Ma ne smeta to dodirivanje,pisem ovo po treci put -cim se motor upali rolnice vise nisu u dnu varomata vec par mm vislje...vise me nervira ona crna farba koje je pocela da se skida po ivicama staza...nakraju ce da radi sitna smirga....
4
PRC oversize variator,ventilvar...
Started by ALIEN SM, Jun 09 2014 09:19 PM
111 replies to this topic
#101
Posted 02 October 2014 - 23:41
#102
Posted 03 October 2014 - 00:11
Obavezno promeni te slajere od reciklirane plastike A za onaj fejk teflon dobro radi demol
#103
Posted 06 July 2016 - 16:27
Neki dan u ono moje vecernje polusatno divljanje po gradu vozim kroz kruzni tok,oduzmem gas da savladam krivinu i na sledecem dodavanju gasa na izlazu iz kruznog toka kao da je ostao u trecoj , nikako da povuce , lenj , , kao preteske rolnice …ma neeeeee, ucinilo mi se ….vozim tako dva – tri minuta, sve ok…odaziva se dobro na gas , kad u jednom trenutku opet – isti simptom kao kroz kruzni tok …e, sad mi se vec nije ucinilo , nesto nije u redu…nista , i tako sam zavrsio voznju za veceras, nije nista alarmantno , gledacemo kad bude vremena , za dan- dva …
Sutradan vozio MLS i pitam ga jel` bilo nekih problema sa squtom , on kaze , joj da nesto nije u redu , u par navrata nikako da povuce …aha, eto potvrde gore recenog …
Imam neki dar prilikom dijagnostike da skoro uvek od prve pogodim …to je usko vezano i sa poslom kojim se bavim , jer od pravilne dijagnostike zavisi vreme provedeno na defektazi i popravci …moja procena je da nesto nije u redu sa varijatorom … sta- ne zna se dok se ne otvori …jedina promena u odnosu na proslogodisnji set – up je onaj kineski OR vario umesto potrosenog MF-a …otada je presao oko 2000-3000 km bez ikakvih problema i unutar njega su bile one moje home made rolne na tezini od oko 3 gr…iako je neke obrtaje pojeo u odnosu na MF , ispada da je dosta dobro odradjivao posao , odrzavao je visoku krajnju brzinu uz odlicno ubrzanje …uprkos svemu , nije mi bas do kraja jasan…i sa najlaksim rolnama ispod 3 gr , nisam uspevao da prevrtim motor ?
Skinem dekl prenosa , rastavim vario i vizuelni pregled …moje home made rolne od poliamida sa umetnutim valjcicima ostalih od pavese su u odlicnom stanju , nema znakova trosenja , skockavanja…telo varijatora , slajderi , bolcna u savrsenom stanju …ali sve je puno one crne mikro prasine kao od ferode , kaisa i ko zna cega …vizuelni pregled kalote otkriva potencijalno mesto kvara …zubi na kaloti kojima se kupluje u radilicu su potroseni , samo sto se nisu oljustili mekan material , mozda i mala nepreciznost proizvodjaca su uzrokovali trosenje zubaca koji samo sto nisu osisani …u tom slucaju ostajem bez pogona , jer prakticno ceo mehanizam varijatora je nepokretan i fiksiran na radilici upravo preko zubica na kaloti , a jedino telo varijatora aksijalno klizi po cauri …pa onda ventilvar , pogonska zvezda , krunica kurble , platna i matica …jedino se rolne krecu unutar kliznih staza u zavisnosti od centrifugalne sile tu treba traziti problem …ono sa porosenim zubicima nema nikakve veze sa time sto sam ostajao u trecoj brzini ….to se moglo desiti samo zbog suve prasine i njenih naslaga u samom varijatoru i delimicnog zaglavljivanja rolni…ocistim to , bas je bilo dosta , rolne su u savrsenom stanju , klizne staze ce dobiti tanak sloj grafitne masti i ocekujem da ce sve biti u redu …
Resavanje kalote …ova od kineskog OR je dalje neupotrebljiva …bilo bi samo pitanje vremena kad bi skroz ostala bez zuba …na srecu stari potroseni originalni vario nisam bacio ….kalota u potpunosti odgovara , ista je po izgledu i dimenzijama, zubici su potpuno ocuvani , ispravni …RMS slajderi odgovaraju u potpunosti …problem resen …
Ipak , resavam da malo za promenu vratim stari potroseni MF vario sa potrosenim , skockanim Pavese , ne bi li izvukao jos neke zakljucke …i jeste kao i sto je pre bilo , nesto sam obrtaja dobio , ubrzanje je slicno , a krajnja je malo opala …OR kinez ipak , radi neki posao ovih dana vracam ga na svoje mesto i sva popravka ce se sastojati u ciscenju , podmazivanju kliznih staza i zameni kalote …dobro je to proslo …
Sutradan vozio MLS i pitam ga jel` bilo nekih problema sa squtom , on kaze , joj da nesto nije u redu , u par navrata nikako da povuce …aha, eto potvrde gore recenog …
Imam neki dar prilikom dijagnostike da skoro uvek od prve pogodim …to je usko vezano i sa poslom kojim se bavim , jer od pravilne dijagnostike zavisi vreme provedeno na defektazi i popravci …moja procena je da nesto nije u redu sa varijatorom … sta- ne zna se dok se ne otvori …jedina promena u odnosu na proslogodisnji set – up je onaj kineski OR vario umesto potrosenog MF-a …otada je presao oko 2000-3000 km bez ikakvih problema i unutar njega su bile one moje home made rolne na tezini od oko 3 gr…iako je neke obrtaje pojeo u odnosu na MF , ispada da je dosta dobro odradjivao posao , odrzavao je visoku krajnju brzinu uz odlicno ubrzanje …uprkos svemu , nije mi bas do kraja jasan…i sa najlaksim rolnama ispod 3 gr , nisam uspevao da prevrtim motor ?
Skinem dekl prenosa , rastavim vario i vizuelni pregled …moje home made rolne od poliamida sa umetnutim valjcicima ostalih od pavese su u odlicnom stanju , nema znakova trosenja , skockavanja…telo varijatora , slajderi , bolcna u savrsenom stanju …ali sve je puno one crne mikro prasine kao od ferode , kaisa i ko zna cega …vizuelni pregled kalote otkriva potencijalno mesto kvara …zubi na kaloti kojima se kupluje u radilicu su potroseni , samo sto se nisu oljustili mekan material , mozda i mala nepreciznost proizvodjaca su uzrokovali trosenje zubaca koji samo sto nisu osisani …u tom slucaju ostajem bez pogona , jer prakticno ceo mehanizam varijatora je nepokretan i fiksiran na radilici upravo preko zubica na kaloti , a jedino telo varijatora aksijalno klizi po cauri …pa onda ventilvar , pogonska zvezda , krunica kurble , platna i matica …jedino se rolne krecu unutar kliznih staza u zavisnosti od centrifugalne sile tu treba traziti problem …ono sa porosenim zubicima nema nikakve veze sa time sto sam ostajao u trecoj brzini ….to se moglo desiti samo zbog suve prasine i njenih naslaga u samom varijatoru i delimicnog zaglavljivanja rolni…ocistim to , bas je bilo dosta , rolne su u savrsenom stanju , klizne staze ce dobiti tanak sloj grafitne masti i ocekujem da ce sve biti u redu …
Resavanje kalote …ova od kineskog OR je dalje neupotrebljiva …bilo bi samo pitanje vremena kad bi skroz ostala bez zuba …na srecu stari potroseni originalni vario nisam bacio ….kalota u potpunosti odgovara , ista je po izgledu i dimenzijama, zubici su potpuno ocuvani , ispravni …RMS slajderi odgovaraju u potpunosti …problem resen …
Ipak , resavam da malo za promenu vratim stari potroseni MF vario sa potrosenim , skockanim Pavese , ne bi li izvukao jos neke zakljucke …i jeste kao i sto je pre bilo , nesto sam obrtaja dobio , ubrzanje je slicno , a krajnja je malo opala …OR kinez ipak , radi neki posao ovih dana vracam ga na svoje mesto i sva popravka ce se sastojati u ciscenju , podmazivanju kliznih staza i zameni kalote …dobro je to proslo …
#104
Posted 06 July 2016 - 19:32
Ako ti se ponove simptomi pogledaj i kako ti izgledaju kanali na zadnjoj remenici. Hoce da se desava i da remenica glavi pa ne zatvara i ostaje u visem prenosu.
#105
Posted 06 July 2016 - 19:58
Miso to sto se trose zupci moze biti samo jedno a to je da nisi dovoljno stegao ceo sklop.
Ja na novom polini variu uopste nemam te zupce neg poklopac varia ima samo rupu, kajis se pokrece iskljucivo preko ventilvara.
A probaj bez varia kolko dize obrtaje, mozda postoji neki drugi problem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja na novom polini variu uopste nemam te zupce neg poklopac varia ima samo rupu, kajis se pokrece iskljucivo preko ventilvara.
A probaj bez varia kolko dize obrtaje, mozda postoji neki drugi problem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#106
Posted 06 July 2016 - 20:28
Samo i iskljucivo centralna opruga. Zamor, omeksala je od upotrebe i kada se malko pregreje kais upada u remenice. Cim malo vozis po pravcu ohladi se i sve je ok. Ovo su pocetni simptomi, bice sve gore i gore sto su apoljne temperature vise...
Sent from my GT-I9192
Sent from my GT-I9192
#107
Posted 07 July 2016 - 09:06
Ne, kvar je na samom varijatoru ...prosto je nemoguce da nekad nisam stegao ceo sklop ...u tom slucaju sleti prvo matica , pogonska zvezda i ostanes bez pogona , a kalota je i dalje na radilici ...ovo je iskljucivo do proizvodjaca , kao da nije pravilno okaljen deo sa zubima ...
Kao potencijalno mesto kvara iskljucujem kanale na zadnjoj remenici , kao i centralnu , jer kako je zamenjen vario , vozim vec oko dve nedelje sa onim potrosenim MF-om , to se vise nije desilo nijednom ...
Kao potencijalno mesto kvara iskljucujem kanale na zadnjoj remenici , kao i centralnu , jer kako je zamenjen vario , vozim vec oko dve nedelje sa onim potrosenim MF-om , to se vise nije desilo nijednom ...
#108
Posted 07 July 2016 - 10:07
Zavaris kalotu za kuplung od anlasera i rijesen problem
#109
Posted 14 July 2016 - 20:35
Danas posle dve - tri nedelje voznje sa potrosenim MF- om , posle detaljnog ciscenja od one suve prasine vratio PRC OR vario ...dobio se blago podmazivanje grafitnom mascu po kliznim stazama i novu- staru kalotu od onog serijskog koja u potpunosti odgovara ...posle nekoliko km ostre voznje onaj stari problem se vise nije pojavio ...smatram da je to reseno ...i dalje mi nije bas jasan do kraja , njegov rad se kosi sa onim kako bi trebalo da radi , ne mogu da prevrtim motor ni sa laganim rolnama , kroz ubrzanje je dobar , a na obrtaljki se vidi da su obrtaji nesto pali , ali krajnja je porasla ???Cudno, ali funkcionise ...
Dok sam radio , otkrio sam nesto novo - ima jedna falinka ...dok sam skidao kalotu , slucajno skinem i onaj deo alnasera iza nje ...to je kuplung alnasera , zvezda kao na biciklu za pogon ...ima tri valjcica koja se uz pomoc tri manja valjcica i opruge koja ih napinje ubacuju u staze zvezde ...dva od tri ta bocna valjcica nema i to ko zna od kada ...nisam nasao nikakvog traga od njih....Pa, kad je tako bilo do sada , neka bude dok ne naidjem na to , to se mora nabaviti... sad mi je jasno zasto je prilikom alnasovanja malo bucniji i zakrlja ...to je to ...
Dok sam radio , otkrio sam nesto novo - ima jedna falinka ...dok sam skidao kalotu , slucajno skinem i onaj deo alnasera iza nje ...to je kuplung alnasera , zvezda kao na biciklu za pogon ...ima tri valjcica koja se uz pomoc tri manja valjcica i opruge koja ih napinje ubacuju u staze zvezde ...dva od tri ta bocna valjcica nema i to ko zna od kada ...nisam nasao nikakvog traga od njih....Pa, kad je tako bilo do sada , neka bude dok ne naidjem na to , to se mora nabaviti... sad mi je jasno zasto je prilikom alnasovanja malo bucniji i zakrlja ...to je to ...
#110
Posted 15 July 2016 - 01:54
Imam ceo bendiks ako te interesuje. Ispravan i kompletan.
#111
Posted 15 July 2016 - 09:22
Neso, aj` videcu, ako se uskoro ne snadjem ovde , javim ti se ...
#112
Posted 23 July 2016 - 08:39
Jeste, onaj `kvar` od pre mesec dana kad sam ostajao u par navrata u `trecoj` , pa nikako da povuce , posle detaljnog sredjivanja varijatora , ciscenja od one crne prasine sto su ga kinezi ofarbali i blagog podmazivanja kliznih staza grafitnom mascu posle nekoliko stotina kilometara vise se nije ponovio ...Opet je sve dobro kao pre , home made rolne dobro rade posao , ali , eto ukazujem sta sve moze biti uzrok nepravilnom radu varijatora ...naslage necistoce na kliznim stazama koje mogu uzrokovati delimicno zaglavljivanje rolni ...nista strasno , resava se brzo i lako ...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users