2
Keeway F-act EVO 50 2T
Started by Lauda, Aug 25 2014 12:57 AM
10 replies to this topic
#1
Posted 25 August 2014 - 00:57
Keeway F-act EVO 50 je potpuno novi model u klasi do 50 ccm. Ako tražite atraktivan i cijenom vrlo prihvatljiv skuter možda je ovo riješenje za vas. Kompletno redizajniran, novi poboljsani agregat, straznja disk kocnica, kompletna LED rasvjeta samo su neki od noviteta.
Tehnicki detalji: Tip agregata: 2-taktni Zapremina: 49,3cc Snaga: 2,9kw Hlađenje: zračno Težina: 94kg Prednja guma: 120/70-12 Stražnja guma: 130/70-12 Kočnice naprijed: Disk Kočnice straga: Disk Međuosovinski razmak: 1.290mm Spremnik goriva: 5,6lit
Cijena: oko 1400 eura.
Tekst i slike preuzete sa sajta Svijet Skutera
Razlog zbog cega sam odlucio da prenesem ovaj tekst je cinjenica da je Keeway fabrika odlucila da unaprijedi F-act model. Ono sto mi je posebno drago je da su odlucili da stave disk nazad umjesto dobosa i urade komplet LED rasvjetu.
Ja sam siguran da blok ovog novog F-acta 99.9% odgovara na starije verzije Focusa/F-acta, tako da vec oni koji hoce disk verziju mogu krenuti u potragu za polovnim blokom.
#2
Posted 25 August 2014 - 08:41
Osecam se prozvanim :-P. Al ne moze se ovo naci polovno i na slikama ne vidim disk..
#3
Posted 25 August 2014 - 09:38
Lep je nema šta, ali Boga mi jaka mu je cena.
#4
Posted 25 August 2014 - 10:38
Ima disk pozadi ali onaj na strani auspuha a klesta su na onom dodatnom nosacu. Nije kao na sr-ki ili roxu.
#5
Posted 25 August 2014 - 10:39
cena je prejaka
#6
Posted 25 August 2014 - 11:12
Keeway je kao brand i do sada imao dobre skutere, relativno kvalitetne u odnosu na konkurenciju ako pričamo o kineskim modelima...
Prvi su krenuli u taj polurezonantni projekat auspuha, koji je malo bolji ali i značajno tiši od ostalih konzervi koje se pakuju.. Najverovatnije je baš ta izvedba auspuha i razlog zašto pakuju limitirane CDI-je na 8000, dok sa druge strane Mikuni 16 puštaju sa 12mm lulicom...
Ovo što su redizajnirali je ok.. videli smo već nekoliko tih SR3 replika plastika, Led pozicija i štopaljka su za pohvalu, mada ih je Peda u tome pretekla i to isto izbacila koju godinu ranije.. Led migavci su kao i na SF3 postavljeni ... na žalost manje su pregledni jer su prenisko..
Disk na zadnjem točku je definitivno pomak, jer doboš zaista slabo koči, pa će sa dva diska situacija biti malo bolja.. Kao što Neša kaže, ništa nije menjano na bloku ovo je projekat sa diskom montiranim na felni, a blok je sa dugačkom osovinom sekundara najverovatnije...
Halogene sijalice u farovima su isto pomak za razliku od balonki nekada.... Blok će biti najverovatnije identičan sa sve konceptom cilindar, radilica, variomat... Recimo mogli su spakovati ovaj kineski projekat variomata sa dužim stazama... Mada to ne znamo dok ga neko ne bude otvorio...
Pohvala za Kenda gume, koje su za kategoriju bolje od drugih guma na kinezima, bez obzira što su osnovni model...
Gazište za noge je previsoko, klasičan problem kod svih kineskih ramova, meni konkretno udara sajla od gasa i dno guvernale u kolena, pa moram da vraćam noge unatrag.. jedino je Peda to rešila na način što je guvernala malo višlja, dok je recimo Kymco spustio patosnice niže... Dakle ljudi visine 180+ moraju da se pakuju na posebne fore ili da im noge zjape sa strane...
Za kraj moglu su uglaviti obrtomer, kad već prodaju tog fac-ta i matrix-a kao elitne modele sa sve alarmima, znam da klasičnom vozaču to možda ne znači ništa, ali eto Peda je spakovala u Air modele obrtomer opet pre svih...
Prvi su krenuli u taj polurezonantni projekat auspuha, koji je malo bolji ali i značajno tiši od ostalih konzervi koje se pakuju.. Najverovatnije je baš ta izvedba auspuha i razlog zašto pakuju limitirane CDI-je na 8000, dok sa druge strane Mikuni 16 puštaju sa 12mm lulicom...
Ovo što su redizajnirali je ok.. videli smo već nekoliko tih SR3 replika plastika, Led pozicija i štopaljka su za pohvalu, mada ih je Peda u tome pretekla i to isto izbacila koju godinu ranije.. Led migavci su kao i na SF3 postavljeni ... na žalost manje su pregledni jer su prenisko..
Disk na zadnjem točku je definitivno pomak, jer doboš zaista slabo koči, pa će sa dva diska situacija biti malo bolja.. Kao što Neša kaže, ništa nije menjano na bloku ovo je projekat sa diskom montiranim na felni, a blok je sa dugačkom osovinom sekundara najverovatnije...
Halogene sijalice u farovima su isto pomak za razliku od balonki nekada.... Blok će biti najverovatnije identičan sa sve konceptom cilindar, radilica, variomat... Recimo mogli su spakovati ovaj kineski projekat variomata sa dužim stazama... Mada to ne znamo dok ga neko ne bude otvorio...
Pohvala za Kenda gume, koje su za kategoriju bolje od drugih guma na kinezima, bez obzira što su osnovni model...
Gazište za noge je previsoko, klasičan problem kod svih kineskih ramova, meni konkretno udara sajla od gasa i dno guvernale u kolena, pa moram da vraćam noge unatrag.. jedino je Peda to rešila na način što je guvernala malo višlja, dok je recimo Kymco spustio patosnice niže... Dakle ljudi visine 180+ moraju da se pakuju na posebne fore ili da im noge zjape sa strane...
Za kraj moglu su uglaviti obrtomer, kad već prodaju tog fac-ta i matrix-a kao elitne modele sa sve alarmima, znam da klasičnom vozaču to možda ne znači ništa, ali eto Peda je spakovala u Air modele obrtomer opet pre svih...
#7
Posted 25 August 2014 - 11:40
Peda je na model AIR i H2O spakovala full led signalizaciju, halogene sijalice, obrtomer i sto je najvaznije linearni torque. Sve to jos od 2007.
#8
Posted 25 August 2014 - 12:53
Za tu cenu su mogli kvalitetniji cilindar i klip da stave. Sa većim komp. odnosom (sad je 7,2:1 - smešno).
Poslato sa Nokije
Poslato sa Nokije
#9
Posted 25 August 2014 - 18:00
Nema sumnje da su mogli ovo jos bolje da urade za ovu cijenu koju traze. Ne znam za agregat kako je uradjen ali ove sitnice na izgledu (disk na strani bloka, obrtomjer, itd). Da je LC u pitanju mislim da bi cijena bila opravdana...
@Boza:
Mogli su da unaprijede agregat. Moj Focus iz 2006. godine je dosao sa 3.3kW snage i 7.2:1 kompresijom, a vec je 8 godina star...mislim da je i kod Mixera isti agregat u pitanju.
@Boza:
Mogli su da unaprijede agregat. Moj Focus iz 2006. godine je dosao sa 3.3kW snage i 7.2:1 kompresijom, a vec je 8 godina star...mislim da je i kod Mixera isti agregat u pitanju.
#10
Posted 08 October 2014 - 13:42
Lepo od kineza da idu napred, ali samo sa tehnologijom, ne i sa cenom, što baš nije prihvatljivo jer im onda cela priča pada u vodu. Za 1400e uvek bih radije kupio polovnu i dobro očuvanu SRku 3 (ja sam moju platio 1150e u top stanju) ili nešto od brendiranih, nego kineza, kakav god bio. Da je bar LC pa da se daju te pare. Njihov osnovni problem je u kvalitetu materijala i pristupu nekim na oko nevidljivim detaljima, ali u toku exploatacije itekako iritantnim. Npr, jednom prilikom sam skidao sa Falcona (mog, ja prvi vlasnik) prednju masku da zamenim sijalice u farovima i kad sam krenuo da vratim plastike, skoro svi prihvati šerafa su protrčali, nijedan nisam više mogao da zategnem, pa je bilo izmišljanja, zalivao sam plastične tiple dvokomponentnim lepkom na mestu prihvata da mogu da zavrnem šerafe. Da ne spominjem igranku oko upasavanja plastike na plastiku. Na SRki to ide sve ko od šale, mogu 10 puta dnevno skinuti i vratiti prednju masku (ili bilo koju plastiku) a da se ni ne umorim, a kamoli izživciram i krpačim nešto što je jednom skinuto. A to što nema obrtomera je velika zamerka, jer za divno čudo, na mom bivšem Falconu je bila obrtaljka.
Edited by goggyso, 08 October 2014 - 13:48.
#11
Posted 08 October 2014 - 21:30
Lauda, on 25 August 2014 - 18:00, said:
@Boza:
Mogli su da unaprijede agregat. Moj Focus iz 2006. godine je dosao sa 3.3kW snage i 7.2:1 kompresijom, a vec je 8 godina star...mislim da je i kod Mixera isti agregat u pitanju.
Lauda razlika je u karburatoru, tj diznama kod tebe je dosao sa 72 a kod mene sa 55 a lulice iste, 14mm. I eto razlikuju se konektori CDI-ja
Sent from my HTC One
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users