

Gilera Runner 70 Purejet
#1741
Posted 25 October 2016 - 17:57
#1742
Posted 25 October 2016 - 20:37
Dok recimo scoot smart od dunlopa nije bio tako extreman na kocenju prednjom, bilo je klizanja u nekim situacijama umjesto da ukopa, makar sam fino prolazio zavoje s njim i nisam imao neugodnosti. Ali nebih je, ostaje samo bridzs.
I bas sam danas vozio sf1 od suhog, proklizala mi je malo zadnja guma, scoot smart, mislim da ima 1 sezonu. Mislim da ne voli hladnu cestu.
Sto se tice kocnica, ove sezone sam imao 2 momka s runnerkama i kuma sa jet forceom sa braking diskovima.
Nije me odusevio niti jedan, ocekivao sam mnogo vise, a prednju kocnicu niti jedan nema ni priblizno jaku.
S jednim je bilo problema, nov disk i brembo celjjsti. Nemoguca kombinacija, ne koci nikako, otpadose prsti. Ciscenje, paljenje, nista ne pomaze. Ali nije to ni glavni problem, nego zvuk koji nije tipican da skripi, nego huci sa +100db, lnudi su se razilazili i sklanjali kad sam drzao kocnicu i vozio.
Ja sam na stok disku ostvario onak tvrdi udarac kao kad se nabije od vertikalnu prepreku, na sve ostalo sam alergican jer nevalja.
#1743
Posted 25 October 2016 - 22:25

#1744
Posted 26 October 2016 - 11:46
Rastavljivi spoj s granom, izmjerena rupa na ulazu auspuha
Grana je "mocnija", bas za onoliko koliko je SC08 jaci od SC22
Ulaz na cilindar
Vizualna usporedba
Ocekivanja?
Nikakva, uzeo sam u zamjenu za dr evo70ac ko nov, nek usreci drugoga posto ne podnosim AC delove, mnogo mi smetaju kad ih vidim jer znam da mi 100% nikad nece trebati.
Ali svejedno cu odraditi test, da snimim karakteristiku i dyno graph. Mozda dobijem posljednju cetvrtinu gasa kad vec ne mogu sa SC08, mozda bude jos tisi. Valjda ce imati neku prednost. Djeluje mi i zeru laksi. Sve su to nijanse u dlaku posto je to ista kategorija.
#1745
Posted 27 October 2016 - 08:39
Sljedeca stvar, rezervar od runnera. Kako je naglo natrcala zima vozim se sa punim rezervarom vec dosta dugo, zapravo skoro da se ne vozim pa je tako. I eto sad 2 toplija dana i vec sam na rezervi sa gorivom. Nevjerojatno koje olaksanje sa 10litara manje, navika cini svoje, a sada je neverica, start je osjetno jaci, kvacilo odmah ujeda i prijenos radi svoje. A najveca prednost je okretnost, runnerka se pretvara u zipa, tacnije, vevericu. Prednost punog rezervara je masa pa bolje lezi na cesti, mirniji je, rupe ne izbacuju, slicno kao kad se natovare 2 osobe.
U ovakvim situacijama nexus i beverly mogu u djubre, u sto sam se licno uverio, ovdje samo veverice prolaze kao da nema nikoga.
#1746
Posted 27 October 2016 - 09:51

#1747
Posted 27 October 2016 - 10:50

Nego evo malo da se osvrnem na struju kod karbosa i purejeta. Kod purejeta ima mnogo vise zice i aktivnih elektronickih sklopova, dok se kod karbosa sve svodi na namotaje sa pickupom i bobinu u kojoj je cdi, i nesto malo pasivnih komponenata nebitnih za paljenje motora, dakle krajnje jednostavno da jednostavnije ne moze biti.
I sad bi covek rekao da je purejet extremno osjetljiv, medjutim realnost je sasvim drugacija. Njegove zice, dzekovi sa gumenim vodonepropusnim membranama spojevi, elektronicki sklopovi (nikad vidio crknutu bobinu, namotaje,pickup, senzor temp., dizne, jednom ecu dobio od coveka i 2 neispravna tpsa, a meni nikad nista nije zastekalo, a kamoli crklo na 3 purejeta, izuzev malossi elektronike koja ima bug), naravno radi se o kolicini tako da je verovatnost kvara extremno minimalna, sve je to odradjeno na visokoj razini, za razliku od karbosa od kojeg imam bobina i namotaja planinu, sve pocrkavalo, ja bih rekao da svakom drugom nesto okine, to potvrdjujj i drugi servisi koji imaju na kamari bobina i namotaja.
Kazu da nije pametno prati skuterce miniwashem, istina, medjutim ja bez problema derem i svakk purejet podnosi pranje miniwashem, dok skoro svaki karbos nece bas lepo podnesti temeljito pranje. Misljenja sam da se nalije i karb s vodom sto sam zatekao, pogotovo onu tesku kapljicu vode na dnu lonceta.
Kad sam imao novog runnera 50SP karbos, u pocetku mi se odjednom desilo da imam isprekidanu varnicu, i nece preko 7000rpm, iz cista mira. I nakon par minuta je dosao k sebi. Kasnije sam primjetio da se to desava dok se vozim po kisi. Ustanovio sam da je problem u lulici koja nije oem gumirana, ova je bila dosta otvorena i culo se lupanje visokog napona negdje na masu kad bi imao problem. Uglavnom ja sam to resio, ali da sam imao problema sa strujom karbosa, jesam, dok sa purejetom (3 komada nikad nista), znas ono kad struja zeza a najradje bi ga bacio u djubre posto se to cini kao jedino resenje problema.
A sad donosim c/p kako izgleda realna situacija kod nekoga ko vozi karbos na duze staze:
"Imao veselo jutro, krenem na posao, pa na kraju gurao ranera od podvoznjaka (kod bille) do doma, vozim se i samo pocne odjednom radit trttrtttrt ko da neko kokice pece, pukne iz spuha ko petarda i gecrk, ne bi ga isus vise upalio, na kraju sam ga doma 100x verglao i uspio dobit al nije to to jos jebe, sad je doma, a ja na poslu
Al jucer me jebao poslije natapanja minivosem na praoni, trokirao je nenormalno ko nikad, mislim da je povezano, brijao sam da je semering al sam isteko cok i opet jebe, zacepim box krepa znaci nije, struja je vj.
Malo sad razmisljam i skuzim da patim od sindroma "kvara u 8 ujutro" normalno dok se vozim na posao, nikad ne krepa ovak kad se bezveze navazam, kronologija ide:
-cviko drevo kad se raspao iglicasti (guraj do doma)
-zakovalo svjecicu kad je uletio komadic drugog iglicastog nakon vracanja 50ccm cilindra (slozio na drumu)
-odsarafio se variomat 4X (2X slozio na drumu,1X dolazio stari s autom i alatom )
-odsarafilo se zvono (slozio na drumu)
-crkla svjecica (guraj do doma)
-trokira (guraj do doma, jutros)
-pao na heinzlovoj (vozi do doma)
Sve ovo se desilo u 8 ujutro, naravno na putu za poso
A poslije posla
-odsarafio se vario (slozio na drumu)
-2X pao ( vozi do doma)"
Ne preostaje mi nista nego da cestitam na upornosti i volju, jer priznacete, mnogo od nas bi se davno resili nakon 2 gurke, a kamoli vise njih kada naglo gubimo toleranciju.
Pokusati cemo naci uzrok problema, posto se periodicno pojavljuje vec duze vrijeme, tesko je odrediti pod kojim okolnostima se to desava.
Generalno sve piaggio karbos serije od 2005 imaju "jeftinijj" struju, vidi se po tanjim zicama, pitanje je kakav je kvalitet bakra unutra, losijim stopicama i minimiziranim nekim konektorima gdje lakse vlaga i voda preskoce. Upitne su i aktivne komponente koje jednostavno imaju programiran vijek trajanja od par godina, ipak je takvo vrijeme doslo.
Peugeot, Yamaha, Honda sa njima malo ko da ima problema oko struje.
#1748
Posted 27 October 2016 - 15:07

iz osobnog iskustva mogu rec da mi je dovozeno kombijem prikolicom ili slicno 3x vise ditecha i pj nego karbosa koi su stali na drumu ili kraj druma (neki u podrumu)
otsarafljivanje variomata i zvona je ljudski faktor,desavalo se na svim skuterima od 50 do 500cc..nebitno piaggio,yamaha,honda,pezola itd..
ona famozna eserka u preko 66 iljada nije imal problema s nicim,pa ni strujom,frendov runner 99ta nikad problema,nije crklo ni paljenje ni cdi..
stvar je relativna..istina je da su novija paljenja od 05. na dalje mamje kvalitetna nego stara,pogotova ova RT
#1749
Posted 27 October 2016 - 15:51
Ja tvrdim da to nije subjektivno, jer kada sam i sam imao karbosa, imao sam problema sa strujom, i sta da mu ja radim kad mu samo odjednom dodje ludilo, i pusti ga.
Kod PJ nikad nikakvih problema sa strujom, kod njih je druga problematika, s tim da je ta problematika resiva na nacin da si poslje siguran, dakle postoje neke stvari s greskom, koje kad se otklone vise ne predstavljaju problem, dakle prakticki mozes garantirati, dok za karbosa ne mozes, barem mene nije uvjerio, nego upravo suprotno.
Steta sto nisam prije vozio PJ dok ih je bilo mnogo vise, situacija bi bila drugacija u svakom kraju.
#1750
Posted 27 October 2016 - 18:08
a velim ti,vise pj i ditecha je doslo na prikolicama il kombiem il u servis il k meni doma,koi su stali na cesti,nego karba..
#1751
Posted 27 October 2016 - 19:16
Vidis uz struju odlaze i vodene koje sam zaboravio, samo sto nema pravila, nekome na 10tkm, nekome na 35tkm, ali dosta ih propisa do 20k.
U principu ovo su sve odlike 2005 pa na dalje, ukljucujuci i semeringe, pogotovo kod variomata.
Dakle sve te bobine, namotaji, vodene, semering mokar, ja nisam vidio da je stradalo na PJ. Odnosno nemam, a karbosa imam sve, i neke sam morao da izmjenim. A resio sam vise PJ nego karbosa kod piaggio grupacije.
#1752
Posted 27 October 2016 - 23:06
velika vecina svih kvarova svodi se na samog vlasnika i odrzavanje..semerinzi i ostalo su potrosna stvar,na pj duraju dulje zbog sistema ubrizgava i ulja koje se ne razrjedi s benzinom ko na karbu..
pa kad cuju ljudi kolko kosta injektor jedan pa drugi,pa pumpa goriva,bacaju ih u dzubre
ono kaj sam ja videl do sad i doma i u servisu je stvar da se 50cc skuteri ne odrzavaju uopce,znaci tera se dok ne stane..ko ga kupi novog servisira ga dok je u garanciji i jos nekolicina nakon toga drzi i odrzava to kak treba..
druga stvar je kaj si ti to poslozil kaj se moglo da bude sve tip top,dok 98% drugih koi imaju il su imali pj neznaju samo ni svjecicu zamjenit..tak da dzabe da je to najbolji skuter proizveden ikad kad zbog neke glupe sitnice bude stal kraj puta..
zato su i bili kratkog vijeka,los feedback sa trzista i od kupaca,tak da daljni razvoj tehnologije nije dozivil svoj red,mada je pocetna podloga bila i vise nego dobra.
#1753
Posted 27 October 2016 - 23:35
Drugi razlog neuspeha PJ su preskupi delovi, neznam šta su očekivali proizvođači, da će vlasnici bacati silne pare na prdavca od 50ccm za popravke? Ma da, svakako, pogotovo na zapadu, bace ga celog u đubre i odu kupiti novi, al neki drugi, samo da je karb, pa makar i duplo trošio.
Da su bili malo razumniji sa cenama i dostupnošću delova, npr O ringova, koji kao da su uvezeni s Marsa, štancao bi se PJ već u drugoj generaciji sa poboljšanjima.
#1754
Posted 27 October 2016 - 23:52
druga stvar tocenje benzina iz karnistra i stvaranje taloga u rezervaru..
znam za 2 koja se voze po svakakvom vremenu i uvjetim,osim kad je snijeg i led na cesti i imaju jos uvijek tvornicke pumpe,jedan je ditech 02.g a drugi nrg pj 03.g
oba presla preko 40 hiljada,rastureni cijeli,plastike maltene otpadaju putem za njima ali eto masine rade bez jebade..
crkne injektor i bez cackanja,bez brige
#1755
Posted 28 October 2016 - 01:08
#1756
Posted 28 October 2016 - 02:24
Edited by Damjan66, 28 October 2016 - 02:24.
#1757
Posted 28 October 2016 - 09:46
pa kad crkne regulator pritiska moras kupit komolet zeleni injektor sa kucistem i tak to..
zamjenskih dijelova nema,dok za karb skutere ima vise opcija i u dosta velkom spektru cijena..
#1758
Posted 28 October 2016 - 09:51
Imao sam samo 20-ak svojih injectiona, plus sta sam odradio tudje, sto na licu mjesta, sto kod sebe, sto na daljinu. Sveukupno sam ih odradio u zadnjih par godina oko 80 komada sve to kao sekundarno, fokusirao sam se samo na njih i otkrio svaki bug kojih nema mnogo, sada da ide na proizvodnu liniju to bi bila drugacija slika, samo sto bi se proizvodjac zapitao od cega ce da zivi nakon sto proda skuter. Malo su pretjerali po tom pitanju, a moguce da su zaradili i vise.
Masu toga sam testirao i statistika je takoreci savrsena, a ali ono najbitnije je da se bugovit dio moze zamjeniti sa drugim i tu je trajno resenje problema.
@Damjan, lako moguce da ima, samo ces morati da se potrudis saznati internacionalni naziv svog skutera posto je u svakoj zemlji drugaciji naziv za isti model.
#1759
Posted 28 October 2016 - 12:36
Nedavno me napadao jedan covek iz komsiluka da mu prodam runnera, i odmah u startu mu objasnim 10x da nije za prodaju, pretpostavio sam da bi ponudio neki sitnis kako to inace ide. Makar mi je jednom tako upala sekira u med pa sam dobio vxr-a za aeroxa, i to ne bilo kakvog, nego u top stanju 1:1, to sam resio u 7 sekundi. I jos iz zahvalnosti popravio coveku sifon u kupatilu.
I eto njega danas nosi 900€vrica, kaze gledam te svaki dan prolazis i to je najbolji motor znam da je kod tebe besprekoran, necu nista drugo. Iznapadao me i jedva ga se otarasio, i jos me pita pa sve ima svoju cenu.
Kataloska vrednost je oko 550-600€, da je full stok resio bi je odmah.
Ako u grubo racunam, 900€ je slabo. Jer resim je za 750€ odmah, 200€ je kit, 100€ prednja viljuska, 100€ multivar, wingbell, duza getriba, plus jos ostale stvari koje dizu par stotina €vrica.
Sad sam se i ja sjetio onih pojedinaca koji su se dugo i redovito muvali po komsiluku, e to treba pazariti

#1760
Posted 28 October 2016 - 21:07

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users