Gilera Runner 70 Purejet
#781
Posted 01 October 2015 - 11:23
#782
Posted 01 October 2015 - 14:19
Malo sajlom procetkao cadju, nakupila se saka, i ulio diesela u auspuh jedno pola litre.
Nakon 20min voznje auspuh je ko nov, ide bez problema 90kmh, a prognoze kazu da u mom kraju nece vise biti komaraca.
#783
Posted 01 October 2015 - 15:34
Izbaceni neki dijelovi iz prijenosa
Serijski variomat i 7.2gr role
Serijski centralni
Ugradjen multivar i 7.2 role
Ljubicasti malossi centralni
Imam problem, trazi jos teze rolice, u startu malo prevrti do 9500rpm, kasnije spusti na 9000rpm. Jace je vukao sa serijskim variomatom zbog adekvatnijeg prijenosnog omjera.
Moram traziti teske rolice oko 8gr.
#784
Posted 01 October 2015 - 16:40
dajteh, on 01 October 2015 - 14:19, said:
Malo sajlom procetkao cadju, nakupila se saka, i ulio diesela u auspuh jedno pola litre.
Nakon 20min voznje auspuh je ko nov, ide bez problema 90kmh, a prognoze kazu da u mom kraju nece vise biti komaraca.
Ja mog nisam morao džarati ni napijati dizelom, spalio sam mu sve živo unutra onda kad mi se pregrejavao od silnih detonacija i trokiranja. Bojim se da nisam ispalio van i neki deo "creva", onih limenih iznutra.
#785
Posted 01 October 2015 - 21:12
Mozete prebaciti raspravu vezanu za NRG 70 ovdje: http://forum.pyrothe...3-purejet-5070/
Danas se zakuvalo na veliko, nisam vise mogao cekati jer je skuter isao jedva pravih 75, 80kmh i krenulo je kao lavina.
Prvo sam poceo sa prijenosom.
Nakon sto je ubacen malossi multivar i 7.2gr role + ljubicasti malossi centralni opet sam imao previse okretaja i masina je drecala.
Ubacio sam Mitsuboshi remen i 7.5 role + ljubicasti malossi centralni. E tu je vec mnogo bolje, krajnja je postala ozbiljnija ali i dalje malo dreci.
Izbacen je ljubicasti i stavljen malossi bijeli u nadi da jos spustim okretaje, ovo je vec jako dobro, ali trebaju mi jos teze rolice, mozda cak i 8 grama. Pitam se koliko trebam za serijski centralni, 9.5, 10gr???
Kad sam napokon koliko toliko sredio prijenos, i shvatio da nikada nisam imao rolice teze od 7.5gr, a sada mi trebaju, malo mi je postalo neugodno. Imam ih na bacanje, a sad moram kupovati setove iznad 7.5gr. Vec sam na tragu kako da otezam ove lakse rolice.
Zatim sam digao pritisak, ubacio polini ventil i odmah na najjace sve 4 sajbe unutra. Uff ide ko lud, ali tamo negdje na 80kmh posustaje ozbiljno.
Skidam SC08 i stavljam ZX i TPS20mm, i polini spuzvu filtera.
E tu je najjaci, samo sto ponekad prekida, a sa SC08 ne prekida.
Za danas to je to. Sutra dolazi separator i pomicanje kuta paljenja da vidim hoce li se rijesiti prekidanje sa ZXom gdje odlicno puni i vec sam nakuco izmedju 90 i 95kmh po gpsu. Trazi duzu getribu obavezno.
#786
Posted 02 October 2015 - 13:08
Na kojim obrtajima ti se vrti sa ZXom?
#787
Posted 02 October 2015 - 17:15
Trenutni setup je sljedeci (moram uzeti jos teze rolice i imam viska goriva):
Polini Sport 70 Purejet
ECU FY full odblokirani
Malossi elektronika
Polini casica i sve 4 sajbe umetnute za max. pritisak
Leovince ZX purejet
Polini spuzva u airboxu, tvornicka rupa usisa 18.5mm
TPS 20mm
Malossi mutivar i 7.5gr
Mitsuboshi remen 18.5mm
Bijeli malossi centralni
Sa ovim motor ima mnogo momenta i dosta snage, ali mi je malo nestabilan kroz ubrzanje jer ponekad zalije svijecicu na sekund zbog previse goriva. Trebao bi smanjiti pritisak ili reducirati gorivo. Ali ja sam odlucio isprobati kajlu od 3° koju proizvodi TOP performance. Trebale bi mi i rolice barem 0.5gr teze, znaci 8 gr. Okretaji kroz ubrzanje su na nekih 9000, pa kasnije padnu na 8500 sto mi je malo previse.
Znaci poceo sam igru sa kajlom na postojeci setup koji daje malo vise goriva, i nadao sam se da ce advance rijesiti problem, sto se pokazalo tocnim.
Skinuo sam poklopac magneta sa malo gimnastike posto je zolja opasno duga na ZXu
Dlaka je falila da skidam auspuh, uff kako bi izludio
Morao sam polugu radapcigera "otkljucati" da bih mogao zatezati svakih pola kruga, smetao mi auspuh
Evo serijske kajle
Usporedba serijske i TOPove kajle 3°
TOP kajla postavljena 3° u ADVANCE
Ovdje se vidi rezultat
ADVANCE 3°
A ovdje je jos bolje kada sam skinuo poklopac airboxa
3° ADVANCE + OTVOREN AIRBOX
Nakon odusevljenja, odlucio sam okrenuti kajlu za 3° u RETARD
Evo sta se desava tada
RETARD 3°
Snimku sa serijskom kajlom nemam, ali povremeno prekine i pukne iz auspuha, malo mu fali. Mozda pomogne 1, 2 sajbe manje u polini ventilu.
Nakon igre sa kajlom, ipak sam odlucio vratiti tvornicku da nastavim sa daljnjim eksperimentima. Odlucio sam probati drugu mapu koja je malo losije, ali daje drugaciju karakteristiku motoru kod razvijanja snage i momenta.
Polini ventil je bio podesen cijelo vrijeme na najjace
Sto se tice slabije verzije ecua, jednostavno je slabija masina, ne zelim imati posla sa njom
Kad sam odlucio da ostajem na FY full ofblokiranom ecuu i da nemam vise sta birati izmedju ta 2, odlucio sam se na sljedeci korak posto mi je skuter pomalo prekidao zbog viska goriva (setup nastavlja biti isti kao sto sam naveo u pocetku).
Odlucio sam dakle smanjiti gorivo jer ipak NALIVA.
Nije mi se dalo dirati polini ventil, pa sam jednostavno istekao malossi elektroniku i ostavio samo odblokiran ecu i polini ventil sa 4 sajbe unutra, bas onako kako ga je polini predvidio i poslao iz tvornice. Jer malossi elektronika je prvobitno namjenjena za malossi kit, ali bez polini ventila. Malossi + malossi elektronika, polini + polini ventil.
E sada bez malossi elektronike motor je konacno radio bas kako treba, cisto i bez greske, bez NALIVANJA. Osjetilo se kako ima jako pristojne performanse i odlucio sam isprobati krajnju jer ide jako dobro.
Ovo su rezultati u 2 smjera onako malo zalegnut, uspravno ide 90-93kmh. Na 90kmh po gpsu ima tocno 9000rpm
A ovo su rezultati maksimale kad sam bas zalegao da vidim dokle to maksimalno ide. Top speed je na 10000rpm
Znaci ovo je stup sa kojim sam prebacio stoju:
Polini Sport 70 Purejet
ECU FY full odblokirani
Polini casica i sve 4 sajbe umetnute za max. pritisak
Leovince ZX purejet
Polini spuzva u airboxu, tvornicka rupa usisa 18.5mm
TPS 20mm
KAJLA SERIJSKA
Malossi mutivar i 7.5gr
Mitsuboshi remen 18.5mm
Bijeli malossi centralni
I za kraj slika testnog primjerka
Zakljucak:
- Trebaju mi teze rolice
- Sa TOP kajlom u advance mnogo bolji odaziv na gas, vise snage, samo se bojim pregrijavanja, moram pazljivo pristupiti, zato sam je izbacio trenutno, definitivno uklanja simptome NALIVANJA, bojim se knockanja sa topovom kajlom
- Trebalo bi izgleda i prosiriti ulaz u airbox sa 18.5mm na 20mm
- Skuter ide odlicno, za sada je pregazio gileru stalker sa DR evo70, 17.5karb, leo TT, multivar nema sta da trazi.
- Ugradit cu mu getribu 7.14%
- Moze se zavrtiti do 10000rpm, a okretaji koji ce mi trebati kroz ubrzanje vjerojatno ce biti izmedju 8000 i 8500. Vidjeti cu jos, ovisno koliko mu goriva dam.
- Ovo sta zvecka na snimci sa auspuhom je njegov selen, ako cujete jos nesto drugo slobodno recite
- Nakon sto pohvatam neke stvari, slijedi opet proba sa SC08, mislim da nece imati ovakve rezultate, pogotovo nakon 80kmh.
Edited by dajteh, 02 October 2015 - 17:29.
#789
Posted 02 October 2015 - 19:47
#790
Posted 02 October 2015 - 23:07
Krecilo se opet...
Tako sam odradio separator, umjesto 7mm crijeva, ja sam stavio 5mm zbog bolje prilagodbe fitinzima na separatoru.
Zato sam morao malo pobrusiti prvi konus nastavaka na kompresoru i kucistu injektora.
Evo ga spreman za ugradnju, jedna selna je rezerve za svaki slucaj, a slucajno mi ostala
Ugradjen
Orginalno crijevo usisa takodjer dolazi na svoje mjesto i sve je uredno
Ali ovdje vidim da sam krivo provuko kabal od tpsa pa malo ruzno izgleda, ispraviti cu to obecao sam sebi sutra
Odlucio sam ne kupovati par setova rolica jer nemam pojma gdje cu zavrsiti 8, 8.5, 9, 9.5, 10 grama, jer ovisi i o odabiru konacne kolicine ubrizganog goriva i zraka, pa sam narucio ove rolice:
Evo i tablice sa popisom tezina
Nakon probe cu odabrati one prave, ove neka ostanu za stelanje.
#791
Posted 02 October 2015 - 23:56
#792
Posted 03 October 2015 - 00:57
Mislio sam otezavati serijske od 6.4gr na nacin da urezem navoj kroz njih, i onda punu navojnu sipku ili seraf ubacim unutra sa nekim loctiteom. Zato sto ih imam mnogo pa si napravim razlicite tezine, ali ipak mi se ne isplati to raditi kada fino uzmem ovo i stelam
Sada je 7.5 gr i bijeli malossi, nemam mekseg federa, a rolice lagane, vjerujem da mu je optimum 8-8.5gr. Sto znaci da bi za ljubicasti trebao sigurno 8.5-9gr, a za serijski 9-10gr.
Ja jos nisam nikad cuo da neko vozi 9gr rolice na piaggio, minarelli skuteru. A niti peugeotu ne pase toliko mnogo iako je tu blizu.
#793
Posted 03 October 2015 - 01:17
Nego daj sad opiši koja je razlika u ponašanju mašine sa kajlom u advance. Dali je troksanje nestalo u odnosu na stock kajlu i kako se mašina ponaša, dali deluje jača i na kojim obrtajima? Dali si primetio da se temperatura povećala sa advance kajlom?
#794
Posted 03 October 2015 - 01:27
@ goggy masina trenutno radi ovako kada napucas gas iz nule, digne okretaje na 9000 i drzi do nekih 40kmh kada ih spusti izmedju 8000 i 8500, i onda kako krene dizati brzinu pred nekih 85 krenu okretaji, i na 9000 ima 90kmh, a dalje ga razvrtim na 10000 i imam 100kmh po gpsu.
Kada sam stavio kajlu troksanje je skoro nestalo, ponekad bi se javilo kao vrlo mala smetnja skoro neprimjetna, a kada se ugrijala masina nestalo je. A gorivo je dignuto do maksimuma, odblokiran ecu + malossi elektronika + polini ventil. Mislim da bi prosirenje airboxa dalo konacan rezultat. Ili samo malo spustiti pritisak.
A rezultati? Izbija i otima u startu, zadnji kotac hoce da okrene i na suhom asfaltu, da ne pricam o malo sodera, nemoguce krenuti. Zatim kad krene, odaziv na gas je kao da imas gljivu na karbu, bolji ne moze. Mislim da se malo vise grije ovako subjektivno, kada sam prilazio rukama masini, i hvatao magnet. Trebao bi izmjeriti laserskim termometrom, ili jos bolje ubaciti neku sondu u serijski auspuh koji ima tvornicku rupu za mjerenje temperature gasova u grani.
Skinuo sam kajlu jer mi sa njom ima jos vise okretaja, jos jace prevrtava posto ima vise snage, a rolice su iovako ionako prelagane.
Pogledaj par postova iznad imas video snimku sa kajlom u retard i advance.
Edited by dajteh, 03 October 2015 - 01:32.
#795
Posted 03 October 2015 - 01:40
#796
Posted 03 October 2015 - 01:53
Po mojoj pretpostavci, mislim da cu morati ubosti okretaje u ubrzanju na nekih 8000-8200rpm u najjacoj postavci sa max. odvrnutim gorivom, zrakom, i kajlom. Na 9500 jako opada moment, na 9000 osjetno manje, a na 8500 kao da pocinje gubiti, i dalje mi se prebrzo razvrtava pa imam osjecaj kao da treba jos opteretiti masinu. I sve to sa bijelom centralnom koja je po meni puna oscilacija, ciljam na ljubicastu koja je osjetno tvrdja i kraca od bijele sto uravnotezuje sirenje polutke.
U medjuvremenu mi je sinula ideja sta da probam dok cekam rolice, imam nelinearne piaggio polutke, istih dimenzija kao ove danasnje, samo su nelinearne nesto kao u minarellija. One ce definitivno oboriti okretaje nakon 40kmh pa cu vidjeti onda situaciju kako povlaci
I na kraju, moram probati na 50ccm kajlu da vidim kako ce se ponasati sa malo vecim pritiskom.
Edited by dajteh, 03 October 2015 - 02:02.
#799
Posted 03 October 2015 - 11:50
#800
Posted 03 October 2015 - 11:54
Edited by dajteh, 03 October 2015 - 11:55.
26 user(s) are reading this topic
0 members, 26 guests, 0 anonymous users