Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#781 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 11:23

Iskreno da ti kazem sve od 5 bara je meni isto. Jedino kada je bilo 4.5 do 5 tu je malo varljiv u leru jer je to vec minimalni pritisak za koliko toliko normalan rad.

#782 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 14:19

Dobio sam jos jedan SC08, koji je bio zacepljen. Isao sam probati krug i skuter nece da krene, trokira, i ajd nekako se uspije pokrenuti slabo ubrzava i krajnja 65kmh. Kroz auspuh frsti i cuje se da puse kroz male otvore.Posted Image

Malo sajlom procetkao cadju, nakupila se saka, i ulio diesela u auspuh jedno pola litre.Posted Image


Nakon 20min voznje auspuh je ko nov, ide bez problema 90kmh, a prognoze kazu da u mom kraju nece vise biti komaraca.

#783 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 15:34

Update za nrga

Izbaceni neki dijelovi iz prijenosa
Serijski variomat i 7.2gr role
Serijski centralni

Ugradjen multivar i 7.2 role
Ljubicasti malossi centralni

Imam problem, trazi jos teze rolice, u startu malo prevrti do 9500rpm, kasnije spusti na 9000rpm. Jace je vukao sa serijskim variomatom zbog adekvatnijeg prijenosnog omjera.

Moram traziti teske rolice oko 8gr.



#784 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 October 2015 - 16:40

View Postdajteh, on 01 October 2015 - 14:19, said:

Dobio sam jos jedan SC08, koji je bio zacepljen. Isao sam probati krug i skuter nece da krene, trokira, i ajd nekako se uspije pokrenuti slabo ubrzava i krajnja 65kmh. Kroz auspuh frsti i cuje se da puse kroz male otvore.Posted Image

Malo sajlom procetkao cadju, nakupila se saka, i ulio diesela u auspuh jedno pola litre.Posted Image


Nakon 20min voznje auspuh je ko nov, ide bez problema 90kmh, a prognoze kazu da u mom kraju nece vise biti komaraca.
:mmhappy3: :0takoje:

Ja mog nisam morao džarati ni napijati dizelom, spalio sam mu sve živo unutra onda kad mi se pregrejavao od silnih detonacija i trokiranja. Bojim se da nisam ispalio van i neki deo "creva", onih limenih iznutra.

#785 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 01 October 2015 - 21:12

Ova moja metoda je uspjela na SC08, SC22 besprijekorno :D A na minarelli auspusima nisam uspio u 2 slucaja.

Mozete prebaciti raspravu vezanu za NRG 70 ovdje: http://forum.pyrothe...3-purejet-5070/


Danas se zakuvalo na veliko, nisam vise mogao cekati jer je skuter isao jedva pravih 75, 80kmh i krenulo je kao lavina.
Prvo sam poceo sa prijenosom.

Nakon sto je ubacen malossi multivar i 7.2gr role + ljubicasti malossi centralni opet sam imao previse okretaja i masina je drecala.

Ubacio sam Mitsuboshi remen i 7.5 role + ljubicasti malossi centralni. E tu je vec mnogo bolje, krajnja je postala ozbiljnija ali i dalje malo dreci.

Izbacen je ljubicasti i stavljen malossi bijeli u nadi da jos spustim okretaje, ovo je vec jako dobro, ali trebaju mi jos teze rolice, mozda cak i 8 grama. Pitam se koliko trebam za serijski centralni, 9.5, 10gr???

Kad sam napokon koliko toliko sredio prijenos, i shvatio da nikada nisam imao rolice teze od 7.5gr, a sada mi trebaju, malo mi je postalo neugodno. Imam ih na bacanje, a sad moram kupovati setove iznad 7.5gr. Vec sam na tragu kako da otezam ove lakse rolice.


Zatim sam digao pritisak, ubacio polini ventil i odmah na najjace sve 4 sajbe unutra. Uff ide ko lud, ali tamo negdje na 80kmh posustaje ozbiljno.
Skidam SC08 i stavljam ZX i TPS20mm, i polini spuzvu filtera.

E tu je najjaci, samo sto ponekad prekida, a sa SC08 ne prekida.

Za danas to je to. Sutra dolazi separator i pomicanje kuta paljenja da vidim hoce li se rijesiti prekidanje sa ZXom gdje odlicno puni i vec sam nakuco izmedju 90 i 95kmh po gpsu. Trazi duzu getribu obavezno.

#786 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 October 2015 - 13:08

Rekoh ti da paziš na pritisak, nemoj preko 8,3 bara, plafon 8,5 al tu je već problem sa trokiranjem, pogotovo sa ZXom, SC08 to još nekako ispegla, Leo neće. Produženje prenosa od min 18% je obavezno.
Na kojim obrtajima ti se vrti sa ZXom?

#787 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 17:15

U pravu si goggy, samo nisam namontirao manometar na izlaz pumpe pa ne znam koliki je stvarni pritisak. Uglavnom kako kazes sa SC08 radi dobro, a sa ZX vec tu i tamo prekine, nije dobro. Ali sa ZXom ide bolje, da ne pricam o krajnjoj brzini i poslje, tu SC08 moze da se sakrije. Jer mi se desava ista stvar kao na 50ccm, jedostavno SC08 zakazuje na vecoj brzini i tu osjetno slabi. Vrti se oko 9000 ali imam problema sa prelaganim rolicama, moram prvo adekvatno opteretiti masinu. Cini mi se da je najveci moment na 8000rpm.

Trenutni setup je sljedeci (moram uzeti jos teze rolice i imam viska goriva):
Polini Sport 70 Purejet
ECU FY full odblokirani
Malossi elektronika
Polini casica i sve 4 sajbe umetnute za max. pritisak
Leovince ZX purejet
Polini spuzva u airboxu, tvornicka rupa usisa 18.5mm
TPS 20mm

Malossi mutivar i 7.5gr
Mitsuboshi remen 18.5mm
Bijeli malossi centralni

Sa ovim motor ima mnogo momenta i dosta snage, ali mi je malo nestabilan kroz ubrzanje jer ponekad zalije svijecicu na sekund zbog previse goriva. Trebao bi smanjiti pritisak ili reducirati gorivo. Ali ja sam odlucio isprobati kajlu od 3° koju proizvodi TOP performance. Trebale bi mi i rolice barem 0.5gr teze, znaci 8 gr. Okretaji kroz ubrzanje su na nekih 9000, pa kasnije padnu na 8500 sto mi je malo previse.


Znaci poceo sam igru sa kajlom na postojeci setup koji daje malo vise goriva, i nadao sam se da ce advance rijesiti problem, sto se pokazalo tocnim.

Skinuo sam poklopac magneta sa malo gimnastike posto je zolja opasno duga na ZXu :D
Posted Image

Dlaka je falila da skidam auspuh, uff kako bi izludio :)
Posted Image

Morao sam polugu radapcigera "otkljucati" da bih mogao zatezati svakih pola kruga, smetao mi auspuh
Posted Image

Evo serijske kajle
Posted Image

Usporedba serijske i TOPove kajle 3°
Posted Image

TOP kajla postavljena 3° u ADVANCE
Posted Image

Ovdje se vidi rezultat :D
ADVANCE 3°


A ovdje je jos bolje kada sam skinuo poklopac airboxa
3° ADVANCE + OTVOREN AIRBOX



Nakon odusevljenja, odlucio sam okrenuti kajlu za 3° u RETARD
Posted Image

Evo sta se desava tada
RETARD 3°



Snimku sa serijskom kajlom nemam, ali povremeno prekine i pukne iz auspuha, malo mu fali. Mozda pomogne 1, 2 sajbe manje u polini ventilu.
Nakon igre sa kajlom, ipak sam odlucio vratiti tvornicku da nastavim sa daljnjim eksperimentima. Odlucio sam probati drugu mapu koja je malo losije, ali daje drugaciju karakteristiku motoru kod razvijanja snage i momenta.
Posted Image

Polini ventil je bio podesen cijelo vrijeme na najjace
Posted Image


Sto se tice slabije verzije ecua, jednostavno je slabija masina, ne zelim imati posla sa njom :D


Kad sam odlucio da ostajem na FY full ofblokiranom ecuu i da nemam vise sta birati izmedju ta 2, odlucio sam se na sljedeci korak posto mi je skuter pomalo prekidao zbog viska goriva (setup nastavlja biti isti kao sto sam naveo u pocetku).
Odlucio sam dakle smanjiti gorivo jer ipak NALIVA.
Nije mi se dalo dirati polini ventil, pa sam jednostavno istekao malossi elektroniku i ostavio samo odblokiran ecu i polini ventil sa 4 sajbe unutra, bas onako kako ga je polini predvidio i poslao iz tvornice. Jer malossi elektronika je prvobitno namjenjena za malossi kit, ali bez polini ventila. Malossi + malossi elektronika, polini + polini ventil.

E sada bez malossi elektronike motor je konacno radio bas kako treba, cisto i bez greske, bez NALIVANJA. Osjetilo se kako ima jako pristojne performanse i odlucio sam isprobati krajnju jer ide jako dobro.

Ovo su rezultati u 2 smjera onako malo zalegnut, uspravno ide 90-93kmh. Na 90kmh po gpsu ima tocno 9000rpm
Posted Image

A ovo su rezultati maksimale kad sam bas zalegao da vidim dokle to maksimalno ide. Top speed je na 10000rpm
Posted Image

Znaci ovo je stup sa kojim sam prebacio stoju:
Polini Sport 70 Purejet
ECU FY full odblokirani
Malossi elektronika JE IZBAČENA BILA
Polini casica i sve 4 sajbe umetnute za max. pritisak
Leovince ZX purejet
Polini spuzva u airboxu, tvornicka rupa usisa 18.5mm
TPS 20mm
KAJLA SERIJSKA

Malossi mutivar i 7.5gr
Mitsuboshi remen 18.5mm
Bijeli malossi centralni

I za kraj slika testnog primjerka
Posted Image



Zakljucak:
- Trebaju mi teze rolice
- Sa TOP kajlom u advance mnogo bolji odaziv na gas, vise snage, samo se bojim pregrijavanja, moram pazljivo pristupiti, zato sam je izbacio trenutno, definitivno uklanja simptome NALIVANJA, bojim se knockanja sa topovom kajlom
- Trebalo bi izgleda i prosiriti ulaz u airbox sa 18.5mm na 20mm
- Skuter ide odlicno, za sada je pregazio gileru stalker sa DR evo70, 17.5karb, leo TT, multivar nema sta da trazi.
- Ugradit cu mu getribu 7.14%
- Moze se zavrtiti do 10000rpm, a okretaji koji ce mi trebati kroz ubrzanje vjerojatno ce biti izmedju 8000 i 8500. Vidjeti cu jos, ovisno koliko mu goriva dam.
- Ovo sta zvecka na snimci sa auspuhom je njegov selen, ako cujete jos nesto drugo slobodno recite
- Nakon sto pohvatam neke stvari, slijedi opet proba sa SC08, mislim da nece imati ovakve rezultate, pogotovo nakon 80kmh.

Edited by dajteh, 02 October 2015 - 17:29.


#788 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 19:36

Posted Image



Radi se separator, moram vidjeti koliko ce imati utjecaja na stabilnost rada ove masine. Moze biti samo bolje.
Za sada sam zadovoljan i nisam jos osjetio probleme. U svakom slucaju eliminirati ce vodu koja dolazi sa kondezatom iz air kompresora. Posted Image

#789 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 02 October 2015 - 19:47

Sto je top dugacak ovako?

#790 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 October 2015 - 23:07

Tako mora biti :D


Krecilo se opet...

Tako sam odradio separator, umjesto 7mm crijeva, ja sam stavio 5mm zbog bolje prilagodbe fitinzima na separatoru.
Zato sam morao malo pobrusiti prvi konus nastavaka na kompresoru i kucistu injektora.
Posted Image

Evo ga spreman za ugradnju, jedna selna je rezerve za svaki slucaj, a slucajno mi ostala
Posted Image

Ugradjen
Posted Image

Orginalno crijevo usisa takodjer dolazi na svoje mjesto i sve je uredno
Posted Image


Ali ovdje vidim da sam krivo provuko kabal od tpsa pa malo ruzno izgleda, ispraviti cu to obecao sam sebi sutra
Posted Image



Odlucio sam ne kupovati par setova rolica jer nemam pojma gdje cu zavrsiti 8, 8.5, 9, 9.5, 10 grama, jer ovisi i o odabiru konacne kolicine ubrizganog goriva i zraka, pa sam narucio ove rolice:

Posted Image


Evo i tablice sa popisom tezina
Posted Image

Posted Image


Nakon probe cu odabrati one prave, ove neka ostanu za stelanje.

#791 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 October 2015 - 23:56

Pavese rolnice su odlican izbor za potrebe stelovanja, svaka cast na radovima :0takoje:

#792 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 00:57

Hvala, dobro je da ikako to sve radi posto se toliko toga okrenulo u malo vremena. Vec sam nakucao 450km kako sam poceo dizati performanse.
Mislio sam otezavati serijske od 6.4gr na nacin da urezem navoj kroz njih, i onda punu navojnu sipku ili seraf ubacim unutra sa nekim loctiteom. Zato sto ih imam mnogo pa si napravim razlicite tezine, ali ipak mi se ne isplati to raditi kada fino uzmem ovo i stelam :)

Sada je 7.5 gr i bijeli malossi, nemam mekseg federa, a rolice lagane, vjerujem da mu je optimum 8-8.5gr. Sto znaci da bi za ljubicasti trebao sigurno 8.5-9gr, a za serijski 9-10gr.

Ja jos nisam nikad cuo da neko vozi 9gr rolice na piaggio, minarelli skuteru. A niti peugeotu ne pase toliko mnogo iako je tu blizu.

#793 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 01:17

Čekaj, šta radi Polini sport stock na 10k rpm? Znači mašina nije adekvatno opterećena, treba da se vrti kroz ubrzanje na oko 8-8,5k i u krajnjoj da se vrti na 9k il malo više. 10K nije za taj cilindar, portmape Polini i Malossi sport su vrlo slične. Ja u stock stanju Malossija nisam prebacivao 9k osim ako se baš zaletim u skroz sagnutom položaju, ali sa 7,8g rolnicama u multivaru sa Malossi belom centralnom i Malossi special remenom koji je, bar kod mene dao najbolje rezultate, a razlika SC08 vs ZXR se osetila tek nakon turpijanja izduva u korist ZXRa, dok je u stock stanju cilindra SC08 ostao neprikosnoven i nije imao problema da se vrti na 9k i na max. brzini a da pri tom daje silovitiji start i ubrzanje nego ZXR.
Nego daj sad opiši koja je razlika u ponašanju mašine sa kajlom u advance. Dali je troksanje nestalo u odnosu na stock kajlu i kako se mašina ponaša, dali deluje jača i na kojim obrtajima? Dali si primetio da se temperatura povećala sa advance kajlom?

#794 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 01:27

Evo graf da se podsjetim i pripremim na buducu situaciju, cim stignu teze rolice idem dalje sa pomjeranjem paljenja pomocu topove kajle. Po iskustvu hgt-a do 9000rpm se preporucuje, a poslje bi vec trebalo u retard. Svakako da cu pozorno pratiti desavanje, pogotovo na ovu situaciju koju prikazuje graf na 45mph gdje gornja kriva pocinje da naglo opada. Ispada da je SC08 savrsen izbor za ovu kombinaciju.

Posted Image



@ goggy masina trenutno radi ovako kada napucas gas iz nule, digne okretaje na 9000 i drzi do nekih 40kmh kada ih spusti izmedju 8000 i 8500, i onda kako krene dizati brzinu pred nekih 85 krenu okretaji, i na 9000 ima 90kmh, a dalje ga razvrtim na 10000 i imam 100kmh po gpsu.

Kada sam stavio kajlu troksanje je skoro nestalo, ponekad bi se javilo kao vrlo mala smetnja skoro neprimjetna, a kada se ugrijala masina nestalo je. A gorivo je dignuto do maksimuma, odblokiran ecu + malossi elektronika + polini ventil. Mislim da bi prosirenje airboxa dalo konacan rezultat. Ili samo malo spustiti pritisak.
A rezultati? Izbija i otima u startu, zadnji kotac hoce da okrene i na suhom asfaltu, da ne pricam o malo sodera, nemoguce krenuti. Zatim kad krene, odaziv na gas je kao da imas gljivu na karbu, bolji ne moze. Mislim da se malo vise grije ovako subjektivno, kada sam prilazio rukama masini, i hvatao magnet. Trebao bi izmjeriti laserskim termometrom, ili jos bolje ubaciti neku sondu u serijski auspuh koji ima tvornicku rupu za mjerenje temperature gasova u grani.

Skinuo sam kajlu jer mi sa njom ima jos vise okretaja, jos jace prevrtava posto ima vise snage, a rolice su iovako ionako prelagane.


Pogledaj par postova iznad imas video snimku sa kajlom u retard i advance.

Edited by dajteh, 03 October 2015 - 01:32.


#795 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 01:40

Znači da je vreme da i ja svoju kajlu stavim, valda će i Malossi pokazati bolje prformanse od trenutnih.

#796 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 01:53

Ja bih je svakako stavio i probao ako nista drugo, tolika je razlika da su rolice apsolutno prelagane postale, imam osjecaj da bi izgurao 10 grama, unatoc tomu i rasipanju okretaja on mnogo bolje vuce. Kvacilo lovi na 4000 a start i dalje izuva B)

Po mojoj pretpostavci, mislim da cu morati ubosti okretaje u ubrzanju na nekih 8000-8200rpm u najjacoj postavci sa max. odvrnutim gorivom, zrakom, i kajlom. Na 9500 jako opada moment, na 9000 osjetno manje, a na 8500 kao da pocinje gubiti, i dalje mi se prebrzo razvrtava pa imam osjecaj kao da treba jos opteretiti masinu. I sve to sa bijelom centralnom koja je po meni puna oscilacija, ciljam na ljubicastu koja je osjetno tvrdja i kraca od bijele sto uravnotezuje sirenje polutke.

U medjuvremenu mi je sinula ideja sta da probam dok cekam rolice, imam nelinearne piaggio polutke, istih dimenzija kao ove danasnje, samo su nelinearne nesto kao u minarellija. One ce definitivno oboriti okretaje nakon 40kmh pa cu vidjeti onda situaciju kako povlaci :)



I na kraju, moram probati na 50ccm kajlu da vidim kako ce se ponasati sa malo vecim pritiskom.

Edited by dajteh, 03 October 2015 - 02:02.


#797 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 02:11

Evo ovdje je dosla kazaljka na 98-99kmh po gpsu. Kad sam pregazio stoju dodirnula je slovo R
Posted Image

Edited by dajteh, 03 October 2015 - 02:12.


#798 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 11:30

Iskopane polutke, bome ovo zakrivljenje je jako veliko, bit ce tu prevrtavanja u startu.
Ako se ukaze prilika, prije montaze polutki cu isprobati malossi special remen, nisam imao vremena do sad da ga stavim na 70ccm.

Posted Image

#799 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 October 2015 - 11:50

To su nelinearne 134? Takve dolaze na free,ne znam gde se jos pakuju. Imaces pad za 1500 obrtaja.

#800 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 11:54

Tako je 134mm, mislim da su od nrga extreme ili tako nesto. Koristio sam ih na testu za karb verziju kad sam imao posla sa polini70 karb piaggio i bas kako kazes 1500rpm, iako je meni bilo 10k u startu i 9k ubrzanje. I imao sam osjecaj kao da bolje povuce sa ovim, ali to sve zavisi o potencijalu masine i odabiru komponenti prijenosa.

Edited by dajteh, 03 October 2015 - 11:55.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users