Gilera Runner 70 Purejet
#341
Posted 02 April 2015 - 00:25
#342
Posted 09 April 2015 - 23:30
ZX mi opet para usi i izludjuje me, ne podnosim tu frekvenciju vise ako se vozam uzastopno, sa njim bi bio najzadovoljniji samo da ima normalniji zvuk. Trazi se nesto normalnije, zelja mi je yasuni Z.
I danas sam odvalio 92kmh po gpsu na ravnoj cesti.
Pozadi imam trenutno amortizer od skippera150, mnogo je stabilniji i manje se uvija u zavojima od serijskog, sada dolaze do izrazaja prednje vilice odnosno oni luftovi rade problem.
I narucio sam blokadu na 25kmh od svaba, da se osiguram jer je kazna 150€ za skuter brzi od 55kmh.
I nasao sam Malossi elektroniku kod jednog Poljaka, ali kaze da je dostava 30€, i trazi 80€ za istu. Teski drogirant tu nema dileme, novu sam nasao u trgovini za 113€.
Reko kako tako skupa dostava nema ni 200 grama, kaze Poljska je jako skupa zemlja. Haha, pa ispada skuplja od Amerike. Ja bi reko da njemu fali za drogu, drogirant.
Edited by dajteh, 09 April 2015 - 23:41.
#343
Posted 11 April 2015 - 11:31
Zatim sam usteko Yasuni Z zolju, dugo sam je motrio i evo je na runneru. Auspuh je kvaliteta nema sta, sve fino odradjeno i da dugo traje.
Prvo usporedba sa ZXom, na prvi pogled mi ZX ima vecu granu, unutrasnji fi je isti, provjerio.
Usljedila je lagana montaza, s gustom. Zatim paljenje, oh zvuk je milina, dodajem gas jos bolje, tisi je duplo od ZXa i tisi je i od SC08, ma savrsenstvo. Probam pomalo dok se ne zagrije, ne slutim da ce biti dobro vec sam osjetio da to nevalja. Cekam dok se zagrije i oun gas, KATASTROFA.
Nema snage u startu hocu se srusiti dok krene, do 30kmh nema snage, poslje ajde malo zivne al ide slabije od ZXa, kazaljka se priblizava 75kmh i pocinje se spustati sidri, ajme sta je ovo jedva 80kmh ide.
Dodjem kuci, skidam top da nije ostala blokada, reko mozda je jako je tih. Kad ono nista, top odblokiran. Skidam bez topa i probavam, isto govno. Skidam supsuh, guram sajle debele nebi li nasao nesto zacepljeno, ma kakvi sve super. Pusem zrak kompresorom u yasuni i pratim jel ima otpora i kako ouse na izlazu, ZX je protocniji.
Stavljam ponovno, lakse rolice, malo bolje ali vec visoko vrti, jednostavno vrti i sve je super, al NEMA SNAGE NIGDJE.
Auspuh je jebena katastrofa, ali je zvuk milina, ja mislim da mi bolje ide sa serijskim auspuhom koji ima kat.
A bivsi vlasnik me je upozorio da je auspuh slab.
Krajnja je za dobrih 10kmh manja uz tesko navlacenje, jer rapidno ostaje bez snage poslje 80, tako mi svi slabiji auspusi posustaju, do 75 ide svaki, a poslje tek pravi nastavljaju dalje kao sto je ZX ili TT.
Pratio sam i temperaturu, da se ne pregrijava,ma kakvi 62° ne prelazi.
Sad je moje pitanje, zasto na fakin purejetu imam toliku razliku, a auspuh je protocan????
I zasto uopce imam razlike u performansama.
Do sad sam isprobao sljedece auspuhe:
Serijski
SC22
SC08
ZX
TT
Malossi MHR replica
Yasuni Z
Izlaznost remena 17.5mm je do kraja, brise sve na variomatu
E sad, treba mi savjet, dal da rezem auspuh po pola i cupam onaj dupli protivkonus i sve sta ima posto je manje malo protoca od ZXa, a i bez topa se cuje manje nego ZX sa topom, uopce nije glasan.
Edited by dajteh, 11 April 2015 - 11:38.
#344
Posted 11 April 2015 - 11:45
#345
Posted 11 April 2015 - 11:49
Ali pazi, ja sumnjam u protocnost auspuha, pruza malo veci otpor nego ZX
Edited by dajteh, 11 April 2015 - 11:52.
#346
Posted 11 April 2015 - 11:51
#347
Posted 11 April 2015 - 12:13
#348
Posted 11 April 2015 - 12:16
Posto nrg ima drugu mapu i dignut pritisak, za razliku od runnera koji sad ima samo odblokiranu elektroniku, malo se bolje ponasa, ali je i dalje slab, nema krajnje, nema starta.
Reko sam odmah, treba mi 5m i odmah cu znati jel valja auspuh ili nevalja.
Sad cu probati juriti Ra.
#349
Posted 11 April 2015 - 14:02
Što ga nisi ispjeskario onda kad se već time baviš
#350
Posted 11 April 2015 - 14:21
Sad se igram sa TCom, polutke sa serijskim centralnim i njim se sabiju za 0.2mm manje nego kad je samo serijski centralni.
Udat cu Z i mhr replicu, meni na purejetu nevaljaju a replica na karbu otkida.
Edited by dajteh, 11 April 2015 - 14:22.
#351
Posted 11 April 2015 - 14:28
#352
Posted 11 April 2015 - 14:55
#353
Posted 11 April 2015 - 15:03
Jel zna iko koji je ovo variomat pored multivara?
Sjaji mu se povrsina ko luda, ima staze slicne multivaru a ponasa mi se cak malo bolje od multivara bas onako vuce, ne vrti ko multivar da imas osjecaj pomalo u prazno. Ide mi skut malo bolje ne mogu da vjerujem a nisam ga ni poceo stelati. Nema nikakvog znaka na sebi osim polinijevih klizaca.
#354
Posted 11 April 2015 - 15:08
#355
Posted 11 April 2015 - 15:30
Evo trenutni rezultat na ravnom, uz malo vjetra u ledja kako bi se reklo. Kazaljka je otisla van skale dole na brojac kilometara. Znaci ovo je moguce samo sa ZXom ili TTom od ovih auspuh koje sam ja probao na purejetu.
Zivio ZX, ja odustajem od corava posla i davanja sansi LESEVIMA, ali na purejtu jbg. Nemojte misliti da je Z los, recimo na benelliju 491 sa malossi sportom ide jako lijepo, taman za svakodnevne voznje.
Ja se tako vozim svaki dan oko 90kmh, ako uhvatim kombi ispred ili neki ludi kamion onda przim blizu stoje.
Edited by dajteh, 11 April 2015 - 15:34.
#356
Posted 11 April 2015 - 15:34
u minareli izvedbi je on cista kopija multivara , al za piaggio ne izgleda isto ko multivar pa me bas zanimalo jedno vrijeme dal mu moze parirat
Edited by Anabellas, 11 April 2015 - 15:36.
#357
Posted 11 April 2015 - 15:35
#358
Posted 11 April 2015 - 15:39
#359
Posted 11 April 2015 - 15:47
Znaci stavim Z i odreknem ga se, i reko ajd sad sw blizi tehnicki staviti cu SC08, i tako probavam ja kad slabasno mi nabire poslje 80 i manja je krajnja. Reko ajde ti lagano dole ide ZX. Mora ic preko 90 amen.
#360
Posted 11 April 2015 - 15:51
29 user(s) are reading this topic
0 members, 29 guests, 0 anonymous users