Zip je dosao u nekoj menjazi sa Zaxx-ovim burarezom ja njemu nekog velikom kineza sredjenog on meni zip-a i nesto pride..Inace kad smo otisli po zip-a resio ja da ga vozim natrag iz Ovce do kuce nekih 25 km a zaxx da vrati moj auto..Krenuli mi al zip nece preko 30 km/h pa da ga jebes...Dignem ja ruke od voznje ubacimo ga u punta i doteramo kuci.Evo slika kako je izgledao
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/x/t7/4y4MxE34/image-1e4e16dc5b55fd857a.jpg)
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/K/Dl/23rEJFFz/image-8b1f72e24913da91f1.jpg)
Dovezemo ga kuci i krenemo odmah da dijagnoziramo probleme..Znam kako taj motor treba da ide ali nece da ide..Evo sta su bili problemi koje ja zovem srpska posla:
-Karburator umesto dellorta 12 ubudzen rastelovani mikuni 12,motor tesko pali i nece da vuce
-Struja-Ne radi signalizacija ubudjena sijalica halogenka od 55/60w a regler gura na ovim starim modelima 35w snage i lepo pise na regleru al nema ko da cita
-Zmigavci stavljenje led trake(opste posznato pravilo za piaggio struju da bilo kakva promena otpora u strujnom kolu ne dozvoljava pravilan rad nekom drugom potrosacu
-Pregoreo automat zmigavaca sto je normalno zbog led traka u zmigavcima umesto sijalica,a piaggio je kao proizvodjac lepo napisao na svakom sijalicnom grlu od koliko vati ide sijalica na svaku poziciju bilo da je zmigavac ili stop ili prednji far
-Variomat izrisovan i zavrsio je u kanti za otpad
-Puz km sata neispravan i nema sajle za kilometrazu
-Sijalice u km satu pregorele
-Prekidaci za sirenu,paljenje i svetla moraju da se zamene
-Plastike sve moraju kod Ace na farbanje i vec su kod njega