

Peugeot Jet Force
#21
Posted 11 August 2014 - 13:17
#23
Posted 11 August 2014 - 17:58
#24
Posted 16 August 2014 - 04:46

Problem je bio u auspuhu skinut je bio katalizator pa se neko napravi pametan izbuso rupe izmedju jedne i druge komore i zato mi je pucao i gasio se motor.


#25
Posted 16 August 2014 - 10:27
#26
Posted 16 August 2014 - 12:55
Edited by Pekisa, 16 August 2014 - 12:59.
#27
Posted 16 August 2014 - 13:00
Quote
#29
Posted 16 August 2014 - 14:24
Edited by goggyso, 27 January 2015 - 03:25.
#30
Posted 16 August 2014 - 14:30
#31
Posted 17 August 2014 - 20:36

#32
Posted 17 August 2014 - 20:48
Moras da menjas dizne[ vece-manje] i sam skapiras gde je problem...stel karba je dugotrajan poso i ne zavrsava se za dva sata...
#33
Posted 17 August 2014 - 21:10

Jos jednom da objasnim, motor na samom startu na 1/4 gasa lepo prima gas nema trokiranja i gusenja. Da kazem pri nekoj brzini od 40-50kmh na 1/2 gasa (ne radi kilometar sat ) lepo ide nema gusenja ili trokiranja. E kad dam gas do kraja pri toj brzini on pocne da vuce i da ubrzava do neke granice onda pocne da zeza ne znam kako da objasnim to kao da secka povuce pa stane pa opet tako, dok ne smanjim gas i on uspori.
Jos nesto da pitam ako neko zna kad mi je prepravljena struja stavljen je CDI na njemu pise UNIT ima 4 nozice ja takav nisam vidjao do sad obicno sa 5-6 nozica, da li je to ok ili ne ?
Edited by Pekisa, 17 August 2014 - 21:11.
#34
Posted 18 August 2014 - 01:05
#35
Posted 18 August 2014 - 02:07

Danas sam imao jos jedan problem kad sam krenuo malo da se provozam.
Blizu moje kuce ima brdo duzine oko 500m, krenem ja uzbrdo dam pun gas motor extra povuce i ne prestaje da vuce i odjednom se ugasio, ja stanem upalim ga i nastavim dalje i posle je bilo sve ok (osim standardnog problema sto sam naveo gore). Posle nekih 2-3 sata meni djavo neda mira, morao sam da probam ponovo da vidim sta ce da se desi, da li ce opet da se ugasi. Nazalost opet se ponovilo isto. Sta to moze da bude, da li je to uzrok onaj problem sto vec imam ?
#36
Posted 18 August 2014 - 08:21
Skines svoju diznu sa karburatora, pogledas koji je broj i probas vecu diznu od te za par brojeva vecu kao sto je Mario rekao.
#38
Posted 18 August 2014 - 12:51

#40
Posted 18 August 2014 - 19:54
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users