Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#21 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2014 - 21:17

Kako si korigovao tajming ubrizgavanja?

#22 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 21:22

Stavio sam zeleni injektor direktno na prirubnicu hehe
Nisam to odradio već nešto drugo, moram prvo vidjeti hoće li sutra motor upaliti da se nije štogod spušilo :)

#23 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 September 2014 - 21:29

View Postdajteh, on 10 September 2014 - 21:22, said:

Stavio sam zeleni injektor direktno na prirubnicu hehe
Nisam to odradio već nešto drugo, moram prvo vidjeti hoće li sutra motor upaliti da se nije štogod spušilo :)
Ako nije tajna, reci sta si radio, ja sam se naexperimentisao sa raznim idejama, cak sam termodavac korigovao otpornicima da ga slazem da je hladan i kad nije, ali nisam primetio vecu snagu. Na kraju sam resio sa porastom pritiska, najbolje radi sa 3 do 3,2 bara na regulatoru + air 5 bara.

I na kraju kako si natakao teflon na diznu? Jesi pravio onaj alat il kako?

Edited by goggyso, 10 September 2014 - 21:43.


#24 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 September 2014 - 21:42

Hehe ajde reći ću nisam ni mislio kriti, tu smo da požurimo kazaljke na satovima :) , znao sam da ću te dovesti malo u neizvjesnost. Uglavnom ništa spektakularno, ali zavarao sam senzor temp. e sad vidim da kod tebe nema ništa, a ja se skoro na zadnjem vozim hehe. Iako moram još jednom ispitati taj moj senzor, da nije u komi, ali sumnjam. Ako je na malossiju onda pretpostavljam da je smjesa dovoljno jaka i nema potrebe za razlikom u ubrizgavanju. A uskoro cu jednog ditecha isprobati na taj nacin pa cemo vidjeti :P

Edited by dajteh, 10 September 2014 - 21:43.


#25 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 15 September 2014 - 19:00

Danas sam opet provjerio jel se dobiva sta "chip tuningom". Motor opet bolje ide, a napravio sam i neka gruba mjerenja. Stao sam na crtu, upalio "chip", i raspalio po gasu. Zacrtao sam do kuda sam napunio točno 80 po satu. Onda sam opet stao na istu crtu, vratio sve u normalu i raspalio po gasu. Trebalo mu je dobrih 60m više da napuni 80km/h po satu.

Onda sam probao sa chipom sa startne crte pa do onog mjesta gdje normalan ide 80, ovaj chipan ima 87km/h.


Jednostavno se dosta osjeti kako motor jače vuče, i malo se mjenja zvuk dok mu korigiram gorivo tj. tajming, što znači da stvar radi hehe.


Sad moram naći na koliko minimalno da ga chipam i da dobro ide, jer kad ga odvrnem do daske onda ponekad hoce zatrokirati kad krecem sa mjesta ili na nizem gasu, iako to dosta riješava kada mu dam više zraka na filteru.

Preostaje mi još vidjeti utjecaj na svijećicu, i na potrošnju.

#26 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 September 2014 - 21:15

View Postdajteh, on 15 September 2014 - 19:00, said:

Danas sam opet provjerio jel se dobiva sta "chip tuningom". Motor opet bolje ide, a napravio sam i neka gruba mjerenja. Stao sam na crtu, upalio "chip", i raspalio po gasu. Zacrtao sam do kuda sam napunio točno 80 po satu. Onda sam opet stao na istu crtu, vratio sve u normalu i raspalio po gasu. Trebalo mu je dobrih 60m više da napuni 80km/h po satu.

Onda sam probao sa chipom sa startne crte pa do onog mjesta gdje normalan ide 80, ovaj chipan ima 87km/h.


Jednostavno se dosta osjeti kako motor jače vuče, i malo se mjenja zvuk dok mu korigiram gorivo tj. tajming, što znači da stvar radi hehe.


Sad moram naći na koliko minimalno da ga chipam i da dobro ide, jer kad ga odvrnem do daske onda ponekad hoce zatrokirati kad krecem sa mjesta ili na nizem gasu, iako to dosta riješava kada mu dam više zraka na filteru.

Preostaje mi još vidjeti utjecaj na svijećicu, i na potrošnju.
Ajde ti proveri senzor temperature, cini mi se da ne radi regularno. Samo da napomenem da sam u stock stanju bez "chip tuninga" niti bilo kakvog diranja masine, osim stele prenosa i stavljanja SC08, vozio 91km/h po satu na nekih 9500rpm sa stock varijatorom. Znaci kad je sve na svom mestu, mora toliko da vrti. Naravno, termogrupa mora biti u full kondiciji, moja je tada imala nekih 1500km predjenih sa fi 40, znaci standard. Prvo sto ces primetiti je da pokazivac temperature motora ne pokazuje pravo stanje, mislim u slucaju da je davac-senzor neispravan.

Edited by goggyso, 15 September 2014 - 21:16.


#27 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2014 - 00:28

Senzor temperature je ispravan, provjerio sam 4 ista i imam jedan novi. Rasponi otpora se kreću od 3600ohm na nekih 17°C, pa do 460ohm kada je zagrijan motor, pratio sam cijelo vrijeme rad. Provjeri na svom i vidjeti ćeš da nisam fulao :D
Krajnja brzina danas na ravnome je bila oko 96km/h po satu, jedva cekam probu sa ZXom.

Ali ima jedna bitna stvar, moraš ugasiti, pa upaliti motor da prihvati nove vrijednosti, ne znam zašto je tako nema logike, ali promjene se osjete tek kada restartam ECU. Inače "chip" je povezan direktno sa kazaljkom temperature, što znači da senzor radi kako treba, jer regulaciju tajminga očitavam i na kazaljci.

Evo još nekoliko zapažanja od večerašnje vožnje, dok je nabudžen:
puno je oštriji na gasu, i ima mnogo bolji start, nema nikakvog razvlačenja - inače mu treba malo da se odazove kad se ugrije i malko mu padnu okretaji zbog mekših federa pa onda krene, ovako ispucava
ne trokira na srednjem režimu gasa - dok inače trokira zbog izvožene svijećice
pali isto kao dok je hladan, zavrti par puta i kresne, a inače pod normalno pali na zub
ima malo više okretaja u ubrzanju


Testirat ću još neko vrijeme, pogledati kako izgleda svijećica, izmjeriti potrošnju. Dao sam prijatelju da proba i oduševio se, a bogami vidi se da brže odlazi. Ja sam jako zadovoljan kako ide, runner sa karburatorom mi ne može ništa :)

Vidjeti ćemo do kada će ova igra potrajati.

Edited by dajteh, 16 September 2014 - 00:58.


#28 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 01:04

Mozda ECU na Runneru i SRki nisu sa istim mapama, mada nema logike jer su to identicne masine. Ja nisam primetio gotovo nista, osim da je temperatura na displeju na COLD sve vreme. Daj sliku tvog ECU da uporedimo dali ima razlike.
I daj fotku kontrolne table, zanima me kako izgleda.

Edited by goggyso, 16 September 2014 - 01:06.


#29 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2014 - 01:18

Tako je, mora biti na cold da bi letio hehe. Vjerujem da je u mene drugačija mapa jer je ECU iz 2003 god. a nemam sliku trenutno, budem je skinuo prvom prilikom.

#30 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 02:54

View Postdajteh, on 16 September 2014 - 01:18, said:

Tako je, mora biti na cold da bi letio hehe. Vjerujem da je u mene drugačija mapa jer je ECU iz 2003 god. a nemam sliku trenutno, budem je skinuo prvom prilikom.
Auu, pa tu moze tabla od NRGa sa obrtaljkom, verujem da cak i steker pase, ista je kuca.

#31 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2014 - 10:31

Pa može, štekeri i kućište sve paše ko original. Ali nije mi nekako napeto onda, šta ja znam ne volim tu tablu od mc3. Mislio sam staviti od novog runnera, ali da je ogavna jer nikako mi se ne uklapa u starog runnera. Jedini je problem pokazivac rpm, jer karb i ajnspric drugacije broje.

Najviše me smetaju 12" kotači, ali uzeo sam 2 nove gume i nema nazad.

Edited by dajteh, 16 September 2014 - 10:31.


#32 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 11:28

View Postdajteh, on 16 September 2014 - 10:31, said:

Pa može, štekeri i kućište sve paše ko original. Ali nije mi nekako napeto onda, šta ja znam ne volim tu tablu od mc3. Mislio sam staviti od novog runnera, ali da je ogavna jer nikako mi se ne uklapa u starog runnera. Jedini je problem pokazivac rpm, jer karb i ajnspric drugacije broje.

Najviše me smetaju 12" kotači, ali uzeo sam 2 nove gume i nema nazad.
Šta fali tabli od NRG-a, ista je ko tvoja samo što još ima i obrtaljku, i lepše izgleda, ja se nebi razmišljao ni sekunde.Posted Image

Edited by goggyso, 16 September 2014 - 11:29.


#33 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 11:33

Ili možda još bolje ova Koso.Posted Image Posted Image

Edited by goggyso, 16 September 2014 - 11:37.


#34 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 11:46

Posted ImageMožda je ova lepša?Posted Image A ovo je moja bivša sa crvenim kazaljkama.

Edited by goggyso, 16 September 2014 - 11:50.


#35 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 September 2014 - 13:44

View Postgoggyso, on 16 September 2014 - 11:46, said:

Posted ImageMožda je ova lepša?

E baš takvu imam od nrga, stoji mi sa strane. Nekako mi je prešarena i ne uklapa mi se u scoot. Možda se odlučim za custom podlogu, temp. bi izbaždario, i pokazivač goriva također :)

#36 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 September 2014 - 13:48

View Postdajteh, on 16 September 2014 - 13:44, said:

E baš takvu imam od nrga, stoji mi sa strane. Nekako mi je prešarena i ne uklapa mi se u scoot. Možda se odlučim za custom podlogu, temp. bi izbaždario, i pokazivač goriva također :)
Pa ta je od Mc3 PJ pa mora da je već prilagodjena. Po meni baš bi legla na tvoj Runner, on crn, ona crna, kao rodjena. Probaj pa ćeš videti, kad već imaš. Bitno je da imaš obrtaljku. Meni se jedino ne svidja podloga km sata, te štrafte, al to se da srediti. Šta kažeš za onu KOSO? Gde je bila kad sam ja imao NRG-a..

Edited by goggyso, 16 September 2014 - 13:50.


#37 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 16 September 2014 - 19:43

Naravno da je koso tabla vrh al joj je cena paprena.. I kome ne treba cesto obrtomer zavrsi mu posao i onaj mali na baterije koji se stavi pored, ko s6 multimetar koji ja imam..

#38 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 17 September 2014 - 00:32

Stvar ukusa, ja ne volim digitalni obrtomer, sve ostalo moze biti digitalno al obrtaljka mora na kazaljku. No nek on sam odluci sta mu se svidja, mi mu samo mozemo predociti mogucnosti.

#39 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 September 2014 - 21:57

Sve što je lijepo to kratko traje. Chip tuning ne mogu da odradim jer sam danas tek primjetio da ECU ima tajmer u sebi koji odbrojava cca 1-2 min i isključi mi automatski višak goriva i postavi se na neku default vrijednost, odnosno kao da je motor ugrijan. A gušt je voziti dosta jači motor koji ne staje do 95 po satu, a ovako ga moram moliti i čekati da dodje do te brzine.

Usput sam probao malossi special belt u kombinaciji sa multivarom, moram reći da je puno uglađeniji i nema nikakvih vibracija za razliku od serijskog remena. Poslje sam stavio dayco od rmsa i sa njim motor na 95 uopce nema visoke okretaje, kao da moze ici jos 10. Ponasa se kao jako dugacka getriba.

#40 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2014 - 22:08

Treba ti Malossijeva TC elektronika, ili promena portmape u ECU na 2.8.0, ili da podignes pritisak sa 2,5 na 3 bara.





16 user(s) are reading this topic

0 members, 16 guests, 0 anonymous users