Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#761 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 14:31

View PostAcaPostar, on 29 September 2015 - 14:25, said:

Kako nemaju? Nismo se razumeli, ja pokusavam da napravim (isecem) bas kao na ovom mhr vl13,14,15, znaci granicnik postoji ali se ne pruza celom duzinom lamelica vec samo 1mm preko rupe za montazu sto daje dovoljnu cvrstinu i ogranicava potpunu savitljivost i daje optimalno otvaranje, ipak je i to jedna vrsta granicnika, zar ne?
Heh, ma na to sam mislio, znam da ima malo prepusta nego nema u punoj dimenziji.

#762 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 29 September 2015 - 15:14

Da ipak ima malo prepusta preko otvora tj prozora pa samim tim to daje odredjenu potporu lamelicama u samom dnu...

#763 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 September 2015 - 16:11

Cuo sam da taj malossi daje osjetno bolje rezultate od serijskog usisa, moguce da je zbog tih kratkih pregrada jer upravo zbog njih se oslobadja veca povrsina usisa. A ako pukne karbonska lamela, stete nebi trebalo biti.

Evo jedan mali video kako polini fercera opusteno, malo preko 7500rpm do pola gasa. Cuje se Sova iz dekla (klize zvono) :D
Ne ocekujem mnogo, pa me svaki put lagano iznenadi.
Prvi utisci govore da bi mogao parirati karbu koji ima isti auspuh, iako jos nisam dodao gas do kraja, glavne prednosti koje mi jako odgovaraju su sljedece:
- mnogo momenta na niskim okretajima
- nema trokiranja, uvijek savrseno prima gas
- manje vibracija i potrebnih okretaja da bi isao brze
- manja buka u voznji
- manja potrosnja goriva i ulja

Meni je cak i u ovoj stock postavci odlican, sad za koliko ce performanse ici gore kada mu dignem pritisak, povecam usis, stavim multivar i nov remen uz stelu prijenosa, produzim getribu, isprobam ZX. Preostaje da vidimo.




Edited by dajteh, 29 September 2015 - 16:15.


#764 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 16:18

Jeste bolje, ali to ima smisla samo ako se i gorivo doda, inače će smesa biti presiromašna. Sreća tvoja pa ti taj air kompresor drži 5,5 bara, to je taman koliko treba, ukupan pritisak je tako oko 8 bara, više i ne treba za dobre performanse. U tom slučaju TP od 20mm je taman.
Jel to na snimku sa SC08?

#765 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2015 - 16:20

Ne vdim lepo obrtaljku, koliko je to rpm, ispod 8 jel? I sa tim "teskim" rolnama cupa, oseti se da ima momenta :)

#766 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 16:26

Ma da Aco, PJ inače čupa u celom opsegu jer ne čeka rezonancu, pa još kad dobije sport kit 70 tu je tek veselje, ladno pojede teže rolnice, a u tome mu pomaže još i SC08. vrtiće se to do 9k, preko neće u stock stanju, ako je taj Polini koliko toliko sličan Malossi sportu. U toj kombinaciji treba duži prenos obavezno.

#767 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 September 2015 - 17:23

Aco jel mi vjerujes da se i ja ne snalazim u toj obrtaljci, toliko crtica ima da ne znas koja je koja u voznji. :D Ovako kad gledam izmedju 7500 i 8000rpm, s tim da je to polovica gasa, a kasnije sam popustio jer ga ne silim dugo.

Jest ovdje je SC08, pokazuje zube hehe


Treba izdrzati jos, tek sam 60km napravio, a kako to uvijek biva nemam ni potrebu za voznjom, pa vise radi u leru.

Ima jedna cudna stvar, dok se zagrijava oba crijeva se jednoliko zagrijavaju. Inace termostat ima onu kao rupicu na rubu cca 2mm kroz koju cirkulira voda dok je zatvoren, pa ne znam dal da nju smanjim zakretanjem u svrhu brzeg zagrijavanja masine.


Kad usporedim ovog polinija i polinija 70 na karb varijanti sa GP auspuhom, ovaj purejet je jaci u startu. Ako bude prilike stat cemo na crtu

Edited by dajteh, 29 September 2015 - 17:25.


#768 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 September 2015 - 17:31

Nemoj dirati crevo jos, dok traje razrada zbog jaceg naleganja materijala ima tendencije da se malo vise greje pa je i radna temperatura malo vislja. Kasnije lako mozes utvrditi da li pothladjen i da li treba smanjiti protok tecnosti..

Samo vozi, sto pre se razgaze karike, videcemo sta mala ume :D

#769 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 18:01

Da, tu tablu je Piaggio napravio valjda da izgleda fensi a ne da pruži pregledno očitavanje. I ja sam imao taj problem dok nisam prso pa razbucao tablu i prepravio sve što me je nerviralo, no moja je bila gora od ove, zelena pozadina i zelene kazaljke, koja budala ili daltonista je to projektovao, km sat skoro da nisam mogao očitati ni danju ni noću, zato su kazaljke postale crvene. I te silne crtice sam blokirao crnim markerom sa unutrašnje strane tako da se vidi samo ono što treba. Obrtaljka malena i gadno nepregledna a km sat ogroman i išaran nepotrebnim stilskim linijama. No ima varijanti gde su uvideli svoju glupost pa se sve vidi lepo.
Ovako je izgledao posle stylinga, uz pomoć LED osvetljenja unutar table.
http://postimg.org/i...wtcs4vd61/full/

Posted Image

#770 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 September 2015 - 18:45

Ajde molim te otvori posebno temu Pia NRG Mc3 PJ da prebacimo sve što je vezano za njega iz ove teme Runner u tu temu, ovako je sve komfuzno.

#771 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 September 2015 - 21:19

Dobro otvoriti cemo temu za jos jednog purejeta, iako sam na ovog nataknuo masinu jer je trazio popravak, i nije mi se dalo razvaljivati runnera, a i ko ce voziti toliko skutera kad mi je dovoljan samo 1, ajde dobro 2 neka bude uvijek jedan rezerve :D

Evo ovako posto pise na internetu da purejet voli jesti svijecice ja sam se pripremio sa malom kolekcijom ispravnih komada, ko je lud davati 10€ za svaku kad crkne hehe
To je inace rezerva za 50ccm, a najvise sam ih unistio nepaznjom, slomio sam par komada.
Posted Image


Jedini problem na nrgu su gume, pirelli evo iz 2003 godine. Cak su i dobre, ali su nepredvidive i ne mogu se opustiti, a i malo su zaravnate vec, nisu ispucale.Posted Image

Zato cu ih zamjeniti sa mnooogo mladjim gumama Dunlop GT301 da ne riskiram, ipak je nakitan skuter u pitanju
Posted Image



A i runner je dobio drugu zadnju gumu posto sam prethodnu potrosio u nekih 12000km. U pitanju je sava mc25 koja ima blagi nagib, ja sam zadovoljan cim krenu raditi probleme idu van i kupujem nove.
Posted Image

Edited by dajteh, 29 September 2015 - 21:25.


#772 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 30 September 2015 - 19:43

Tek 80km predjeno, nemam volje ni zivaca za razrade i da se vozam tako pa sam stavio blokadu gasa na 1/4 i dao drugima da se vozaju okolo :D
Stigla je samo zadnja guma u boljem izdanju, odmah se osjeti velika razlika u upravljivosti. Majstor otisao u pola posla :D

Samo mi nije jasno zasto tako sporo postize radnu temp. treba mu skoro 10km, a crijeva se podjednako zagrijavaju. Moguce da i ovaj sat od nrga pokazuje tek kad je dosta visoka vrijednost. Moram to provjeriti i testirati bas na koliko termostat otvara, inace dobro radi.

Edited by dajteh, 30 September 2015 - 19:51.


#773 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 September 2015 - 20:04

Ova tema je za Runnera, a u njoj NRG, zbog toga sam rekao da je komfuzno.

I meni je taj cajger temperature sporo radio na NRGu, nije baš dobro izbaždaren pa sam ga ja štelovao, nakon duže vožnje, kad sam bio siguran da je mašina zagrejana na radnu temperaturu, oseti se iz onih škrga iz prednje maske da izlazi vruć vazduh, skinuo sam kazaljku i pomerio da pokazuje pola. Kako ti je ranije pokazivao dok je bio 50ccm? Trebalo bi isto, evo meni na SRki potpuno isto diže temperaturu i sa 50 i sa 70ccm, isto pokazuje na displeju.

#774 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 30 September 2015 - 22:48

Moguce da je termostat zaglavio pa ne otvara...?
Stvarno je malo konfuzno sto se pise o NRG-u, a tema za Runner. Bilo bi mnogo preglednije da se razdvoje teme i da modovi prebace sve vezano za Runner-a u odgovarajucu temu :)

#775 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 September 2015 - 23:13

E a da ti nisi malo vise prosirio rupe za prohod tecnosti oko izduva u cilindra? Ili sto kaze Lauda, termostat..

#776 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 00:38

A moze napraviti cemo jos jednu temu, iako sam ja zamislio cim prodje razrada i ako projekt uspije masina se seli na runnera, a nrg ce ostati na 50ccm. Posto nemam mogucnosti nabiti 300km u malom periodu oduzilo se i nastaje konfuzija, priznajem. Otvoriti cu temu sa garavim nrgom pa slobodno odradite posao :)

Odakle da krenem, uglavnom skuter je vec skoro razradjen, danas je neko drugi odvrtio preko 100km, pomalo pocinjem da gazim, odblokirao sam ga. Izmjerio sam i potrosnju, u fazi razrade je skoro svaki dan mnogo radio u leru, a u voznji nije prelazio 7500rpm. Rezultat iz toga je 2.6 litara, ja sam odusevljen :D Da nije imao par sati rada u leru to bi islo jos dole.

Malo je cudan taj cajger na nrgu, ali problem je rijesen. Vani je hladno oko 15° i u kombinaciji sa laganom voznjom do 7500rpm jako sporo se grije, jaci gas rijesava problem, termostat je OK. A oni kanali su cak vidljivo manji nego na serijskom 50ccm cilindru evo usporedbe.

Ovo je 70ccm polini
Posted Image



A ovo je serijala 50ccm
Posted Image


Posted Image



Sljedeca stvar je air kompresor, taj mi jos nije jasan sa oscilacijama pritiska, danas je radio ko lud stalno oko 6 bara, a ovdje ga zakucava, masina radi perfektno da ne moze bolje. Nadam se da je ova parnica na staklu izvana posto mi je kineski manometar eksplodirao prije na runneru :D
Posted Image



I evo za kraj jedan video da se nebi ulijenio :)



Ja sam zadovoljan, ide osjetno bolje od 50ccm, a trosi jos manje, ne dreci a ide. Zadovoljan sam i sa trenutnim stanjem, preostaje jos vidjeti dokle to moze ici i uzivati :)
Postavka je optimalna, sve serijsko u prijenosu, usisu, rolice 7.2gr, auspuh SC08, odblokirani ecu. Osjeti se da mu je maksimalna snaga nize smjestena od 50ccm, na snimci se vrti kroz ubrzanje na nekih 8600-8700rpm

Edited by dajteh, 01 October 2015 - 00:44.


#777 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 October 2015 - 00:52

Pre bih rekao da je termostat skroz otvoren, ili da ne zaptiva u kućištu pa rashladna tečnost slobodno prolazi ka hladnjaku. I ja sam imao mali problem pri prebacivanju termostata iz stock glave u Malossijevu, kad stavim termostat u ležište i zavrnem poklopac, klima se, tj nije fiksiran, očigledno je neodgovarajući po dimenzijama. Nisam imao odgovarajući O ring da ubacim između kućišta u glavi i tela termostata pa sam iskoristio oprugu od neispravnog termostata i njome odupro termostat da čvrsto leži na dosedu u glavi. Evo i dan danas radi bez greške.

#778 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 01:24

Dobar je termostat, to je bilo do razrade pod malim gasom, sad kako ga pomalo zestim temperatura je normalna :)

#779 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 10:46

U toku su pregovori za malossijevu glavu posto imam jos jednu masinu kandidata za 70, a mehanika se kvari ako stoji :)

U vezi kompresora posto sam imao malih problema u pocetku, prvo je drukao 4.5 bara, a pa s vremenom dizao taj pritisak. Sada je u top formi i nabija 5.5 do 6 bara. Jedino sta sam mu radio je rastavljanje i ciscenje te provjera da nije ostecen, pa je to sve izgleda sjelo na svoje mjesto i sada je to dobro.

Edited by goggyso, 01 October 2015 - 11:05.


#780 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 October 2015 - 11:10

Heh, ja sam dva komada rastavljao, očistio, lepo podmazao 2T uljem al slaba vajda, jedva 5 bara, onaj bolji kad je dobre volje, a ne deluje mi istrošeno, drugi je baš radio izgleda na suvo pošto ima dosta riseva po telu, tj cilindru, dok je klipić i karika još u solidnom stanju, al tu se ništa ne može uraditi, biće dobar da glumi čep ako se nekad namontira karb.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users