Gilera Runner 70 Purejet
#521
Posted 07 May 2015 - 00:07
#522
Posted 07 May 2015 - 00:12
#523
Posted 07 May 2015 - 00:15
Primjetio sam van grada da su drugacija strujanja zraka i ne ide bas tako mnogo. A smjesno mi je kad vjetar puse u mene jedva 75kmh po gpsu moze ici.
Z je bolji od Ra po meni, a i najoptimalniji maksimum jer se moze i normalno voziti, normalno kretati. R je vec maksimum i stalno trazi pun gas, ali da ide sa njim bogami ide, do 11k vrti.
Fascinira me sto ne trosi enormno mnogo kao sa ZXom, nisam jos izmjerio grad. Jer 5L sa ZXom je meni bio alarm za prelazak na nesto drugo.
Moguce da mu ZX od purejeta ne odgovara, jer je ZX za karb kraci.
I ima jos jedna stvar, uzeo sam mu el. blokadu i skuter radi savrseno s njom. Dok recimo R nema sanse da blokira.
Edited by dajteh, 07 May 2015 - 00:21.
#524
Posted 07 May 2015 - 00:27
Anabellas, on 07 May 2015 - 00:12, said:
#525
Posted 07 May 2015 - 00:35
Ali eto, natezao sam svakakve masine, i piaggio je najbolje odradjen zato sam i ostao na njemu. I ovo je jedina masina zbog koje nemam skoro nikakvu volju za 70ccm.
Edited by dajteh, 07 May 2015 - 00:37.
#526
Posted 07 May 2015 - 00:40
Edited by Anabellas, 07 May 2015 - 00:40.
#527
Posted 07 May 2015 - 01:44
A potrošnja itekako zavisi od obrtaja, što se više vrti više i pije.
#528
Posted 09 May 2015 - 13:36
Purejet stvarno zna biti dosadan, sve je onako kako treba biti nista ne trebam cackati. Kad vozim karb stalno bi nesto malo doradio, pa kad se ugrije malo osciliraju okretaji, pa malo ovo, ma malo jedno miljun sitnica i zeljica da sve bude zadovoljavajuce.
Napravio me lijenivcem pa umjesto trosenja para na sitnice, s gustom locem pivcuge i trazim gdje se janje okrece
Napravio sam dobar dil, ušteko sam leolončeta GP. Nemam pametnijeg posla pa slijedi test na purejetu.
Edited by dajteh, 09 May 2015 - 13:40.
#529
Posted 09 May 2015 - 13:42
#530
Posted 09 May 2015 - 13:57
Taj auspuh vozi moj prijatelj vec 24 000km na derbiju gp1 piaggio karb masina. Sasvim pristojan i optimalan auspuh, ne trazi mnogo oko podesavanja, ide kao sa ZXom otprilike, ne rđa i dan danas je ko nov, samo grana nije nehrdjajuca, i zvuk je ugodan.
Po HGTovom grafu bi trebao najjace cimnuti u startu, a kasnije je malo slabiji naspram ZXa i ZXRa
Edited by dajteh, 09 May 2015 - 13:58.
#531
Posted 09 May 2015 - 14:15
#532
Posted 10 May 2015 - 23:20
Ali evo jedna zanimljivost, kako je se ovo zakucalo pojma nemam, sumnjam da je od nekud probio pritisak sa pumpe. Zabiljezio sam samo jednom i dalje je sve bilo u redu.
Edited by dajteh, 10 May 2015 - 23:22.
#533
Posted 10 May 2015 - 23:57
#534
Posted 11 May 2015 - 00:03
#535
Posted 11 May 2015 - 01:00
#536
Posted 11 May 2015 - 09:53
Nadam se da je ovo bio neki pik.
#537
Posted 12 May 2015 - 01:33
Rijesio sam da isprobam leolonče GP na runneru, i tako je i bilo. Skinem ZXa sa runnera, pa skinem GPa sa nrga i odradim razmjenu auspuha.
Zadovoljan sam i na runneru, jako lijepo radi, cukne, brzo i cisto prima gas. Odem na pravac i sve je super do 80kmh, ali poslje kao da mi malo posustane naspram ZXa koji mi je do sada najjaci auspuh u svim segmentima i nisam nasao bolji. Znaci poslje 80kmh malo slabije nabire i nece da ga razvrti u krajnjoj, probao sam vise puta i nema sanse, ZX koji je deklariran kao bas za purejeta najvise razvrti masinu.
No dobro, ja sam zadovoljan sa GPom, ubrzanje i startnost je ista kao ZX, cak je malo zivlji na gasu i ima malo veci sus pri manjoj brzini, bas kako graf pokazuje, kasnije to sve dodje na isto. Svidja mi se auspuh iako je malo eto u zaostatku na maksimalnim brzinama, ali nije tako velika razlika kao sa mhr replicom ili yasuni Zom koji su me razocarali i u vise stvari.
Evo kako izgleda GP na runneru
Onda sam odlucio provozati NRGa sa ZXom da vidim jel ide brze negoli sa GPom, i bogami ide, upravo ovo sto sam opisao kako sam dobio losije rezultate sa GPom poslje 80kmh, na nrgu je to bolje zbog ZXa. Razlika je mala i ne zamaram se previse.
Evo kako izgleda NRG sa ZXom
I ovdje se vidi kako se auspuh zapravo nevidi i zbog toga je tisi usima nego na runneru
I tokom testiranja sam rijesio jedan propust. Vozio sam se neko vrijeme sa runnerom, a da TPS nije bio kalibriran, nisam bio svjestan jer sam przio samo pun gas. Vec sam poceo luditi lagano sta se ovo desava jer mi je nrg ljepse primao gas i isao.
Desilo se to da nije bio linearan na gasu, recimo da je 50% gasa davalo svega 30% snage, 90% gasa je davalo 50% snage, a 100% gasa 100% snage. Bilo je jako neugodno voziti tako, i znao je puknuti iz auspuha, i troksati, mozda je i to bio uzrok prejerano visokom pritisku zbog neuskladjenosti. Sad je savrsenstvo.
Ja sam to odradjivao prije redovito, ali nisam primjecivao razliku nakon kalibracije TPSa i prije, pa sam eto zaboravio dok mi se nije ovo desilo.
Onda sam odradio kalibraciju i nevjerojatno kolika razlika nakon sto sam vec skoro navikao na rastelan gas, sad je linearan i moze se voziti sa pola gasa jako dobro. Eto desava se, a sve je posljedica jer sam stekao vise razlicitih ecua, i jednostavno mi nije bilo na pameti jer se nisam opekao.
Vec sam rekao ali spomenuti cu ovdje, znaci NRG danas izmjereno uzima 2.9l na 100km, potpuno isto kao i runner, i setupi su gotovo jednaki. Naravno to je gradska voznja, u prijevodu vise ne moze
Edited by dajteh, 12 May 2015 - 01:40.
#539
Posted 12 May 2015 - 17:52
isto ili veoma lično radi Bullet GP
#540
Posted 12 May 2015 - 19:51
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users