Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#521 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 May 2015 - 00:07

Znači sa 50ccm sa karbom i Yaserom si prebacio stotku? E to je već fantastičan rezultat, zvuči gotovo kao naučna fantastika.

#522 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 07 May 2015 - 00:12

ocito je yasuni z najbolje sto moze serijski cilindar pozeljeti, cini mi se da ce gogi morati mjenjat stavke iz profila :D PureJet Malossi sport 70 turpija. Ide k'o karb, a troši ko 4T

#523 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 May 2015 - 00:15

Da da. Da vidis sta radim autima i koliko ostaju iza, a i niko se ne usudjuje preteci me jer ako ga radar okine ode plata.

Primjetio sam van grada da su drugacija strujanja zraka i ne ide bas tako mnogo. A smjesno mi je kad vjetar puse u mene jedva 75kmh po gpsu moze ici. :D


Z je bolji od Ra po meni, a i najoptimalniji maksimum jer se moze i normalno voziti, normalno kretati. R je vec maksimum i stalno trazi pun gas, ali da ide sa njim bogami ide, do 11k vrti.

Fascinira me sto ne trosi enormno mnogo kao sa ZXom, nisam jos izmjerio grad. Jer 5L sa ZXom je meni bio alarm za prelazak na nesto drugo.

Moguce da mu ZX od purejeta ne odgovara, jer je ZX za karb kraci.

I ima jos jedna stvar, uzeo sam mu el. blokadu i skuter radi savrseno s njom. Dok recimo R nema sanse da blokira.

Edited by dajteh, 07 May 2015 - 00:21.


#524 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 May 2015 - 00:27

View PostAnabellas, on 07 May 2015 - 00:12, said:

ocito je yasuni z najbolje sto moze serijski cilindar pozeljeti, cini mi se da ce gogi morati mjenjat stavke iz profila :D PureJet Malossi sport 70 turpija. Ide k'o karb, a troši ko 4T
Ne menjam ja ništa :) jer u mom slučaju SRka PJ ide i uz vetar bar 95 bez zaleganja, a opet troši 2,5L/100km i to sve sa SC08. To se karbom teško može postići.

#525 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 May 2015 - 00:35

Da to su cari 70ccm, sve je ubrzano i lakse, sa SC08 na karbu plafon je skoro 90kmh, prosjek je jos nizi.

Ali eto, natezao sam svakakve masine, i piaggio je najbolje odradjen zato sam i ostao na njemu. I ovo je jedina masina zbog koje nemam skoro nikakvu volju za 70ccm.

Edited by dajteh, 07 May 2015 - 00:37.


#526 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 07 May 2015 - 00:40

i na njoj base tek legne odlicno, momenta puno vise a potrosnja manja neg 49cc

Edited by Anabellas, 07 May 2015 - 00:40.


#527 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 May 2015 - 01:44

Kao što Anabelas kaže, samo ti okači 70ccm pa ćeš tek onda videti čari Pia, kubici itekako znače, mašina je osetno jača, pogotovo na nižim obrtajima, i ja sam bio opčinjen kako mi je prve sezone išla SRka sa stock termogrupom, sa SC08, stock varijatorom i remenom sam navatao 91kmh po satu tj 87 po GPSu i mislio sam da nikad neču kačiti 70ccm, a sad ti kažem, 50ccm hvala lepo, nedam 70ku.
A potrošnja itekako zavisi od obrtaja, što se više vrti više i pije.

#528 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2015 - 13:36

Toliko sam lijen da mi se neda uvrnuti svijecicu, dobio sam novu ngk :D
Purejet stvarno zna biti dosadan, sve je onako kako treba biti nista ne trebam cackati. Kad vozim karb stalno bi nesto malo doradio, pa kad se ugrije malo osciliraju okretaji, pa malo ovo, ma malo jedno miljun sitnica i zeljica da sve bude zadovoljavajuce.
Napravio me lijenivcem pa umjesto trosenja para na sitnice, s gustom locem pivcuge i trazim gdje se janje okrece :D

Napravio sam dobar dil, ušteko sam leolončeta GP. Nemam pametnijeg posla pa slijedi test na purejetu. :)

Edited by dajteh, 09 May 2015 - 13:40.


#529 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 May 2015 - 13:42

E ajd baš da vidimo kako će kod tebe raditi GP na PJ, kod mene nikako.

#530 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 May 2015 - 13:57

Ali ovo je original leovince GP, kod tebe je bila neka replika ako sam dobro upamtio. Vidjeti cemo, i ja sam dugo cekao taj auspuh jer ga favoriziram zbog zvuka i ne hrdja, ima jednostavnu izvedbu bez vune i popratnih dijelova koje nosi top. Znaci nema odrzavanja.

Taj auspuh vozi moj prijatelj vec 24 000km na derbiju gp1 piaggio karb masina. Sasvim pristojan i optimalan auspuh, ne trazi mnogo oko podesavanja, ide kao sa ZXom otprilike, ne rđa i dan danas je ko nov, samo grana nije nehrdjajuca, i zvuk je ugodan.

Po HGTovom grafu bi trebao najjace cimnuti u startu, a kasnije je malo slabiji naspram ZXa i ZXRa

Edited by dajteh, 09 May 2015 - 13:58.


#531 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 09 May 2015 - 14:15

Onaj koji sam ja probao je kopija tog Lea GP, ne verujem da je neka razlika, bar ne puno. PJet nije hteo da čuje da radi sa njim do 5k, a onda kad to pregura, podivlja, jače nego bilo koji drugi auspuh, čupao je bezobrazno do 9k i tu je kraj.

#532 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 10 May 2015 - 23:20

Nisam jos stavio GPa na runnera, ali zato jesam na NRGa i prezadovoljan sam. Ima performanse i ima predobar zvuk, onako reski na nizim okretajima, a na visim se ne cuje, samo vjetar. Dzabe sam krecio sa duzim topom od ZX-a, ovaj GP ga nadmasuje u zvuku, performanse su jednake, sad da li cu uociti koju nijansu to cu vidjeti tek na runneru.

Ali evo jedna zanimljivost, kako je se ovo zakucalo pojma nemam, sumnjam da je od nekud probio pritisak sa pumpe. Zabiljezio sam samo jednom i dalje je sve bilo u redu.

Posted Image

Edited by dajteh, 10 May 2015 - 23:22.


#533 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 May 2015 - 23:57

Nisam razumeo baš, šta se desilo sa pritiskom? Na manometru stoji 7,25 bara, trebalo bi min. 7,5 dok radi, a zna da lagano opada kad ne radi motor, bar meni se to dešava, a nemogu da provalim gde pušta, sve je provereno i izgleda ok.

#534 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 May 2015 - 00:03

Ovo je manometar od air kompresora, tu pritisak maksimalno ide za dlaku preko 6 bara, ovo je otislo kao nikad visoko. Znaci pritisak u crijevu od air kompresora do kucista injektora dok je skuter ugasen. Nesto je otkazalo suradnju na moment.

#535 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 May 2015 - 01:00

Auu, pa to je čisto vazduh iz air kompresora. Ovo mi nikako nije jasno, kako je to moguće? Air kompresor je konstruisan da drži 5-5,5 bara, tako piše u service manualu, pa je i 6 neverovatno puno, odakle? Proveri regulator pritiska, imam utisak da je tu negde nešto procurilo, tj da pritisak benzina iz AC pumpe nekako utiče na pritisak vazduha, ali i ako negde prolazi u air sistem, taj benzin bi se morao primetiti u crevu za vazduh. U tom slučaju, osim čistog vazduha koji se dovodi pred air diznu, dolazi i deo benzina mimo benzinske dizne, što dovodi do stvaranja prebogate smese. Trebalo bi proveriti i viton O-ring gumice na benzinskoj dizni, i tu može da procuri deo benzna koji je pod većim pritiskom od vazdušnog. Nemoj ovo da prepustiš slučaju, eskaliraće kad se najmanje nadaš, negde na putu, daleko od kuće, a kad O-ring sasvim popusti, mašina će presisati, pa sledi guranje.

#536 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 May 2015 - 09:53

I ja njusim problem, izgleda da je konacno doslo vrijeme da se nesto pokvari. Obratiti cu paznju na novonastalu Samo jednom situaciju. Ako je probio benzin iz pumpe u air sistem, onda bi mogao uociti promjenu na emulziji.

Nadam se da je ovo bio neki pik.

#537 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 May 2015 - 01:33

Nakon radnog dana doslo vrijeme da se malo cacka po purejetu, ovaj put po oba purejeta, runneru i nrg.
Rijesio sam da isprobam leolonče GP na runneru, i tako je i bilo. Skinem ZXa sa runnera, pa skinem GPa sa nrga i odradim razmjenu auspuha.

Zadovoljan sam i na runneru, jako lijepo radi, cukne, brzo i cisto prima gas. Odem na pravac i sve je super do 80kmh, ali poslje kao da mi malo posustane naspram ZXa koji mi je do sada najjaci auspuh u svim segmentima i nisam nasao bolji. Znaci poslje 80kmh malo slabije nabire i nece da ga razvrti u krajnjoj, probao sam vise puta i nema sanse, ZX koji je deklariran kao bas za purejeta najvise razvrti masinu.

No dobro, ja sam zadovoljan sa GPom, ubrzanje i startnost je ista kao ZX, cak je malo zivlji na gasu i ima malo veci sus pri manjoj brzini, bas kako graf pokazuje, kasnije to sve dodje na isto. Svidja mi se auspuh iako je malo eto u zaostatku na maksimalnim brzinama, ali nije tako velika razlika kao sa mhr replicom ili yasuni Zom koji su me razocarali i u vise stvari.

Evo kako izgleda GP na runneru
Posted Image


Onda sam odlucio provozati NRGa sa ZXom da vidim jel ide brze negoli sa GPom, i bogami ide, upravo ovo sto sam opisao kako sam dobio losije rezultate sa GPom poslje 80kmh, na nrgu je to bolje zbog ZXa. Razlika je mala i ne zamaram se previse.

Evo kako izgleda NRG sa ZXom
Posted Image

I ovdje se vidi kako se auspuh zapravo nevidi i zbog toga je tisi usima nego na runneru
Posted Image




I tokom testiranja sam rijesio jedan propust. Vozio sam se neko vrijeme sa runnerom, a da TPS nije bio kalibriran, nisam bio svjestan jer sam przio samo pun gas. Vec sam poceo luditi lagano sta se ovo desava jer mi je nrg ljepse primao gas i isao.

Desilo se to da nije bio linearan na gasu, recimo da je 50% gasa davalo svega 30% snage, 90% gasa je davalo 50% snage, a 100% gasa 100% snage. Bilo je jako neugodno voziti tako, i znao je puknuti iz auspuha, i troksati, mozda je i to bio uzrok prejerano visokom pritisku zbog neuskladjenosti. Sad je savrsenstvo.


Ja sam to odradjivao prije redovito, ali nisam primjecivao razliku nakon kalibracije TPSa i prije, pa sam eto zaboravio dok mi se nije ovo desilo.

Onda sam odradio kalibraciju i nevjerojatno kolika razlika nakon sto sam vec skoro navikao na rastelan gas, sad je linearan i moze se voziti sa pola gasa jako dobro. Eto desava se, a sve je posljedica jer sam stekao vise razlicitih ecua, i jednostavno mi nije bilo na pameti jer se nisam opekao.


Vec sam rekao ali spomenuti cu ovdje, znaci NRG danas izmjereno uzima 2.9l na 100km, potpuno isto kao i runner, i setupi su gotovo jednaki. Naravno to je gradska voznja, u prijevodu vise ne moze :)

Edited by dajteh, 12 May 2015 - 01:40.


#538 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 12 May 2015 - 17:02

Zanimljivo je sa GPom, ide super do 85kmh po gpsu i tu kao da stane, nebi presao u vise okretaje nikako. Ajde bar cuva masinu :D

Posted Image

#539 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 May 2015 - 17:52

nema protiv konus jasno je, zbog toga i ima tako jak rezonantni udarac, pravi street auspuh...

isto ili veoma lično radi Bullet GP

#540 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 12 May 2015 - 19:51

NRG izgleda odlicno :D





22 user(s) are reading this topic

0 members, 22 guests, 0 anonymous users