Posted 25 August 2014 - 11:12
Keeway je kao brand i do sada imao dobre skutere, relativno kvalitetne u odnosu na konkurenciju ako pričamo o kineskim modelima...
Prvi su krenuli u taj polurezonantni projekat auspuha, koji je malo bolji ali i značajno tiši od ostalih konzervi koje se pakuju.. Najverovatnije je baš ta izvedba auspuha i razlog zašto pakuju limitirane CDI-je na 8000, dok sa druge strane Mikuni 16 puštaju sa 12mm lulicom...
Ovo što su redizajnirali je ok.. videli smo već nekoliko tih SR3 replika plastika, Led pozicija i štopaljka su za pohvalu, mada ih je Peda u tome pretekla i to isto izbacila koju godinu ranije.. Led migavci su kao i na SF3 postavljeni ... na žalost manje su pregledni jer su prenisko..
Disk na zadnjem točku je definitivno pomak, jer doboš zaista slabo koči, pa će sa dva diska situacija biti malo bolja.. Kao što Neša kaže, ništa nije menjano na bloku ovo je projekat sa diskom montiranim na felni, a blok je sa dugačkom osovinom sekundara najverovatnije...
Halogene sijalice u farovima su isto pomak za razliku od balonki nekada.... Blok će biti najverovatnije identičan sa sve konceptom cilindar, radilica, variomat... Recimo mogli su spakovati ovaj kineski projekat variomata sa dužim stazama... Mada to ne znamo dok ga neko ne bude otvorio...
Pohvala za Kenda gume, koje su za kategoriju bolje od drugih guma na kinezima, bez obzira što su osnovni model...
Gazište za noge je previsoko, klasičan problem kod svih kineskih ramova, meni konkretno udara sajla od gasa i dno guvernale u kolena, pa moram da vraćam noge unatrag.. jedino je Peda to rešila na način što je guvernala malo višlja, dok je recimo Kymco spustio patosnice niže... Dakle ljudi visine 180+ moraju da se pakuju na posebne fore ili da im noge zjape sa strane...
Za kraj moglu su uglaviti obrtomer, kad već prodaju tog fac-ta i matrix-a kao elitne modele sa sve alarmima, znam da klasičnom vozaču to možda ne znači ništa, ali eto Peda je spakovala u Air modele obrtomer opet pre svih...