Jump to content


CPI Oliver city



  • This topic is locked This topic is locked
463 replies to this topic

#381 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 25 September 2012 - 23:40

Аха, сад ми је јасно, ја сам овај "квалитетан" платио мање од 200 дин..

#382 Sloba15

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 421 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Exactly

Posted 26 September 2012 - 00:50

hahaha :mmhappy3: sad ti je sve jasno Bozo :seronja:

#383 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 26 September 2012 - 00:58

На грешкама се учи. :mmhappy3:

#384 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 09:10

Pokusavam da se setim: osovina kvacila ima, sa jedne strane, lezaj u dekli a gde je drugi? U reduktoru, na drugom kraju osovine? Na ovoj slici ga ne vidim... Kao da ima ukupno 3 kuglicasta lezaja (jbg, nisam nikad otvarao "menjac" - Vlada 75 mi je ubacio sekundar).
Posted Image
Uploaded with ImageShack.us
Jutros mi se cini kao da manje struze tj. mozda sam malo preterao sa konstatacijom tako da ce se moci izgurati sezona pa kada budem skidao tockove zbog zamene guma (kupio jos proletos Conty Twist ali se provukao sa starim Maxxis) promenicu i lezajeve. Svakako treba staviti neki kvalitetniji jer ako me nesto nervira to je ono sto su Sloba i Boza doziveli. Zbog toga je i nastala ona engleska izreka "nisam dovoljno bogat...".

#385 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 26 September 2012 - 09:39

Ovo ti je slika kompletnog prenosa.Na slici nema (ne vidi se) lezaj koji ide u deklu.
Lezaj iz dekle se inace jako tesko menja,bez adekvatnog alata.Ako se ne varam Viktor ima alat.

#386 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 September 2012 - 10:31

taj na slici je upravo taj koji tražiš, to je veliki od primara koji se nalazi odmah iza semeringa u kućištu prenosa, a mali u dekli što prekriva remen ...tog nema na ovoj slici....

#387 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 10:33

View Postzoksi, on 26 September 2012 - 09:39, said:

Ovo ti je slika kompletnog prenosa.Na slici nema (ne vidi se) lezaj koji ide u deklu.
Lezaj iz dekle se inace jako tesko menja,bez adekvatnog alata.Ako se ne varam Viktor ima alat.
A ovaj lezaj (6203?) dole na slici, zar ne ide na suprotni kraj osovine kvacila? Sa leve strane, tako da kazem, a umesto njega tu se osovina oslanja na lezaj u dekli...

#388 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 10:35

Evo, Mario k'o da je naslutio sta cu da pitam u sledecem postu pa vec odgovorio :D

#389 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 September 2012 - 10:36

ne u prenosu imaš samo jedan kod kineza i mislim da je 6203... u njega stoji primarna osovina, a drugi je onaj maleni koji je u dekli što prekriva remen, ne znam sad koja je dimenzija tog malog....

zato kinezi ne smeju da se voze bez te dekle koja prekriva remen, jer je primarna osovina sa sve kvačilom tada samo u jednoj tački oslonjena... a to je taj 6203 o kome pričamo....

#390 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 10:45

Da, mislimo isto: u prenosu je veliki lezaj a sa druge strane se osovina oslanja na ovaj mali sto je u dekli. Gore je Cvele stavio link pa se vide i dimenzije malog lezaja:
  • Inner Diameter: 8mm
  • Outer Diameter: 28mm
  • Width: 9mm
Sad da li ima neku posebnu oznaku - ne znam.

#391 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 11:40

Zlajo, sta reci: k'o na dlanu! Odlican tutorijal za svakog ko nije otvarao prenos a zanima ga ta tema. Nemam uslova pa se necu upustati sam da radim ali mi je pomoglo da skontam neke stvari. Reci mi samo - spominjes metalizaciju i cementizaciju rukavca osovine primara - da li ti se to isplatilo s' obzirom da je nova osovina u npr. Motobike-u oko 15e?

#392 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 26 September 2012 - 11:50

Ja nikako ne preporucujem zamenu samo jednog zupcanika u bilo kom reduktoru ili diferencijalu nego mora de se zamenu svi a evo i zasto. Svi zupcanici za neki sklop se prave na jednoj masini koja je isto podesena i uglavnom se ne vade iz iste dok ne budu gotovi a to je upravo bitno zbog istog posmaka u radu i nijedan drugi zub se ne moze upariti sa nekim koji nije njegov par. Moze se on upariti jer su sve dimenzije iste kao kod ove os. primara ali se ne uklapa posmak zubi i u radu se obavezno javi klaparanje ili pistanje ili neki drugi vid buke.
EDIT; Da bi ovo sa zamenom osovine radilo kako valja uz nju bi trebalo da se dobije i onaj veci zub sto je napresovan na srednjem snopu i tako bi opet sve bilo u paru a manji srednji zub je opet u paru sa onim na osovini tocka koji skoro nikad ne stradava.

Edited by ZlajoX, 26 September 2012 - 11:59.


#393 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 26 September 2012 - 12:02

Odlican tutorijal Zlajo :0takoje: treba ovaj post kopirati i prebaciti u FAQ.

Dragane :D kako nemas uslova,pa treba ti samo par kljuceva :lol:

#394 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 26 September 2012 - 12:08

:D

#395 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 12:39

View Postzoksi, on 26 September 2012 - 12:02, said:

Odlican tutorijal Zlajo :0takoje: treba ovaj post kopirati i prebaciti u FAQ.

Dragane :D kako nemas uslova,pa treba ti samo par kljuceva :lol:
Zezaj ti mene, zezaj... :čiča: :lol:

Edited by Dragan NS, 26 September 2012 - 13:11.


#396 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 September 2012 - 14:35

auu Zlajo majstore, pa daj tu temu otvori i ubaci u Praktična rešenja - Napravi sam, tamo je i moja tema od zamene Kymco prenosa....

Dragane, eto sve vidiš, sad alat u ruke i napred....

#397 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 September 2012 - 15:58

View PostZlajoX, on 26 September 2012 - 11:50, said:

Ja nikako ne preporucujem zamenu samo jednog zupcanika u bilo kom reduktoru ili diferencijalu nego mora de se zamenu svi a evo i zasto. Svi zupcanici za neki sklop se prave na jednoj masini koja je isto podesena i uglavnom se ne vade iz iste dok ne budu gotovi a to je upravo bitno zbog istog posmaka u radu i nijedan drugi zub se ne moze upariti sa nekim koji nije njegov par. Moze se on upariti jer su sve dimenzije iste kao kod ove os. primara ali se ne uklapa posmak zubi i u radu se obavezno javi klaparanje ili pistanje ili neki drugi vid buke.
EDIT; Da bi ovo sa zamenom osovine radilo kako valja uz nju bi trebalo da se dobije i onaj veci zub sto je napresovan na srednjem snopu i tako bi opet sve bilo u paru a manji srednji zub je opet u paru sa onim na osovini tocka koji skoro nikad ne stradava.
Znaci, kada se menja osovina kvacila (primar) onda zameniti i veliki zupcanik iz srednjeg snopa kako bi se zajedno habali (tj. medjusobno prilagodili) tokom eksploatacije!?

View PostMario, on 26 September 2012 - 14:35, said:

auu Zlajo majstore, pa daj tu temu otvori i ubaci u Praktična rešenja - Napravi sam, tamo je i moja tema od zamene Kymco prenosa....

Dragane, eto sve vidiš, sad alat u ruke i napred....
Mare, nema sanse da to radim sam, nemam zivaca a ni uslova. Motor mi stoji na ulici koja je veoma prometna, sa uskim trotoarom, tako da uvek neko prolazi, stalno nekom smetam pa se pomeram... :D
http://www.nsbuild.r...it=20&start=720 (peti post, prva slika - Puskinova ulica)

Kad stelujem karb i prenos onda ponesem par kljuceva ispod sica pa na periferiju, ali za ovo ipak treba da covek ima "mir" u nekoj radionici, supi, svom dvoristu i sl. Nije to posao od sat vremena.

Edited by Dragan NS, 26 September 2012 - 15:59.


#398 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 28 September 2012 - 00:01

View PostDragan NS, on 26 September 2012 - 10:45, said:

Da, mislimo isto: u prenosu je veliki lezaj a sa druge strane se osovina oslanja na ovaj mali sto je u dekli. Gore je Cvele stavio link pa se vide i dimenzije malog lezaja:
  • Inner Diameter: 8mm
  • Outer Diameter: 28mm
  • Width: 9mm
Sad da li ima neku posebnu oznaku - ne znam.

javlja mi se da je to onaj iz dekle 638rs, idi u sprint u bajči žilinskog

#399 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 28 September 2012 - 09:01

View PostBlack Adder, on 28 September 2012 - 00:01, said:

javlja mi se da je to onaj iz dekle 638rs, idi u sprint u bajči žilinskog
:)

#400 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 28 September 2012 - 16:09

http://www.optima.rs...oyo-6x22x7.html





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users