Dr. Pully, ili ti ga D- style rolnice
ALIEN SM
16 Jun 2014
Evo nesto sto nemamo , a sto bi trebalo prodiskutovati i zato mislim da je bolje otvoriti posebno zbog preglednosti ...
Znamo sta je ovo , to postoji vec neko vreme , a radi se o posebnoj konstrukciji necega sto zovu rolnice , a to nisu bas u pravom smislu reci , jer rolnice su nesto sto je okruglo i sto bi trebalo da se okrece ...Ove `rolnice ` se ne okrecu , vec samo klize unutar zlebova kanala varia , a rade isti posao kao i rolnice , usled delovanja centrifugalne sile otvaraju ili zatvaraju varijator ...

Kod nas ih prodaje Linea moto iz Zrenjanina po ceni od oko 1000,00 dinara , a njihovom ugradnjom `obecavaju` poboljsanje perfomansi skutera i povecanje krajnje brzine od cak 18 %??? Eto ga nama ! Nema jeftinijeg tuninga , ako je to tako ...
Posmatrajuci princip rada , neke logike cak i ima , u stvari samom konfiguracijom `rolnica` omoguceno je vece zatvaranje varijatora , njegovo izguravanje prema fiksnoj , sve vrlo podseca na onaj bonsek- tuning gde je onaj ludi Rus srusio zadnji zid od varia da bi omogucio vecu izlaznost rolnica , samo je ovo kulturnije resenje ...
Ipak, zdravorazumski razmisljajuci , pitam se npr. sta bi dobio njihovom ugradnjom kad moj vario rolnice zatvaraju do kraja , kais je izbacen koliko moze i dalje vec preti ispadanje ...Dzaba dalje zatvaranje varijatora ovim rolnicama , ako remenice nemaju mogucnosti ( dijametra ) da to prihvate ...to moze da donese benefit na nekim varijatorima koji ne zatvaraju do kraja
Citajuci neke druge forume na brzinu , video sam da su misljenje podeljena od `nista narocito` , ` krajnja ista ili se cak i smanjila ` pa do da ` ima poboljsanja ` ... Jel` neko od nas probao ovo ?
Edited by ALIEN SM, 16 June 2014 - 11:06.
Znamo sta je ovo , to postoji vec neko vreme , a radi se o posebnoj konstrukciji necega sto zovu rolnice , a to nisu bas u pravom smislu reci , jer rolnice su nesto sto je okruglo i sto bi trebalo da se okrece ...Ove `rolnice ` se ne okrecu , vec samo klize unutar zlebova kanala varia , a rade isti posao kao i rolnice , usled delovanja centrifugalne sile otvaraju ili zatvaraju varijator ...

Kod nas ih prodaje Linea moto iz Zrenjanina po ceni od oko 1000,00 dinara , a njihovom ugradnjom `obecavaju` poboljsanje perfomansi skutera i povecanje krajnje brzine od cak 18 %??? Eto ga nama ! Nema jeftinijeg tuninga , ako je to tako ...
Posmatrajuci princip rada , neke logike cak i ima , u stvari samom konfiguracijom `rolnica` omoguceno je vece zatvaranje varijatora , njegovo izguravanje prema fiksnoj , sve vrlo podseca na onaj bonsek- tuning gde je onaj ludi Rus srusio zadnji zid od varia da bi omogucio vecu izlaznost rolnica , samo je ovo kulturnije resenje ...
Ipak, zdravorazumski razmisljajuci , pitam se npr. sta bi dobio njihovom ugradnjom kad moj vario rolnice zatvaraju do kraja , kais je izbacen koliko moze i dalje vec preti ispadanje ...Dzaba dalje zatvaranje varijatora ovim rolnicama , ako remenice nemaju mogucnosti ( dijametra ) da to prihvate ...to moze da donese benefit na nekim varijatorima koji ne zatvaraju do kraja
Citajuci neke druge forume na brzinu , video sam da su misljenje podeljena od `nista narocito` , ` krajnja ista ili se cak i smanjila ` pa do da ` ima poboljsanja ` ... Jel` neko od nas probao ovo ?
Edited by ALIEN SM, 16 June 2014 - 11:06.
goggyso
16 Jun 2014
Ja sam probao na Falconu, 5gr D-style, na fabričkom varijatoru i mogu reći iz svog iskustva da se prilično popravilo i ubrzanje a i krajnja je bila veća za 5km/h, sve to probano sa stock termogrupom i PRC kitom 70ccm. Auspuh je bio Bullet (Next-R kopija).
Oblik tih rolnica radi nešto što i Multivar, menja karakteristike varijatora na srednjem položaju, tj duže drži poluzatvoren vario kroz ubrzanje, nema pada obrtaja. Mislim da su dobre samo za stock prenos (vario i zadnju remenicu sa krivim nelinearnim torq. žljebom). Šta bi se dobilo kod već tuniranih prenosa, neznam, mislim.. ništa. Ali treba probati u svakom slučaju, da bi bili sigurni. Ja sam kod zrenjaninaca tražio te rolnice za Pia mašinu 19x15,5 ali nemaju, pa nisam ni mogao testirati.
Oblik tih rolnica radi nešto što i Multivar, menja karakteristike varijatora na srednjem položaju, tj duže drži poluzatvoren vario kroz ubrzanje, nema pada obrtaja. Mislim da su dobre samo za stock prenos (vario i zadnju remenicu sa krivim nelinearnim torq. žljebom). Šta bi se dobilo kod već tuniranih prenosa, neznam, mislim.. ništa. Ali treba probati u svakom slučaju, da bi bili sigurni. Ja sam kod zrenjaninaca tražio te rolnice za Pia mašinu 19x15,5 ali nemaju, pa nisam ni mogao testirati.
ALIEN SM
16 Jun 2014
Probao , znaci ? Ima poboljsanja ? Isuvise je primamljivo , a jeftino da se ne bi probalo ...Za te pare dvojica- trojica se ne mogu ni napiti u kafani ,,,

cvele
16 Jun 2014
Bacena para kad je 2t u pitanju...prodaju se one vec 8-9god al ni na jednom skuter forumu nisam procitao pozitivna iskustva sem kod 4t vecih kubikaza,ali sa variomatom istog proizvodjaca ...
goggyso
16 Jun 2014
Neznam, ja sam na Falconu 2T primetio razliku, kao da je bio multivar. U svakom slucaju nije neka cifra, gore nece biti, moze biti isto ili bolje.
Nesa BG
16 Jun 2014
Ne vidim kako bi ove d-style bile ista efikasnije od obicnih na klasicnom variatoru. Poenta je pogoditi tezinu i to je to. Na 4t vecim kubikazama J-Costa se dobro pokazao ali nije za 2t zbog tesko dostupnih i skupih valjcica koji otvaraju vario.
Stefan p
16 Jun 2014
Evo jedan video gdje si vidi da ima razlike
Edit;Na ovom yt kanalu ima dosta korisnih stvari,vjerujem da je vecina gledala klipove sa ovog kanala,a msm da ima i onih koji nisu..
Edit;Na ovom yt kanalu ima dosta korisnih stvari,vjerujem da je vecina gledala klipove sa ovog kanala,a msm da ima i onih koji nisu..
Pita
16 Jun 2014
ja iskren da budem nešto ne verujem u ove d-style rolnice a svakako ne u tu njihovu tvrdnju od 18% povećanja krajnje brzine...ja ne bih ni probao ali dobro možda sam samo neverni Toma...
cvele
16 Jun 2014
Stefan p, on 16 June 2014 - 22:36, said:
Evo jedan video gdje si vidi da ima razlike
Edit;Na ovom yt kanalu ima dosta korisnih stvari,vjerujem da je vecina gledala klipove sa ovog kanala,a msm da ima i onih koji nisu..
Edit;Na ovom yt kanalu ima dosta korisnih stvari,vjerujem da je vecina gledala klipove sa ovog kanala,a msm da ima i onih koji nisu..
A lik sa ovog YT kanala je stvarno legenda..jes da je tu i tamo ponesto zaj*** al tako se uci

Pita, on 16 June 2014 - 23:36, said:
ja iskren da budem nešto ne verujem u ove d-style rolnice a svakako ne u tu njihovu tvrdnju od 18% povećanja krajnje brzine...ja ne bih ni probao ali dobro možda sam samo neverni Toma...

goggyso
17 Jun 2014
Nema tu reci o 18%, samo malo ravnomernije ubrzanje i sposobnost da istera remen do kraja na variu, ali pod uslovom da je to mehanicki moguce a da klasicne rolnice nisu u stanju zbog oblika staza unutar varia. Znaci ima neke male vajde, ali u odredjenim okolnostima i nije pravilo da ce te nosate u svakoj situaciji dati boljitak.
Mario
19 Jun 2014
ja mislim da bi najbolje bilo da ih ALIEN kupi, pa da nam uradi testove i prezentuje da li vrede te pare ili ne..
možda se stvarno krajnja poveća za 18%, dok ne budemo probali nećemo znati
možda se stvarno krajnja poveća za 18%, dok ne budemo probali nećemo znati
ALIEN SM
19 Jun 2014
Mario je u pravu , najverovatnije da ce tako i biti... to nije nikakva para i dobro kazem , da izlazim u kafanu spucao bi to za jedno vece sa dvojicom - trojicom , a ne bi se ni napio ... 
Dok se ne proba nece se znati , na to se mora staviti tacka i iz prve ruke ( test ) kazati - tako je kao sto kazu ili nije tako ...Uostalom od njih se na nekom egzoticnom koncu uvek moze napraviti sasvim pristojna narukvica ...
A, sta mislite o kombinaciji oversize vario ( koji se sad upravo pravi u Kini za mene ) + ove nosate rolnice ? Jos neki dugacki strik za ves umesto kaisa ( zbog duzine ) ...to ne bi bilo ispod jedno 120 km/h ...ima da se iscepa majca na meni , hehehe...

Dok se ne proba nece se znati , na to se mora staviti tacka i iz prve ruke ( test ) kazati - tako je kao sto kazu ili nije tako ...Uostalom od njih se na nekom egzoticnom koncu uvek moze napraviti sasvim pristojna narukvica ...
A, sta mislite o kombinaciji oversize vario ( koji se sad upravo pravi u Kini za mene ) + ove nosate rolnice ? Jos neki dugacki strik za ves umesto kaisa ( zbog duzine ) ...to ne bi bilo ispod jedno 120 km/h ...ima da se iscepa majca na meni , hehehe...

ALIEN SM
20 Jun 2014
Da, da, vise bi se bojao nekog obicnog , ciglenog ili betonskog , nego zvucnog, hehehe...
Mario
20 Jun 2014
moguće je da ovako kako je na videu, zbog toga i mislim da bi trebali da probamo...
mada ovo je uglavnom rešenje za stock varijatore koji nemaju dovoljnu izlaznost, a kod ovih koji već imaju staze do kraja ne znam da li bi donele neki boljitak
sa druge strane, ove rolnice uvek kližu na jednom mestu, a znamo da je na kontaktu sa variom uglavnom najveća temperatura, pošto im zasečeni deo klizi po kaloti, ovaj donji okrugli deo koji klizi po vrelom variomatu ima brzo da se utroši.. sad ne bih da grešim dušu, ne znam od kog su materijala, ali to skockanje rolnica viđamo kod mnogo brand-ova, a koliko su ove izdžljive, opet mora da padne neki test...
mada ovo je uglavnom rešenje za stock varijatore koji nemaju dovoljnu izlaznost, a kod ovih koji već imaju staze do kraja ne znam da li bi donele neki boljitak
sa druge strane, ove rolnice uvek kližu na jednom mestu, a znamo da je na kontaktu sa variom uglavnom najveća temperatura, pošto im zasečeni deo klizi po kaloti, ovaj donji okrugli deo koji klizi po vrelom variomatu ima brzo da se utroši.. sad ne bih da grešim dušu, ne znam od kog su materijala, ali to skockanje rolnica viđamo kod mnogo brand-ova, a koliko su ove izdžljive, opet mora da padne neki test...
bojan681
20 Jun 2014
Pise u ovoj iznad prezentaciji da duze traju od okruglih, cena im je dobra, mozda i ja ako ustelujem sa ovim pavese uzmem te D type pa vidim kakvo je stanje. Posto je na multivaru dobra izlaznost mozda bi dobio malo na startu..
goggyso
20 Jun 2014
Eto slikovitog objašnjenja, upravo sam o tom pričao, bolji start i ubrzanje i malo bolja krajnja, ali ako svi elementi prenosa to mehanički dozvoljavaju, nemože se uzeti zdravo za gotovo.