Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#701 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 September 2015 - 23:55

ovaj nrg je brijem 03.g i ima 11666 km..
sve plastike citave,bez pukotima,na desnom boku povrsinska ogrebotina i isto tak na prednjoj masci na desnoj strani..retko lep i uredan primjerak..
dobre u i cetrkice i kolektor..nije ga ubilo koristenje negi stajanje i premalo koristenje skutera pa se natalozi govna po pumpi

#702 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 11:22

Uff to je novo, taj moze voziti jos 10 godina :) Samo pitam se, zasto bas uvijek u 99% slucajeva ljudi moraju pasti sa skutera, kad ne postuju zakone fizike.
A jesi imao uopce problem sa zrakom u dovodnom crijevu? Jer to je sve isto, meni se stalno pojavljuje dok ne istisnem van sve.

#703 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 12:26

Evo pojavio se prvi problem klasicne prirode hehe Hocu upaliti skuter, kad ono samo cujem kliktanje releja, o reko samo mi je ovo trebalo, a kurble nigdje.
I probam jednom, dvaput... samo klik klik, nece da pokrene anlaser. I iz desetog pokusaja se javi i upali hehe.

Odem u trgovinu, i pokusam opet, ma nista, i opet ga ubodem iz dosta pokusaja.
Ovo bi moglo biti interesantno, a mrzi me skidanje plastika jer sam im neki dan skidao posto sam sajlu uljne pumpe previse potegnuo i ostala zaglavljena skoro ma maksimumu.

Edited by dajteh, 20 September 2015 - 12:26.


#704 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2015 - 12:38

Ili kontakti relea ili negde neki spoj nije ok, a možda su i četkice na anlaseru istrošene, nije to neki problem za rešiti. Spoji direktno + akumulatora na debelu žicu ka anlaseru, ako vrti svaki put, gledaj rele ili spoj.

#705 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 12:49

Imao sam istu stvar na nrgu, zamjenio masinu i opet takva situacija. A kada uzmem kleme od auta i spojim direktno na minus akumulatora i blok motora, onda je palio. Vidjeti cu jel isto sa runnerom.

Iako pokretanje PJ iskljucivo ovisi o anlaseru tako da on mnogo trpi, ali je zato i predvidjen kao jaci, i bendix mu takodjer daje drugaciji omjer.
U runnera su kontakti pozlaceni koliko sam ih uglancao hehe
Preostaje mi jos kotva releja, i ono najgore, zavrsetci zica od mase koji vole oksidirati unutar stopica posto su stisnute mehanickom metodom.

Edited by dajteh, 20 September 2015 - 12:50.


#706 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 September 2015 - 13:00

bilo je zraka kad sam zamijenil crijeva i filter goriva..nalijal gorivo u rezervar i par puta dal kontakt da pumpa povuce gorivo..onda sam crijevo koje ide od rezervara do filtera skinul sa filtera i stisnul na kraju tak da je iz njega isel sitan mlaz taman da nacuri u filter goriva i napuni ga i onda stavil crijevo nazad na filter..sad vise nema zraka ni u crijevima ni u filteru goriva.

skuter je cca tjedan dana stajal da dojde na red za slaganje,kad je dosel na red vidim ispod dekla kod nogare lokvu,dobar dan procurila je vodena pumpa (bolje da je procurila kod mene nego dok ga covjek otpelja doma) pa je i to sanirano..


poguljena je u biti naljepnica na desnom boku..ovo za padanja,jbg svakom se desi bar jednom haha


Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by steeef, 20 September 2015 - 13:00.


#707 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2015 - 13:04

Pa onda ti fali masa između mašine i rama.

#708 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 13:15

View Postgoggyso, on 20 September 2015 - 13:04, said:

Pa onda ti fali masa između mašine i rama.

Upravo to, pokusati cu sa par metoda da otkrijem tocno mjesto slabog spoja.

Steef dobar je ovaj nrg, ovo izgleda kao da je "pao sa nogare" :D Cudan je taj zrak, a najgore mi je bilo jednom kod karb verzije, dok radi u leru gorivo ide prema karbu, kad das gas ono se sve vrati u rezervar haha. Isprobavano bez vakum ventila direktnom vezom jer nisam vise znao sto da ucinim. Karike bile ubijene, zamjenio i nakon 1h sve radi gorivo vuce...
Kakav god bio taj mc3, nimalo mi nije drag, nikad mi nije sjeo niti nece. Ali zato power je meni definitivno najsportskiji sto se tice voznje od tih piaggia i gilera.

Edited by dajteh, 20 September 2015 - 13:19.


#709 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2015 - 13:22

Mc3 je više za mlađe šlang vozače, mi gabaritniji ne pašemo, malen je i skučen, preblizu volan. Zato sam ja mog prodao, a taman sam ga skockao kao bombonicu. Proveri onu masenu žicu koja ide sa bloka na ram, ili bolje zameni je. Možda i na samom ramu mesto gde se fiksira masena žica ima nekog oksida.

#710 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 September 2015 - 13:22

jedino kaj mi je taj nrg jedan od najneudobnijih skutera za vozit,sic katastrofa..tvrd,ona uzvisina preblizu,klasicno klizav,stvarno na gori sic nisam sjel,dupe mi otpalo nakon 40km..
npr na dragsteru je spuzva na sicu duplo tanja,za njega sam mislil da bude neudoban al je ispalo sasvim ok..polozaj sica je dobar na dragsteru,ravan je i dosta dug..

#711 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 September 2015 - 13:27

Zar nisi sedeo na SRki 3? Ima li goreg sedišta? Mc3 je za njega Rols Rojs :)

#712 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 13:31

Pa lijepo vam pise Sport Series :D Nema tu opustanja i odmaranja, volan mora biti u kriliu da bi se sportski upravljalo :D

#713 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 20 September 2015 - 13:35

sic od sr r mi je ok,tj taman na mojih 77kg i 182cm..na sr je sic ravan i to mi pase..za udobnost mi je bitniji oblik sica nego sama tvrdoca spuzve..
npr i na vecini maksi skutera su mi manje udobni neg na dragsteru il npr na starom runneru..

#714 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 13:45

Rijesio sam problem sa paljenjem i samo skljocanjem releja. Zica od debelog plusa koja izlazi iz releja i ide direktno u anlaser je zezala. Od nekih cudnih vibracija je olabavio spoj i nije vise jako cvrst.
Mozda zbog tvrdjeg zadnjeg amortizera :D

#715 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 20 September 2015 - 21:23

Danas odvozio 100km u komadu sa SC08 auspuhom. Ovaj se skoro ne cuje u voznji i odlican je za duze voznje. Samo gusi lagano masinu naspram ZXa, sjurio se niz planinu kad ono jedva 90kmh, sa ZXom bi imao preko 15kmh vise koliko je prijenos dug.Osjeca se kako trazi vise gasa. I stanem na benzisku nakon 99.6km da vidim koliko ce stati do cepa opet, kad ono 3.1l. Ovo je vec zabrinjavajuce, vise uzima, a manje daje. E pa ne moze hehe

#716 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 September 2015 - 01:21

Novost za purejet drajvere, nasao sam svijecice za 2€ :D

Radi se o Francuskom proizvodjacu, i na svijecici je otisnuto Made in France. Proizvodjac je Eyquem a model svijecice je RTC72L, ima jos nesto Z210 na racunu. Svijecica ima malo uvucenu elektrodu za razliku od tvornicke Champion i NGK CPR8E. Izgleda kao NGK CR8E po elektrodi. Usteko sam je u skuter tako da nisam stigao uslikati i evo je radi bez greske, sad koliko ce dugo nemam pojma. Ovo mi je prva nova svijecica za purejeta da sam je kupio, i to cisto radi probe.

Eto ako se nekome da malo prostudirati sta nudi taj Eyquem neka se slobodno izjasni, i ova svijecica ispada kao 7 ekvivalent NGK, a pasala bi mi i 8.

Sad je purejet doso na svoje, osim sto duplo manje uzima i duplo vise traje, sada su i svijecice duplo jeftinije od karba hehe :D



I danas sam uzeo pored novog Malossi Speciala, Mitsuboshija i orginal piaggio remen 811X18,5 pa sam malo probavao, poludio sam vise od procjena nakupilo ih se milijardu.
A sa druge strane, ustelavao sam pored purejeta i karb runnera, njemu sam odradio kompletan servis, i na kraju sam ga ustimao sa orginal piaggio remenom, a sa mitsuboshijem sam natucao nevjerojatnih 103kmh po gpsu, i jos nije dosao blizu 11k. Taj mitsuboshi se ponasa kao produzena getriba :D

Edited by dajteh, 22 September 2015 - 01:26.


#717 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 September 2015 - 01:43

eqyem je standard u auto industriji za sva francuska vozila (reno, pežo, citroen). Postoje dugo i dokazali su se kvalitetetom na raznim takmičenjima, kao i u prvoj ugradnji..

#718 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 September 2015 - 02:09

Nikad cuo za njih, a trebalo mi je da pohvatam Eyquem.

Sad vidim da pokrivaju sve aute, a nasao sam tablicu samo da je skinem.

Edited by dajteh, 22 September 2015 - 02:15.


#719 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 September 2015 - 11:19

Evo tablice znacenja

#720 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 September 2015 - 14:31

Odradjen adapter za mjerenje kompresije za purejet masine, testiran ne propusta :)
Posted Image





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users