Jump to content


Tecnigas - Kompletan test [2014]


26 replies to this topic

#1 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 August 2014 - 02:22

Buduci da sam skoro postao vlasnik novog Tecnigas Trek auspuha, lutao sam malo po netu trazeci sto vise informacija i testova o njemu pa sam naletio na ovaj, zaista odlican, clanak na jednom blogu.
Ovi testovi su uradjeni, tj. napisani prije 15 dana i predstavljaju kompletan test auspuha iz asortimana Tecnigas firme.
Odlucio sam da uradim komplentan prevod i da postavim na nas forum, jer sam siguran da ce posluziti nekome oko izbora kupovine auspuha. :0takoje:

Molio bih moderatore da isprave kako pravopisne, strucne izraze, tako i greske formatiranja teksta ukoliko ja to dobro nisam uradio ili sam nesto zaboravio.

I da, prevod je uradjen u ijekavici...nadam se da to nekome nece smetati.

* Kompletan test asortimana auspuha Tecnigas kompanije *

- Tecnigas kompanija -

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Dok je ovaj brend proizvodjaca dobro poznat svima, ponekad postoji zabuna oko razlike izmedju raznih modela Tecnigas kompanije koji su na raspolaganju za svaki model skutera.
Ovaj clanak ima za cilj da bolje razjasni razlike izmedju modela i pomogne pri odabiru kupcima kako za fabricke 50cc modele, tako i za high-end masine.

-- Testiranje --

U cilju sto boljeg testiranja isprobani su svi modeli od obicne verzije Slient Pro auspuha pa sve do mid-race verzije Tecnigas Triops-a na jednom skuteru. Tokom testiranja mjerena je snaga i powerband na dynometru.
Koristeni skuter tokom testiranja je Piaggio Zip vazdusno hladjen. Skuter je opremljen fabrickim dijelovima osim mesingane platnice koja je uklonjenja iz karburatora (blokada).
Zbog sto boljeg testiranja i poredjenja koristeni su i neki od popularnijih 2T auspuha kao sto su: Stage6 Pro Replica, Yasuni Z, Yasuni R, fabricki Piaggio auspuh i Leo Vince ZX.
Ovi izduvni sistemi su siroko poznati i njihovi testovi na skuterima su vec dobro svima poznati i poprilicno dobro dokumentovani.

Auspuh koji dobro radi na standardnom 50cc cilindru, mozda nece se pokazati najbolje na 70cc kitu (i obrnuto), iz tog razloga su dyno testovi uradjeni vise puta na raznim cilindrima kako bi se pokazala snaga svakog auspuha na razlicitom nivou "budzenja" skutera.

- Koristeni kitovi (cilindri) su:
  • Standardni (fabricki) Piaggio 50cc cilindar
  • Polini Sport 70cc cilindar
  • Stage6 Sport Pro MKII 70cc cilindar
Ovi kitovi su odabrani iz razloga jer su jako popularni i njihove performanse, kao i dokumentacija, su vec dobro poznate svima.
  • Polini Sport 70cc kit je base cilindar koji ne ide bas visoko u obrtaje ali je jako izdrzljiv i dosta jaci u odnosu na fabricki 50cc cilindar.
  • Stage6 Sport Pro MKII 70cc kit je mozda najjaci medju base kitovima i ide dosta vise u obrtaje. Nudi jako puno snage u odnosu na fabricki 50cc cilindar.
Jaci cilindri od ovih nisu testirani iz razloga sto je upravo ovo nivo "budzenja" skutera (dakle base - low mid-race) za koji firma Tecnigas ciljano proizvodi auspuhe.
Ipak, firma Tecnigas se bavi proizvodnjom izduvnih sistema za high-end masine ali nisu brendirani kao Tecnigas i specijalno su opredeljeni za high-end race upotrebu.

Za svaki od dyno testova dizna u karburatoru je mijenjana i koristen je Lambda vazduh-gorivo mjerac da upotpuni zahtjeve postavljenog auspuha i cilindra i da omoguci precizan graf snage. Dyno test je programiran tako da preslika uslove normalne upotrebe na putu kao i otpornosti.
Pored toga varijator na Piaggo Zip-u je "zakljucan" u smislu blokade. Ovo je neophodno da bi se dobili sto bolji grafovi snage jer blokada onemogucuje variomatu da "mijenja brzine" odnosno da se prilagodjava i mijenja obrtaje, inace rezultati ne bi bili precizni.

-- Rezultati --

- Standardni Piaggio 50cc cilindar:

Posted Image
Graf iznad pokazuje poredjenje raznih modela Tecnigas auspuha na standardnom cilindru od 50 kubika.

Svi montirani auspusi pokazuju znacajno poboljsanje snage motora u odnosu na fabricki Piaggio auspuh. Tecnigas Silent-Pro i Tecnigas Silent Sport auspusi imaju "standard look" izgled odnosno izgled kao fabricki auspuh.
Pored toga sto jako lice na fabricke auspuhe, imaju malu prodajnu cijeni i nisu previse bucni. Glavna mana kada ih poredimo sa Tecnigas modelima koji imaju "ekspanzionu posudu" je ta sto ne nude istu snagu kao ti auspusi.
Ovi "standard look" auspusi teze da nude vise snage na manjim obrtajima sto opet nudi pouzdan auspuh ali ne i neki koji je ciljan za vecu krajnju brzinu. Veci obrtaji motora obicno znace i vecu krajnju brzinu (bice objasnjeno u detaljima ispod).

Graf iznad pokazuje gdje svaki model auspuha pravi njegovu najvecu snagu. Svrha varijatora je da konstantno drzi iste obrtaje motora dok skuter ubrzava.
Obrtaji koje varijator drzi su u direktnoj vezi sa tezinom rolnica koje se nalaze u njemu. Sto znaci da promjenom tezine rolnica mozemo podesiti i ciljane obrtaje na kojima ce skuter da ubrzava kada se zavrne pun gas.
Vazno je napomenuti da ce varijator pokusati da drzi obrtaje ravnomjerno sve dok remene ne izadje do kraja. Kada remen izadje do kraja, nema vise promjene polozaja i u ovom momentu prenos postaje fiksiran u jednoj tacki.
Od ovog trenutka brzina se moze jedino povecati jos sa obrtajima, pod uslovom da motor jos ima snage da poveca obrtaje. Zbog toga koliko motor moze da izvrti obrtaja je vazno za maksimalnu postignutu brzinu.

Na primjer, iznad u grafu Tecnigas Silent Pro ima najvecu snagu (4.5hp) izmedju 7500 i 8500 obrtaja. Zbog toga je potrebno podesiti tezinu rolnica da motor drzi obrtaje u tom opsegu tokom ubrzanja sa montiranim Silent Pro auspuhom.
Ovo je veoma sirok raspon snage tako da stelovanje prenosa za ovaj auspuh ne predstavlja veci problem. Skuter ce ici jednako dobro na 7500 obrtaja, kao i na 8500 obrtaja tako da ima dosta prostora za potencijalne greske, kao i lako stelovanje sa fabrickim varijatorom koji nisu bas dobri u drzanju ciljanih obrtaja.

Tecnigas Silent-Sport bi vec bio nesto tezi za nastelovati da bi se izvukao maksimum iz standardnog cilindra.
Ima istu maksimalnu snagu (4.5hp) kao i Silent Pro ali ima uzi opseg snage (powerband) koji je izmedju 7300 i 7600 obrtaja. Prenos ovde mora da bude precizno ustelovan jer snaga drasticno opada ako se izadje iznad ili ispod opsega u obrtajima.
Pored toga Silent Pro ima preko 4hp na 8700 obrtaja (Silent Sport opadne na 4hp na 8000 obrtaja) pa zbog toga skuter sa Slient Sport auspuhom nece imati istu krajnju brzinu kao sto ima sa Silent Pro auspuhom. Silent Sport, kao sto mu ime kaze, predstavlja "sportsku" verziju Slient Pro auspuha.
Na standardnom cilindru Silent Pro izgleda bolje ali sportska verzija (Silent Sport) ce ipak imati bolje preformanse na na malo boljem 70cc kitu. Stvari kao ove treba uzeti u obzir ako se planira kasnija nadogradnja cilindra na vecu kubikazu i zbog toga treba izabrati auspuh koji ce raditi dobro na oba cilindra.

Posted Image

Iznad na grafu se nalaze isti Tecnigas modeli ali i sa drugim brendovima auspuha zbog poredjenja.
Yasuni R i Stage6 Pro Replika su auspusi koji "obozavaju" obrtaje sto se moze vidjeti iz njihove tendencije da prave vise snage na vecim obrtajima nego drugi modeli. Modeli auspuha kao ovi rade dobro i sa standardnim cilindrom ali pokazu pravu snagu tek kada se montiraju na cilindar koji ide malo vise u obrtaje.
Tecnigas Triops, koji je jedan od najskupljih Tecnigas modela, daje odlicnu snagu sa sirokim rasponom snage i mogucnost da ide visoko u obrtaje i da opet ima snage na raspolaganju.

U ovom grafu, a i sledecim, vidimo da je Tecnigas Next-R model konstantno uparen, a i premasen po peformansama, sa dosta jefitnijom verzijom Tecnigas Q-tre auspuha.
Pored toga, Next-R model je konstantno i poprilicno premasen po performansama sa novijim i bolje napravljenim Tecnigas Trek modelom auspuha. Iz ovog razloga od ove tacke pa na dalje cemo zanemariti ovaj Next-R model.
Leo Vince ZX i Leo Vince ZX-R modeli (sa identicnim performansama) se ne proizvode vise zbog skorasnje finansijske krize Leo Vince kompanije. Interesantno je da Tecnigas Trek auspuh je savrsena ponuda kao odlicna zamjena iz razloga sto je poprilicno jaci po performansama od Leo Vince ZX modela na svim testiranim kitovima, krenuvsi od onih standardnih kitova pa sve do onih koji idu visoko u obrtaje i jos, pored svega toga, nudi sirok raspon snage za slicnu cijenu.

- Polini Sport 70cc cilindar
Posted Image

Na grafu iznad je prikaz samo modela Tecnigas auspuha ali ovaj put uparenih sa Polini 70cc Sportskim cilindrom.
Ovde vidimo da Silent Sport pocinje da pokazuje svoju snagu i da je nadjacao Silet Pro u odnosu maksimalne postignute snage, kao sto se i ocekivalo. Treba napomenti da Silent Sport auspuh pravi skoro 7hp ovde nesto ispod 8000 obrtaja sto je stvarno impresivno za "standard look" i tihe auspuhe - bio bi dobar izbor za one koji vole tihe skutere.
Modeli Tecnigas Triops i Tecnigas Trek su na vrhu liste, opet, sa svojim sirokim rasponom snage, odlicnom postignutom snagom na testu, kao i mogucnoscu da nastave jos vise u obrtaje da idu sa snagom u rezervi. Tecnigas Triops model je nesto jaci od Tecnigas Trek modela ali je i dosta skuplji od istog.
Nema neke vece razlike u performansama izmedju ova dva modela u ovom trenutku ali vece razlike ce biti ocigledne sa porastom stepena tuninga.

Posted Image

Iznad na grafu vidimo opet Tecnigas modele sa drugim brendovima zbog poredjenja.
Leo Vince ZX, koji je najbolji auspuh za 50cc cilindar, je sada dosta prevazidjen po snazi od Tecnigas Trek modela (slicne cijene).
Stage6 Pro Replika sada pocinje da radi ali zbog Polini Sport portova (cilindar je dizajniran za manje obrtaje!) Stage6 Pro Replika gubi snagu jako brzo od 8.4hp maksimalnih na 5hp u rasponu od samo 1000 obrtaja.

Mozemo da vidimo nesto jako interesantno sa Yasuni R auspuhom. Iako je malo off-topic ali je vrijedno spominjanja zato sto je na grafu prikazano sve.
Sto se vise ide u fazu "budzenja" motora raspon snage (powerband) ima tendenciju da postaje sve uzi na vecim obrtajima. Da bi se ovo sprijecilo veci 2T motori mogu koristiti izduvne ventile koji se otvaraju i zatvaraju u cilju promjene visine izduvnog porta na cilindru direktno uticuci na powerband. Kako obrtaji rastu efektivno se pravi jedan powerband od dva uska powerband-a.
Ako se otvori Yasuni R auspuh moze se vidjeti da je fabrika uradila nesto jako pametno replikujuci ovaj efekat da bi dobili jako visok i sirok powerband. U unutrasnjosti prednje sekcije postoji dodatni zavareni konus sa izbusenim rupama na njemu.
Posted Image

Na odredjenim obrtajima brzina gasova ne ide vise kroz rupe koje efektivno znace da je konus promijenio velicinu i da auspuh krece u drugi raspon snage (powerband) na vecim obrtajima.
Prednost ovoga je da se dobije dosta siri powerband koji nastavlja da ima snagu i na vecim obrtajima. Nedostatak ovoga je da se gubi malo na maksimalnoj snazi. Ovo se savrseno vidi na grafu iznad.
Stage6 Pro Replika i Tecnigas Tripops auspusi prave identicne uske raspone snage, gdje Yasuni R dostize za oko 0.3hp manje snage od njih ali ima dosta siri powerband koji moze da ode dosta vise u obrtaje za razliku od ostalih.

- Stage6 Sport Pro MKII cilindar
Posted Image

Graf iznad pokazuje testove Tecnigas modela na Stage6 Sport Pro MKII cilindru.
Ovaj cilindar je jedan od najjacih "sportskih" (base) cilindara i ide dosta u obrtaje sa vecom snagom nego Polini Sport cilindar.
Na ovom nivou tuninga se vidi da modeli Tecnigas Trek i Tecnigas Triops se izdvajaju od drugih modela, kao sto je i ocekivano. Ali pitanje je kako se porede u odnosu na druge brendove?

Posted Image

Graf iznad pokazuje Stage6 Sport Pro MKII cilindar sa drugim brendovima proizvodjaca pored Tecnigas modela u cilju poredjenja.
Modeli Tecnigas Triops i Stage6 Pro Replica rade izuzetno dobro i oba prave skoro pa isti vrhunac snage. Ali zbog prirode konstrukcije sto je Stage6 Pro Replica predvidjena da bas ide uz ovaj cilindar, ne treba da nas iznenadi to sto je pokazao dosta bolje performanse.
Vazno je napomenuti da Stage6 Pro Replica ima vrhunac snage na oko 12000 obrtaja, dok Tecnigas nudi vrhunac na oko 10500 obrtaja. Ako zelite cilindar za trke onda nema potrebe razmisljati nego odmah izabrati Stage6 Pro auspuh zbog malo sireg raspona snage i vecih obrtaja koji uticu na krajnju brzinu. Opet to povlaci i druge stvari jer je i vece habanje na vecim obrtajima.
Tecnigas Triops nudi isti vrhunac snage na 10500 obrtaja, pored toga sto jos ima snage i posle tih obrtaja, dodaje cinjenici da ce i sam cilindar duze trajati odnosno imati manje habanje za identicne performanse sa malim gubitkom krajnje brzine.

-- Zakljucak --
Grafovi govore sami za sebe. Za oko 90 eura Tecnigas Q-tre je veoma povoljan auspuh i moze se reci da je best-buy kako za standardne tako i za neke slabije sport 70cc cilindre.
Za one koji zele da zadrze fabricki izgled skutera tu je Tecnigas Silent Pro auspuh koji nudi sirok raspon snage i solidno poboljsanje performansi u odnosu na fabricki auspuh. Tecnigas Silent Sport se ponasa malo cudnije iz cinjenice da je pokusano da se dosta iscijedi snage iz auspuha koji nema ekspanzionu posudu zbog cega zahtjeva precizna stelovanja ali i nudi dobre rezultate ako se nasteluje prenos kako treba.
Tecnigas Next-R vjerovatno nije vrijedan ni razmatranja uopste na dobro poznatim kitovima jer model Tecnigas Trek nudi dosta jace peformanse na svim testiranim setup-ima i pri tome imajuci priblizno istu cijenu na trzistu.
Tecnigas Trek je jedan zaista sportski auspuh koji sa cijenom od oko 120 eura radi izuzetno dobro na svemu pocevsi od standardnog cilindra pa do jakih sportskih cilindara koji idu visoko u obrtaje.
Tecnigas Triops je malo jaci od Tecnigas Trek-a na jacim setup-ima ali je i skuplji za oko 45 eura od Tecnigas Trek modela.

Datum objavljenih testova: 15.07.2014.
Izvor: Tecnigas Exhausts
Prevod: Lauda (za svet-skutera forum)

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 August 2014 - 02:42

Bravo, odlican test i odlican prevod.

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 03 August 2014 - 09:04

svaka čast za prevod i tekst, jednu grešku sam nalovio i to sam i prepravio

Polini Sport portova (cilindar je dizajniran za manje obrtaje!)

u ostalom, se nazire da je tecnigas pisao, pa malo teraju na svoju vodenicu, nije strašno, a i razumljivo je.. (tipa leo vince je pred bankrotom, i s6 pro replika je za trke pa su veća habanja) .... nije strašno...

ono što mogu da primetim, da se dupli protivkonus ne provlači kod jačih cilindara, kao i da oštriji auspusi na jačim cilindrima, dobijaju nenormalnu širinu- powewr band, rezonancija traje čitavu večnost...

I jos jedna je recena pametno, svaki auspuh trazi ponovo rejetovanje karburatora.

odličan prevod i tekst..

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 August 2014 - 11:32

Odlican prevod :0takoje: ...pre par dana sam citao ovaj text...i ovde je Trek pokazao da je best-bay ...

#5 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 August 2014 - 12:06

Odlican text...jos su ostali i objektivni s obzirom da je izvor texta njihov...

Koliko nahvalise Triops a na forumu ga niko ne vozi...to bi trebalo probati..

#6 Mixer

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 337 posts
  • MestoBijeljina/Novi Sad
  • VozimKeeway F-act 50

Posted 03 August 2014 - 12:28

Svaka cast lauda.. Evo ja sam na Next R-u i mogu vam reci da sam vise nego zadovoljan a sta bi bilo da vozim Trek ili ovaj Triops.
Jos jednom svaka cast, ovaj tekst ce mnoge ljude resiti velike dileme oko auspuha ;-)

#7 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 August 2014 - 13:37

Hvala na ispravci Mario!

Po meni Triops bi bio dobar izbor za jedan jaci base odnosno mid-race setup.
Cudi me i to sto su nahvalili Yasuni ali opet nisu moglu izdrzati a da ne spomenu kako je Triops jaci od njega :D

#8 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 03 August 2014 - 18:34

View PostNesa BG, on 03 August 2014 - 02:42, said:

Bravo, odlican test i odlican prevod.
+1
Браво Лауда. :0takoje:

#9 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 August 2014 - 20:56

Evo i slika pomenutih auspuha slozenih po snazi ( minarelli konstrukcija)

Silent pro
Posted Image

Silent sport
Posted Image

Next r
Posted Image

Q-tre
Posted Image
Trek mkll

Posted Image

Triops
Posted Image

#10 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 August 2014 - 00:39

Odlicno prevedeno, svaka cast na trudu ! I sam imam Treka, i mogu reci da se uopce ne osjeti kada udje u rezonanciju, jer je u biti stalno u rezonanciji, osim prilikom samog kretanja. Nema onoga kao kod recimo LeoVinceZX da se kilavi do odredjenih okretaja, pa da onda osjetite šut kada udje u rezonanciju, i ako mozete do dovoljno visokih okretaja sa svojim setupom, cak i ispadanje iz reznonancije. Svega toga kod Treka jednostavno nema, on je u rezonanciji stalno.

#11 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 August 2014 - 12:27

View Postmrgood, on 04 August 2014 - 00:39, said:

Odlicno prevedeno, svaka cast na trudu ! I sam imam Treka, i mogu reci da se uopce ne osjeti kada udje u rezonanciju, jer je u biti stalno u rezonanciji, osim prilikom samog kretanja. Nema onoga kao kod recimo LeoVinceZX da se kilavi do odredjenih okretaja, pa da onda osjetite šut kada udje u rezonanciju, i ako mozete do dovoljno visokih okretaja sa svojim setupom, cak i ispadanje iz reznonancije. Svega toga kod Treka jednostavno nema, on je u rezonanciji stalno.
;)
Kod mene je focus konacno prodisao od kako sam ga stavio...:D

#12 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 04 August 2014 - 12:39

Čudo je taj Trek, nemoraš ni rolice mjenjat dok ga staviš na motor ;)

#13 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 August 2014 - 13:03

Meni je Trek na serijali PJ radio sa malo podignutim pritiskom, i bio sam prezadovoljan, ali sa 70ccm je mašina malo trokirala, što me je nerviralo pa sam ga prodao. Da sam imao karb varijantu nema šanse što bi ga ikad skidao. Odlično urađen, odlično radi, odlično kačenje sa dva silen bloka, nema vibracija.. Za te pare savršen.

#14 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 August 2014 - 14:04

Sve ok al su sa s6 replicom i njenih 12k malo preterali...moram malo da sumnjam jer je na AC i base cilindrima ipak uvek bila auspuh za do i oko 10k...mozda bi na nekom jacem isla i do 11k al sve preko toga je cisto prevrtavanje ...nije njen koncept midrace...

#15 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 August 2014 - 18:00

Bilo bi lepo kad bi imali Trek mkll protiv Trek mkl.

#16 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 04 August 2014 - 21:45

Moje misljenje da bi trek mkl dobio trku. Dosta ozbiljnije deluje sa konusima i dosta podseca na yasuni r a mkll mi se cini kao da je zbrzan da bi se ustedelo na proizvodnji. bilo bi dobro testirati ih na istoj masini pa da vidimo rade li isto ili ima razlike.

#17 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 August 2014 - 21:46

Trek mkI je ustvari Tek?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#18 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 August 2014 - 21:51

View PostLauda, on 04 August 2014 - 21:46, said:

Trek mkI je ustvari Tek?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk
Jok...ovako je izgledao kec...eno Boza ga ima...
Posted Image

Posted Image

#19 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 05 August 2014 - 14:01

View Postcvele, on 04 August 2014 - 21:51, said:

Jok...ovako je izgledao kec...eno Boza ga ima...
Posted Image

Posted Image
Nisam znao da imaju 2 serije trek-a...Zna li mozda neko koje su konkretno razlike ili ako ima neke testove da postavi? Bilo bi dobro da imamo sve u ovoj temi, a ja cu pogledati po netu posle, mozda nadjem nesto.

Od koje godine je pocela proizvodnja treka mkII?

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

#20 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 18 November 2014 - 12:27

Gorane , svaka cast na ovoj temi i ulozenom trudu ! Ne znam kako je ova tema prosla mimo mene , po datumu vidim da je u spicu leta kad sam imao najvise posla , pa je to najverovatniji razlog ...iscitao sam par puta i evo sta sam saznao i neka moja razmisljanja...

Tehnigas pravi zaista dobre auspuhe ...ako su im grafovi dobri ( a ne treba da sumnjamo , ipak su oni ozbiljna firma da bi tu lagali , a sto moze svako proveriti na dyno masini ) , izdvajaju se dva ozbiljna , prava sportska-Triops , ( ali jaka cena i prelep izgled ) i Trek - iznenadjujuce dobar na svakom set-up-u ...prosto je neverovatan odnos cene i dobijenog ! Nema jeftinijeg , a boljeg za Sport klasu pa sve do slabijeg Midracea ! Da nemam ovoga Yasera , Treck bi bio moj izbor ...

Jos nesto smo saznali kroz ovaj test - Tehnigas se svesno odrekao svog prvenca - kultnog NEXT - R- a, sam priznavsi da sad pravi i bolje auspuhe za manje pare ...konkurencija...Ne nipodastavajuci konkurenciju ( osim Lea ) , priznali su da su Yaser i Replica dobri auspusi ...Na zalost Yaser je na duplo vecoj ceni od Trecka

Moja licna satisfakcija je da nisam pogresio sto sam uzeo Yasera ...


Jos jednom , Laudi pohvale za temu i trud ...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users