...i dalje mi nije bas jasan do kraja , njegov rad se kosi sa onim kako bi trebalo da radi , ne mogu da prevrtim motor ni sa laganim rolnama , kroz ubrzanje je dobar , a na obrtaljki se vidi da su obrtaji nesto pali , ali krajnja je porasla ???Cudno, ali funkcionise ...

Dok sam radio , otkrio sam nesto novo - ima jedna falinka ...dok sam skidao kalotu , slucajno skinem i onaj deo alnasera iza nje ...to je kuplung alnasera , zvezda kao na biciklu za pogon ...ima tri valjcica koja se uz pomoc tri manja valjcica i opruge koja ih napinje ubacuju u staze zvezde ...dva od tri ta bocna valjcica nema i to ko zna od kada ...nisam nasao nikakvog traga od njih....Pa, kad je tako bilo do sada , neka bude dok ne naidjem na to , to se mora nabaviti... sad mi je jasno zasto je prilikom alnasovanja malo bucniji i zakrlja ...to je to ...

#110 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 15 July 2016 - 01:54

Imam ceo bendiks ako te interesuje. Ispravan i kompletan.

#111 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 July 2016 - 09:22

Neso, aj` videcu, ako se uskoro ne snadjem ovde , javim ti se ...

#112 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 23 July 2016 - 08:39

Jeste, onaj `kvar` od pre mesec dana kad sam ostajao u par navrata u `trecoj` , pa nikako da povuce , posle detaljnog sredjivanja varijatora , ciscenja od one crne prasine sto su ga kinezi ofarbali i blagog podmazivanja kliznih staza grafitnom mascu posle nekoliko stotina kilometara vise se nije ponovio ...Opet je sve dobro kao pre , home made rolne dobro rade posao , ali , eto ukazujem sta sve moze biti uzrok nepravilnom radu varijatora ...naslage necistoce na kliznim stazama koje mogu uzrokovati delimicno zaglavljivanje rolni ...nista strasno , resava se brzo i lako ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users