Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#481 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 30 April 2015 - 23:42

Koji je onda unutarni fi te cijevi na kraju ako ti paše ovo sve sa zx-a?

#482 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 May 2015 - 00:01

Nemam pojma, sve sam isto u bocu potrefio. Unutrasnju cijev sam iskopao na otpadu od neke stolice, zaboravih mjere. Mozda se sjetim kad se ohladim, malo se glupo osjecam sto sam ovo napravio jer imam los predosjecaj. Ili ce nesto otpasti, ili ce mi uletiti drugi spuh sa kojim cu biti zadovoljan. Tako to ide, kad se namucis oko necega brzo dodje zamjena, a da trpim postojece stanje nebi nikad docekao promjenu.

Staviti cu i zadnji kotac od novog runmera, taj je visi za dobra 2cm od serijskg runnerovog 12". Cisto da vidim promjenu.

Ovo je sad drugi skuter sa vxr vilicom, volanom, i utezima, pocinje da mi se svidja, rezultati se ipak vide.

Edited by dajteh, 01 May 2015 - 00:02.


#483 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 11:21

View PostAcaPostar, on 30 April 2015 - 12:42, said:

Mora se voditi racuna pri zameni mapa i veceg tps-a, ili kombinacija, na toplotnu vrednost. Ta denso 24 je dobra svecica ali je i gogyso pravila probleme. Jednostavno ste je spalili, mala toplotna vrednost! Iridijumka sa druge strane radi posao kada bi non-stop przili pun gas, ali cim radi na leru, zalije. Treba naci kompromis, shodno mapi i velicini tps-a, i naravno nacinu voznje :)

Ne znam bas da je 24 ili 8 toplotna vrijednost problem, kako se onda te masine voze na 7 ici? A do sad sam imao samo 8 ice od ngk.

Dok se to desilo, i za vrijeme koristenja ove svijecke, bio je serijski tps.

Meni radi odlicno na leru sa iridiumkom, i ide na punom gasu, motor radi malko preciznije. Jedino me zeza ponekad na 3/4 gasa, ali ta svijecica je bila pokojna tako da je to do toga, jer nikad nemam problema sa svijeckama. :)

#484 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 11:39

Koliko se secam 7 je ona zamr, tonje iridijum? Kod iridijum je fora sto pocetna radna temperatura odgovara nazivnom broju ( na primer 7 ) ali trpe mnogo vise od klasicnih, pa zapravo na visokim radnim temperaturama pruzaju karakteristike klasicne 8ice ili 9ke. Problem je sto su osetljive na bogatu smesu, kao i svaka hladna (trkacka) svecica. Klasicna 8 ili ti 24 denso nije najsrecnije resenje za przenje, kod gogija smo to videli u temi kada je odvalio neki duzi put i istopio je, evo sada si ti potvrdio isto. Ne mogu da tvrdim jer je nisam imao u rukama, al slika govori sve :)

#485 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 11:44

Pobrkao si stvari.

U mene se istopila obicna svijecka.

Zatim sam ozivio i ugradio iridiumku koja je otpisana sa nekog skutera. Sa njom sam jako zadovoljan, ali nisam je uspio oziviti do kraja posto nemam trenutno jaci brener.

Sad imam originalnu champion jer hocu srediti do kraja iridiumku pa da se sa njom lozim.

Edited by dajteh, 02 May 2015 - 11:45.


#486 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 11:49

Nisam, pokazao si sliku denso 24 koja je istopila negativnu elektrodu. Ja sam te posavetovao da predjes na 27 ili na ngk 9 ako non stop przis pun gas.. i pisao sam da ce iridijum odlicno da radi do momenta kad se zalije na leru :)

#487 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 13:04

Hmm, dobro ajd. Przenje purejeta podrazumjeva oko 9k rpm, sto je smjesno.

Ovo je jednostavno bio peh, nisam ovo nikada susreo na svom purejetu, a 8ice od ngk rade svoj posao i trpe przenja.


Dok recimo runner sp50, sa yasuni Zom vrti stalno skoro 10k, na visim brzinama i prelazim. Evo sad sam imao 10300rpm i 111kmh na satu, a auspuh nakon takve voznje pucketa :D

#488 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 13:31

Znam, al nije bas za porediti, karb kad pustis gas ohladi svecu, pj je ocgledno cudna zverka :)
U svakom slucaju bolje znas posto non stop ganjas pj, ja samo kazem ono sto vidim na slici, daj boze da nisam u pravu i da je bila samo losa denserka :)

#489 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 02 May 2015 - 13:32

ZMR je platinumka, tj. laser platinum.
Zbog čega ga bi ona više trpila veće temperature, ne razumijem, platina ili iridij je tu materijal koji se koristi kod izradi elektroda da budu što tanje, ne vidim povezanost s odvođenjem topline sa same svjećice.

Vozim na CPR-kama 8-icama i tim platinumkama 7-icama već dulje vrijeme, s višim stupnjem kompresije i dignutim ispuhom, i na dulje relacije pa nikad problema s ijednom od njih.

#490 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 13:39

Grale, zato sto materijal (platina i iridijum ) trpe vece tperature od obicnog metala, zato i jesu elekteode tanje u odnosu na klasicne. Ta nazivna toplotna vrednost se odnosi na keramicki omotac i sposobnost da se svecica ohladi.
Znaci jdedna ngk8 i 8egv (platina) imaju istu nazivnu vrednost i istu vrednost hladjenja ali platinska i iridijumsja elektroda mogu da istrpe vece temperature..
Mana je sto se lakse naulje..

Sad nije bas sve isto i za poredjenje, morini je ocigledno drugaciji, ja samo kazem po onome sto sam video sa slike, i kod gogyso i kod dajteha, denso 24 se otopila. Znaci treba hladnija..

#491 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 14:02

Nisam jos provjerio oznaku te desno svikecice, ali ima cudnih slova u oznakama , pa je moguce i zbog toga.


Nego, stigla je nova zverka, zato se nema vremena, dosao je pokvaren i ima samo 7800km, skuter je utegnut do bola, nov nov, vilica, amortizer, seleni, kocnice, auspuh, instalacija, nevjerojatno tek sad osjetim da moj ima skoro 30tkm.
jedino su mu farbani bubrezi jer je covjeku bilo gadno gledati onaj ultra osjetljivi karbon. Desna trana prva ode od antifirza, cim malo kapne gotovo je.
Popravio sam ga isti dan, zvekno mu je injektor sa regulatorom skupa.

Odma sam mu stavio odblokirani ecu i skuter ide predobro za serijalu.

Vozi se bolje nego moj kad je bio serijala, zadovoljan sam sa njim jer je utegnutiji nego moj, a sta sad da radim ne znam.

#492 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 14:04

Uhh, sad posaljes jedan postom za Beograd :) moze i onaj sivi, ne bunim se..

#493 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 14:49

Ako ce ga zaprimiti u pismo ja ga saljem :D

Evo nastavak radova na topu, dodao sam mnogo 3.5mm rupica, ostale su po 6mm.

Ovih 6mm dosta pali vunu, vec vidim.


Sa kamenom nemam bas dobra iskustva, kad sam otvorio top od ZXa raspala se sva nakon 1500km.

Posted Image


#494 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 15:56

Ipak sam prosirio ove 3.5mm rupice na 4.5mm, jer je bilo mjesta na dosta mjesta.

Stavio sam samo staklenu vunu, posto daje najtisi zvuk, pa reko da vidimo maksimum. A kasnije cu se igrati sa drugim vunama i zicama da ne izgori brzo.

Buka je nevjerojatno stisana, za duplo, kao da vozim serijalu koja se ne cuje skoro. Probao sam sa jet kacigom i ja ne cujem nista osim vjetra poslje 80kmh. Nevjerojatno, ali sada mi se cini da sam izgubio agresivnost u samom startu, da li je to zbog toplijeg vremena ne znam, i kao da mi malo sporije prima gas. Krajnja brzina je ista i zadovoljan sam, mogao je i kraci top za dobrih 7cm, mozda ga skratim jer je ovo smjesno tiho :D

Budem okacio snimku

Edited by dajteh, 02 May 2015 - 15:57.


#495 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 May 2015 - 16:20

Top ne bi trebao imati uticaja na performanse masine, on je ionako samo tu da utisa zvuk. Moguce kako je doslo toplije vrijeme da imas mozda malo jacu smjesu.

Edited by Lauda, 02 May 2015 - 16:20.


#496 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 May 2015 - 17:20

Probao sam sa vise postavki pritiska sada i sa odblokiranim ecuom. Preostaje mi jos samo skinuti top i vidjeti, ali skoro sam siguran da sam izgubio start, i malo na odazivu na gas, sve ostalo je isto.


Znaci kad dam gas u startu, treba mu pola sekunde vise da se razvrti i krene.

Ide isto kao prije, evo lagano postignut rezultat s tim da ima vjetra u ledja.

url=http://www.Slikomat.com/slika/5842152.htm]Posted Image[/url]

#497 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 02 May 2015 - 22:28

A cijev u topu istog promjera ko u zx-u?

#498 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 May 2015 - 23:25

View PostAcaPostar, on 02 May 2015 - 13:31, said:

Znam, al nije bas za porediti, karb kad pustis gas ohladi svecu, pj je ocgledno cudna zverka :)
U svakom slucaju bolje znas posto non stop ganjas pj, ja samo kazem ono sto vidim na slici, daj boze da nisam u pravu i da je bila samo losa denserka :)
Kod PJeta kad pustiš gas itekako hladiš svećicu!! ECU tada prekida ubrizgavanje benzina i varnicu na svećici, samo air dizna radi, ubrizgavajući čist vazduh sa malo uljnih para.
Denso N24EXRB je verovatno dobra svećica ako je made in Japan, ovo što se kod nas valja pitaj boga ko proizvodi. Moja prva se otopila još na serijali sa SC08 bez tuninga, znači sve stock. Ova nova, koja je tek prešla 100tinak km već počinje da pokazuje znake iznemoglosti, troksa na nižim obrtajima čak i sa SC08 na 8,2 bara sveukupno, ni na srednjim obrtajima mašina ne radi baš glatko, a prošlog leta sam se vozio sa ZMRkom sa istom postavkom bez problema, dok je nisam ubio prevelikim pritiskom, tj prebogatom smesom. Odlučio sam da vratim Brisk četvorokraku pa ću da vidim dokle će, ta je preživela i siromašnu i bogatu smesu.

#499 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 May 2015 - 23:33

Gogy, sveci se hladi iskljucivo gorivom (ne zapaljenim), upumpavanjem vazduha se ne smanjuje temperatura, sem ako nije ohladjeni turbo vazduh (kroz intercooler), tako kazu knjige iz 60, 70 godina. A provereno i na savremenim motorima. Taj vazduh ima neku svoju temperaturu koja je znacajno veca od benzina ili same smeše u mixu, a sam vazduh odrzava istu temperaturu u komori onog trenutka kad je napuni. Svecica vrlo slabo spusta temperaturu, za razliku od karburatorske verzije gde oduzimanjem gasa, gorivo znacajnije smanjuje temperaturu unutar komore pa i same svecice.

#500 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 May 2015 - 23:52

Kod karba svako upumpavanje smese se pali varnicom, kako to onda hladi bolje kad ima detonacije? Kod PJeta se ubrizgava samo vazduh iz usisa pa nema detonacija, kako god okreneš, logično je da sama cirkulacija svežeg vazduha oko svećice bolje hladi nego smesa koja detonira.





18 user(s) are reading this topic

0 members, 18 guests, 0 anonymous users