Gilera Runner 70 Purejet
#21
Posted 10 September 2014 - 21:17
#22
Posted 10 September 2014 - 21:22
Nisam to odradio već nešto drugo, moram prvo vidjeti hoće li sutra motor upaliti da se nije štogod spušilo
#23
Posted 10 September 2014 - 21:29
dajteh, on 10 September 2014 - 21:22, said:
Nisam to odradio već nešto drugo, moram prvo vidjeti hoće li sutra motor upaliti da se nije štogod spušilo
I na kraju kako si natakao teflon na diznu? Jesi pravio onaj alat il kako?
Edited by goggyso, 10 September 2014 - 21:43.
#24
Posted 10 September 2014 - 21:42
Edited by dajteh, 10 September 2014 - 21:43.
#25
Posted 15 September 2014 - 19:00
Onda sam probao sa chipom sa startne crte pa do onog mjesta gdje normalan ide 80, ovaj chipan ima 87km/h.
Jednostavno se dosta osjeti kako motor jače vuče, i malo se mjenja zvuk dok mu korigiram gorivo tj. tajming, što znači da stvar radi hehe.
Sad moram naći na koliko minimalno da ga chipam i da dobro ide, jer kad ga odvrnem do daske onda ponekad hoce zatrokirati kad krecem sa mjesta ili na nizem gasu, iako to dosta riješava kada mu dam više zraka na filteru.
Preostaje mi još vidjeti utjecaj na svijećicu, i na potrošnju.
#26
Posted 15 September 2014 - 21:15
dajteh, on 15 September 2014 - 19:00, said:
Onda sam probao sa chipom sa startne crte pa do onog mjesta gdje normalan ide 80, ovaj chipan ima 87km/h.
Jednostavno se dosta osjeti kako motor jače vuče, i malo se mjenja zvuk dok mu korigiram gorivo tj. tajming, što znači da stvar radi hehe.
Sad moram naći na koliko minimalno da ga chipam i da dobro ide, jer kad ga odvrnem do daske onda ponekad hoce zatrokirati kad krecem sa mjesta ili na nizem gasu, iako to dosta riješava kada mu dam više zraka na filteru.
Preostaje mi još vidjeti utjecaj na svijećicu, i na potrošnju.
Edited by goggyso, 15 September 2014 - 21:16.
#27
Posted 16 September 2014 - 00:28
Krajnja brzina danas na ravnome je bila oko 96km/h po satu, jedva cekam probu sa ZXom.
Ali ima jedna bitna stvar, moraš ugasiti, pa upaliti motor da prihvati nove vrijednosti, ne znam zašto je tako nema logike, ali promjene se osjete tek kada restartam ECU. Inače "chip" je povezan direktno sa kazaljkom temperature, što znači da senzor radi kako treba, jer regulaciju tajminga očitavam i na kazaljci.
Evo još nekoliko zapažanja od večerašnje vožnje, dok je nabudžen:
puno je oštriji na gasu, i ima mnogo bolji start, nema nikakvog razvlačenja - inače mu treba malo da se odazove kad se ugrije i malko mu padnu okretaji zbog mekših federa pa onda krene, ovako ispucava
ne trokira na srednjem režimu gasa - dok inače trokira zbog izvožene svijećice
pali isto kao dok je hladan, zavrti par puta i kresne, a inače pod normalno pali na zub
ima malo više okretaja u ubrzanju
Testirat ću još neko vrijeme, pogledati kako izgleda svijećica, izmjeriti potrošnju. Dao sam prijatelju da proba i oduševio se, a bogami vidi se da brže odlazi. Ja sam jako zadovoljan kako ide, runner sa karburatorom mi ne može ništa
Vidjeti ćemo do kada će ova igra potrajati.
Edited by dajteh, 16 September 2014 - 00:58.
#28
Posted 16 September 2014 - 01:04
I daj fotku kontrolne table, zanima me kako izgleda.
Edited by goggyso, 16 September 2014 - 01:06.
#29
Posted 16 September 2014 - 01:18
#30
Posted 16 September 2014 - 02:54
dajteh, on 16 September 2014 - 01:18, said:
#31
Posted 16 September 2014 - 10:31
Najviše me smetaju 12" kotači, ali uzeo sam 2 nove gume i nema nazad.
Edited by dajteh, 16 September 2014 - 10:31.
#32
Posted 16 September 2014 - 11:28
dajteh, on 16 September 2014 - 10:31, said:
Najviše me smetaju 12" kotači, ali uzeo sam 2 nove gume i nema nazad.
Edited by goggyso, 16 September 2014 - 11:29.
#33
Posted 16 September 2014 - 11:33
Edited by goggyso, 16 September 2014 - 11:37.
#36
Posted 16 September 2014 - 13:48
dajteh, on 16 September 2014 - 13:44, said:
Edited by goggyso, 16 September 2014 - 13:50.
#37
Posted 16 September 2014 - 19:43
#38
Posted 17 September 2014 - 00:32
#39
Posted 19 September 2014 - 21:57
Usput sam probao malossi special belt u kombinaciji sa multivarom, moram reći da je puno uglađeniji i nema nikakvih vibracija za razliku od serijskog remena. Poslje sam stavio dayco od rmsa i sa njim motor na 95 uopce nema visoke okretaje, kao da moze ici jos 10. Ponasa se kao jako dugacka getriba.
#40
Posted 19 September 2014 - 22:08
20 user(s) are reading this topic
0 members, 20 guests, 0 anonymous users