Gilera Runner 70 Purejet
#481
Posted 30 April 2015 - 23:42
#482
Posted 01 May 2015 - 00:01
Staviti cu i zadnji kotac od novog runmera, taj je visi za dobra 2cm od serijskg runnerovog 12". Cisto da vidim promjenu.
Ovo je sad drugi skuter sa vxr vilicom, volanom, i utezima, pocinje da mi se svidja, rezultati se ipak vide.
Edited by dajteh, 01 May 2015 - 00:02.
#483
Posted 02 May 2015 - 11:21
AcaPostar, on 30 April 2015 - 12:42, said:
Ne znam bas da je 24 ili 8 toplotna vrijednost problem, kako se onda te masine voze na 7 ici? A do sad sam imao samo 8 ice od ngk.
Dok se to desilo, i za vrijeme koristenja ove svijecke, bio je serijski tps.
Meni radi odlicno na leru sa iridiumkom, i ide na punom gasu, motor radi malko preciznije. Jedino me zeza ponekad na 3/4 gasa, ali ta svijecica je bila pokojna tako da je to do toga, jer nikad nemam problema sa svijeckama.
#484
Posted 02 May 2015 - 11:39
#485
Posted 02 May 2015 - 11:44
U mene se istopila obicna svijecka.
Zatim sam ozivio i ugradio iridiumku koja je otpisana sa nekog skutera. Sa njom sam jako zadovoljan, ali nisam je uspio oziviti do kraja posto nemam trenutno jaci brener.
Sad imam originalnu champion jer hocu srediti do kraja iridiumku pa da se sa njom lozim.
Edited by dajteh, 02 May 2015 - 11:45.
#486
Posted 02 May 2015 - 11:49
#487
Posted 02 May 2015 - 13:04
Ovo je jednostavno bio peh, nisam ovo nikada susreo na svom purejetu, a 8ice od ngk rade svoj posao i trpe przenja.
Dok recimo runner sp50, sa yasuni Zom vrti stalno skoro 10k, na visim brzinama i prelazim. Evo sad sam imao 10300rpm i 111kmh na satu, a auspuh nakon takve voznje pucketa
#488
Posted 02 May 2015 - 13:31
U svakom slucaju bolje znas posto non stop ganjas pj, ja samo kazem ono sto vidim na slici, daj boze da nisam u pravu i da je bila samo losa denserka
#489
Posted 02 May 2015 - 13:32
Zbog čega ga bi ona više trpila veće temperature, ne razumijem, platina ili iridij je tu materijal koji se koristi kod izradi elektroda da budu što tanje, ne vidim povezanost s odvođenjem topline sa same svjećice.
Vozim na CPR-kama 8-icama i tim platinumkama 7-icama već dulje vrijeme, s višim stupnjem kompresije i dignutim ispuhom, i na dulje relacije pa nikad problema s ijednom od njih.
#490
Posted 02 May 2015 - 13:39
Znaci jdedna ngk8 i 8egv (platina) imaju istu nazivnu vrednost i istu vrednost hladjenja ali platinska i iridijumsja elektroda mogu da istrpe vece temperature..
Mana je sto se lakse naulje..
Sad nije bas sve isto i za poredjenje, morini je ocigledno drugaciji, ja samo kazem po onome sto sam video sa slike, i kod gogyso i kod dajteha, denso 24 se otopila. Znaci treba hladnija..
#491
Posted 02 May 2015 - 14:02
Nego, stigla je nova zverka, zato se nema vremena, dosao je pokvaren i ima samo 7800km, skuter je utegnut do bola, nov nov, vilica, amortizer, seleni, kocnice, auspuh, instalacija, nevjerojatno tek sad osjetim da moj ima skoro 30tkm.
jedino su mu farbani bubrezi jer je covjeku bilo gadno gledati onaj ultra osjetljivi karbon. Desna trana prva ode od antifirza, cim malo kapne gotovo je.
Popravio sam ga isti dan, zvekno mu je injektor sa regulatorom skupa.
Odma sam mu stavio odblokirani ecu i skuter ide predobro za serijalu.
Vozi se bolje nego moj kad je bio serijala, zadovoljan sam sa njim jer je utegnutiji nego moj, a sta sad da radim ne znam.
#492
Posted 02 May 2015 - 14:04
#494
Posted 02 May 2015 - 15:56
Stavio sam samo staklenu vunu, posto daje najtisi zvuk, pa reko da vidimo maksimum. A kasnije cu se igrati sa drugim vunama i zicama da ne izgori brzo.
Buka je nevjerojatno stisana, za duplo, kao da vozim serijalu koja se ne cuje skoro. Probao sam sa jet kacigom i ja ne cujem nista osim vjetra poslje 80kmh. Nevjerojatno, ali sada mi se cini da sam izgubio agresivnost u samom startu, da li je to zbog toplijeg vremena ne znam, i kao da mi malo sporije prima gas. Krajnja brzina je ista i zadovoljan sam, mogao je i kraci top za dobrih 7cm, mozda ga skratim jer je ovo smjesno tiho
Budem okacio snimku
Edited by dajteh, 02 May 2015 - 15:57.
#495
Posted 02 May 2015 - 16:20
Edited by Lauda, 02 May 2015 - 16:20.
#496
Posted 02 May 2015 - 17:20
Znaci kad dam gas u startu, treba mu pola sekunde vise da se razvrti i krene.
Ide isto kao prije, evo lagano postignut rezultat s tim da ima vjetra u ledja.
url=http://www.Slikomat.com/slika/5842152.htm][/url]
#497
Posted 02 May 2015 - 22:28
#498
Posted 02 May 2015 - 23:25
AcaPostar, on 02 May 2015 - 13:31, said:
U svakom slucaju bolje znas posto non stop ganjas pj, ja samo kazem ono sto vidim na slici, daj boze da nisam u pravu i da je bila samo losa denserka
Denso N24EXRB je verovatno dobra svećica ako je made in Japan, ovo što se kod nas valja pitaj boga ko proizvodi. Moja prva se otopila još na serijali sa SC08 bez tuninga, znači sve stock. Ova nova, koja je tek prešla 100tinak km već počinje da pokazuje znake iznemoglosti, troksa na nižim obrtajima čak i sa SC08 na 8,2 bara sveukupno, ni na srednjim obrtajima mašina ne radi baš glatko, a prošlog leta sam se vozio sa ZMRkom sa istom postavkom bez problema, dok je nisam ubio prevelikim pritiskom, tj prebogatom smesom. Odlučio sam da vratim Brisk četvorokraku pa ću da vidim dokle će, ta je preživela i siromašnu i bogatu smesu.
#499
Posted 02 May 2015 - 23:33
#500
Posted 02 May 2015 - 23:52
26 user(s) are reading this topic
0 members, 26 guests, 0 anonymous users