AcaPostar, on 29 September 2015 - 14:25, said:
Gilera Runner 70 Purejet
#761
Posted 29 September 2015 - 14:31
#762
Posted 29 September 2015 - 15:14
#763
Posted 29 September 2015 - 16:11
Evo jedan mali video kako polini fercera opusteno, malo preko 7500rpm do pola gasa. Cuje se Sova iz dekla (klize zvono)
Ne ocekujem mnogo, pa me svaki put lagano iznenadi.
Prvi utisci govore da bi mogao parirati karbu koji ima isti auspuh, iako jos nisam dodao gas do kraja, glavne prednosti koje mi jako odgovaraju su sljedece:
- mnogo momenta na niskim okretajima
- nema trokiranja, uvijek savrseno prima gas
- manje vibracija i potrebnih okretaja da bi isao brze
- manja buka u voznji
- manja potrosnja goriva i ulja
Meni je cak i u ovoj stock postavci odlican, sad za koliko ce performanse ici gore kada mu dignem pritisak, povecam usis, stavim multivar i nov remen uz stelu prijenosa, produzim getribu, isprobam ZX. Preostaje da vidimo.
Edited by dajteh, 29 September 2015 - 16:15.
#764
Posted 29 September 2015 - 16:18
Jel to na snimku sa SC08?
#765
Posted 29 September 2015 - 16:20
#766
Posted 29 September 2015 - 16:26
#767
Posted 29 September 2015 - 17:23
Jest ovdje je SC08, pokazuje zube hehe
Treba izdrzati jos, tek sam 60km napravio, a kako to uvijek biva nemam ni potrebu za voznjom, pa vise radi u leru.
Ima jedna cudna stvar, dok se zagrijava oba crijeva se jednoliko zagrijavaju. Inace termostat ima onu kao rupicu na rubu cca 2mm kroz koju cirkulira voda dok je zatvoren, pa ne znam dal da nju smanjim zakretanjem u svrhu brzeg zagrijavanja masine.
Kad usporedim ovog polinija i polinija 70 na karb varijanti sa GP auspuhom, ovaj purejet je jaci u startu. Ako bude prilike stat cemo na crtu
Edited by dajteh, 29 September 2015 - 17:25.
#768
Posted 29 September 2015 - 17:31
Samo vozi, sto pre se razgaze karike, videcemo sta mala ume
#769
Posted 29 September 2015 - 18:01
Ovako je izgledao posle stylinga, uz pomoć LED osvetljenja unutar table.
http://postimg.org/i...wtcs4vd61/full/
#770
Posted 29 September 2015 - 18:45
#771
Posted 29 September 2015 - 21:19
Evo ovako posto pise na internetu da purejet voli jesti svijecice ja sam se pripremio sa malom kolekcijom ispravnih komada, ko je lud davati 10€ za svaku kad crkne hehe
To je inace rezerva za 50ccm, a najvise sam ih unistio nepaznjom, slomio sam par komada.
Jedini problem na nrgu su gume, pirelli evo iz 2003 godine. Cak su i dobre, ali su nepredvidive i ne mogu se opustiti, a i malo su zaravnate vec, nisu ispucale.
Zato cu ih zamjeniti sa mnooogo mladjim gumama Dunlop GT301 da ne riskiram, ipak je nakitan skuter u pitanju
A i runner je dobio drugu zadnju gumu posto sam prethodnu potrosio u nekih 12000km. U pitanju je sava mc25 koja ima blagi nagib, ja sam zadovoljan cim krenu raditi probleme idu van i kupujem nove.
Edited by dajteh, 29 September 2015 - 21:25.
#772
Posted 30 September 2015 - 19:43
Stigla je samo zadnja guma u boljem izdanju, odmah se osjeti velika razlika u upravljivosti. Majstor otisao u pola posla
Samo mi nije jasno zasto tako sporo postize radnu temp. treba mu skoro 10km, a crijeva se podjednako zagrijavaju. Moguce da i ovaj sat od nrga pokazuje tek kad je dosta visoka vrijednost. Moram to provjeriti i testirati bas na koliko termostat otvara, inace dobro radi.
Edited by dajteh, 30 September 2015 - 19:51.
#773
Posted 30 September 2015 - 20:04
I meni je taj cajger temperature sporo radio na NRGu, nije baš dobro izbaždaren pa sam ga ja štelovao, nakon duže vožnje, kad sam bio siguran da je mašina zagrejana na radnu temperaturu, oseti se iz onih škrga iz prednje maske da izlazi vruć vazduh, skinuo sam kazaljku i pomerio da pokazuje pola. Kako ti je ranije pokazivao dok je bio 50ccm? Trebalo bi isto, evo meni na SRki potpuno isto diže temperaturu i sa 50 i sa 70ccm, isto pokazuje na displeju.
#774
Posted 30 September 2015 - 22:48
Stvarno je malo konfuzno sto se pise o NRG-u, a tema za Runner. Bilo bi mnogo preglednije da se razdvoje teme i da modovi prebace sve vezano za Runner-a u odgovarajucu temu
#775
Posted 30 September 2015 - 23:13
#776
Posted 01 October 2015 - 00:38
Odakle da krenem, uglavnom skuter je vec skoro razradjen, danas je neko drugi odvrtio preko 100km, pomalo pocinjem da gazim, odblokirao sam ga. Izmjerio sam i potrosnju, u fazi razrade je skoro svaki dan mnogo radio u leru, a u voznji nije prelazio 7500rpm. Rezultat iz toga je 2.6 litara, ja sam odusevljen Da nije imao par sati rada u leru to bi islo jos dole.
Malo je cudan taj cajger na nrgu, ali problem je rijesen. Vani je hladno oko 15° i u kombinaciji sa laganom voznjom do 7500rpm jako sporo se grije, jaci gas rijesava problem, termostat je OK. A oni kanali su cak vidljivo manji nego na serijskom 50ccm cilindru evo usporedbe.
Ovo je 70ccm polini
A ovo je serijala 50ccm
Sljedeca stvar je air kompresor, taj mi jos nije jasan sa oscilacijama pritiska, danas je radio ko lud stalno oko 6 bara, a ovdje ga zakucava, masina radi perfektno da ne moze bolje. Nadam se da je ova parnica na staklu izvana posto mi je kineski manometar eksplodirao prije na runneru
I evo za kraj jedan video da se nebi ulijenio
Ja sam zadovoljan, ide osjetno bolje od 50ccm, a trosi jos manje, ne dreci a ide. Zadovoljan sam i sa trenutnim stanjem, preostaje jos vidjeti dokle to moze ici i uzivati
Postavka je optimalna, sve serijsko u prijenosu, usisu, rolice 7.2gr, auspuh SC08, odblokirani ecu. Osjeti se da mu je maksimalna snaga nize smjestena od 50ccm, na snimci se vrti kroz ubrzanje na nekih 8600-8700rpm
Edited by dajteh, 01 October 2015 - 00:44.
#777
Posted 01 October 2015 - 00:52
#778
Posted 01 October 2015 - 01:24
#779
Posted 01 October 2015 - 10:46
U vezi kompresora posto sam imao malih problema u pocetku, prvo je drukao 4.5 bara, a pa s vremenom dizao taj pritisak. Sada je u top formi i nabija 5.5 do 6 bara. Jedino sta sam mu radio je rastavljanje i ciscenje te provjera da nije ostecen, pa je to sve izgleda sjelo na svoje mjesto i sada je to dobro.
Edited by goggyso, 01 October 2015 - 11:05.
#780
Posted 01 October 2015 - 11:10
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users