![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/Originals/dueplus_001.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/Originals/001_aw_due.jpg)
Klip za TOP Due+ cilindre proizvodi Asso Werke, dolazi u jednoj dimenziji za minareli u 47mm promeru sa bolcnom 10mm i za Piaggio 47,6mm sa 12mm bolcnom.. Ovo je primerak za Minareli, po unutrašnjosti klipa prepoznaćemo AW kalup, isti kao i za malossi cilindre, sa tom razlikom da dolazi sa jednim klipnim prstenom, kao i premazom na po celom obodu klipa..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/002_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/003_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/004_aw_due.jpg)
prepoznaćemo dugačke dosede za bolcnu, te je moguće upotrebiti i igličasti ležaj standardnih dimenzija koji se neće preterano šetati u dosedu
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/005_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/006_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/007_aw_due.jpg)
dolazi sa jednom karikom, hromiranom debljine 1,5mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/008_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/009_aw_due.jpg)
visine čela klipa 50,3-48.4 = 1,9mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/010_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/011_aw_due.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/012_aw_due.jpg)
razmaka ivice klipa do sredine bolcne 31,1 - 5 = 26.1mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/013_aw_due.jpg)
evo slike cilindra
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_002.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_003.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_004.jpg)
Zapazićemo inovaciju konstruktora gde se po prvi put pojavljuju po tri para prelivnih kanala, dakle ovde imamo primarni, sekundarni i tertiarni preliv, kao i dva boost-a. Povećanjem površine preliva dovodi se veći pritisak na prelivnim kanalima i cilindar postaje bogatiji obrtnim momentom, širi i raspoloživiji u rezonanci..
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_011.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_012.jpg)
evo slika portova
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_005.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_006.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_007.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_008.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_009.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_010.jpg)
ovde je i portmapa
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/Originals/dueplus_016.jpg)
sa koje nam Analizer kazuje da je ovo cilindar koji isporučuje 20,1 KS, na usklađenim pritiscima po svim osnovama od 190 PSI-ja i to na 10100 obrtaja, kada mu je visina C=1,5mm.. Ovu visinu sam mogao samo da predpostavim merenjem otiska do koje je išla karika i upoređivanjem sa drugim klipovima na kojoj visini se nalazi karika, a koji nisu due+, pa se ograđujem od verodostojnosti analize...
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/Originals/dueplus_015.jpg)
Zapazićemo da izduvni kanal ima širinu od svega 61% promera, ali i visinu kojom definiše ugao od 200 stepeni. Sada postaje jasno da su konstruktori ovoga puta uskladili izduvni kanal prema površini preliva, jer je ima u izobilju, da bi cilindar radio na 10k obrtaja.. U protivnom bi ovaj cilindar mogao da se ponese i na 12 -13k bez problema, gde bi isporučio snagu kao ostali HE cilindri.. Međutim ne smemo da zaboravimo da se radi ipak o GUS-u koji nema taj koeficijent hlađenja bez obzira što je LC, i da je ovakav koncept odličan za ulične trke i kratka ubrzanja... Mnogo više vredi imati cilindar usklađen i jak na realnim obrtajima nego koncept koji je u razroku na 13-14k, a da za njega ne možemo da ispratimo ostale periferije...
evo i glave , premeriću koja je zapremina, mada nam to ne znači ništa ukoliko ne znamo zakrivljenje čela originalnog klipa.. ajd u nekim narednim kalkulacijama je ok, kada se radi postavka za neki drugi tip klipa, ali ne znamo kako je to fabrika predvidela
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_013.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/dueplus_014.jpg)
evo i analize iz Scooter Attack kataloga
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/due+/Originals/dueplus_017.jpg)
Interesantan proizvod, usklađeni pritisci, što je zaista retkost za 70cc-a da bude sinhronizovan na 20KS-a po teoriji, iz kojih možemo očekivati oko 16,5KS-a na vretenu radilice, odnosno 13.75KS na točku...