Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#681 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 September 2015 - 10:02

Moguce Aco, ali odustao sam od Malossija, kroz ubrzanje ovaj Mitsuboshi mi je ipak bolji. A kada sam stavio produzio bolcnu na malossiju krajnja je opala osjetno, mozda onda ne struze ali ne radi ni poso vise.


Uspio sam i kompletirati iskustvo sa centralnim federima.
Skroz lijevo je serijski centralni koji zauzima 2. mjesto po tvrdoci.
Duzi zuti je bgm i on je najtvrdji.
Kraci zuti je izgleda malossi i zauzima 3. mjesto.
I ljubicasti malossi kao najmeksi od ovih i najbolji.

Da ne opisujem sad svaki, na mom setupu je ljubicasti najbolji. A kada stavim ovaj kraci zuti koji je malo tvrdji, skuter se ulijeni u startu, od 20-60 je zivlji, a poslje 60 radi rupu! Kao da naglo omeksa, nevjerojatno.

Posted Image


Masine su iste i nema razlika, kako to nemam pojma. Kada sam stavio speciala na karburator verziju nije cesalo. Bice zato sto karb ima manji bendix od purejeta, i vidim na bendixu malo polizan rub, znaci tu je nema druge.

Edited by dajteh, 18 September 2015 - 10:04.


#682 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 September 2015 - 10:11

Kad stavljas nove gumice na masinu da se uverimo da rade posao? Čisto radi provere da ne šalješ ako ove na zelenoj slučajno puštaju.

#683 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 September 2015 - 12:01

Mislio sam ih prvo tebi poslati posto ti imas gorucih problema pa probaj :) Mene malo mrzi da ti budem iskren, zato sto imam ispravan sistem na runneru i nrgu, pa nebi nista dirao dok je sve ispravno hehe
Ali zato cu odraditi komplet reparaciju one sto je pustala vidljivo cim stigne iglicasti lezaj kroz nekih 10 dana max. jer na drugog (jos jednog) nrga cu sloziti polinija 70 i da bude sve novo. Tako da sam tada planirao isprobati. Mogu i sada ici spojiti na pumpu ali mrzi me benzin, bolje onda kad budem radio poso :)

Od juce navecer do sada sam presao nekih 75km stelajuci prijenos, nalio sam oko 2.8litara i kada se stela prijenos to znaci samo pravac koliko ide i na drag dionicu mjerenje ubrzanja, znaci lozi koliko ide ili je 0 ili je 1, ipak je to skuter sa elektronikom, evo jos imam goriva vise nego prije tocenja hehe. Razlog je jednostavan, uz manje okretaja brze idem.

Odlucio sam da konacno ostaje Mitsuboshi remen, iako ima manu sto je kratak i to se manifestira u startu da mi ne dozvoljava "prvu" brzinu, ali sve ostalo je za medalju. Popravio sam sa tvrdjim oprugicama na kraju taj start i ublazio drugu brzinu nakon sto sam iskoristio sve ostale mogucnosti. Posto serijske vise ne igraju (krece na 3000rpm), ubacio sam sljedece tvrdje a to su malossi crne (krece na nekih 4000rpm). One su se isto pokazale premekanima, pa sam stavio ja mislim polini zelene (oko 4500rpm) koje su u rangu malossi bijelih. I njima malo fali ali sam jako zadovoljan. Mozda nataknem malossi deltu i wingbell posto kvacilo sada dolazi do izrazaja.
Tako da mi preostaje staviti jos malossi bijele, i pokusati ubosti zeru lakse rolice od sadasnjih 7.2gr, znaci nesto izmedju do 6.8gr. Iako me to mnogo ne dira jer skuter ide do sad najbolje.


Ovdje se vidi usporedba malossi speciala i Mitsuboshija kada je multivaru produzena bolcna za 0.8mm
Posted Image

Ovdje se vidi krivac koji mi je brusio remen, zaokruzeno a i malo iznad. Iduci put kada budem imao posla sa malossijem cu detaljnije pristupiti.
Posted Image


A ovdje se vidi covjek koji danas nece zaraditi koliko je planirao, kad tad jeftino odbije od glavu.
Posted Image


Ovdje je snimka koja pokazuje kako se skuter od 50ccm ponasa, u uspravnom polozaju na ravnoj cesti, znaci ide 85-90kmh po gpsu, sat pokazuje 10kmh vise, ja sam prezadovoljan. A kada mi se zuri i kada se treba kljuc za kljuc potrkati, potegnuti ce i malo preko 95kmh po gpsu hehe
Najvise ga muci kad krenem pa pustim gas i onda opet dodam, ali start iz nule je bolji tako da cu nastojati izbjegavati tu situaciju i biti ce ok. I nije mi jasno kako se odjednom naglije krene razvrtavati tamo oko 95 po satu, mogao bi mu ukloniti jednu sajbicu remen pomalo sjeda :)
Setup je sljedeci:
Gilera Runner 50 Purejet
Sve original osim sljedeceg:
- malossi multivar, rolice 7.2g malossi, bolcna produzena za 0.8mm
- Mitsuboshi remen MBLSC004
- Malossi ljubicasti i malossi torsion
- Polini zelene oprugice kvacila, ali nisam bas siguran, uglavnom kao malossi bijele za serijsko kvacilo
- Getriba produzena za 7.14%
- Auspuh ZX purejet
- Polini spuzva u filteru (nema utjecaja na performanse)
- Full odblokirani ecu





A ovo je novi rekord kada sam se sklonio iza auta i zalegao, dobro dodje kada se zurim :)
Posted Image



A ovdje mi se cuje valjda kvacilo, ne zamara me mnogo jer su se sajbice opet rasklimale, i cuje se samo kad stavim malossi special belt. A nisam imao pri ruci superljepila da ih saniram.

Edited by dajteh, 18 September 2015 - 12:05.


#684 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 18 September 2015 - 12:07

ne cese ti pi bloku nego po supcaniku bendiksa,bilo je vec toga na piaggio masinama sa tim remenom..dug je i izlazi ti previse van variomata kad vario dojde do kraja..
serijski remen zato stoji dublje u polutkama,zbog svoje duzine i da ga vario istera do kraja a ipet da ga ne baci previse van..

#685 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 September 2015 - 12:16

Jbg sto niste prije govorili kad sam imao prvi remen :blush: Ispada da special previse izadje iz variomata, ali ne upada do kraja u polutke. A ovaj kraci izadje do vrha variomata, i duboko u polutke sto daje malo vecu brzinu ipak.
Odlucio sam se za Mitsuboshija, a njemu bendix ne smeta pa ga necu dirati. Speciala cu udomaciti na karb verziji :)

#686 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 September 2015 - 12:50

kad sam prvi put ugledao mislio sam mitsubishi, reko jbt ovo je brand, posle gledam jedno slovo je drugačije.,.,., dobro da nije mistushubi... :)

šala naravno, remenovi nisu loši, koriste ih kinezi za prvu ugradnju, dosta km pređu, i umeju pošteno da se istegle, pa će u konačnici i biti ok...

samo teraj

#687 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 September 2015 - 13:21

Kako je moguće da tebi češe a kod mene Malossi ne češe o bendix, ako je sve isto? Negde postoji razlika.

#688 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 September 2015 - 13:36

Gogy mozda ne izbacuje remen kao kod mene, druge mogucnosti nema jer piaggio nije nista mjenjao agregati su 100% jednaki

#689 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 September 2015 - 15:01

I kod mene izbacuje remen do kraja, ali tek blizu krajnje brzine, al čak i tako bi se bar jednom morao potpisati po bendixu, a eto nije. Pregledao sam remen, nema traga češanja. Stvarno čudno.

#690 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 September 2015 - 15:59

Jesu uradili te pia serijale i prenos da moze da ispuca skoro 100 kmh po gps-u kada se sve pogodi. Svaka cast na rezultatu!
Jel mi se cini ili ti je kazaljka od temperature kao labava malo pa seta gore-dole?

Edit: Sad tek vidim da si produzio prenos za 7%...kako god, opet je odlican rezultat kad masina ima snage da izgura toliko.

Edited by Lauda, 18 September 2015 - 16:01.


#691 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 September 2015 - 16:04

Meni je gogy cudno kako kod tebe ne cese :)
Lauda dobro zapazas, kada kazaljka dodje na pola onda treperi, zasto je to tako nemam pojma, ali ovo je vec 2 sat koji to radi, samo na polovici treperi ostalo je ok. A to su mane italijanske elektronike jbg. Zato digitalni kinez dobro obavlja svoj posao, mogao bi da nadmasi Koso sat koji mi je crkao nakon godine dana.

Sad moram upregnuti nrga 50, takodjer ima potrosen skoro remen. Prvo ce past proba sa Mitsuboshijem, a ako se pokaze pravim, slijedi kupnja. Mislim da je kostao 18€.

Zatim dolazi nrg70, na njega bojim se da nece moci Mitsuboshi, vidjet cemo.

Edited by dajteh, 18 September 2015 - 16:06.


#692 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 September 2015 - 16:30

View PostLauda, on 18 September 2015 - 15:59, said:

Jesu uradili te pia serijale i prenos da moze da ispuca skoro 100 kmh po gps-u kada se sve pogodi. Svaka cast na rezultatu!
Jel mi se cini ili ti je kazaljka od temperature kao labava malo pa seta gore-dole?

Edit: Sad tek vidim da si produzio prenos za 7%...kako god, opet je odlican rezultat kad masina ima snage da izgura toliko.
Ako si ispratio analizu stock 50 pia cilindra, sećaš se da je Mario objašnjavao, 11ks u teoriji istera taj cilindar, a moj Malossi sport 70 13. Itekao dobro osmišljen cilindar za serijalu.

#693 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 18 September 2015 - 16:41

Da da, pratio sam analizu. Uradili su odlican posao.

#694 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 September 2015 - 13:45

Imao sam SC08, bio je mnogo glasan sa reskim zvukom, umjesto miline za slusati bio je dosta iritantan i ostar na zvuku. Performanse su mu bile uvijek slabije od ZXa nakon vise montaza i demontaza kroz duzi period. Prodao sam ga.

I juce mi uleti drugi SC08 koji je duplo tisi, skuter se ne cuje s njim skoro, ma milina. Okacim ga na skuter da vidim kakav ce ovaj bit, i opet blago razocaranje, start slabiji, medjuubrzanje otprilike jednako, ali poslje 70 ZX je jaci i daje vecu krajnju. Pokusati cu sa laksim rolicama jer ih jako trazi. Svidja mi se promjena sto ne cujem auspuh u voznji, samo vjetar. Tako da bi ga mogao povremeno vozati kad se zazelim promjene zvuka. Performanse su otprilike jednake kao i sa bivsim, samo je mnogo tisi.

Edited by dajteh, 19 September 2015 - 13:46.


#695 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2015 - 14:07

Kako to SC08 traži lakše rolnice? Meni je uvek po pravilu tražio teže!!! SC08 ima mnogo širi powerband od ZXa, (u mom slučaju ZX-Ra, al razlika je zanemarljiva, ZX-R je samo malo pomeren u powerbandu ka višim obrtajima), čupa od početka do 9k linearno, istera više snage u tom opsegu od ZXa, pa tako i rolnice mogu biti teže da se iskoristi taj "višak" snage u odnosu na ZXa.
Osim toga, ja nisam imao problem da sa SCom isteram i 10k i to kao iz praćke, dok se ZX-R malo muči na nižim obrtajima, a razigra tek preko 8k. Jedino što ZX-R ima mekši, dubok zvuk, dok SC08 ima prdav metalni, sa kojim nisam baš oduševljen, ali barem nije bučan. I SC08 je dosta teži od ZXRa, to mu računam kao minus, ali ima i plus, posebno lula,posebno auspuh, pa se lakše montira, a pogotovo ako se treba skidati zadnji točak, ne skidam sa cilindra, samo zadnji deo. Kad je u pitanju karb verzija, tu je ZX ili ZXR u prednosti u odnosu na SC08, tu nema priče... ali ne drastično, samo na vršnim obrtajima.
Da ne bude zabune, kad je u pitanju PureJet sa Malossi sportom 70, ne favorizujem SC08 u odnosu na LeoVince, samo sam potpuno realan. Imam ih oba, SC08 je plaćen sitno oko 30e a ZX-R 100 i kusur eura, trebalo bi da više hvalim Lea, ali neću, u svemu sam isključivo realan, nema razloga da lažem ni sebe ni druge. Jedino što ne mogu iz svog iskustva reći kako bi radio ZXR sa stock 50ccm, ali verujem da bi bio dobar, možda i malo bolji od SCa, mada je SC08 odlično radio posao i sa PJ 50ccm.

#696 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 September 2015 - 14:26

Zaboravih reći, čudi me i to što kažeš da ti je start lošiji sa SCom, što po meni baš nema logike, treba da je obrnuto, SC je extremno moćan baš na startu kao i kroz ubrzanje, samo je malo tanak na vršnim obrtajima preko 9-9,5k. Za SC08 treba drukčije setovan prenos nego za ZXa.

#697 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 September 2015 - 16:12

baš am neki dan u servisu radil jednog ntg pj..ima preko 35 000,mjenjane su karike ali pumpa je tvornička :D
čovjek ga vozi i po zimi i po ljeti..ima gore zx (nisam gledal prijenos) vjerojatno su mu stavili one leovince 4.8 (piše na njima 4.8 mada po vagi mi pokazuje 5gr) rolice kaj dolaze sa apuhom,federi kvačila su serijski,to se osjeti..
a taman sam doma radil jedan skroz serijski i mogu reć da se osjeti fino razlika i u ubrzanju i u krajnjoj izmedju ta dva skutera..

btw,uspel sam i odzračit crijevo goriva i filter na nrg,sad nema nigdi više zraka :D

#698 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 September 2015 - 17:13

Jesi siguran da nema zraka na samom izlazu iz rezervara, onak 1-2cm. Unatoc tomu benzin tece i skuter normalno radi. A filter se odzraci sa treskanjem u okomitom polozaju. Jel koristis one papirnate filtere?
Jucer gledam crijevo jedne lune, vise zraka nego goriva i sve radi, ali zrak nikak nisam uspio istisnuti. Kod karba mi je jos i jasno zasto je tako, kad iglica plovka zatvori zrak nemre nikud mrdnuti zbog vakuma. Ali PJ ima posebno crijevo za odvod zraka i opet nece van.

Eh da, rastavio sam PJ pumpu, mesingani dosjed je savrsen, kuglica ko nova, a onaj drugi odliveni dio prema izlazu je imao malo necistoca tipa crne crtice za koje bih rekao da mogu smetati, ali opet. Ventil je bio zaglavljen.

Na zalost ne vidim mogucnost stavljanja vanjskog nepovratnog, jer bi se znacajno povecao volumen goriva do nepovratnog, a i gorivo bi ulazilo u pumpu kroz kanalic koji je udaljen par mm s druge strane tvornickog nepovratnog.

Edited by dajteh, 19 September 2015 - 17:15.


#699 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 September 2015 - 19:24

siguran sam jer nema zraka,gledal sam i poslje probne voznje :D
na ovon nrg je bila slicna situacija,stala pumpa zbog motorica punog taloga i smeca,u filteru goriva bilo sve crno ko da je pino blata..
ocistil sam motoric,pumpu isto i radilo je par dana dok motoric nije opet cvikat pocel,pumpa vrti ali tiho skroz i ide gorivo iz nje al nema pritiska..
stos je u tome da je rotor dobil luft tak da je ekscentar izlazil prema van i cvikal u klipic..
isto je bilo shema sa tim zakretanjem pumpe u odredjeni polozaj pa da je radilo ali ne dugo..
stavil sam novi motoric i radi sad ko nova.

#700 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 September 2015 - 22:40

Zato treba staviti 2 filtera hehe
Znaci tu su prisutni mali znakovi habanja? A ova moja je prakticki nova i steka. 2 put do sad je stala i svaki put sam je uspravio i radi bez greske :)
Privremeno je otpustena s nosaca pa malko mlatara u voznji, tako da ne ocekujem zastajkivanje :)
Jesu se potrosile cetkice ili kolektor na tom motoricu nakon toliko km? Jer meni je orginal pumpa na 19tkm stala i motoric je slabo vrtio, a kolektor ubijen.

Edited by dajteh, 19 September 2015 - 22:41.






10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users