Gilera Runner 70 Purejet
#701
Posted 19 September 2015 - 23:55
sve plastike citave,bez pukotima,na desnom boku povrsinska ogrebotina i isto tak na prednjoj masci na desnoj strani..retko lep i uredan primjerak..
dobre u i cetrkice i kolektor..nije ga ubilo koristenje negi stajanje i premalo koristenje skutera pa se natalozi govna po pumpi
#702
Posted 20 September 2015 - 11:22
A jesi imao uopce problem sa zrakom u dovodnom crijevu? Jer to je sve isto, meni se stalno pojavljuje dok ne istisnem van sve.
#703
Posted 20 September 2015 - 12:26
I probam jednom, dvaput... samo klik klik, nece da pokrene anlaser. I iz desetog pokusaja se javi i upali hehe.
Odem u trgovinu, i pokusam opet, ma nista, i opet ga ubodem iz dosta pokusaja.
Ovo bi moglo biti interesantno, a mrzi me skidanje plastika jer sam im neki dan skidao posto sam sajlu uljne pumpe previse potegnuo i ostala zaglavljena skoro ma maksimumu.
Edited by dajteh, 20 September 2015 - 12:26.
#704
Posted 20 September 2015 - 12:38
#705
Posted 20 September 2015 - 12:49
Iako pokretanje PJ iskljucivo ovisi o anlaseru tako da on mnogo trpi, ali je zato i predvidjen kao jaci, i bendix mu takodjer daje drugaciji omjer.
U runnera su kontakti pozlaceni koliko sam ih uglancao hehe
Preostaje mi jos kotva releja, i ono najgore, zavrsetci zica od mase koji vole oksidirati unutar stopica posto su stisnute mehanickom metodom.
Edited by dajteh, 20 September 2015 - 12:50.
#706
Posted 20 September 2015 - 13:00
skuter je cca tjedan dana stajal da dojde na red za slaganje,kad je dosel na red vidim ispod dekla kod nogare lokvu,dobar dan procurila je vodena pumpa (bolje da je procurila kod mene nego dok ga covjek otpelja doma) pa je i to sanirano..
poguljena je u biti naljepnica na desnom boku..ovo za padanja,jbg svakom se desi bar jednom haha
Edited by steeef, 20 September 2015 - 13:00.
#707
Posted 20 September 2015 - 13:04
#708
Posted 20 September 2015 - 13:15
goggyso, on 20 September 2015 - 13:04, said:
Upravo to, pokusati cu sa par metoda da otkrijem tocno mjesto slabog spoja.
Steef dobar je ovaj nrg, ovo izgleda kao da je "pao sa nogare" Cudan je taj zrak, a najgore mi je bilo jednom kod karb verzije, dok radi u leru gorivo ide prema karbu, kad das gas ono se sve vrati u rezervar haha. Isprobavano bez vakum ventila direktnom vezom jer nisam vise znao sto da ucinim. Karike bile ubijene, zamjenio i nakon 1h sve radi gorivo vuce...
Kakav god bio taj mc3, nimalo mi nije drag, nikad mi nije sjeo niti nece. Ali zato power je meni definitivno najsportskiji sto se tice voznje od tih piaggia i gilera.
Edited by dajteh, 20 September 2015 - 13:19.
#709
Posted 20 September 2015 - 13:22
#710
Posted 20 September 2015 - 13:22
npr na dragsteru je spuzva na sicu duplo tanja,za njega sam mislil da bude neudoban al je ispalo sasvim ok..polozaj sica je dobar na dragsteru,ravan je i dosta dug..
#711
Posted 20 September 2015 - 13:27
#712
Posted 20 September 2015 - 13:31
#713
Posted 20 September 2015 - 13:35
npr i na vecini maksi skutera su mi manje udobni neg na dragsteru il npr na starom runneru..
#714
Posted 20 September 2015 - 13:45
Mozda zbog tvrdjeg zadnjeg amortizera
#715
Posted 20 September 2015 - 21:23
#716
Posted 22 September 2015 - 01:21
Radi se o Francuskom proizvodjacu, i na svijecici je otisnuto Made in France. Proizvodjac je Eyquem a model svijecice je RTC72L, ima jos nesto Z210 na racunu. Svijecica ima malo uvucenu elektrodu za razliku od tvornicke Champion i NGK CPR8E. Izgleda kao NGK CR8E po elektrodi. Usteko sam je u skuter tako da nisam stigao uslikati i evo je radi bez greske, sad koliko ce dugo nemam pojma. Ovo mi je prva nova svijecica za purejeta da sam je kupio, i to cisto radi probe.
Eto ako se nekome da malo prostudirati sta nudi taj Eyquem neka se slobodno izjasni, i ova svijecica ispada kao 7 ekvivalent NGK, a pasala bi mi i 8.
Sad je purejet doso na svoje, osim sto duplo manje uzima i duplo vise traje, sada su i svijecice duplo jeftinije od karba hehe
I danas sam uzeo pored novog Malossi Speciala, Mitsuboshija i orginal piaggio remen 811X18,5 pa sam malo probavao, poludio sam vise od procjena nakupilo ih se milijardu.
A sa druge strane, ustelavao sam pored purejeta i karb runnera, njemu sam odradio kompletan servis, i na kraju sam ga ustimao sa orginal piaggio remenom, a sa mitsuboshijem sam natucao nevjerojatnih 103kmh po gpsu, i jos nije dosao blizu 11k. Taj mitsuboshi se ponasa kao produzena getriba
Edited by dajteh, 22 September 2015 - 01:26.
#717
Posted 22 September 2015 - 01:43
#718
Posted 22 September 2015 - 02:09
Sad vidim da pokrivaju sve aute, a nasao sam tablicu samo da je skinem.
Edited by dajteh, 22 September 2015 - 02:15.
#719
Posted 22 September 2015 - 11:19
#720
Posted 22 September 2015 - 14:31
5 user(s) are reading this topic
0 members, 5 guests, 0 anonymous users