Jump to content


Gilera Runner 70 Purejet


1826 replies to this topic

#801 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 11:55

Malossi special remen 818 je kod mene i leži savršeno nazad u remenici, start je surovo silovit al ne diže na zadnji, kako, neznam, samo ispaljuje ko iz praćke, i to mi se sviđa, verovatno produženje 18% ga drži na zemlji. Pokušaj da našteluješ prenos sa njim, posle će ti svi drugi biti smešni. Sa njim sam dobio i max. brzinu 106kmh po satu, tj 102 po GPS-u, ostali nisu mogli ni da prismrde.

#802 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 October 2015 - 11:58

Da u pravu si, kao da pocetni ugao daje malo silovitiji start naspram linearnih. Samo, sa nelinearnim, zamenom auspuha se mnogo gubi, dok recimo sc08 ne oseti nelinearne, vuce od 5 do 9k. Dobro, tebi ovde dobro dodje da probas da ga vise opteretis.

#803 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 03 October 2015 - 12:00

I gogy je u pravu. Mitsuboshi je mrvu kraci i vislje vrti, silovitiji je start. Ako stavis malo duzi remen, imaces par okretaja nize, mada ti si vec probao specijal, kod tebe cese o bendix.

#804 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 12:11

Meni je najjači start sa Malossi specialom jer stoji visoko nazad u remenici pa kreće bukvalno iz prve, nema greške, moja remenica je linearna, nosate rolnice 7,5g i vidim da treba malo teže, zelena kratka centralna ali našpanovana sa tork kontrolerom sa kuglicama. Znači kreće ko praćka a izvuče maksimalnu brzinu, trebao sam uzeti 8g nosate al jbg sad je kasno, one su inače rođene za dobar start jer malo sporije dižu remen na početku, a na kraju se tako okrenu da nos dodatno gura poklopac varijatora i zatvori varijator do kraja, što sa okruglim rolnicama baš i nisam mogao dobiti.

#805 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 12:46

Ma nista od tih nosatih, vjeruj mi ove klasicne da izuvaju, par puta mi izbilo volan iz ruke jer se nisam stigao primiti kako spada, a da ne kazem kolika sad moram imati muda da u zavoju prilikom kretanja i manje brzine napucam gas.
Ali primjecujem problem kao i na serijali, od nule pa do 40kmh bi mogao biti malko ostriji kut na serijskim remenicama, upravo ono sto je malko zakrivljeno to mi je suvisno, jer tu 70ccm ima previse snage i okretaja i tu puca od snage a dobro bi mu godio pravi ravni torq. Ali sta je tu je, smisliti cu nesto i ovako, pokusati cu naci neki maksimum za sebe, pa ga usporediti sa optimumom, i onda cu vidjeti na cemu sto ostati, ja sam zadovoljan i sa optimumom.

Malossi special je ok to stoji, medjutim kad sam probao Mitsuboshi, on kao da zaostaje poslje 80kmh ali vidjeti cemo situaciju na 70ccm sa malossijem. Inace taj malossi special je oduvijek bio deklariran kao 820mm, na svim sajtovima, cak i na ambalazi pise 820, a unutra na onom papiru otkako su ga redizajnirali pise 818, ja mislim da je to greska. A opet pitam se drugo, ako meni struze, a tebi ne struze, mozda je tvoj 818 a moj 820 :D


Rado bih uzeo rolice 8.4gr, ali nemam poma gdje cu zavrsiti, a pomalo ludim zbog cekanja i isporuke. Nista, u medjuvremenu cu prebaciti i getribu +7%


Serijska bolcna je duga 48.1mm, zaboravio sam kolika je od multivara

Edited by dajteh, 03 October 2015 - 12:59.


#806 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 13:03

Kako ništa od nosatih, pa sa njima sam dobio drag u N.Sadu, a nisam se nadao, i to sa SC08. Koje su gramaže?

#807 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 October 2015 - 16:16

takodjer i na 250cc te spic rolice ne piju vodu..prodavanje magle za puno para,a ne bas ljepo zapakirano :D
imam doma 2 seta koja sam izvadil iz vespe i x9 250,taman da ih bacim u smece haha

#808 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 17:00

View Poststeeef, on 03 October 2015 - 16:16, said:

takodjer i na 250cc te spic rolice ne piju vodu..prodavanje magle za puno para,a ne bas ljepo zapakirano :D
imam doma 2 seta koja sam izvadil iz vespe i x9 250,taman da ih bacim u smece haha

A steta, taman me jedan majstor uvjeravao kako nosate rade odlicno na maxi skuterima u serijskom variomatu. Kao da djeluju kao sa multivarom ili polinijem. :D

#809 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 October 2015 - 17:28

hahahaha,to je glupost..ima rupe u ubrzanju ko i sa normalnim rolicama zbog same konstrukcije kanala i njihova kuta navserijskom variomatu

#810 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 17:55

Ako mi skuter dize na zadnji u startu, i ako dize remen do vrha sa obicnim rolicama, sto te mogu da naprave?
Po natpisima spominju vecu krajnju u prvom redu, kao da vise izbaci variomat. Ma kakvu mrtvu krajnju ako ga izbacim sa obicnim rolicama toliko da mi remen struze od bendix. Sta bi ove nosate trebale da izbace remen do uljne pumpe??? Ali variomat je vec poljubio ventilvar, zar prolazi kroz njega jos?

Jedino sta moze utjecati na medjuubrzanje, a to moze biti losije, isto ili neprimjetno bolje.

#811 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 03 October 2015 - 19:20

na serijskom variomatu je međuubrzanje bilo tromije sa njima..a variomat kad dođe do ventilvara tu mu je kraj,a dolazi i sa normalnim rolicama..

#812 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 October 2015 - 20:16

Upravo to

#813 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 October 2015 - 22:51

Dobro, kako god... ja samo kazem da meni rade posao odlicno i jos uvek su u multivaru, nemam nameru da ih vadim iako su mrvu lakse nego sto treba. Mario je vozio SRku letos sa njima i dao pozitivan komentar na performanse. Ko ima viska nosate i misli da ih baci moze slobodno da ih baci...meni. Necu se ljutiti.

#814 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 October 2015 - 01:28

Ne znam sta da ti kazem, moze biti OK, ali da je bolje cisto sumnjam, pogotovo jer je ta igranka jako skupa, treba dati 30€ da se kupi prvi set. A ne mozes znati koje bi najbolje odgovarale, pa lako da se desi da treba i drugi set i vec si na 60€. Ne znam posto su plagijati.
Jedino sta dokazano valja je varijator J. Costa za maxi skutere, ne znam jel ga ima za 50ccm.

Kako bilo ako si ih ubo to je super, ali evo kod mene su rezultati sa obicnim jednaki, odnosno nema jasnih razlika kako ih hvale oni iz dr pulleya.

I ako ti moze pomoci, recimo ako trebas rolice izmedju 7.5 i 8.4gr, dobar izbor je malossi 8.4gr, one jos imaju mnogo aluminija i malu rupu u sredini, pa se lako razbuse na zeljenu tezinu. One koje su teze imaju vec mesing sa velikom rupom i njih je skoro nemoguce lijepo olaksati.

#815 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 October 2015 - 02:06

Da, tako sam se i ja zeznuo sa nosatim, dvoumio sam se 7,5 ili 8gr i uzeo pogrešne, to sad vidim, trebalo je da uzmem 8g pa bi mogao da ih olakšam na pravu meru, al sad je gotovo. Možda nađem dobar način da ih otežam, al da ih vadim neću sigurno, meni rade posao, sa njima je start mnogo oštriji nego sa okruglim iste težine, a max brzinu 106 nisam mogao navući sa okruglim od 7,8g, a ni sa 7,5g

#816 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 October 2015 - 10:17

Za max. brzinu vrijedi jedno i osnovno pravilo, sabiti variomat uz ventilvar, ako to uspije nebitno s cim je postignuto. Ali postoji jos jedan faktor, a to je remen. Koliko vidim Mitsuboshi je u stanju da odradi najveci prijenosni omjer ako pretpostavimo da je na variomatu dosao do vrha. Onda je upao najdublje u remenice pozadi. A svi duzi remeni od njega ako su na vrhu variomata u tom slucaju mogu samo malo manje upasti u zadnje remenice.
Ispada ako imam 101kmh sa serijskom getribom i 10k rpm, da cu imati 108kmh sa produzenjem od 7%. Bas me zanima kako ce ta teorija odigrati.
Mislim da bi bilo najbolje da stanemo usporedno i vidimo razliku hehe :D

#817 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 October 2015 - 10:23

Sa dužim remenom je start mnogo bolji, ali je malo problem isterati ga na vrh varijatora. E tu su kod mene nosate završile ono što okrugle nisu, o tome pričam. Znači sve zavisi od puno faktora i kombinacija.

#818 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 October 2015 - 10:31

Cudi me sto meni cese bendix special koji je duzi, ovo je situacija na novome nakon manje od 50km. A nemam nosate role.
Posted Image

#819 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 October 2015 - 10:41

Neznam, nemam objašnjenje, meni ne češe ni mrvu nigde, možda je kod tebe remen kao labav, ono kad se trese umesto da stoji zategnut, to se i meni dešavalo u početku dok nisam ubo kombinaciju centralne i rolnica, sad je miran i zategnut. Ali to da se trese zna biti i sa običnim remenom dok je nov, valda kad pređe neku kilometražu opusti se, omekša, pa ga lakše zategne centralna.

#820 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 October 2015 - 10:51

Da dok je nov remen bude jako zilav i sklizak, s vremenom omeksa i postane gumenastiji.
Ali opet, ne moze tresti na samom variomatu i remenicama, samo izmedju njih. A bendix je tocno ispod variomata gdje je remen prilicno utegnut





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users